Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Ja det var også planen. Men det har vi så nedprioriteret, men vi skal stadig finde noget andet at bo i inden der sker familieforøgelse, men det bliver jo så noget leje... Vi synes at vi er klar til at blive forældre nu :rolleyes:

Ja jeg er også ret spændt har lige haft det røde før tid pga. jeg hoppede over en pauseperiode med pillerne i forbindelse med brylluppet, så der gik lidt kuk i det, men jeg kan da se at den er ved at aftage, selvom at jeg ikke er startet på pillerne igen... Men er meget spændt på hvordan "det røde" arter sig - har jo været på piller siden jeg var 13, fordi jeg havde "det røde" en måned af gangen hver gang..... Men ja det er spændendeat se hvornår der er resultat....

Aaah okay, synes også lige lejligheden måtte blive liiidt klemt hvis det var ;) Har I egentlig fundet ud af mere i sagen om Nadia skal bo hos jer?

Ååh ja, det bliver da egentlig spændende - det er også en af de ting jeg nyder ved det, at man kan planlægge!!! :) Men håber da ikke du får det på samme måde som da du var 13!!

Det skal hun ikke i første omgang, statsforvalningen mente ikke at det var godt for hende at flytte skole, men moderen er så kommet under skærpet opsyn mht. børnepasning.

Ej det håber jeg godt nok heller ik! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det var også planen. Men det har vi så nedprioriteret, men vi skal stadig finde noget andet at bo i inden der sker familieforøgelse, men det bliver jo så noget leje... Vi synes at vi er klar til at blive forældre nu :)

Ja jeg er også ret spændt har lige haft det røde før tid pga. jeg hoppede over en pauseperiode med pillerne i forbindelse med brylluppet, så der gik lidt kuk i det, men jeg kan da se at den er ved at aftage, selvom at jeg ikke er startet på pillerne igen... Men er meget spændt på hvordan "det røde" arter sig - har jo været på piller siden jeg var 13, fordi jeg havde "det røde" en måned af gangen hver gang..... Men ja det er spændendeat se hvornår der er resultat....

Aaah okay, synes også lige lejligheden måtte blive liiidt klemt hvis det var ;) Har I egentlig fundet ud af mere i sagen om Nadia skal bo hos jer?

Ååh ja, det bliver da egentlig spændende - det er også en af de ting jeg nyder ved det, at man kan planlægge!!! :thumbsupsmileyanim: Men håber da ikke du får det på samme måde som da du var 13!!

Det skal hun ikke i første omgang, statsforvalningen mente ikke at det var godt for hende at flytte skole, men moderen er så kommet under skærpet opsyn mht. børnepasning.

Ej det håber jeg godt nok heller ik! :lol:

okay, ej det var da lidt synd nu når hun gerne ville, og hvis det var i et nyt skoleår ville det vel ikke være så galt.. Men jaja, det er jo noget de bedømmer, men godt de holder mere øje med moderen!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På tirsdag har vi 1 måneds bryllupsdag :)

Men da manden er på arbejde den dag og aften, har vi fejret den i dag :lol: så manden har brugt sit første klip på "klippekortet" som han fik i bryllupsgave, så vi har været på kinesisk restaurant at spise aftensmad - med det resultat at vi nu begge er godt forspiste :)

Deruover har vi i dag været i Århus hos Dauf og Pede, da mandens vielsesring var blevet for løs og faldtg af fingeren, så den skulle lige strammes lidt op... Imens vi ventede på at ringen blev færdig var vi lige et smut hos en fotoforretning, hvor vi købte intet mindre end 5 rammer i 4 forskellige størrelser til vores bryllupsbilleder :) det var rammer der var på vej til at udgå af sortimentet, så vi fik -25% :thumbsupsmileyanim: men alligevel kom vi af med lidt mere end 500 kr for de fem rammer.....

Men nu kan vi så komme op at hænge, så vi rigtig kan nyde vores bryllupsbilleder :)

0

Del dette indlæg

Det lyder da som en rigtig dejlig måde at fejre sin første måned som mand og kone på! :thumbsupsmileyanim: Især det med rammerne til bryllupsbilleder. Det er bare så hyggeligt med billeder! Og det bliver jo kun bedre af at I ovenikøbet fik rabat. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da som en rigtig dejlig måde at fejre sin første måned som mand og kone på! :thumbsupsmileyanim: Især det med rammerne til bryllupsbilleder. Det er bare så hyggeligt med billeder! Og det bliver jo kun bedre af at I ovenikøbet fik rabat. :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg glæder mig helt vildt til at få fremkaldt nogle flere billeder og få dem op at hænge :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer