Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Nå, må jo heller lige gøre status... Først: Tak for alle jeres søde og grundige kommentarer og råd og trøst. I er simpelthen for dejlige!!! :thumbsupsmileyanim: Og MH2730, du har ret, jeg analyserer helt VILDT! Og det skal jeg nok lære at lægge fra mig. Men omvendt, har jeg også lært, at jeg KAN få meget stærke følelser for en kjole, så har vist sat mig i hovedet, at nu jagter jeg indtil at jeg finder kjolen, der 110% giver mig følelsen uden tvivl. Den må findes - om jeg så skal i 70 butikker! :cheerleader3:

Men altså... Jeg prøvede i Lilly igen. Fik ret hurtigt slået fast, at jeg ikke skal have 2'eren. Den er rigtig flot, men mere var den ikke - for mig. 5'eren er stadig til overvejelse, men den ramte bare slet ikke i samme grad (faktisk nærmest ikke - synes bare den var rigtig pæn) og derfor blev den i hvert fald ikke købt idag...

Min mor var sød og positiv og synes, at begge kjoler var fine. Men kunne (med rette) mærke, at jeg helt sikkert ikke brændte for 2'eren. Og synes jeg havde prøvet mange kjoler, der var flottere end 5'eren + (og den er øv, men havde også selv tænkt det) hun bemærkede at jeg har en lille fin bule på maven i den kjole a la "gravid i 2. måned" agtigt... Ikke en dealbreaker (den kunne jo nok trænes væk), men et minus. Og jeg stod og mærkede kjolen og ønskede at den føltes lige så lækker i stoffet som Tori og Dicte. Men det gjorde den bare ikke. Men den er altså stadig flot, og overvejes stadig...

Har nu bestilt tid d. 30. oktober i Belmondo i Århus og Kennedys i Sabro. Er en smule frustreret og udmattet af at prøve kjoler, men er optimistisk og glæder mig faktisk rigtig meget til at prøve d. 30. Begge steder lød de VILDT søde, og jeg har hørt meget godt om begge steder... Og jeg er da blevet klogere på, hvad jeg vil have, så måske finder jeg KJOLEN der...

Men følgende ting kan vist slås fast:

1. Lilly er god nok. De laver flotte kjoler af ganske udemærket kvalitet.

2. Følgende ting er dealbreakers for mig: Kjolen skal have bindebånd og være hvid/ivory.

3. Følgende ting er ret vigtige for mig: Stoffet skal føles eksklusivt, kjolen skal have lige-over stropløs udskæring og må meget gerne have blonder.

4. Kjolen behøver ikke have A-form (men må godt)

5. Jeg skal ændre min adfærd mht. kjoleprøvning. Noget gik bedre igår, end når jeg ellers har prøvet, så vil tage nogle elementer derfra og bruge fremover. Dvs. at jeg for fremtiden vil være mindre billedfikseret (I har dælme også set mange billeder af mig i smukke kjoler, så I overlever nok, haha) og bare koncentrere mig om kjolen. Og hvis jeg så forelsker mig, så må jeg simpelthen købe den. Ikke noget med at sidde hjemme og over-analysere alting, for jeg kan nok altid finde noget, der er galt... Og jeg skal kun have min mor med, så jeg ikke bliver forvirret over en masse forskellige holdninger. Og jeg skal have mit hår sat fint inden (har åbenbart ikke fantasi til at se mig selv blive gift i en kjole, hvis ikke håret er sat)

Phew... Nå, så er I da opdateret. Igen tusind tak for jeres hjælp. Er spændt på hvad det her ender med ;)

Det lidt af en opgave at læse hele din tråd igennem :grin2: Men når du nu kommer til Århus, så synes jeg HELT bestemt at du skal tage forbi Bridehouse. Nurgul som betjener stedet er 120 % fantastisk! Det ikke sikkert at du finder kjolen, men hun har VIRKELIG smukke kjoler! Prøv her og ring for at se om hun er ledig dagen du kommer :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sørme godt du er startet med at kigge på kjoler i god tid for det er da åbenbart ikke nemt, men til den dag skal man da heller ikke tage til takke med det næst bedste.

Men håber du finder suset sidst på måneden når du skal afsted igen

Hehe, det må man sige, men omvendt, så har jeg ikke været sådan en pige, der har drømt om min kjole siden jeg var lille... Så det er en helt ny (og forvirrende!) verden. Og jo tak, jeg håber også at den snart er der. :b223:

Pyha, jeg bliver helt stresset over dit kjole prøvning. Håber virkelig du snart finde kjolen der slå benene væk under dig. Hjælper jo nok nu når kravene er mere synlige for dig. Havde også kun min mor med de gange jeg var ude og prøve kjoler. Vidste at for mange meninger vill forvirre mig. Klarede jeg jo så i øvrigt fint alligevel med en bytter :huh: men er lykkelig over min kjole og at jeg ikke skal gennem det samme som dig. Ville jeg nu heller ikke magte med en lille datter på 9 mdr der kun lige er startet i vuggestue og mega træt når hun kommer hjem.

Tror det er en god ide at du dropper billederne (hvis du kan :fløjt: ) og fokusere på kjolen og den følelse den giver dig, eller mangel på samme. Vi gik en tur og vendte tilbage efter en frokost og en hyggesnak så på kjolen, prøvede igen med maven fuld og købte den med hjem. Kunne slet ikke se den store frokost og den kæmpe cafe latte jeg havde konsumeret hvilket jeg ret spændt på om kunne ses, men sad bare stadig som støbt på mig og helt ærligt, hvor fedt er det lige :thumbsupsmileyanim:

Synes du er så smuk i mange af dine kjoler men for at du kan føle dig smuk skal følelsen bare være der, om det så er i en Lilly, en dicte eller en helt 3 er vel lige meget ikk. Bare i passer til hinanden :cheerleader3:

Hehe, jeg kan godt forstå, at du bliver stresset, det gør jeg også! :) Men tak, jeg håber du har ret... Og der ER indlagt frokostpause i vores Århus-tur, så måske er det dér det hele falder på plads? Man har jo lov at håbe. :rolleyes:

Det lidt af en opgave at læse hele din tråd igennem :grin2: Men når du nu kommer til Århus, så synes jeg HELT bestemt at du skal tage forbi Bridehouse. Nurgul som betjener stedet er 120 % fantastisk! Det ikke sikkert at du finder kjolen, men hun har VIRKELIG smukke kjoler! Prøv her og ring for at se om hun er ledig dagen du kommer :kiss:

Jamen for søren da, du har da vel ikke læst HELE min tråd igennem? :td: Så har du i hvert fald været standhaftig :pokey: Jeg skriver Bridehouse bag øret, men jeg tror ikke at jeg orker mere end to butikker pr. dag. Men hvem ved, måske bliver det 8. sted, jeg skal besøge. :tunge: Ej, jeg håber der er bonus ved Belmondo eller Kennedys, men ellers vil jeg da overveje Bridehouse. Tak for tippet. :lol:

Ej altså da.... Håber snart at du finder din drømmekjole, for det er godt nok ved at være synd for dig :)

Tak, det håber jeg også :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uhhh hvor er det spændende med dit kjolevalg, og kan kun sige, at du kan godt glæde dig til at komme i både Belemondo og Kennedys, det er to super lækre forretninger med super service :-)

Det lyder rigtig godt! :cheerleader3: De lød også supersøde i telefonen og det betyder rigtig meget, for var ved at være lettere frustreret, men glæder mig til at prøve igen, efter at have snakket med dem. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så blev det lige min tur til at lure lidt på din planlægning, og SIKKE MEGET du har nået = dejlig meget inspiration for mig :cheerleader3:

Sikke et en dejlig historie om frieriet. :thumbsupsmileyanim: Og en virkelig skøn detalje han vist dig kvitteringsdatoen. De mænd er skønne nogle gange :tunge:

Glæder mig til at nå igennem hele din tråd, der er jo lidt læsestof :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Så blev det lige min tur til at lure lidt på din planlægning, og SIKKE MEGET du har nået = dejlig meget inspiration for mig :cheerleader3:

Sikke et en dejlig historie om frieriet. :thumbsupsmileyanim: Og en virkelig skøn detalje han vist dig kvitteringsdatoen. De mænd er skønne nogle gange :pokey:

Glæder mig til at nå igennem hele din tråd, der er jo lidt læsestof :tunge:

Mange tak for de søde ord :) Måske ikke så romantisk at han kom med kvitteringen, men rart at vide, at han havde planlagt at fri, før jeg begyndte at pylre, så det kom 100% fra ham og ikke fordi jeg pressede på :)

Og god fornøjelse, hvis du vil igennem hele tråden! Det vil nok tage et par timer, men :rolleyes: hvis du orker det. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh Mette, jeg er altså virkelig spændt på hvilken kjole, du ender med... Nu er jeg jo den helt modsatte type af dig, nemlig super spontan, men det hjalp meget i min brudekjolesøgen, at have nogle ufravigelige krav, som dem du også har - og ja, så er et jo "bare" et spørgsmål om suset, hvis alt andet er opfyldt :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Hullu Bullu Mette hvor er du henne?? :thumbsupsmileyanim:

Hehe, hyggeligt, at det bemærkes når jeg er væk :(

Der har bare lige været ret meget run på med skolen og ikke så meget run på med bryllup, men jeg regner med meget snart at vende tilbage med fuld styrke (ny kjoleprøvning, et par ebay-køb og forhåbentlig snart en lille videreudvikling af invitation mv.) :) Så jeg er ikke blevet helt væk, bare rolig. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Der har bare lige været ret meget run på med skolen og ikke så meget run på med bryllup, men jeg regner med meget snart at vende tilbage med fuld styrke (ny kjoleprøvning, et par ebay-køb og forhåbentlig snart en lille videreudvikling af invitation mv.) :cheerleader3: Så jeg er ikke blevet helt væk, bare rolig. :rolleyes:

Godt at høre du ikke er helt forsvundet.. :rolleyes: Men vi kender det jo alle sammen - der kan ikke være lige meget run på planlægningen hele tiden. Men vi glæder os til du vender tilbage med fuld styrke!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der har bare lige været ret meget run på med skolen og ikke så meget run på med bryllup, men jeg regner med meget snart at vende tilbage med fuld styrke (ny kjoleprøvning, et par ebay-køb og forhåbentlig snart en lille videreudvikling af invitation mv.) :griner:- Så jeg er ikke blevet helt væk, bare rolig. :hug:

Godt at høre du ikke er helt forsvundet.. :) Men vi kender det jo alle sammen - der kan ikke være lige meget run på planlægningen hele tiden. Men vi glæder os til du vender tilbage med fuld styrke!

Tak søde :cheerleader3:

Kender kun alt for godt det med at uni tager alt ens tid! Blev færdig i januar, og hvor er det vildt, man har bare SÅ meget tid lige pludselig.

Hvor lækkert! :) Havde ellers hørt at der blev MINDRE tid, når man var færdiguddannet, men det kan jeg ærlig talt dårligt forestille mig kunne være muligt. :rolleyes: Men nu må vi se... Der er alligevel minimum 2½ til det bliver aktuelt for mig :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Der har bare lige været ret meget run på med skolen og ikke så meget run på med bryllup, men jeg regner med meget snart at vende tilbage med fuld styrke (ny kjoleprøvning, et par ebay-køb og forhåbentlig snart en lille videreudvikling af invitation mv.) :griner:- Så jeg er ikke blevet helt væk, bare rolig. :hug:

Godt at høre du ikke er helt forsvundet.. :) Men vi kender det jo alle sammen - der kan ikke være lige meget run på planlægningen hele tiden. Men vi glæder os til du vender tilbage med fuld styrke!

Tak søde :cheerleader3:

Kender kun alt for godt det med at uni tager alt ens tid! Blev færdig i januar, og hvor er det vildt, man har bare SÅ meget tid lige pludselig.

Hvor lækkert! :) Havde ellers hørt at der blev MINDRE tid, når man var færdiguddannet, men det kan jeg ærlig talt dårligt forestille mig kunne være muligt. :rolleyes: Men nu må vi se... Der er alligevel minimum 2½ til det bliver aktuelt for mig :rolleyes:

Sådan er det sikker med mange uni uddannelser egentlig, bare ikke lige min linje. vi havde 9 timers undervisning hver dag, 4-5 timers lektier og så brugte jeg minimum 3 timer på transport dagligt... såå det kunne næsten ikke blive værre hehe!

0

Del dette indlæg

Hehe, hyggeligt, at det bemærkes når jeg er væk :)

Der har bare lige været ret meget run på med skolen og ikke så meget run på med bryllup, men jeg regner med meget snart at vende tilbage med fuld styrke (ny kjoleprøvning, et par ebay-køb og forhåbentlig snart en lille videreudvikling af invitation mv.) :) Så jeg er ikke blevet helt væk, bare rolig. :)

Godt at høre du ikke er helt forsvundet.. :blink: Men vi kender det jo alle sammen - der kan ikke være lige meget run på planlægningen hele tiden. Men vi glæder os til du vender tilbage med fuld styrke!

:rolleyes:

Tak søde :rolleyes:

Hvor lækkert! :oops: Havde ellers hørt at der blev MINDRE tid, når man var færdiguddannet, men det kan jeg ærlig talt dårligt forestille mig kunne være muligt. :griner:- Men nu må vi se... Der er alligevel minimum 2½ til det bliver aktuelt for mig :hug:

Sådan er det sikker med mange uni uddannelser egentlig, bare ikke lige min linje. vi havde 9 timers undervisning hver dag, 4-5 timers lektier og så brugte jeg minimum 3 timer på transport dagligt... såå det kunne næsten ikke blive værre hehe!

Hej Piger :(

Jeg er nu også tilbagevendt efter en efterårs ferie og mindre planlægningspause.

Men nu bliver jeg altså nysgerrig, hvad læser I ?? og hvad skal I være når I bliver store ? :cheerleader3:

Det tager nok lidt tid inden jeg er fuldt opdateret på jeres tråde, men jeg arbejder hårdt på det fra idag af !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg er uddannet architectural engineer (bygningsdesigns-ingeniør) fra DTU og arbejder til daglig som arkitekt.

Jer?

Hold da lige op Mette.. Det kan jeg godt forstå du arbejdede hårdt for.! Men stort tillykke, det er vildt imponerende. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er på 2. semester på syddansk universitet. Jeg læser medicin så der går lig 6 år (+ evt. barsler) før jeg er færdig :(

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Jeg ville lige sige hej :carrot:

Jeg kan se at der er sket en hel masse og så alligevel ingenting på kjolefronten :(

Jeg glæder mig til at høre hvad mere der skal ske.. Men nu er jeg også tilbage og følger med på side-linien..

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jamen jeg er uddannet architectural engineer (bygningsdesigns-ingeniør) fra DTU og arbejder til daglig som arkitekt.

Jer?

Hold da lige op Mette.. Det kan jeg godt forstå du arbejdede hårdt for.! Men stort tillykke, det er vildt imponerende. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er på 2. semester på syddansk universitet. Jeg læser medicin så der går lig 6 år (+ evt. barsler) før jeg er færdig :)

Spændende med medicin, det har jeg faktisk også overvejet engang. Vil så gerne operere i folk :( elsker den slags! underlig ja! Læser du på syddansk uni mens du bor her på sjælland??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jer?

Jeg er på 2. semester på syddansk universitet. Jeg læser medicin så der går lig 6 år (+ evt. barsler) før jeg er færdig :cheerleader3:

Spændende med medicin, det har jeg faktisk også overvejet engang. Vil så gerne operere i folk :) elsker den slags! underlig ja! Læser du på syddansk uni mens du bor her på sjælland??

Jamen kirugien er så absolut også i min kikkert!! :( Og for mig er det jo så slet ikke underligt hehe..

Ja jeg pendler (havde ikke karakterene til kbh) .. Pissedyrt, kedeligt og mega tidskrævende.. :rolleyes: Men kan ikke undvære Kasper og misserne..

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Jeg ville lige sige hej :carrot:

Jeg kan se at der er sket en hel masse og så alligevel ingenting på kjolefronten :griner:-

Jeg glæder mig til at høre hvad mere der skal ske.. Men nu er jeg også tilbage og følger med på side-linien..

Jamen hej hej :rolleyes:

Jaeh, det står småsløjt til med den kjole, MEN jeg er begyndt at glæde mig MEGET til ny prøvning på lørdag, og jeg har fundet mange kjoler på hjemmesiden, som ud fra billedet kunne være helt perfekte. Så er SÅ klar på det! Faktisk så meget, at Brian og jeg allerede har aftalt at vi skal have god mad lørdag aften + brunch søndag for at fejre kjolekøb :hug: Så håber at det kommer til at gå sådan ;)

Og mht. studiet, så læser jeg psykologi på 5. semester. Så der er ca. 2½ år igen (+ evt. barsel - man har vel lov at drømme. :cheerleader3: ) Når jeg bliver "stor", håber jeg at blive sådan en "typisk" psykolog - næsten en kvindelig Freud bare uden de syrede seksuelle undertoner. :rolleyes: Meeeeen sværmer også lidt for psykiatrien, for neuropsykologi og sådan set også for pædagogisk psykologi (skolepsykolog og at bistå pædagoger og lærere i deres arbejde og sådan noget)...

Spændende at høre, hvad I laver. :) Har faktisk også overvejet medicin (det har mange vist egentlig, hehe), og har været så heldig at se anatomisk institut i Århus, dengang jeg læste til radiograf. Virkelig virkelig fascinerende, MEN jeg kunne også mærke i min radiografpraktik, at det bare slet ikke var mig i praksis. Så godt, at der er andre, der vil og kan tage sig af det ;)

Og jøsses hvor er I seje at I orker/orkede al den transport oveni i forvejen krævende uddannelser! :( Så skal jeg nok ikke brokke mig over min 20 minutters cykeltur ud til uni :thumbsupsmileyanim: (selvom den altså er OP af bakke og træls i regnvejr! :))

0

Del dette indlæg

Men nu bliver jeg altså nysgerrig, hvad læser I ?? og hvad skal I være når I bliver store ? :)

Det tager nok lidt tid inden jeg er fuldt opdateret på jeres tråde, men jeg arbejder hårdt på det fra idag af !

Jeg blev færdig som optiker for tre år siden (åh nej, det lyder af så meget men føles som ingenting :( ) Er lige begyndt på at tage merkonomfag ved siden af :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer