Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men er du ikke bare blevet super aktivt æres medlem?

Kan i hvert tilfælde ikke finde dig på super bruger listen og du har stadig kun super aktivt æres medlem stående under dit navn?!?

Superbrugerne plejer at have en dinosauer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men er du ikke bare blevet super aktivt æres medlem?

Kan i hvert tilfælde ikke finde dig på super bruger listen og du har stadig kun super aktivt æres medlem stående under dit navn?!?

Jeg gætter på at Ki endnu ikke har ændret det.

For Mette har jo fået en PM fra hende, hvor hun spørger om hun vil være superbruger, hvilket hun har takket ja til. Så mon ikke Ki bare ikke har fået det ændret endnu. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg gætter på at Ki endnu ikke har ændret det.

For Mette har jo fået en PM fra hende, hvor hun spørger om hun vil være superbruger, hvilket hun har takket ja til. Så mon ikke Ki bare ikke har fået det ændret endnu. :cheerleader3:

Jeg har lige fået en PM fra Ki om at der var gået kuk i hendes PM'er, så hun havde faktisk ikke fået mit svar før nu ;) Så jeg går da ud fra, at jeg bliver opdateret som superbruger snart. :balloons:

0

Del dette indlæg

Superbruger!

For søren da... Det er ikke mere end få dage siden, at jeg så, at metteholm var blevet superbruger, og tænkte "Aaaaaarj, hvor blæret!" og sørme om der ikke lå et tilbud fra Ki i min PM-indbakke imorges, hvor hun også spørger mig, om jeg har lyst til at være det. Yay! :thumbsupsmileyanim:

Så nu har I to Mette'er, I kan spørge om hjælp, hvis noget (eller nogen, :balloons:) driller herinde. :respekt:

Tillykke med titlen kære 2xMette :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hælder vist egentlig også til MB... :rolleyes: Og Brian synes begge er flotte. :)

Går lidt og tumler med borddækningstanker. Og farver... Vil egentlig gerne have noget farve ind i borddækningen, for er bange for at det bliver for ferskt og kedeligt ellers... Men er også bange for at farver bliver rodet og står for meget i kontrast til den meget "fine" lyse borddækning...

post-43333-1286123239.jpg

Og jeg kan heller ikke helt se, hvilke farver, der vil kunne fungere til det... Er nået frem til at en meget sart lyserød nok ville kunne fungere. Men ved ikke, om jeg synes, det bliver for tøset? (Og Brian ved det heller ikke)... Havde ellers en drøm om noget turkis, men tror det bliver alt for meget pang-farve... Gode forslag modtages gerne. :)

Og så har jeg muligvis fundet den perfekte løsning på mit lille bordkort/favour/souvenir/gave-problem... :)

Er jo lidt vild med idéen om favourboxes. Og havde tænkt mig at de skulle fungere som bordkort. Og at de skulle indeholde noget guf (slik af en art), en tandstikker (uundværligt, men pænere i æske end på bordene) og en et-eller-andet, som souvenirnørder (som mig selv) kunne tage med hjem, men som samtidig ikke lagde pres på dem, der er totalt ligeglade med souvenirs. Men hvad kunne være "tag med hjem" uden at blive "Åh nej, er vi nu forpligtet til at bruge den?" Det var første problem... Andet problem var at jeg kun kunne finde relativt små favourboxes, hvilket gav to problemer: Meget begrænset hvad man kan putte i dem + svært at få navne på, på en pæn måde, så de kunne fungere som bordkort.

MEN! Nu har jeg fundet disse små bedårende tingester på ebay:

post-43333-1286123721.jpg

Kysseklokker/bordkort! :) Så er der lille dims at tage med hjem, hvis nogen skulle have lyst til det (f.eks. min mor og mormor), men uden at den SKRIGER at man SKAL tage den med hjem. Og der er plads til bordkort. Og favourboxes skal nu kun fungere som små fine slikskåle med tandstikker, og må derfor gerne være små... Er lidt excited. :) Der må gerne krydses fingre for at ebay-klokkesælger gider sende til DK (har sendt ham mail, for ifølge hans profil sender han kun til UK). :cheerleader3:

Hvis han ikke vil sende til DK kan du evt købe nogen der ligner SE HER

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mmmm.... Har fået det svenske Bröllops Magasinet.... 400 siders zilla-hygge! :):)

Årh hvor er du heldig. Hvor har du fået fingrene i det henne?? Lyder BARE lige som en god overspringshandling i denne eksamens tid :)

0

Del dette indlæg

Mmmm.... Har fået det svenske Bröllops Magasinet.... 400 siders zilla-hygge! :rolleyes::)

Årh hvor er du heldig. Hvor har du fået fingrene i det henne?? Lyder BARE lige som en god overspringshandling i denne eksamens tid :)

Jamen min venindes kæreste ringede idag (altså til min veninde - mens jeg var hos hende), og spurgte om han skulle tage det med hjem fra arbejde. Er ikke heeeeelt sikker på hvad han egentlig arbejder med, men de får en masse gratis blade, og så havde han åbenbart adgang til bröllopsmagasinet også. GUF! :)

Apropos: Veninden (som altså er "eks-brudepigen") er iøvrigt lige pludselig begyndt at vise en del mere bryllupsinteresse. Kan ikke lige greje om det er tilfældigt, fordi hun "vil vise mig at jeg tog fejl", fordi hun føler mindre pres nu, eller noget helt andet... Men det er rart, og vi hygger os med det. :) Jeg har pt. ikke nogen brudepige, men er faktisk også ligeglad. Jeg har tilgengæld en skidegod veninde. :)

0

Del dette indlæg

Jamen min venindes kæreste ringede idag (altså til min veninde - mens jeg var hos hende), og spurgte om han skulle tage det med hjem fra arbejde. Er ikke heeeeelt sikker på hvad han egentlig arbejder med, men de får en masse gratis blade, og så havde han åbenbart adgang til bröllopsmagasinet også. GUF! :)

Apropos: Veninden (som altså er "eks-brudepigen") er iøvrigt lige pludselig begyndt at vise en del mere bryllupsinteresse. Kan ikke lige greje om det er tilfældigt, fordi hun "vil vise mig at jeg tog fejl", fordi hun føler mindre pres nu, eller noget helt andet... Men det er rart, og vi hygger os med det. :) Jeg har pt. ikke nogen brudepige, men er faktisk også ligeglad. Jeg har tilgengæld en skidegod veninde. :)

Ej hvor godt altså.. Det synes jeg lige kunne være super fedt :)

Og hvor er det skønt at høre at hun viser mere interesse. Super dejligt at hun vil gøre en indsats om ikke andet for din skyld. Og så skide da være med titler, så længe du har en super veninde, en hjælpsom svigerinde og i øvrigt en masse mennesker omkring dig som du holder af på den store dag. Det skal nok gå liiige som du havde drømt det :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer