Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg købte et slør der ligner det du har vedhæftet for sølle 200kr på ebay. Det er så fint lavet og lige som det skal være. Der var instruktioner med på hvordan det skulle behandles osv. og tyllet var ligesom de dyre slør.

Sælger hed deity-doll... hun har vidst slør til salg igen http://cgi.ebay.co.uk/Ivory-Veil-Full-leng...m#ht_3577wt_914

Tror sagtens du kan have langt på, og kan godt forstå at du synes det var en lidt pebret pris for dit korte slør.

Tak for tippet. :) Har lige sendt en mail til Kennedys og hvis de er søde og vil give mig pengene tilbage for sløret eller lade mig bruge dem på tilretning/skørt, så køber jeg sgisme det slør her tror jeg. :) Så kryds gerne fingre! :)

:):cheerleader3::bearhug: HURRA :o:td::)

STORT tillykke med at du har fundet din kjole, den er SÅ smuk og du ser så smuk og glad og tilfreds ud...

Yay, du har fundet kjolen - er det ikke kæmpe stort?!

Tak! :thumbsupsmileyanim: Det er SÅ stort!!! Lidt overskygget pt. af at jeg irriterer mig over det dumme slør, men bliver alligevel SÅ glad når jeg kigger billederne (og det gør jeg ca. hvert andet minut :))!

Så nu håber jeg bare, at jeg må få pengene tilbage for sløret og så at det duer med det lange slør... Er faktisk i fuld gang med at tænke tilbehør! Både tasken med roser som jeg lagde billede ind af tidligere og smykker...

Tænker lidt at jeg måske alligevel godt kan bruge guldsmykker til denne kjole, eftersom der ikke er nogle smykker på den (som der var på f.eks. Benedicte og Tori), men ved ikke... Der er jo lyse perler på overdelen, men når jeg ser dette disse billeder:

post-43333-1288544276.jpg

post-43333-1288544269.jpg

... så synes jeg næsten at mit ur (som er i guld) passer mindst lige så godt til kjolen, som mit diadem (som er i sølv). Men jeg ved det ikke, for kjolen er også lidt mere gullig på billederne end den var i virkeligheden synes jeg... Uh, masser af overvejelser, men heldigvis er KJOLEN på plads, og hold fast, hvor er det bare dejligt!!!! :)

Jeg synes helt sikkert, du skal prøve at købe et langt slør også - det ville være så perfekt til din prinsessekjole :balloon:

Tak, jeg tror nemlig også at det ville være fantastisk! Sover lige på det, men er 99% sikker på at jeg køber det lange på ebay uanset hvad efterhånden. Så håber jeg bare virkelig meget, at jeg kan få de 1900 tilbage for det andet. Hvad katten tænkte jeg også på, da jeg købte det. :) Jeg må have været mere høj på kjolen, end jeg troede. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan faktisk slet ikke forestille mig dig, meget andet end et helt langt slør! Og jeg synes den kjole vil være perfekt til et langt slør - gennemført prinsesset med diadem og det hele. :thumbsupsmileyanim: Øjh hvor bliver du bare så overvældende smuk på dagen - Brian har virkelig noget at glæde sig til! :balloon:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: SUPER FLOT KJOLE.... :balloon:

Stort tillykke med din kjole.. hvor fedt at du har fundet den.... det må være en super dejlig følelse at få i maven, og ikke mindst ro i sindet....

Mange tak! :)

Ro i sindet, er så nok så meget sagt, for nu spekulerer jeg bare over nye ting:

- Skulle kjolen hellere have været kridhvid end ivory?

- Og så det der slør... Øv!

Typisk mig, ALTID at spekulere og være i tvivl over et eller andet. :cheerleader3:

Men selve KJOLEN, er jeg vild med!!! Så jeg bevæger mig da fremad. :)

Jeg kan faktisk slet ikke forestille mig dig, meget andet end et helt langt slør! Og jeg synes den kjole vil være perfekt til et langt slør - gennemført prinsesset med diadem og det hele. :td: Øjh hvor bliver du bare så overvældende smuk på dagen - Brian har virkelig noget at glæde sig til! :)

Mange mange tak, søde :o Og ja, jeg kan også kun se det rigtigt for mig med lang slør. Hvad tænkte jeg dog på med det korte? :bearhug: Kryds fingre for at jeg må bytte det ;) Mht. diadem, så er jeg faktisk begyndt at tænke lidt på måske-måske at droppe det, og få et fint spænde med roser ved sløret istedet? Slet ikke sikkert, men lige en tanke, der har sneget sig ind... Nu må vi se. ;)

0

Del dette indlæg

Jeg kan faktisk slet ikke forestille mig dig, meget andet end et helt langt slør! Og jeg synes den kjole vil være perfekt til et langt slør - gennemført prinsesset med diadem og det hele. :) Øjh hvor bliver du bare så overvældende smuk på dagen - Brian har virkelig noget at glæde sig til! :cheerleader3:

Mange mange tak, søde :) Og ja, jeg kan også kun se det rigtigt for mig med lang slør. Hvad tænkte jeg dog på med det korte? :balloon: Kryds fingre for at jeg må bytte det ;) Mht. diadem, så er jeg faktisk begyndt at tænke lidt på måske-måske at droppe det, og få et fint spænde med roser ved sløret istedet? Slet ikke sikkert, men lige en tanke, der har sneget sig ind... Nu må vi se. ;)

Det kunne godt lyde som en god idé. :bearhug: Men jeg tror også du skal passe på med alt for meget rose-halløj. Jeg er bare helt vild med diademet til dig - det er så smukt i dit lyse hår! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan faktisk slet ikke forestille mig dig, meget andet end et helt langt slør! Og jeg synes den kjole vil være perfekt til et langt slør - gennemført prinsesset med diadem og det hele. :) Øjh hvor bliver du bare så overvældende smuk på dagen - Brian har virkelig noget at glæde sig til! :cheerleader3:

Mange mange tak, søde :) Og ja, jeg kan også kun se det rigtigt for mig med lang slør. Hvad tænkte jeg dog på med det korte? :balloon: Kryds fingre for at jeg må bytte det ;) Mht. diadem, så er jeg faktisk begyndt at tænke lidt på måske-måske at droppe det, og få et fint spænde med roser ved sløret istedet? Slet ikke sikkert, men lige en tanke, der har sneget sig ind... Nu må vi se. ;)

Det kunne godt lyde som en god idé. :bearhug: Men jeg tror også du skal passe på med alt for meget rose-halløj. Jeg er bare helt vild med diademet til dig - det er så smukt i dit lyse hår! :thumbsupsmileyanim:

Helt enig. Det er også en spritny idé, så har ikke lige vendt den helt rundt endnu, men kan godt følge at det bliver for meget med roser på både kjole, taske og hår... Men kom sådan i tvivl om om diademet blev for meget, og om det så kunne være mere dæmpet med en rose... Men må jo bare prøve lidt af hvert, havde jo også i tankerne måske at bestille et lidt mindre diadem også. :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kommer til at tænke på at du egentlig i stil (og lidt i udseende) minder mig rigtig meget om EB81. I er piger med stort P og står ved at I er super prinsesse-nutte-dejlige-cutiepie-søde. Og det har jeg stor respekt for. Det er for mig så meget federe end at følge gennemsnittet - så skidt med at din kjole deler vandene ;)

Mange tak. :thumbsupsmileyanim: Superdejlig besked! :o EB81 er nemlig en af mine største inspirationskilder herinde. Synes hun var SÅ prinsesse-eventyr-smuk!!! :bearhug:

Hi hi det var sandelig sødt sagt :cheerleader3:

Stort tillykke med din super flotte kjole, Meggers. Den er intet mindre end fantastisk :balloon: Man skulle jo tro, kjolen var syet til dig....

Jeg synes dog også du skal prøve et laaaangt (men enkelt) slør. Det korte slør er også flot, men jeg synes den tager meget blikfang med den brede kant. Til gengæld synes jeg ikke et langt slør skjuler kjolen på nogen måder - der er jeg så lidt uening med din ekspedient :)

Du kan i øvrigt bruge både guld og sølv til din smukke kjole :)

0

Del dette indlæg

Synes du har ret ang. det lange slør, det kunne se super flot ud og rigtig prinsesse artigt.

kommer helt til at tænke på Prinses Marys super flotte slør

post-43938-1288614762.jpg

Kærlig hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Kommer til at tænke på at du egentlig i stil (og lidt i udseende) minder mig rigtig meget om EB81. I er piger med stort P og står ved at I er super prinsesse-nutte-dejlige-cutiepie-søde. Og det har jeg stor respekt for. Det er for mig så meget federe end at følge gennemsnittet - så skidt med at din kjole deler vandene ;)

Mange tak. :thumbsupsmileyanim: Superdejlig besked! :) EB81 er nemlig en af mine største inspirationskilder herinde. Synes hun var SÅ prinsesse-eventyr-smuk!!! :)

Hi hi det var sandelig sødt sagt :td:

Stort tillykke med din super flotte kjole, Meggers. Den er intet mindre end fantastisk :) Man skulle jo tro, kjolen var syet til dig....

Jeg synes dog også du skal prøve et laaaangt (men enkelt) slør. Det korte slør er også flot, men jeg synes den tager meget blikfang med den brede kant. Til gengæld synes jeg ikke et langt slør skjuler kjolen på nogen måder - der er jeg så lidt uening med din ekspedient :cheerleader3:

Du kan i øvrigt bruge både guld og sølv til din smukke kjole :)

Mange tak! :o

Det viser sig iøvrigt at jeg havde misforstået ekspedienten mht. slør! For har lige fået mail tilbage fra hende, hvor hun skriver, at hun også var lidt forvirret over hvorfor at jeg havde købt det korte, men ikke ville sige mig imod.

Og hun skriver også, at jeg SELVFØLGELIG ikke skal have et slør, jeg ikke er glad for, og at hun bare sletter købet af sløret, og så har jeg pengene tilgode hos dem (hvilket er 100% ok - de har gjort tydeligt opmærksom på at man ikke kan få pengene retur, og jeg kan bruge de 1900 på tilretning, skørt, smykker, sko, osv. så det er slet ikke noget problem). Det var i det hele taget bare den sødeste mail, så er bare rigtig glad nu! Havde virkelig frygtet at det blev noget bøvl med det slør, efter at have hørt flere skrækhistorier herinde. Men det var jo bekymring helt uden grund (det er jeg jo god til. :bearhug:) Og mærkeligt nok er jeg ENDNU gladere for kjolen nu!

THUMBS UP TIL KENNEDYS! :balloon:

0

Del dette indlæg

Synes du har ret ang. det lange slør, det kunne se super flot ud og rigtig prinsesse artigt.

kommer helt til at tænke på Prinses Marys super flotte slør

post-43938-1288614762.jpg

Kærlig hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

Åh ja, hun var (er) jo bare så smuk! :balloon: Glæder mig allerede til at få langt slør. Jubii!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja, hun var (er) jo bare så smuk! :balloon: Glæder mig allerede til at få langt slør. Jubii!!! :thumbsupsmileyanim:

og bliver mindst lige så smuk :)

Jeg er bare helt vild med din kjole :)

Knus Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Jeg er bare helt vild med din kjole :bearhug:

Knus Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

Årh hvor er du sød... :)

Godt du fik styr på det med sløret :o

Ja, jeg tror lige mit humør steg med 20 point! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Åh ja, hun var (er) jo bare så smuk! :) Glæder mig allerede til at få langt slør. Jubii!!! :balloon:

Jeg er bare helt vild med din kjole :o

Knus Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

Årh hvor er du sød... :cheerleader3:

Godt du fik styr på det med sløret :td:

Ja, jeg tror lige mit humør steg med 20 point! :bearhug:

Hehe, det kan jeg nu godt forstå. Du skal nok blive smækker-lækker-totalt-prinsessedrøm-smuk med et langt slør til :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhr...hvor godt at høre, at de var så søde ved dig!! :)

Så kan du glæde dig over kjolen igen :)

.. kender det godt, jeg er også selv aaalt for god til hele tiden at finde et nyt problem....hver eneste gang, et problem bliver løst, finder vi da bare på noget andet :balloon:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har købt...

KJOLEN!!!!!

Efter at have besøgt samlet 8 brudekjolebutikker fordelt over 7 besøg, har jeg fundet og KØBT min drømmekjole!!!! Og som det går for så mange, så var det ikke lige den stil, som jeg først havde tænkt, det blev nemlig hverken en blondekjole eller et tylbrus. Tilgengæld er den prinsesse med stort P, og jeg følte mig VIRKELIG som en brud i den!!!! Og der var tårer fra både mig og min mor (første gange, at vi tuder ved SAMME kjole, hehe!) Glæder mig helt vildt til at have den på igen og elskede at stå og svinge med skørtet!

Den deler sgu nok lidt vandene mht. smag, da det er en rigtig flødeskumsdrøm, men jeg synes den er såååååå flot, og så sad den bare HELT som var den syet til mig! Jubiiii!!!!! Skal I se den? Det tror jeg da nok, at I skal:

post-43333-1288451602.jpg

Bruger lige resten af smiley'erne :td:

AAAARRRRHHHHH.... WUUUUU !!!!!

Jai jai jaiiiiiii..... :):thumbsupsmileyanim: :carrot: :smolf: :):) ;) :bearhug::cheerleader3::):):o (okay den er lidt malplaceret, men den kjole skal nok skaffe action) :balloon::)

Ej hvor er det bare helt fantastisk og meget meget overaskende valg!!

Århhh hvor er du smuk og fuldstændig vidunderlig..

Ihh Mette, stort stort tillykke med købet. Det er jo bare helt fantastisk at du fandt den!!

Stort knus

0

Del dette indlæg

Det viser sig iøvrigt at jeg havde misforstået ekspedienten mht. slør! For har lige fået mail tilbage fra hende, hvor hun skriver, at hun også var lidt forvirret over hvorfor at jeg havde købt det korte, men ikke ville sige mig imod.

Og hun skriver også, at jeg SELVFØLGELIG ikke skal have et slør, jeg ikke er glad for, og at hun bare sletter købet af sløret, og så har jeg pengene tilgode hos dem (hvilket er 100% ok - de har gjort tydeligt opmærksom på at man ikke kan få pengene retur, og jeg kan bruge de 1900 på tilretning, skørt, smykker, sko, osv. så det er slet ikke noget problem). Det var i det hele taget bare den sødeste mail, så er bare rigtig glad nu! Havde virkelig frygtet at det blev noget bøvl med det slør, efter at have hørt flere skrækhistorier herinde. Men det var jo bekymring helt uden grund (det er jeg jo god til. :bearhug:) Og mærkeligt nok er jeg ENDNU gladere for kjolen nu!

THUMBS UP TIL KENNEDYS! :)

Ej hvor godt at du kan få det byttet. Det er så super at få en god betjening, det er alfa omega. Så super duper. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhr...hvor godt at høre, at de var så søde ved dig!!

Så kan du glæde dig over kjolen igen

.. kender det godt, jeg er også selv aaalt for god til hele tiden at finde et nyt problem....hver eneste gang, et problem bliver løst, finder vi da bare på noget andet :pokey:

:angry:

Åh, dejligt at jeg ikke er den eneste! :angry: Men tror faktisk at jeg har fået en lille kort pause for tiden, hvor jeg stort set ikke bekymrer mig om noget. :) Så det er med at nyde det, så længe det varer! :pokey:

NatasjaW: Jeg quoter ikke ikke lige dit indlæg, for så ville jeg være nødt til at slette alle dine søde smileys. :pokey: Men tusind tusind tak for den entusiastiske lykønskning! :angry: Det er så dejligt!!!Og ja, lidt overraskende valg, men jo mere jeg tænker over det, desto mindre overraskende synes jeg, at det er. Hehe. Den kjole har jo lige nøjagtige det "nuttede disney-prinsesse-brud", som jeg går efter :)

Ej hvor godt at du kan få det byttet. Det er så super at få en god betjening, det er alfa omega. Så super duper. :bearhug:

Ja lige præcis! Og nu havde jeg bare hørt så mange historier om dårlig service i brudekjolebutikker, og der stod jo på min kvittering at der ingen returret var, så jeg var faktisk rigtig nervøs! Men jeg må sige, at de har fået nogle point i "tillids-banken" nu. Og god service betyder bare SÅ meget! :)

Super du får det byttet - og jeg tror at et langt slør er lige sagen. Det kommer så også fra hende der ikke kunne få nok tyl på hovedet :) øhhhh, kostede det slør på billedet virkelig 1900?

Jeg tror også, at det bliver skønt! Og så får jeg lidt tyl alligevel. :bearhug:

Og ja, det slør kostede faktisk 1900! Og det var endda "med rabat i dagens anledning". Normalt ville hun tage 2900 for det! :pokey: Jeg er helt paf, og forstår det ikke! Og det lagde også virkelig en skygge på mit dejlige kjolekøb, at have brugt så åndssvagt mange penge på et lille slør. :hug:

Men pyt med det, jeg får de 1900 tilbage og kan bruge dem på noget andet dernede... Hun siger at sådan et langt slør, som jeg vil have koster 1000 kr, uanset om det er 2 eller 10 meter, så det er da en noget bedre pris, men jeg overvejer at prøve at købe et slør fra ebay, som jo er noget billigere og se det an.

De 1900 passer alligevel ca. med tilretning og skørt (henholdsvis 900 og 1000), som jeg jo alligevel gerne ville have og gerne fra butikken. Tilretning og skørt (især skørt) er måske også en smule dyrere dernede end hvad jeg ellers har set, men jeg kan meget bedre acceptere at bruge 1900 på de to ting end på et lille slør! :angry:

0

Del dette indlæg

Trist du ikke bor i nærheden. Så kunne se et par af de slør jeg har - bare så du kunne sammenligne kvalitet På er billigt med det fra Kennedy's. De er dog ikke kinesiske. Min overbevisning er at du fint kan finde nogle smukke på Ebay. De lange er måske lidt smalle (ca. 150 cm mod 250 cm i bredden), men kvalitetsmæssigt helt ok.

0

Del dette indlæg

Hold da op en hamper pris for sl'r, kan godt forstå du lige skulle synke en gang...

Min ex-svigerinde er ekspedient hos Kennedy's og hun siger de nu ikke er så emsige med tingene.

Prøvede selv kjole derude men fandt intet der, dog købte min man hans tøj derude med stor tilfredshed (han er lækker i det ;))

Tror hende Lena skal arrangere et home party med de lækkerier hun nu har ;)

Men mange gange tillykke med kjolen, den er total askepot lækker, min datter på halvandet år sad og sagde "Eiiiiiiii" da hun så dit billede total sødt... :)

0

Del dette indlæg

Trist du ikke bor i nærheden. Så kunne se et par af de slør jeg har - bare så du kunne sammenligne kvalitet På er billigt med det fra Kennedy's. De er dog ikke kinesiske. Min overbevisning er at du fint kan finde nogle smukke på Ebay. De lange er måske lidt smalle (ca. 150 cm mod 250 cm i bredden), men kvalitetsmæssigt helt ok.

Øhhh... Bor du ikke i Aalborg mere...? For så bor jeg jo lige i nærheden ;)

Hold da op en hamper pris for sl'r, kan godt forstå du lige skulle synke en gang...

Min ex-svigerinde er ekspedient hos Kennedy's og hun siger de nu ikke er så emsige med tingene.

Prøvede selv kjole derude men fandt intet der, dog købte min man hans tøj derude med stor tilfredshed (han er lækker i det ;))

Tror hende Lena skal arrangere et home party med de lækkerier hun nu har ;)

Men mange gange tillykke med kjolen, den er total askepot lækker, min datter på halvandet år sad og sagde "Eiiiiiiii" da hun så dit billede total sødt... :)

Dejligt at høre om positive oplevelser fra kennedys! :angry: Det er lidt betryggende ;) Overvejer også at koste htb derned, selvom jeg tror, at han synes det er lidt langt at køre "bare for et jakkesæt" :bearhug:

Sødt med din datter. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har meldt mig ind på babyklar. :angry: Vi er dog ikke helt "babyklare" endnu, da vi jo for det første gerne vil have brylluppet først, og da det også lige skal passe ind med uddannelse og sådan. Men glæder mig til at kigge derinde. Er AFGJORT "følelsesmæssigt" babyklar. :) Vi snakker faktisk en del om det derhjemme. Og ved vist allerede, hvad en evt. datter skal hedde. :bearhug:

Ellers sker der ikke så meget, jeg går og bekymrer mig om alt muligt om kjolen, men sådan ER jeg jo, så jeg prøver at overbevise mig selv om, at det ikke betyder, at jeg har valgt forkert, men at det bare er fordi, jeg er lidt underlig. Tror sgu jeg har lidt bryllupsangst. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer