Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Synes også Lilly modellerne er super pæne til dig og er enige med dig i dine 2 favoritter. Bliver spændende hvad din mor siger i morgen :cheerleader3:

Tak. :) Og ja, det bliver meget spændende. Det er selvfølgelig mit valg, men min mor er alligevel rigtig god til sådan noget. Hun har en sjette sans for at finde de ting, som jeg ikke har overvejet og for at hype, hvis jeg virkelig har valgt rigtigt. Så er lidt spændt. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det bare sjovt, har faktisk en tid i morgen i Lilly hvor jeg skal ind og prøve den kjole der er din favorit. Den minder nemlig rigtig meget om den der er min favorit fra Maggie Sottero, så derfor tænkte jeg at jeg lige ville forbi Lilly at prøve den, så kan helt sikkert godt forstå du er vild med den, synes jo den er ret så flot!

Men har egentlig gennem noget tid haft det lidt ligesom dig med Lilly-kæden, men de laver jo rigtig flotte kjoler egentlig, og langt de fleste kan jo ikke se om det er en lilly-model overhovedet, så tror bare det er noget man har med navnet af en eller anden underlig grund. Glæder mig til at høre hvad din mor siger til den i morgen.

Ej hvor pudsigt! Så er jeg da spændt på, hvad du siger til den imorgen ;) Og nu bliver jeg jo nysgerrig: Må man spørge, hvad Maggie-kjolen står i? :)

den koster 10.000 + tilretninger

Uh, det er jo lige før at jeg overvejer om jeg skulle prøve den også... Suk altså! Findes der overhovedet Maggie Sottero-forhandlere i Jylland??? Kan ikke finde ud af noget via deres hjemmeside. :cheerleader3:

Nej GO-DIVA som jeg prøvede kjoler hos siger de er ene forhandlere på dem, desværre. Men kan give dig en update på hvad jeg synes forskellene er på kjolerne i morgen :)

0

Del dette indlæg

Du ser jo helt fantastisk ud i dem alle.. Og jeg er helt enige i dine to favoritter, jeg er dog nok mest til den der ikke gav dig tårer i øjnene.

Men nu må jeg også være helt ærlig - og jeg kommer helt sikkert til at lyde snobbet. Men Lilly kjoler er for mig, bare aaaalt for brugte. Ved næsten hver kjole du har prøvet tænker jeg "Ja den har du selvfølgelig også prøvet - lige som alle andre, der har været i Lilly". Og os herinde ser jo klart nok mange flere brudekjoler og billder fra bryllupper end de gæster der kommer på jeres store dag. Så kjolen jeg har set på 8-10 forskellige nu, har de måske aldrig set.

Og jeg bliver virkelig påvirket af, at jeg har set kjolerne så mange gange før.. De har ingen wauw-effekt på mig længere.

Lilly kjoler er for mig alt for personligheds-løse.. Desværre.

Men uanset hvad du vælger, så bliver du jo guddommeligt smuk! Og du kommer helt sikkert til at "wauw'e" både Brian og alle jeres gæster! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det bare sjovt, har faktisk en tid i morgen i Lilly hvor jeg skal ind og prøve den kjole der er din favorit. Den minder nemlig rigtig meget om den der er min favorit fra Maggie Sottero, så derfor tænkte jeg at jeg lige ville forbi Lilly at prøve den, så kan helt sikkert godt forstå du er vild med den, synes jo den er ret så flot!

Men har egentlig gennem noget tid haft det lidt ligesom dig med Lilly-kæden, men de laver jo rigtig flotte kjoler egentlig, og langt de fleste kan jo ikke se om det er en lilly-model overhovedet, så tror bare det er noget man har med navnet af en eller anden underlig grund. Glæder mig til at høre hvad din mor siger til den i morgen.

Ej hvor pudsigt! Så er jeg da spændt på, hvad du siger til den imorgen ;) Og nu bliver jeg jo nysgerrig: Må man spørge, hvad Maggie-kjolen står i? :)

Uh, det er jo lige før at jeg overvejer om jeg skulle prøve den også... Suk altså! Findes der overhovedet Maggie Sottero-forhandlere i Jylland??? Kan ikke finde ud af noget via deres hjemmeside. :cheerleader3:

Nej GO-DIVA som jeg prøvede kjoler hos siger de er ene forhandlere på dem, desværre. Men kan give dig en update på hvad jeg synes forskellene er på kjolerne i morgen :)

ÆV! Men ja tak, giv endelig update. :) Hvornår har du tid? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÆV! Men ja tak, giv endelig update. :) Hvornår har du tid? :)

Jeg har en tid fra 16-18 først da jeg lige skal have fri fra arbejde :)

0

Del dette indlæg

Du ser jo helt fantastisk ud i dem alle.. Og jeg er helt enige i dine to favoritter, jeg er dog nok mest til den der ikke gav dig tårer i øjnene.

Men nu må jeg også være helt ærlig - og jeg kommer helt sikkert til at lyde snobbet. Men Lilly kjoler er for mig, bare aaaalt for brugte. Ved næsten hver kjole du har prøvet tænker jeg "Ja den har du selvfølgelig også prøvet - lige som alle andre, der har været i Lilly". Og os herinde ser jo klart nok mange flere brudekjoler og billder fra bryllupper end de gæster der kommer på jeres store dag. Så kjolen jeg har set på 8-10 forskellige nu, har de måske aldrig set.

Og jeg bliver virkelig påvirket af, at jeg har set kjolerne så mange gange før.. De har ingen wauw-effekt på mig længere.

Men uanset hvad du vælger, så bliver du jo guddommeligt smuk! Og du kommer helt sikkert til at "wauw'e" både Brian og alle jeres gæster! :cheerleader3:

Hehe, dejligt, du er ærlig ;) Og jeg kan godt forstå dig. Er faktisk direkte enig. Men omvendt, så blev jeg jo selv "wauw'et". Og jeg tror faktisk ikke, at jeg har behov, for at kjolen som sådan skal være unik og speciel. På en måde tværtimod, den må meget gerne være "klassisk" og "en rigtig brudekjole" (altså pæne udtryk for "brugte" ;)) Og det vigtigste er jo at den er smuk. :) Men jeg døjer også med Lilly på et eller andet plan. Sidder faktisk og kigger priser på flybilletter til Kbh i en lille fantasi om at kigge på Maggie Sottero Kjolen hos Go-Diva... Selvom den jo nærmest er magen til og meget dyrere! :) Hmm, det lugter af at jeg overhovedet ikke er færdig med at prøve kjoler endnu. Gad vide om man kan komme i Guiness for brudekjoleprøvning? :)

0

Del dette indlæg

Hehe, dejligt, du er ærlig ;) Og jeg kan godt forstå dig. Er faktisk direkte enig. Men omvendt, så blev jeg jo selv "wauw'et". Og jeg tror faktisk ikke, at jeg har behov, for at kjolen som sådan skal være unik og speciel. På en måde tværtimod, den må meget gerne være "klassisk" og "en rigtig brudekjole" (altså pæne udtryk for "brugte" ;)) Og det vigtigste er jo at den er smuk. :) Men jeg døjer også med Lilly på et eller andet plan. Sidder faktisk og kigger priser på flybilletter til Kbh i en lille fantasi om at kigge på Maggie Sottero Kjolen hos Go-Diva... Selvom den jo nærmest er magen til og meget dyrere! :) Hmm, det lugter af at jeg overhovedet ikke er færdig med at prøve kjoler endnu. Gad vide om man kan komme i Guiness for brudekjoleprøvning? :)

Jeg synes nu også der er meget "klassisk" og "rigtig brudekjole" over både Benedicte og Tori. Men jeg er med på hvad du mener.. Jeg er bare ikke til Lilly kjoler. Hehe

Men jeg kan godt forstå du overvejer en tur til hovedstaden. Måske du skulle se om du kunne få prøvet nogle andre steder også, hvis du alligevel skal afsted? :)

Og den plads i Guiness - den tror jeg snildt du kan få! ;)

0

Del dette indlæg

Jeg synes nu også der er meget "klassisk" og "rigtig brudekjole" over både Benedicte og Tori. Men jeg er med på hvad du mener.. Jeg er bare ikke til Lilly kjoler. Hehe

Men jeg kan godt forstå du overvejer en tur til hovedstaden. Måske du skulle se om du kunne få prøvet nogle andre steder også, hvis du alligevel skal afsted? :cheerleader3:

Og den plads i Guiness - den tror jeg snildt du kan få! ;)

Jaeh... Men måske virker det lidt fjollet at flyve til København for at få den kjole man gerne vil have, men bare i en dyrere version? + min mor er bange for at flyve, og jeg TVIVLER på at hun føler for at køre til København. :) Og vil jo gerne have min moar med når jeg køber... Bliver også et hyr med tilretning, hvis jeg skal til Kbh hele tiden. Tror ikke, at jeg gider alt det PLUS at betale 4000 ekstra alene for at slippe for navnet Lilly. :) Suk... Filme svært, altså! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg prøvet en del kjoler her i København og må sige at jeg ikke synes vi har mere herovre (hvis man ser bort fra Maggie Sottero - og der findes jo andre mærker der ligner de kjoler meget!) end de kjoler jeg har set jer fra jylland prøve. Så kan bestemt godt forstå hvis du ikke vil bruge pengene på at tage herover for det :) Tror sagtens du kan finde din drømmekjole hjemme! Og kan godt forstå du gerne vil spare 4000 tusind kroner på kjolen, det er i hvert fald dumt at give 4000 kr mere bare for at undgå at der står Lilly i ;) og du havde jo en fantastisk følelse i den kjole du prøvede og den følelse er jo guld værd når man prøver kjoler :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nummer 5 er virkelig smuk - og gør fantastiske ting for din figur (Altså du er smuk i forvejen, men sikke former!!)

Kan også godt lide 3 og 4, men forstår godt, at du fik tårer i øjnene over den anden. PIIIIIIIIFT!!!

0

Del dette indlæg

Nu har jeg prøvet en del kjoler her i København og må sige at jeg ikke synes vi har mere herovre (hvis man ser bort fra Maggie Sottero - og der findes jo andre mærker der ligner de kjoler meget!) end de kjoler jeg har set jer fra jylland prøve. Så kan bestemt godt forstå hvis du ikke vil bruge pengene på at tage herover for det :) Tror sagtens du kan finde din drømmekjole hjemme! Og kan godt forstå du gerne vil spare 4000 tusind kroner på kjolen, det er i hvert fald dumt at give 4000 kr mere bare for at undgå at der står Lilly i ;) og du havde jo en fantastisk følelse i den kjole du prøvede og den følelse er jo guld værd når man prøver kjoler :cheerleader3:

Jamen ja... Jeg har det jo egentlig sådan at sålænge vi ikke kommer over de 10, så vil jeg gerne give flere tusind ekstra for kjole NR ET (altså den jeg ALLERBEDST kan lide) istedet for at vælge en meget tæt andenplads... Og lige nu tror jeg at Lilly nr. 5 er min NUMMER ET. Og det er bare lidt underligt at ens yndlingskjole er billigere.. Har nok en eller anden dum frygt for at jeg pludselig opdager at kvaliteten ikke er lige så lækker eller at nogen til brylluppet tænker "det er da en flot kjole, meeeeeeeeen...". Hmm... Men vil i hvert fald prøve dem igen imorgen. Så må vi se. ;)

0

Del dette indlæg

Nummer 5 er virkelig smuk - og gør fantastiske ting for din figur (Altså du er smuk i forvejen, men sikke former!!)

Kan også godt lide 3 og 4, men forstår godt, at du fik tårer i øjnene over den anden. PIIIIIIIIFT!!!

Tak. :) Er også selv ganske godt tilfreds. :)

3'eren var rigtig flot, men hvad man ikke kan se på billedet er at den lyder som et par regnbukser når man går i den. Og den lyd tror jeg aldrig at jeg bliver gode venner med. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes også de kjoler du har prøvet er super flotte, og 5'eren klær dig rigtig godt. Jeg syntes (hvis du kan), at du skal se bort fra hvad der står af mærke i kjolen, og så gå efter hvad du syntes du ser aller flottes ud i. Og som mange andre også skriver, så er 4000 kr da noget at spare. Men syntes helt klart at du skal vælge med hjertet, og ikke med hjernen. :) Dvs, vælg det du kan se dig selv stå i på jeres store dag. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hi hi, sikke en kjoleprøvnings-historie! :)

Vil lige give mit besyv med:

Jeg synes, at du ser FANTASTISK flot ud i alle Lilly kjolerne - 5´eren, som du er faldet for, er simpelthen så flot til dig :cheerleader3:

Det er noget sjovt noget med alt det "for-og-imod-Lilly".....da jeg startede min jagt på kjolen, så bestemte jeg mig for at starte ud i Lilly, da jeg helst ville give så lidt som muligt - samtidig med at jeg fik en flot kjole. Jeg var lidt bange for at starte min søgning i en butik, hvor jeg nemt kunne komme til at slippe 10.000+ for kjolen - det er vores budget slet ikke til - og jeg vil meget hellere bruge ekstra penge på fx en bryllupsrejse.

Da jeg fik min Lilly kjole nr. 3 på - så var jeg solgt!! Jeg VIDSTE bare, at jeg skulle giftes i den. Så nu hænger den og venter på mig i Lilly i Aalborg.

Så jeg nåede aldrig videre end til Lilly butikken. Bagefter har jeg selvfølgelig tænkt: har jeg nu valgt rigtigt?, købte jeg min kjole for tidligt?, skulle jeg have prøver kjoler flere steder osv.

Men når jeg så ser de billeder der blev taget af mig på prøvedagen - ja, så har jeg den der mavefornemmelse igen: "JO - det er bare rigtigt det her!".

Og desuden, så har jeg aldrig set en brud herinde der har en kjole magen til min - selv om det er en "masseproduceret" model. Ret skægt, egentlig. Har heller aldrig set andre der har prøvet den.

Jeg vil ønske dig held og lykke i morgen - og husk: det ENESTE der betyder noget er din følelse i maven, hjertet eller hvor den nu sidder! :)

0

Del dette indlæg

Hi hi, sikke en kjoleprøvnings-historie! :)

Vil lige give mit besyv med:

Jeg synes, at du ser FANTASTISK flot ud i alle Lilly kjolerne - 5´eren, som du er faldet for, er simpelthen så flot til dig :cheerleader3:

Det er noget sjovt noget med alt det "for-og-imod-Lilly".....da jeg startede min jagt på kjolen, så bestemte jeg mig for at starte ud i Lilly, da jeg helst ville give så lidt som muligt - samtidig med at jeg fik en flot kjole. Jeg var lidt bange for at starte min søgning i en butik, hvor jeg nemt kunne komme til at slippe 10.000+ for kjolen - det er vores budget slet ikke til - og jeg vil meget hellere bruge ekstra penge på fx en bryllupsrejse.

Da jeg fik min Lilly kjole nr. 3 på - så var jeg solgt!! Jeg VIDSTE bare, at jeg skulle giftes i den. Så nu hænger den og venter på mig i Lilly i Aalborg.

Så jeg nåede aldrig videre end til Lilly butikken. Bagefter har jeg selvfølgelig tænkt: har jeg nu valgt rigtigt?, købte jeg min kjole for tidligt?, skulle jeg have prøver kjoler flere steder osv.

Men når jeg så ser de billeder der blev taget af mig på prøvedagen - ja, så har jeg den der mavefornemmelse igen: "JO - det er bare rigtigt det her!".

Og desuden, så har jeg aldrig set en brud herinde der har en kjole magen til min - selv om det er en "masseproduceret" model. Ret skægt, egentlig. Har heller aldrig set andre der har prøvet den.

Jeg vil ønske dig held og lykke i morgen - og husk: det ENESTE der betyder noget er din følelse i maven, hjertet eller hvor den nu sidder! :)

Hehe dejligt at høre fra en "Lilly-pige" ;) Nu jeg tænker over det, så kan jeg faktisk heller ikke huske at have set nogen andre blive gift i hverken kjole 2 eller 5... Egentlig... Og rigtig dejligt at høre, at du føler dig sikker på, at det er den rigtige. Du ser også MEGET lykkelig ud på dit billede i din tråd - ville ønske at man kunne se kjolen også :)

Og lige meget hvad jeg vælger, så har jeg da i hvert fald lært at dyrere ikke behøver betyde bedre. Man kan ikke tage fra Lilly, at de var de første, der præsterede at putte mig i en kjole, som gav mig tårer i øjnene...

Men nu hvor jeg har sovet på det, er jeg også faldet lidt ned igen overfor Lilly. Og begyndt at blive ret analytisk. :) Jeg tænker lidt, at selvom mit hår var hærget af regnvejret igår, så var det første gang jeg prøvede kjoler, hvor jeg havde sat håret a la hvordan det skal være på dagen. Og jeg kan ikke lade være med at overveje om det har spillet ind...

Jeg tror udfaldet er at jeg prøver i Lilly igen idag - denne gang med almindeligt kedeligt flat hår. Og ser om kjolerne har samme effekt. Hvis jeg bliver vild med 2'eren, så køber jeg kjole idag (der er nemlig kun den ene tilbage). Hvis jeg bliver vild med 5'eren (som man sagtens kan bestille hjem endnu) så tager til til Sindal og prøver Tori og Dicte igen - med flot sat hår. Og så overvejer jeg faktisk at "starte på en frisk" og tage til et helt nyt sted og prøve...

Gad vide, om jeg nogensinde beslutter mig? :)

0

Del dette indlæg

Jeg bliver næsten nødt til at kommentere på det nu når jeg selv lige har købt en Lilly kjole.

Jeg syntes at nummer 5 er helt fantastisk til dig, du har jo en smækker krop. PIFT

Jeg havde det præcis på samme følelse som dig, fik tårer i øjnene da jeg prøvede min kjole.

For mig betyder navnet i nakken intet, det vigtigste er at jeg føler mig smuk i kjolen, og det var altså i dette tilfælde en Lilly.

Men fortsat god jagt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan sagtens forstå, at du er lidt Lilly-snob ;) - Det tror jeg, at rigtig mange er faktisk. Og det er nok fordi, at Lilly modeller føles lidt som "discount"udgaven af de dyre brudekjoler :) Ikke at det er rigtigt på nogen måde, for jeg synes faktisk, at Lilly laver rigtig mange fine brudekjoler. Men det er bare lidt det label det har fået på sig.

Når det så er sagt, så synes jeg, at følelsen af at "det her er altså bare KJOLEN" er vigtigere end mærket i kjolen :)

Jeg kan så forstå på dig, at du er forvirret omkring kjolevalg, og det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Men jeg ved dog, at du nok skal finde ud af det før eller siden - Og så har det forhåbentlig været alt forvirring og masser af kjoleprøvning værd :)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Mette.

Det var da dejligt at du har haft en god oplevelese i Lilly. Altså nu har jeg jo snart set flere brude herinde i din nr.5 og jeg siger det gerne igen - jeg synes den er så flot!!! Jeg troede bare at du var mere til A formede kjoler som Benedicte? men det er jo fedt at du har fundet din "brudestil" :cheerleader3: Jeg ved godt det er svært at vælge, men måske synes jeg også at du analyserer lige lovlig meget.. det er selvfølgelig en kvindeting at analysere ting helt i bunds, men måske er det mere simpelt end du tænker?! Måske at det bare dobbelt bonus at finde en flot kjole til få penge.. og måske siger din reaktion bare det hele?! Nu analyserer jeg :) Men jeg tror lidt du er en pige der vil være lidt i tvivl lige meget hvad du vælger.

Jeg er måske bare heller ikke så sentimental når det kommer til kjoler, og tror aldrig jeg ville kunne græde over en kjole, så jeg kan jo sige nok så meget, ha ha :)

Jeg synes ihvertfald ikke det er snobberi ikke at ville i en lilly..., men det er kun fordi at jeg baserer mit fravalg med, at de lilly kjoler jeg har haft i hænderne ikke føltes tæt på samme kvalitet som de dyre og ikke har fanget mig. Men 5' eren er altså en af de Lilly kjoler jeg sagtens kan forstå at man kan få kriblen i maven over.

Håber at din "date" med din mor hjælper dig lidt på vej :)

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Nå, må jo heller lige gøre status... Først: Tak for alle jeres søde og grundige kommentarer og råd og trøst. I er simpelthen for dejlige!!! :cheerleader3: Og MH2730, du har ret, jeg analyserer helt VILDT! Og det skal jeg nok lære at lægge fra mig. Men omvendt, har jeg også lært, at jeg KAN få meget stærke følelser for en kjole, så har vist sat mig i hovedet, at nu jagter jeg indtil at jeg finder kjolen, der 110% giver mig følelsen uden tvivl. Den må findes - om jeg så skal i 70 butikker! :)

Men altså... Jeg prøvede i Lilly igen. Fik ret hurtigt slået fast, at jeg ikke skal have 2'eren. Den er rigtig flot, men mere var den ikke - for mig. 5'eren er stadig til overvejelse, men den ramte bare slet ikke i samme grad (faktisk nærmest ikke - synes bare den var rigtig pæn) og derfor blev den i hvert fald ikke købt idag...

Min mor var sød og positiv og synes, at begge kjoler var fine. Men kunne (med rette) mærke, at jeg helt sikkert ikke brændte for 2'eren. Og synes jeg havde prøvet mange kjoler, der var flottere end 5'eren + (og den er øv, men havde også selv tænkt det) hun bemærkede at jeg har en lille fin bule på maven i den kjole a la "gravid i 2. måned" agtigt... Ikke en dealbreaker (den kunne jo nok trænes væk), men et minus. Og jeg stod og mærkede kjolen og ønskede at den føltes lige så lækker i stoffet som Tori og Dicte. Men det gjorde den bare ikke. Men den er altså stadig flot, og overvejes stadig...

Har nu bestilt tid d. 30. oktober i Belmondo i Århus og Kennedys i Sabro. Er en smule frustreret og udmattet af at prøve kjoler, men er optimistisk og glæder mig faktisk rigtig meget til at prøve d. 30. Begge steder lød de VILDT søde, og jeg har hørt meget godt om begge steder... Og jeg er da blevet klogere på, hvad jeg vil have, så måske finder jeg KJOLEN der...

Men følgende ting kan vist slås fast:

1. Lilly er god nok. De laver flotte kjoler af ganske udemærket kvalitet.

2. Følgende ting er dealbreakers for mig: Kjolen skal have bindebånd og være hvid/ivory.

3. Følgende ting er ret vigtige for mig: Stoffet skal føles eksklusivt, kjolen skal have lige-over stropløs udskæring og må meget gerne have blonder.

4. Kjolen behøver ikke have A-form (men må godt)

5. Jeg skal ændre min adfærd mht. kjoleprøvning. Noget gik bedre igår, end når jeg ellers har prøvet, så vil tage nogle elementer derfra og bruge fremover. Dvs. at jeg for fremtiden vil være mindre billedfikseret (I har dælme også set mange billeder af mig i smukke kjoler, så I overlever nok, haha) og bare koncentrere mig om kjolen. Og hvis jeg så forelsker mig, så må jeg simpelthen købe den. Ikke noget med at sidde hjemme og over-analysere alting, for jeg kan nok altid finde noget, der er galt... Og jeg skal kun have min mor med, så jeg ikke bliver forvirret over en masse forskellige holdninger. Og jeg skal have mit hår sat fint inden (har åbenbart ikke fantasi til at se mig selv blive gift i en kjole, hvis ikke håret er sat)

Phew... Nå, så er I da opdateret. Igen tusind tak for jeres hjælp. Er spændt på hvad det her ender med ;)

0

Del dette indlæg

Rigtig gode tanker du har gjort dig!

Tænk at det kan føles så forskelligt fra gang til gang, men det er det gode ved en ekstra prøvning, så får man afgjort plusser og minusser og ikke mindst.. hvad skal vi kalde det.. ægte følelser for kjolen :cheerleader3:

Selvom du ikke vil spamme os med billeder, så vil jeg stadig glæde mig til at se billeder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest, så tror jeg det er en rigtig god idé, hvis du stopper med at være så billedfikseret. :) Men vi er altså ikke trætte af at se billeder! :)

Og hvor er det dejligt at høre alt det der. Det lyder virkelig til det går den rigtige vej. Men hold da op hvor du døjer med at finde en kjole - jeg har helt ondt af dig, søde!

Jeg håber virkelig for dig, at du snart finder din kjole. Jeg er simpelthen så spændt på hvad det ender med! Og hvis du har brug for at lukke endnu mere ud, så skal jeg hvert fald nok være her. :)

0

Del dette indlæg

Rigtig gode tanker du har gjort dig!

Tænk at det kan føles så forskelligt fra gang til gang, men det er det gode ved en ekstra prøvning, så får man afgjort plusser og minusser og ikke mindst.. hvad skal vi kalde det.. ægte følelser for kjolen :cheerleader3:

Selvom du ikke vil spamme os med billeder, så vil jeg stadig glæde mig til at se billeder :)

Dejligt at høre, at mine tanker giver mening, hehe. :) Og ja, ekstra prøvninger kan lige pludselig give noget helt andet åbenbart. Vil dog prøve at være åben overfor at købe kjolen på dagen og ikke efter at have siddet og gloet på billedet af den hjemme... Men der skal nok komme nogle billeder! :) Jeg forestiller mig, at istedet for at tage billeder løbende, så prøve helt uden kamera på, og så se yndlingene til sidst og tage billeder af dem. Eller - drømmescenariet - at jeg pludselig står i en kjole og ikke gider prøve andre - så får I billeder af den :)

0

Del dette indlæg

Først og fremmest, så tror jeg det er en rigtig god idé, hvis du stopper med at være så billedfikseret. :) Men vi er altså ikke trætte af at se billeder! :)

Og hvor er det dejligt at høre alt det der. Det lyder virkelig til det går den rigtige vej. Men hold da op hvor du døjer med at finde en kjole - jeg har helt ondt af dig, søde!

Jeg håber virkelig for dig, at du snart finder din kjole. Jeg er simpelthen så spændt på hvad det ender med! Og hvis du har brug for at lukke endnu mere ud, så skal jeg hvert fald nok være her. :)

Jeg har også lidt ondt af mig selv. :) Men omvendt, så kommer det strengt taget ikke bag på mig. Jeg ER perfektionist og detaljerytter og alt andet end spontan. Hehe. Men ja, vil prøve at smide billederne lidt i baggrunden. Ikke helt, men lidt. ;) Og ja, jeg føler faktisk også, at jeg er lidt på vej nu. Håber i hvert fald snart at den er der :) Og rigtig dejligt, at du er klar hvis (når) jeg har brug for at brokke mig igen. :)

0

Del dette indlæg

Pyha, jeg bliver helt stresset over dit kjole prøvning. Håber virkelig du snart finde kjolen der slå benene væk under dig. Hjælper jo nok nu når kravene er mere synlige for dig. Havde også kun min mor med de gange jeg var ude og prøve kjoler. Vidste at for mange meninger vill forvirre mig. Klarede jeg jo så i øvrigt fint alligevel med en bytter :tunge: men er lykkelig over min kjole og at jeg ikke skal gennem det samme som dig. Ville jeg nu heller ikke magte med en lille datter på 9 mdr der kun lige er startet i vuggestue og mega træt når hun kommer hjem.

Tror det er en god ide at du dropper billederne (hvis du kan :rolleyes: ) og fokusere på kjolen og den følelse den giver dig, eller mangel på samme. Vi gik en tur og vendte tilbage efter en frokost og en hyggesnak så på kjolen, prøvede igen med maven fuld og købte den med hjem. Kunne slet ikke se den store frokost og den kæmpe cafe latte jeg havde konsumeret hvilket jeg ret spændt på om kunne ses, men sad bare stadig som støbt på mig og helt ærligt, hvor fedt er det lige :thumbsupsmileyanim:

Synes du er så smuk i mange af dine kjoler men for at du kan føle dig smuk skal følelsen bare være der, om det så er i en Lilly, en dicte eller en helt 3 er vel lige meget ikk. Bare i passer til hinanden :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer