Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

JAAAAAAAAAAAA!! TILLYKKE!!! :thumbsupsmileyanim:

Hvor er jeg bare glad på dine vegne, søde! Og hold da op for en kjole - det er jo virkelig en prinsessedrøm, og du ser fantastisk smuk ud!

Kæmpe mange knus og tillyk'er herfra - jeg må hellere tilbage til svigerforældrene - jeg skulle jo bare lige ind og se hvordan det var gået med dig i dag. ;)

:balloon:

0

Del dette indlæg

Sååå er jeg vendt hjem fra total hyggelig og romantisk aften med Brian. Han er crashet til Ghostbusters og jeg er en lillebitte smule rødvinsplimmelim og totalt lykkelig... Og MÅTTE bare ind og se, hvad I havde skrevet. Og er blevet sååååååå glad for alle jeres søde hilsner!!! :)

Havde faktisk næsten lidt frygtet at nogen ville sige "Ej, sikke en marengs altså!" så det betyder rigtig meget, at I er så søde og postive. :) Særligt fordi jeg vil PRØVE ikke at vise kjolen til NOGEN - det skal bare være min og mors lille hemmelighed. :cheerleader3:

belle3310 Tak! :)

Sommersøster: Tak. :) Og sikke et flot avatar-billede. Du ser bare natuligt skøn og frisk ud! :td:

Charlotte Heidi: Ja, bedre sent end aldrig. Men det var godt nok på tide! :bearhug:

Rikke83: Jaaa, er dælme glad. Nok på en lidt nordjysk afdæmpet måde, men helt klart med et ekstra smil. :balloon:

Kristina2980: Sus? Jamen det er sjovt, at du siger det... For stod og overvejede denne med en anden kjole. Og prøvede dem begge lidt på skift. Og med den her begynder vi så at prøve forskellige slør. Og så får jeg sagt et eller andet med "Nå, men nu skal jeg jo bare vælge sløret, for det er jo den her kjole". Så det var sådan lidt "natuligt" at "sådan var det bare"... Det var først da ekspedienten gik ud med de andre kjoler, jeg havde prøvet, og jeg stod sådan lidt og gloede og tænkte "Wow, det er den her kjole jeg skal giftes i!", at jeg begyndte at få tårer i øjnene. Og så havde jeg ellers ondt i maven på den gode måde i et par timer efter. :thumbsupsmileyanim: Og kan stadig godt mærke det, nu. :) Men jo en slags sus var det vel :)

Tænkte faktisk idag, at den måske kunne inspirere lidt til din kjole, hvis du stadig ville have optræk. Altså måske kunne du have optræk med nogle fine roser (evt. brocher?) istedet for de der "kugler"? :)

mhahm85: Hehe, stil er jo netop helt forskellig og det er jo bare dejligt (ellers ville manden jo vide, hvad vi kom i og så var overraskelsen jo væk! :)) Jeg er f.eks. også vild med kjoler med masser af farve og især sort tyl - men ALDRIG til mig selv :o

Laerke-Felix. Årh tak, det var sødt sagt. :)

Elva: Tusind tak. (Og sikke mange glade smilyer. Yay!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hellebjerg Biller: Tak! Elskede også bare at svanse rundt i den! :thumbsupsmileyanim:

MH2730: Mange tak! :) Prisen var helt perfekt. Havde jo lidt snob-agtige komplekser med at Lilly-kjolen var for billig (omkring 3000... Og ja, jeg ved godt at det er supermærkeligt at se det som et minus!) men var omvendt heller ikke helt hooked på en kjole til 10+, for det er stadig ringene, der er højest på min prioriteringsliste. Men altså kjolen kostede 8100 og så fik jeg 10% rabat, så fik den til 7300, så det er HELT perfekt! Dyrt nok til at jeg følte mig luksuriøs, men ABSOLUT betaleligt! Tilgengæld blev jeg nok lidt grebet da jeg købte sløret, og lod damen ribbe mig for 1900 for det! :td: Det synes jeg i bakspejlet er ALT for meget. Men var nok lidt høj og ekstra medgørelig, da jeg havde valgt kjolen. :)

Og dejligt med mere feedback på diademet. :) Tror også at jeg synes det er fint. Kunne dog godt finde på at bestille et eller to mere og lige prøve lidt forskelligt. :cheerleader3:

26 feb 2011: Jaaaaa, dejligt med en ende på ræset! Er helt rolig nu. :balloon: Og så synes jeg altså at det flødeskum har en stor charme. Sagde faktisk til min mor i bilen på vej til Aarhus "Jeg tror næsten at det bliver en slank blondekjole. Men jeg er altså nødt til også at prøve sådan en rigtig flødeskumskjole!" - Og sikke et held, at jeg fik prøvet en! :bearhug:

Siesta Keys: Tak! Det smil har også hængt ved stort set lige siden. :)

Janni+2: Mange tak. :) Rigtig dejligt med nogen, der også kommenterer stilen, for var som sagt lidt nervøs for hvad folk ville sige til "flødeskummet". Men synes også selv, at det er superflot! Havde jo også set det på bla. EB81 som så helt vidunderligt eventyr-prinsesse-smuk ud. :)

lenemaj: Mange tak!!! Det bliver jeg vist aldrig træt af at høre! :)

ChariteK: Taaaaaak, søde! :) Hehe, skægt at du lige ville kigge selvom du er sammen med svigerforældrene... Må indrømme at jeg også sendte en sms til metteholm og fortalte. Kunne ikke lade være :o

Pernut: Tusind tak, og ja, det var ikke et SEKUND for tidligt! :)

0

Del dette indlæg

Kristina2980: Sus? Jamen det er sjovt, at du siger det... For stod og overvejede denne med en anden kjole. Og prøvede dem begge lidt på skift. Og med den her begynder vi så at prøve forskellige slør. Og så får jeg sagt et eller andet med "Nå, men nu skal jeg jo bare vælge sløret, for det er jo den her kjole". Så det var sådan lidt "natuligt" at "sådan var det bare"... Det var først da ekspedienten gik ud med de andre kjoler, jeg havde prøvet, og jeg stod sådan lidt og gloede og tænkte "Wow, det er den her kjole jeg skal giftes i!", at jeg begyndte at få tårer i øjnene. Og så havde jeg ellers ondt i maven på den gode måde i et par timer efter. :thumbsupsmileyanim: Og kan stadig godt mærke det, nu. :balloon: Men jo en slags sus var det vel :)

Tænkte faktisk idag, at den måske kunne inspirere lidt til din kjole, hvis du stadig ville have optræk. Altså måske kunne du have optræk med nogle fine roser (evt. brocher?) istedet for de der "kugler"? :)

Måske du suser ligesom mig...at det sådan lige så stille går op for en, at det her er KJOLEN, og at det gør lidt sjovt i maven, hver gang man kommer til at tænke på det :cheerleader3:

Ja, de der kugler er lige lidt too much... tænker lidt på sådan nogle simili-brocher af en eller anden slags, kunne godt være roser faktisk, havde jeg slet ikke tænkt på.....(blev kaldt Roselil som lille af min gudmor fordi min mor er gartner :bearhug: )

0

Del dette indlæg

Kristina2980: Sus? Jamen det er sjovt, at du siger det... For stod og overvejede denne med en anden kjole. Og prøvede dem begge lidt på skift. Og med den her begynder vi så at prøve forskellige slør. Og så får jeg sagt et eller andet med "Nå, men nu skal jeg jo bare vælge sløret, for det er jo den her kjole". Så det var sådan lidt "natuligt" at "sådan var det bare"... Det var først da ekspedienten gik ud med de andre kjoler, jeg havde prøvet, og jeg stod sådan lidt og gloede og tænkte "Wow, det er den her kjole jeg skal giftes i!", at jeg begyndte at få tårer i øjnene. Og så havde jeg ellers ondt i maven på den gode måde i et par timer efter. :thumbsupsmileyanim: Og kan stadig godt mærke det, nu. :) Men jo en slags sus var det vel :bearhug:

Tænkte faktisk idag, at den måske kunne inspirere lidt til din kjole, hvis du stadig ville have optræk. Altså måske kunne du have optræk med nogle fine roser (evt. brocher?) istedet for de der "kugler"? :o

Måske du suser ligesom mig...at det sådan lige så stille går op for en, at det her er KJOLEN, og at det gør lidt sjovt i maven, hver gang man kommer til at tænke på det :td:

Ja, de der kugler er lige lidt too much... tænker lidt på sådan nogle simili-brocher af en eller anden slags, kunne godt være roser faktisk, havde jeg slet ikke tænkt på.....(blev kaldt Roselil som lille af min gudmor fordi min mor er gartner :) )

Hehe, ja det beskriver det nok meget godt. En snige-suser. Eller nordjyde-suser. Hehe. Min mor sagde også et eller andet helt fjoget a la "Den er jo egentlig meget sød" og vi kom sådan til at grine, fordi det var så underdrevet sagt, når hun samtidig stod med helt røde øjne. :)

Similibrocher lyder rigtig spændende. :balloon: Men roser kunne også være sødt, når det nu har væet en "del" af dig på den måde. :) Og jeg ELSKER mine roser!! Sidder allerede og overvejer om man skulle tigge om lyserøde roser i brudebuketten, og overvejer en lille fin taske, som jeg tror kunne matche kjolen perfekt:

post-43333-1288475252.jpg

(I hvert fald hvis den er lidt mere hvid og lidt mindre gul i virkeligheden...)

Men glæder mig i hvert fald til at se, hvad du finder på med din smukke kjole! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kristina2980: Sus? Jamen det er sjovt, at du siger det... For stod og overvejede denne med en anden kjole. Og prøvede dem begge lidt på skift. Og med den her begynder vi så at prøve forskellige slør. Og så får jeg sagt et eller andet med "Nå, men nu skal jeg jo bare vælge sløret, for det er jo den her kjole". Så det var sådan lidt "natuligt" at "sådan var det bare"... Det var først da ekspedienten gik ud med de andre kjoler, jeg havde prøvet, og jeg stod sådan lidt og gloede og tænkte "Wow, det er den her kjole jeg skal giftes i!", at jeg begyndte at få tårer i øjnene. Og så havde jeg ellers ondt i maven på den gode måde i et par timer efter. :thumbsupsmileyanim: Og kan stadig godt mærke det, nu. :) Men jo en slags sus var det vel :bearhug:

Tænkte faktisk idag, at den måske kunne inspirere lidt til din kjole, hvis du stadig ville have optræk. Altså måske kunne du have optræk med nogle fine roser (evt. brocher?) istedet for de der "kugler"? :o

Måske du suser ligesom mig...at det sådan lige så stille går op for en, at det her er KJOLEN, og at det gør lidt sjovt i maven, hver gang man kommer til at tænke på det :td:

Ja, de der kugler er lige lidt too much... tænker lidt på sådan nogle simili-brocher af en eller anden slags, kunne godt være roser faktisk, havde jeg slet ikke tænkt på.....(blev kaldt Roselil som lille af min gudmor fordi min mor er gartner :) )

Hehe, ja det beskriver det nok meget godt. En snige-suser. Eller nordjyde-suser. Hehe. Min mor sagde også et eller andet helt fjoget a la "Den er jo egentlig meget sød" og vi kom sådan til at grine, fordi det var så underdrevet sagt, når hun samtidig stod med helt røde øjne. :)

Similibrocher lyder rigtig spændende. :balloon: Og jeg ELSKER mine roser!! Sidder allerede og overvejer om man skulle tigge om lyserøde roser i brudebuketten, og overvejer en lille fin taske, som jeg tror kunne matche kjolen perfekt:

post-43333-1288475252.jpg

(I hvert fald hvis den er lidt mere hvid og lidt mindre gul i virkeligheden...)

Men glæder mig i hvert fald til at se, hvad du finder på med din smukke kjole! :cheerleader3:

hi hi ja typisk jysk :) Sådan foregår det også her, da det meste af min familie er jysk, det er lidt hyggeligt, når man så tydeligt ved, at de mener "åååhhrrr hvor er det bare den perfekte kjole!!!!"

Hvor er tasken bare skøn!! - hvis farven er den rigtige, vil den da bare passe helt perfekt!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var lige inde og lure på din kjole igen med min datter siddende ved siden af. Da hun ser billedet af dig i din fine kjole siger hun. "Åh mor , hun ligner en ægte prinsesse (større kompliment findes næppe fra en 5-årig pige)" :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Intet mindre end fantastisk :balloon: LOVE IT !!!! Sååååå smuk. Uhh, kunne blive ved.

Synes det er så fedt i græd over den samme kjole, og du "bare" skulle vælge slør. Og at du selvfølgelig endelig har fundet KJOLEN :thumbsupsmileyanim:

Kan rigtig godt lide den er lidt "puffede" og toppen er super fin, detaljeret uden at være for meget....

Hvor fandt du den? Kennedys elller den anden? Og prisen er da super fin. Liiidt dyrt slør men hva f...... du skal jo kun giftes en gang og har jo "sparet" lidt på kjolen i forhold til en til 10+ :)

Er så glad på dine vegne at jeg lige måtte dele med dem herhjemme og den mellemste pige siger: "åhhhh så smuk vil jeg også være engang"

P.s gemmer også kjolen for alle andre en min mor, synes det er lidt fedt alle andre skal vente til dagen. (har hængt den derud for ved jeg ikke kan nære mig når veninderne er her :) )

Redigeret af starkpigen
0

Del dette indlæg

Var lige inde og lure på din kjole igen med min datter siddende ved siden af. Da hun ser billedet af dig i din fine kjole siger hun. "Åh mor , hun ligner en ægte prinsesse (større kompliment findes næppe fra en 5-årig pige)" :thumbsupsmileyanim:

Årh, du må lige give din datter en kæmpekrammer fra mig! Smeltede fuldstændigt da jeg læste den besked. :cheerleader3: Åååårhhh.....!

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Intet mindre end fantastisk :) LOVE IT !!!! Sååååå smuk. Uhh, kunne blive ved.

Synes det er så fedt i græd over den samme kjole, og du "bare" skulle vælge slør. Og at du selvfølgelig endelig har fundet KJOLEN :balloon:

Kan rigtig godt lide den er lidt "puffede" og toppen er super fin, detaljeret uden at være for meget....

Hvor fandt du den? Kennedys elller den anden? Og prisen er da super fin. Liiidt dyrt slør men hva f...... du skal jo kun giftes en gang og har jo "sparet" lidt på kjolen i forhold til en til 10+ :td:

Er så glad på dine vegne at jeg lige måtte dele med dem herhjemme og den mellemste pige siger: "åhhhh så smuk vil jeg også være engang"

P.s gemmer også kjolen for alle andre en min mor, synes det er lidt fedt alle andre skal vente til dagen. (har hængt den derud for ved jeg ikke kan nære mig når veninderne er her :) )

Tusind mange tak! :) Også til din datter, ihhh, dejligt med kommentarer fra børn også, hehe. :)

Og ja, jeg er virkelig blevet taget i r**** med det slør, det slog mig også, at assistenten på et tidspunkt spurgte mig, hvad mit budget var, hvor jeg sagde noget a la "Helst max 10.000", og SJOVT NOK var sløret "på tilbud" så jeg kom af med 9200 til sidst... Vil VÆDDE på at sløret havde været endnu mere på tilbud, hvis jeg havde sagt at mit budget havde været 8000 :bearhug: Men WTF, kan da bare glæde mig over at hun ikke vidste at jeg ikke havde regnet sløret med i de der 10.000, for så havde hun nok ribbet mig endnu mere. :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mette,

Først: TILLYKKE MED DEN FLOTTE KJOLE!

Så lykkedes det endelig for dig at finde KJOLEN efter mange forsøg, hvor du som en ægte prinsesse sagde: Duer ikke, væk, til den ene kjole efter den anden :)

Jeg må indrømme, at jeg sad med et kæmpe smil, da jeg så den lykkelige udstråling i dine øjne, da du stod i den kjole, som opfylder alle dine drømme - den klæder dig forrygende, og Brian skal nok lave en kombineret Frederik/Joachim når han ser dig gå op ad kirkegulvet.

Selv går jeg efter det enkle med blonder, símilisten og die ganzen molevitten på overstykket over en glat strutnederdel - akja - drømme har jeg såmænd også :thumbsupsmileyanim::):cheerleader3:

Ønsker dig og Brian en dejlig og uforglemmelig bryllupsdag med jeres kære omkring jer - du bliver Dagens Prinsesse! :balloon:

Knus fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

dejligt du endelig fandt kjolen, hvor var du henne og prøve denne gang? det kunne godt ligne kennedys i Sabro

Ja, superdejligt. :) Og det er Kennedys i Sabro :) Før det var jeg forbi Belmondo og Marianne Carøe i Aarhus, men der fandt jeg slet ikke noget, der var mig. :)

:thumbsupsmileyanim: Tillykke med kjolen...!! :balloon:

Den er helt fantastisk - du blir den smukkeste brud i den kjole..!!

Mange tak! :):td:

Kære Mette,

Først: TILLYKKE MED DEN FLOTTE KJOLE!

Så lykkedes det endelig for dig at finde KJOLEN efter mange forsøg, hvor du som en ægte prinsesse sagde: Duer ikke, væk, til den ene kjole efter den anden :bearhug:

Jeg må indrømme, at jeg sad med et kæmpe smil, da jeg så den lykkelige udstråling i dine øjne, da du stod i den kjole, som opfylder alle dine drømme - den klæder dig forrygende, og Brian skal nok lave en kombineret Frederik/Joachim når han ser dig gå op ad kirkegulvet.

Selv går jeg efter det enkle med blonder, símilisten og die ganzen molevitten på overstykket over en glat strutnederdel - akja - drømme har jeg såmænd også :):o:)

Ønsker dig og Brian en dejlig og uforglemmelig bryllupsdag med jeres kære omkring jer - du bliver Dagens Prinsesse! :cheerleader3:

Knus fra

Rikke Marie

Hej Rikke Marie.

Det er jo næsten som at få et lille brev, når du skriver - det er så hyggeligt!!!

Og tusind mange tak for alle de søde ord. :) Håber du finder din drømmekjole også, for den lyder da virkelig som en prinsessekjole også, må jeg sige!

Og tak, håber du får en rigtig dejlig kobberbryllupsdag med din mand også!

Knus, Mette.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kommer til at tænke på at du egentlig i stil (og lidt i udseende) minder mig rigtig meget om EB81. I er piger med stort P og står ved at I er super prinsesse-nutte-dejlige-cutiepie-søde. Og det har jeg stor respekt for. Det er for mig så meget federe end at følge gennemsnittet - så skidt med at din kjole deler vandene ;)

0

Del dette indlæg

Kommer til at tænke på at du egentlig i stil (og lidt i udseende) minder mig rigtig meget om EB81. I er piger med stort P og står ved at I er super prinsesse-nutte-dejlige-cutiepie-søde. Og det har jeg stor respekt for. Det er for mig så meget federe end at følge gennemsnittet - så skidt med at din kjole deler vandene ;)

Mange tak. :thumbsupsmileyanim: Superdejlig besked! :) EB81 er nemlig en af mine største inspirationskilder herinde. Synes hun var SÅ prinsesse-eventyr-smuk!!! :balloon:

0

Del dette indlæg

Endnu engang tak for jeres søde kommentarer, piger! :thumbsupsmileyanim:

Hmm... ELSKER stadig min kjole, men er faktisk blevet lidt i tvivl om sløret. Måske er det bare fordi jeg irriterer mig lidt over at have betalt så dyrt for et "lille" slør, men jeg drømte jo egentlig også oprindeligt om et helt langt et... Men ved ikke om det ville være "synd" til kjolen? Assistenten i Kennedys mente at det var synd, men det tror jeg faktisk ikke at jeg synes... Og nu kiggede jeg lige EB81 hvis kjole jo minder lidt om min, og jeg synes det ser SÅ flot ud med hendes lange slør...

Overvejer lidt at prøve at købe et langt slør fra nettet... Eller prøve at skrive til Kennedys om jeg må bytte det jeg har købt (jeg har ikke haft det med hjemme så i min logik burde det ikke være et problem, men mit indtryk af Kennedys var IKKE, at de var large mht. bytteregler). Hælder mest til at prøve at købe et fra nettet, da jeg har fundet dette:

post-43333-1288534771.jpg

... til ikke ret mange penge på ebay... Hmm... Hvad syns I? Og er der nogen, der har erfaringer/råd mht. at købe slør på nettet? Vil helst ikke have sådan et med træls stift tyl...

0

Del dette indlæg

Jeg købte et slør der ligner det du har vedhæftet for sølle 200kr på ebay. Det er så fint lavet og lige som det skal være. Der var instruktioner med på hvordan det skulle behandles osv. og tyllet var ligesom de dyre slør.

Sælger hed deity-doll... hun har vidst slør til salg igen http://cgi.ebay.co.uk/Ivory-Veil-Full-leng...m#ht_3577wt_914

Tror sagtens du kan have langt på, og kan godt forstå at du synes det var en lidt pebret pris for dit korte slør.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer