Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Iiiihh hvor har du nået at være kreativ :) Syns det andet eksempel er finest, de farver er så flotte sammen..!!

Og super ide med collagen over det hele, gir et virkelig godt overblik..

Tak søde. :)

Har faktisk gået og tænkt på, at det er lidt tid siden, at der har været nyt fra dig, kan det passe? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiihh hvor har du nået at være kreativ :) Syns det andet eksempel er finest, de farver er så flotte sammen..!!

Og super ide med collagen over det hele, gir et virkelig godt overblik..

Tak søde. :)

Har faktisk gået og tænkt på, at det er lidt tid siden, at der har været nyt fra dig, kan det passe? :rolleyes:

Ha ha ja har vist været lidt sløv :) Men har spændende billeder fra 1. prøvekage lige om snart..

0

Del dette indlæg

Sikke meget der sker når man sådan tager på landet en weekend og er uden BK.. :)

Jeg synes det er meget fine invitationer og jeg er nok også mest til udgave nr 2. Som om at de er lidt lysere og dermed gladere :)

I øvrigt er det et virkelig flot billede du har sat på som avatar!

0

Del dette indlæg

Sikke meget der sker når man sådan tager på landet en weekend og er uden BK.. :)

Jeg synes det er meget fine invitationer og jeg er nok også mest til udgave nr 2. Som om at de er lidt lysere og dermed gladere :)

I øvrigt er det et virkelig flot billede du har sat på som avatar!

Hehe, ja nogle gange går det stærkt. :rolleyes: Jeg tror også mest at jeg er til den nederste version, men må lige se hvordan det ser ud når jeg får noget lyserødt/sølv på :)

Og tak for kommentaren med avatarbilledet. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhr altså! Må lige ud med noget brok, og så må I bære over med mit vægelsind... :)

Synes jeg tvivler mere og mere på "min" kjole... Er begyndt at tænke på om jeg overhovedet har lyst til at have en blondekjole... Eller om jeg hellere vil have en helt klassisk elegant uden noget pynt på... Er godt nok rimelig konsekvent faldet for kjoler med forskellig pynt på, men sidder bare og bliver i tvivl alligevel... Og når jeg kigger billeder fra mine prøvninger begynder jeg også at synes at Tori'en er flottere end Benedicten... Men måske er det bare fordi jeg generelt ikke står "lige til" på nogle af billederne med Benedicte... Og de to kjoler fra Askepotmodeller er måske også begyndt at spøge lidt igen... Men jeg fik jo suset af Tori og Benedicte. Og jeg var jo faktisk sikker på Benedicte. Men nu er jeg i tvivl... Og føler mig helt dum over at have været så sikker, og så blive i tvivl nu. ARGH! :)

Og begynder så småt at inddrage veninder udenfor BK i hjælpen med hvilken, der er pænest, hvilket faktisk ikke rigtig hjælper, da de fleste har en anden smag end mig, og ikke ville vælge nogle af kjolerne, selvom de stadig siger at de synes de er flotte. Og det ærgrer mig også at afsløre for meget om kjolen - hvis det nu ellers bliver den jeg vælger. Vil jo gerne overraske i kirken... Øj... Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg, og jeg ved godt, at jeg bare skal have taget mig sammen til at prøve noget mere, så jeg kan føle mig sikker, men er på en eller anden måde ikke rigtig i "humør" til at prøve kjoler for tiden. Æv... Gad godt at Benedicten var købt og bare føltes 110% rigtig og at jeg nærmest synes at de andre kjoler var grimme i sammenligning. :)

Nå, ville ikke noget... Bare ud med det. :)

post-43333-1286824100.jpg

post-43333-1286824070.jpg

post-43333-1286823952.jpg

post-43333-1286823909.jpg

0

Del dette indlæg

Åhr altså! Må lige ud med noget brok, og så må I bære over med mit vægelsind... :)

Synes jeg tvivler mere og mere på "min" kjole... Er begyndt at tænke på om jeg overhovedet har lyst til at have en blondekjole... Eller om jeg hellere vil have en helt klassisk elegant uden noget pynt på... Er godt nok rimelig konsekvent faldet for kjoler med forskellig pynt på, men sidder bare og bliver i tvivl alligevel... Og når jeg kigger billeder fra mine prøvninger begynder jeg også at synes at Tori'en er flottere end Benedicten... Men måske er det bare fordi jeg generelt ikke står "lige til" på nogle af billederne med Benedicte... Og de to kjoler fra Askepotmodeller er måske også begyndt at spøge lidt igen... Men jeg fik jo suset af Tori og Benedicte. Og jeg var jo faktisk sikker på Benedicte. Men nu er jeg i tvivl... Og føler mig helt dum over at have været så sikker, og så blive i tvivl nu. ARGH! :)

Og begynder så småt at inddrage veninder udenfor BK i hjælpen med hvilken, der er pænest, hvilket faktisk ikke rigtig hjælper, da de fleste har en anden smag end mig, og ikke ville vælge nogle af kjolerne, selvom de stadig siger at de synes de er flotte. Og det ærgrer mig også at afsløre for meget om kjolen - hvis det nu ellers bliver den jeg vælger. Vil jo gerne overraske i kirken... Øj... Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg, og jeg ved godt, at jeg bare skal have taget mig sammen til at prøve noget mere, så jeg kan føle mig sikker, men er på en eller anden måde ikke rigtig i "humør" til at prøve kjoler for tiden. Æv... Gad godt at Benedicten var købt og bare føltes 110% rigtig og at jeg nærmest synes at de andre kjoler var grimme i sammenligning. :)

Nå, ville ikke noget... Bare ud med det. :)

post-43333-1286824100.jpg

post-43333-1286824070.jpg

post-43333-1286823952.jpg

post-43333-1286823909.jpg

Åhhh kender kun den nagende tvivl alt for godt. Min mor synes min første valgte kjole var super flot og bare lige mig - var den også men farven lidt ikke. Min endelige kjole(butikken var jo så fantastisk at bytte den først) elsker jeg og kan se på den igen og igen. Det var en min mor slet ikke troede kunne være mig og tror måske hun synes den er for "stor" og har da også været i tvivl om den nu også er den rigtige.

Jeg synes Benedicte er så hammerende flot og havde mit budget været til det var den købt på stedet for er en af de flotteste blonde kjoler med fylde jeg har set og du ser så smuk ud i den. Når det er sagt hvordan var den så at have på i forhold til Tori og Askepotmodellerne?

Flere af mine favoritter kunne jeg slet ikke sidde ned i, der var en sofa og var simpelthen umuligt at sidde behageligt eller uden kjolen røg op under hagen.

Måske du skulle prøve dem der spøger igen og se om de stadig er noget eller om det bare det her med at tage det store skridt og få KJOLEN i hus der få tvivlen frem. Synes i hvert fald det var en underlig fornemmelse, både lykkelig og forvirret på en gang, giver det mening????

0

Del dette indlæg

Uh, jeg kan virkelig godt se hvad du mener (ikke at jeg synes der er grund til at tvivle, men mere at jeg tror jeg helt sikkert selv vil tvivle )- men du SKAL huske på det sus du fik da du prøvede dem og prøve nogle andre kjoler, når du kan overskue det!

Og så husk at på DAGEN er den du kjole du vælger den helt rigtige (uanset hvilken det bliver) og du vil bringe tårer og spil frem hos alle jeres gæster :)

Og så er du SÅ smuk i benedicte :)

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

ÅHh Mette hvor jeg dog føler med dig og hvor jeg godt kan forstå dig.. :):)

Du skal for det første absolut ikke føle dig dum over det. Det er klart at man med adrenalinen og rusen stadig i kroppen at man føler sig mere sikker. Når man så kommer hjem og får det hele på afstand efter et par dage så er det klart at tvivlen kan melde sig og jeg har da også læst mange brude herinde skrive at de er blevet i tivivl selv efter den er købt og det tror jeg er helt naturligt. Når man så prøver den igen ved man jo godt at den er fantastisk. :)

Jeg tror måske at vi har samme problem.. Vi kender vores stil og ved i hvert fald hvordan det ikke skal se ud, men der er så mange fantastask flotte kjoler og hvordan kan man så lige vælge hvordan man skal se ud på denne ene store dag.

Men men.. JEG fik faktisk lige suset i maven af at se dig i Dicte kjolen igen. Nu kender jeg dig jo kun sådan rimelig overfladisk, men jeg vil vove at påstå at med din (fantastiske) personlighed så er den altså helt rigtig til dig. Den er ekslusiv, spændende og traditionstro. VILDT flot kjole som jo også sidder helt amazing!!

Det er hårdt når kjole-projektet er gået hen og blevet hårdt arbejde i stedet for et sjovt lille projekt, men jeg synes da at du skal prøve nogle flere hvis du har mod på det og så husk at prøve dicte igen!!

Se nu der, nu var det mig der skrev en lille roman :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har fået min historie før, men jeg fik jo aldrig helt suset, men måtte tilgengæld prøve den samme kjole hele tre gange og til sidst købte jeg den...

Jeg kan godt forstå din tvivl. Jeg tror jo altså ikke på at der kun findes en rigtig kjole til en, desværre må man tage et valg, men det behøver ikke at gøre valget mindre rigtigt af den grund :) Vil derfor råde dig til at prøve de samme kjoler igen og hvis Benedicte stadig spøger, så er det nok fordi at den er rigtig :)

Kender dig jo ikke som person, men det virker som om at du ikke kan træffe et dårligt valg med de kjoler du har i tankerne. Ingen af dem falder uden for den prinsessedrøm du tit omnævner.

0

Del dette indlæg

Hej sødeste Mette..

Hvor føler jeg bare med dig, og kan tildeles sætte mig ind i din forvirring. Jeg er selv overdrevet forvirret omkring sko, og det går mig meget på. Og det er bare sko! Jeg ville gå helt ned hvis jeg var lige så forvirret omkring min kjole..

Jeg synes Benedicte er utrolig flot til dig, og du er utrolig smuk. Tori er virkelig også en skønhed, og som jeg tidligere har nævnt, så ville jeg umiddelbart tro den er mere dig end Benedicte. Og så synes jeg da det er lidt sjovt at du har fået et par fra Askepot modeller tilbage i tankerne. Jeg synes du ser fantastisk ud i tyl kjolen, men jeg ser dig bare som så meget andet end tyl. Du har flere sider en bare tyl. Og så synes jeg da uden tvivl du ser fantastisk ud i min kjole - den sad trods alt på dig da jeg fik øjnene op for den! Desuden synes jeg også at min kjole passer rigtig godt til min opfattelse af dig - du har så mange gode sider. :)

Det jeg skriver er sikkert ingen hjælp.. Men jeg prøver at alligevel. :) Desuden tror jeg, at når du først har valgt og pengene er lagt på bordet, at du får noget ro og afklaring. Efter min kjole er blevet købt forsvandt al min forvirring, og nu er jeg bare glad. Jeg kan se billeder af en masse kjoler, men jeg tænker alligevel på min kjole og glæder mig bare til at få den på igen..

Jeg håber virkelig du kan finde vej i din forvirring.. :)

0

Del dette indlæg

Åhhh, I er bare verdens bedste og dejligste zillaer, ved I godt det? Er stadig lidt mut og træt af kjolehalløjet, men det hjælper MEGET at læse jeres beskeder. :) Har skrevet til min mor også, hun har nogle flere billeder, så dem skal jeg havde nedstirret. Og så vil jeg prøve at samle energi til at tage ud og kigge nogle kjoler igen... Vil jo egentlig gerne beslutte mig snart...

Starkpigen: Dejligt at høre fra dig, jeg kunne netop godt huske dine erfaringer med kjolen i "forkert" farve... Og jeg synes jo at din endelige kjole er helt fantastisk. Så det viser vel bare at man skal tage det seriøst, når man er i tvivl ;) Men også rigtig dejligt at blive bekræftet i at Benedicte ER smuk og flot til mig. :) Mht. komfort synes jeg faktisk at alle kjoler var behagelige og dejlige at have på, og fine at sidde i. Den store tylpuf fyldte selvfølgelig lidt mere, men den føltes ikke umulig. Og alle kjoler var generelt behagelige. Det eneste der kunne genere mig var faktisk bryststykket i Benedicte, da der altså er en del luft derinde, hvor der burde være bryst. :) Måske er det også med til at få mig til at tvivle, men omvendt så lovede de jo, at det kunne rettes til... Og ja, det her med at skulle beslutte får helt sikkert tvivlen frem i mig. Jeg ER et pjok til at vælge, det ved jeg godt... Bare svært at greje hvad der er "inden-man-køber-nervøsitet" og hvad der er "mavefornemmelse-der-siger-at-det-her-er-ikke-rigtigt". Hmm!

M&S: Dejligt at du siger, at du også ville tvivle. Synes bare det er så svært!!! Men ja, du har jo ret... Uanset hvilken en jeg vælger, så bliver jeg glad for den på dagen... Det er jo en rar tanke. Og meget sandt. Har da også tænkt at en hvilken som helst kjole kommer til at føles som "mere" for mig, når jeg beslutter mig endegyldigt for at det er dén, jeg bliver gift i. :)

NatasjaW: Haha, ja du kan også skrive romaner. :) Og ih, hvor har du mange søde komplimenter i ærmet, det luner virkelig. :) Men ja, vi har måske samme problem... Hvorfor må man ikke få syv kjoler, altså? :) Og rart med en lille forklaring på hvorfor jeg nok har været så sikker og tvivler nu... Havde slet ikke overvejet at det hang sådan sammen, men jeg tror at du har ret. Var meget "høj" og glad da jeg kom hjem fra Lucca... Og nu sidder jeg jo og gransker kjolerne. Hvilket ikke er særlig romantisk, hehe. Måske skal man bare lytte til hjertet istedet for at granske detaljer...

MH2730 Dejligt at høre fra andre, der prøver samme kjole igen flere gange. Måske ender jeg med at prøve Benedicte og Tori 4-5 gange :) Men ja, du har nok ret i at der ikke er én kjole, men mange flotte... Og ja, jeg synes jo strengt taget at alle fire er flotte, så det kan jo ikke gå helt galt. Det er jo nok lidt et luksusproblem jeg sidder med. Men det fylder alligevel :) Må jo nok håbe at jeg bare lige pludselig er stærk nok til at tage et valgt (hvorfor er der ikke en supermansmiley?)

ChariteK: Hehe åh, det er heller ikke sjovt at være i tvivl om skoene. Jeg er vist i virkeligheden i tvivl om stort set alt, i hvert fald engang imellem. Suk! Og du er bestemt en hjælp. Det er dejligt at vide, at jeg ikke er den eneste, der døjer med at vælge, og det hjælper altid at høre andres erfaringer og tanker! :hug: men ja, jeg aner faktisk at du måske har fat i noget med at tyldrømmen (desværre?) ikke er mig... Måske er jeg en blondepige. Synes i hvert fald det gav mening, da jeg læste hvad du skrev. men er nok også letpåvirkelig lige nu, hehe. Men jeg hælder vist godt nok lidt til Tori'en lige nu... Åh. Håber at min forvirring også forsvinder når jeg køber!

Suk... Er vist lidt rundt på gulvet... Men er i hvert fald meget glad og taknemlig over at jeg har jer herinde til at trøste og dele erfaringer og meninger. Egentlig utroligt at I alle har ramt forskellige vinkler og pointer, der alle kan muntre mig lidt op :) Hmm, må håbe på klarsyn imorgen. Og så må jeg få taget mig sammen til at få bestilt nogle flere kjoleprøvningstider... :)

0

Del dette indlæg

Åhhh, I er bare verdens bedste og dejligste zillaer, ved I godt det? Er stadig lidt mut og træt af kjolehalløjet, men det hjælper MEGET at læse jeres beskeder. :hug: Har skrevet til min mor også, hun har nogle flere billeder, så dem skal jeg havde nedstirret. Og så vil jeg prøve at samle energi til at tage ud og kigge nogle kjoler igen... Vil jo egentlig gerne beslutte mig snart...

NatasjaW: Haha, ja du kan også skrive romaner. :) Og ih, hvor har du mange søde komplimenter i ærmet, det luner virkelig. :) Men ja, vi har måske samme problem... Hvorfor må man ikke få syv kjoler, altså? :) Og rart med en lille forklaring på hvorfor jeg nok har været så sikker og tvivler nu... Havde slet ikke overvejet at det hang sådan sammen, men jeg tror at du har ret. Var meget "høj" og glad da jeg kom hjem fra Lucca... Og nu sidder jeg jo og gransker kjolerne. Hvilket ikke er særlig romantisk, hehe. Måske skal man bare lytte til hjertet istedet for at granske detaljer...

Suk... Er vist lidt rundt på gulvet... Men er i hvert fald meget glad og taknemlig over at jeg har jer herinde til at trøste og dele erfaringer og meninger. Egentlig utroligt at I alle har ramt forskellige vinkler og pointer, der alle kan muntre mig lidt op :) Hmm, må håbe på klarsyn imorgen. Og så må jeg få taget mig sammen til at få bestilt nogle flere kjoleprøvningstider... :)

Det er godt at vi kan være behjælpelige.. Det er jo det vi er her for :)

Jeg poster også en besvarelse idag på min tråd med et lignene problem.. Jeg står nu mellem to kjoler og puha det er svært.

Men jeg synes det lyder som en god plan, kig noget mere og vend hele tiden tilbage og prøv dicte og tori... Altså så pyt med om de sys du er krævende i butikken :)

Jeg har allerede prøvet kjolen i Nicolai 3 gange :)

Jeg glæder mig til at høre flere tanker og se billeder fra flere eventuelle prøvninger!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh, I er bare verdens bedste og dejligste zillaer, ved I godt det? Er stadig lidt mut og træt af kjolehalløjet, men det hjælper MEGET at læse jeres beskeder. :) Har skrevet til min mor også, hun har nogle flere billeder, så dem skal jeg havde nedstirret. Og så vil jeg prøve at samle energi til at tage ud og kigge nogle kjoler igen... Vil jo egentlig gerne beslutte mig snart...

ChariteK: Hehe åh, det er heller ikke sjovt at være i tvivl om skoene. Jeg er vist i virkeligheden i tvivl om stort set alt, i hvert fald engang imellem. Suk! Og du er bestemt en hjælp. Det er dejligt at vide, at jeg ikke er den eneste, der døjer med at vælge, og det hjælper altid at høre andres erfaringer og tanker! :) men ja, jeg aner faktisk at du måske har fat i noget med at tyldrømmen (desværre?) ikke er mig... Måske er jeg en blondepige. Synes i hvert fald det gav mening, da jeg læste hvad du skrev. men er nok også letpåvirkelig lige nu, hehe. Men jeg hælder vist godt nok lidt til Tori'en lige nu... Åh. Håber at min forvirring også forsvinder når jeg køber!

Jeg er hvert fald meget spændt på hvad det ender med.. Og så håber jeg virkelig du får øjnene op for din kjole snart. :) Og ind til da er jeg villig til høre på en masse brok, opgivende indlæg og hvad du ellers har brug for at komme ud med. :)

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig lytter vi gerne til det hele....!!

Som nævnt må du endelig ikke tænke du er til ulejlighed i butikken, det er jo DIN kjole det handler om...

Prøv lidt mere når du får overskud til det og prøv dicte igen. Tænk lidt over hvad der var suse-agtigt ved de forskellige kjoler, og hvad du måske mindre godt kunne lide...

....og måske luk øjnene og se hvilken kjole du har på når du ser dig selv gå op ad gulvet....

Jeg kan også få tvivls-glimt hvor jeg tænker om jeg burde have en helt traditionel brudekjole, for 'det skal man da', men så hjælper det at tænke på, at det lige præcis er det jeg altid har sagt at jeg netop ikke vil ha...

Jeg kan ikke finde ud af at give dig en krammer, for jeg skriver fra min tlf, den får du senere...:)

0

Del dette indlæg

Åh I er så søde. :) Tak fordi I gider lytte og gider kigge med når der på et tidspunkt kommer billeder igen. :)

Og I har jo ret. Pyt med hvad de tænker i butikken. :) Det er en stor beslutning, så man må vel gerne komme flere gange (I Lucca Bride - hjemsted for Dicte og Tori - sagde hun faktisk selv "Ring, hvis du har brug for at se dem igen"). :) Har forsøgt at ringe til Lucca idag, men de havde lukket, da jeg fik fri. :) Men fanger dem imorgen ;) OG jeg fik fanget Lilly i en pause. Så der er prøvning hos dem på mandag. :) Ved ikke helt om jeg glæder mig, men ser i hvert fald frem til forhåbentlig at blive klogere. Ej, glæder mig nok lidt alligevel egentlig. :) Sådan inderst inde agtigt. :)

Og jeg ved faktisk ikke hvilken kjole, jeg har på, når jeg lukker øjnene og ser det hele for mig. :) Det er lidt sløret... Men jeg tror den har blonder. Faktisk. Og det er jo rigtigt, at en kjole ikke behøver være traditionel. Og man kan da tydeligt se på alle fire, at det er brudekjoler, synes jeg ;)

Jeg tror iøvrigt at de to fra askepot er ved at glide ud af bevidstheden igen. Tænkte på at bestille tid og tog mig selv i at tænke "Arj, jeg gider ikke helt til Horsens for det", og det er vel et eller andet sted et ret godt signal om at det IKKE er de to kjoler, jeg brænder for... Jeg kan også huske, da jeg fik Tori (og senere Dicte) på, at jeg følte mig HELT sikker på at de i hvert fald var mere mig end noget jeg havde prøvet før. Så det er vel status pt. :hug:

0

Del dette indlæg

... Og så har vi shoppet en smule idag. :)

Har netop betalt for vores favourboxes. :) Så glæder mig til at de kommer med posten. :)

Og der kom noget andet med posten idag. :mailbox:

post-43333-1286897342.jpg

post-43333-1286897348.jpg

post-43333-1286897361.jpg

Vores stempel med monogram! :) Det ser rigtig fint ud, og synes det har en god størrelse. :) Mangler bare en stempelpude. :) Men håber jeg kan se mit snit til at komme i panduro på torsdag... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuh kender godt det med at være i tvivl om en kjole, står jo selv i det lige nu :)

Lagde mærke til at du nævnte at det måske var billederne der gjorde du var lidt i tvivl, noget med at du ikke stod lige for. Og netop det tror jeg faktisk betyder mere end man lige tror. Den eneste grund til jeg tvivler lidt over kjolen er at jeg ikke synes billederne af den er lige så gode som billederne af nogel af de andre. lyset er dårligt, jeg smiler lidt anstrengt osv osv og på de andre billeder er lyset meget bedre, jeg er lidt mere brun og smilet er mere "taget i øjeblikket" uden jeg stiller op til det. Og det gør at når jeg sidder og ser billederne blir jeg lidt i tvivl. Var ikke rigtig i tvivl da jeg prøvede den, der føltes den meget bedre end alle de andre, men kan nu ikke helt sælge den til mig selv pga billederne. Derfor tror jeg det er super vigtigt du prøver alle kjolerne igen af dem du er i tvivl om for at være sikker på at du mærker følelsen i maven når du har dem på, og ikke når du ser billederne. (ps. jeg synes kjolen er fantastsik på dig, men det ændrer jo ikke noget hvis du selv er i tvivl)

Jeg skal ind og prøve den kjoler jeg har det bedst med om nogle uger og indtil da prøver jeg bare så mange jeg kan, og når jeg så kommer tilbage og prøver kjolen så må vi se hvad maven siger.

Fedt stempel - det bliver et hit !

0

Del dette indlæg

Uuh kender godt det med at være i tvivl om en kjole, står jo selv i det lige nu :)

Lagde mærke til at du nævnte at det måske var billederne der gjorde du var lidt i tvivl, noget med at du ikke stod lige for. Og netop det tror jeg faktisk betyder mere end man lige tror. Den eneste grund til jeg tvivler lidt over kjolen er at jeg ikke synes billederne af den er lige så gode som billederne af nogel af de andre. lyset er dårligt, jeg smiler lidt anstrengt osv osv og på de andre billeder er lyset meget bedre, jeg er lidt mere brun og smilet er mere "taget i øjeblikket" uden jeg stiller op til det. Og det gør at når jeg sidder og ser billederne blir jeg lidt i tvivl. Var ikke rigtig i tvivl da jeg prøvede den, der føltes den meget bedre end alle de andre, men kan nu ikke helt sælge den til mig selv pga billederne. Derfor tror jeg det er super vigtigt du prøver alle kjolerne igen af dem du er i tvivl om for at være sikker på at du mærker følelsen i maven når du har dem på, og ikke når du ser billederne. (ps. jeg synes kjolen er fantastsik på dig, men det ændrer jo ikke noget hvis du selv er i tvivl)

Jeg skal ind og prøve den kjoler jeg har det bedst med om nogle uger og indtil da prøver jeg bare så mange jeg kan, og når jeg så kommer tilbage og prøver kjolen så må vi se hvad maven siger.

Fedt stempel - det bliver et hit !

Hvor har du ret! Jeg husker bestemt at jeg tænkte "Wauw, den her er ENDNU flottere" da jeg skiftede fra Tori til Benedicte... Men jeg "ligner mig selv" på billederne af Tori, og ser spøjs ud på næsten alle billederne af Dicte. Det betyder rigtig rigtig meget... Og synes også at jeg almindeligvis ser gladere ud på billederne af tylbruset fra askepot, men det var også den første kjole jeg prøvede, så det er jo ikke underligt at jeg er ét stort smil der. Efter det begyndte jeg jo at snakke om kjolerne og så ser man bare lidt mere spøjs ud. :)

Selv farverne kan snyde. Jeg husker Dicte og Tori til at være blændende hvide... Og når jeg kigger på nogle af billederne nu (særligt ryggen) sidder jeg næsten og synes at de ser gullige ud! Men ja... Jeg skal helt afgjort prøve i Sindal igen. :) Godt nok er jeg i tvivl med Dicte og Tori, men jeg kan altså heller ikke bare droppe dem... ;)

Og ja, jeg glæder mig til at stemple løs!!! Wee! :)

Edit: Fandt lige et rigtig godt eksempel på din pointe. Jeg har ikke engang ord for det udtryk :)

post-43333-1286906500.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay! Fedt med stemplet! :)

Og dejligt at læse, at du er blevet en smule mere afklaret omkring kjole - for det må det vel betyde, når du nu igen kun har Benedicte og Tori i tankerne. :)

Ja, det har jeg vist. Er altså vild med blonderne... Og synes begge kjoler er meget fine!

Men...

Dicte har det flotteste slæb...

Men det er i Torien, jeg er mest tilfreds med mine bryster...

Men Dictens blonder falder pænere ned over kjolen...

Men jeg synes, jeg har mere talje i Tori'en...

Suk! Men bestiller en ny tid imorgen. Og håber på klarsyn. :)

0

Del dette indlæg

Jeg har siddet og læst lidt med på sidelinien her, og jeg synes også, at du begynder at virke mindre forvirret omkring kjolevalget nu - I hvert fald forstået sådan, at det igen er skåret ned til Tori og Dicte :) Jeg er sikker på, at når du først har prøvet dem igen, så vil du føle dig endnu mere afklaret :)

0

Del dette indlæg

Jeg har siddet og læst lidt med på sidelinien her, og jeg synes også, at du begynder at virke mindre forvirret omkring kjolevalget nu - I hvert fald forstået sådan, at det igen er skåret ned til Tori og Dicte :) Jeg er sikker på, at når du først har prøvet dem igen, så vil du føle dig endnu mere afklaret :)

Det føles også en smule mere afklaret lige nu... Har lige kigget min "opgørelse" i svaret til Charite og det slår mig lidt at: Jeg synes Dicte er den smukkeste kjole, men at min figur er smukkest i Tori'en... Ved ikke helt om jeg tror på, at de kan omsy Dicte så den passer til mine bryster... Det er nemlig ikke så meget et spørgsmål om større/mindre, som et spørgsmål om højere/lavere. Og jeg synes jo at min talje, bliver lidt væk pga. båndet, så jeg bare bliver et "rør". Men omvendt så slæbet og "ophænget af blonder" jo ud som det nu engang gør på de to kjoler. Hmmm... Håber dælen dylme at det giver sig selv, når jeg prøver dem igen. :)

0

Del dette indlæg

Føler med dig midt i dit kjoledilemma :) Kan umuligt være sjovt

Håber 2. kjoleprøvning giver mere afklaring, men er virkelig et svært vælg du skal træffe, er 2 helt fantastiske kjoler..

Og fint stempel..! Hvor meget måtte du give for det??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer