Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, jeg må altså også se om ikke jeg kan finde vej til Ålborg til globryllup :)

Jeg har samme dilemma som dig, min forlovelsesring er alm guld, jeg har en gammel guld ring med en safir i fra min mormor, som jeg gerne vil have på, min mor har nogle vildt gamle øreringe fra min tipoldemor (mener jeg) der er sølv med en safir i og vores vielsesringe kommer nok til at være hvidguld.. Jeg bliver en stor blanding, men jeg tror det går an..

Og jeg ville mene, at når du har en ring med begge "farver" i kan den binde det hele sammen... Og sølv diadem - lyder da for lækkert og meget prinsesse med både blondeslør og diadem :) Go for it og se hvordan det ser ud :):denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg kommer helt sikkert til globryllup!! :) Der skal virkelig komme noget stort i vejen for at forhindre mig! :17:

Mht. smykker tror jeg, at jeg er lige så lost som dig. Jeg er normalt ikke så bange for at blande - vi vælger fx. også tofarvede vielsesringe. For jeg synes guld og sølv farver går rigtig godt til hinanden.

Og så kan ringen fra Brian vel være med at at kæde det hele lidt sammen? :)

Du skal være meget hjerteligt velkommen! Helt sikkert! :) Må jeg godt komme til globryllup ved jer også så? :)

Ja det er svært med smykkerne. Men jaeh, jeg kommer jo nok bare til at blande lidt... Er ret hooked på at have kæresteringen på (måske som det gamle?) så kommer jo nok til at matche uanset hvad. :)

Tillykke med valg af kjole :)

Den er pgså bare perfekt til dig :denmarkflag:

Ihhhh tak, det er bare så dejligt at få at vide! :)

0

Del dette indlæg

Jeg har samme dilemma som dig, min forlovelsesring er alm guld, jeg har en gammel guld ring med en safir i fra min mormor, som jeg gerne vil have på, min mor har nogle vildt gamle øreringe fra min tipoldemor (mener jeg) der er sølv med en safir i og vores vielsesringe kommer nok til at være hvidguld.. Jeg bliver en stor blanding, men jeg tror det går an..

Og jeg ville mene, at når du har en ring med begge "farver" i kan den binde det hele sammen... Og sølv diadem - lyder da for lækkert og meget prinsesse med både blondeslør og diadem :) Go for it og se hvordan det ser ud :):denmarkflag:

Du kommer bare! :) Men det hedder AAlborg, ikke Ålborg! :17: :)

Uh, kan godt se at du næsten er ude i mere blanding end mig. Men superfedt med tipoldemors øreringe, det er da alt for cool! Og så er safirer bare såååååå smukke! Og mon ikke det går at blande. Ekspedienten i Lucca sagde sådan set også til mig at "det kan man godt nu om dage", men er godt nok lige forvirret alligevel... Men det er dejligt at se, at jeg ikke er den eneste, der blandet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kommer bare! :) Men det hedder AAlborg, ikke Ålborg! :) :17:

Uh, kan godt se at du næsten er ude i mere blanding end mig. Men superfedt med tipoldemors øreringe, det er da alt for cool! Og så er safirer bare såååååå smukke! Og mon ikke det går at blande. Ekspedienten i Lucca sagde sådan set også til mig at "det kan man godt nu om dage", men er godt nok lige forvirret alligevel... Men det er dejligt at se, at jeg ikke er den eneste, der blandet :)

Haha.. Undskyld - troede faktisk det var med Å ;) Men nå, så lærte jeg også det i dag :)

Ja, jeg er ude i at blande alt.. Og er total forvirret over det - tænker at jeg må have nogle backup smykker, hvis det nu ikke er så pænt på dagen :boohoo:

0

Del dette indlæg

Jeg kommer helt sikkert til globryllup!! :) Der skal virkelig komme noget stort i vejen for at forhindre mig! :)

Mht. smykker tror jeg, at jeg er lige så lost som dig. Jeg er normalt ikke så bange for at blande - vi vælger fx. også tofarvede vielsesringe. For jeg synes guld og sølv farver går rigtig godt til hinanden.

Og så kan ringen fra Brian vel være med at at kæde det hele lidt sammen? :)

Du skal være meget hjerteligt velkommen! Helt sikkert! :17: Må jeg godt komme til globryllup ved jer også så? :)

Ja det er svært med smykkerne. Men jaeh, jeg kommer jo nok bare til at blande lidt... Er ret hooked på at have kæresteringen på (måske som det gamle?) så kommer jo nok til at matche uanset hvad. :)

Kæreste ringen kunne faktisk være rigtig god som det gamle! Det stemmer jeg får! :denmarkflag:

Ja da! Du er mere end velkommen. :)

0

Del dette indlæg

Hej :)

Og tillykke med det kommende bryllup :)

Det bliver en dejlig tid med masser af planlægning, selvom i dog har noget rimlig meget :)

Kan godt lide jeres valg af feststed, min kommende mand og jeg skal selv holde vores bryllup på Sohngaardsholm slot om 2 måneder :denmarkflag:

Held og lykke med det hele :)

Tusind tak!

Og dejligt at høre fra andre, der skal holde fest på slottet. Vi er ovenud tilfredse med dem indtil videre, men ku da rigtig godt tænke mig at høre dine/jeres erfaringer efter festen. Er nu sikker på at I får en supergod dag, det er i hvert fald smukke omgivelser! :17:

Ps. Har du/I ikke en planlægningstråd også?

Hej Mette :)

Nej jeg har ikke lige fået taget mig sammen til at lave en planlægningstråd herind :boohoo: synes ikke tiden har været til det.

Men kan rolig sige at i godt kan glæde jer :D det er et fantastisk sted at holde fest, dejlige omgivelser, super god service og så er de bare så søde deroppe :) Det var helt igennem, en fantasktisk dag :)

0

Del dette indlæg

Og så det bedste ved Benedikte: (ej okay, ikke det bedste, men noget rigtig rigtig godt!). Jeg synes jo at langt blondeslør er sååååå romantisk og flot. Men at det går til ret få kjoler. Men til Benedikte kjolen (og Tori, da det er samme blonde) er der sørmer et matchende slør til! I'm in loooooooooove!!!!

post-43333-1285421000.jpg

I får lige et billede af slæbet også. Er lidt vild med de blonder (så fik alligevel noget andet, end jeg først havde regnet med, kan man sige):

post-43333-1285421047.jpg

Jamen Mette dog, hvor er du flot og sikke en romantisk kjole med det perfekte slør :denmarkflag:

Hvor er det dejligt at kunne følge dig lidt ind imellem, nu hvor jeg ikke rigtig bruger alt min tid herinde mere.

Jeg har oprettet en profil på søstersitet Babyklar, så du kan selv gætte hvad vores nuværende projekt går ud på :)

Dertil kan jeg opdatere dig med, at vi lige har købt hus!!! Det er bare så fedt, men det går liiiiiige lidt hurtigt nu - gift i august, huskøb i september og hvem ved MÅSKE gravid i oktober :carrot:

Kæmpe krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha.. Undskyld - troede faktisk det var med Å ;) Men nå, så lærte jeg også det i dag :)

Ja, jeg er ude i at blande alt.. Og er total forvirret over det - tænker at jeg må have nogle backup smykker, hvis det nu ikke er så pænt på dagen :boohoo:

Det hedder jo ikke dobbelt-A for ingenting ;) Ej, det kan vist også staves med Å, men der er en del aalborgensere, der stritter imod det! Nå :17:

Fed idé med backup smykker. I de hele taget nogle gode koncepter, vi får opfundet herinde. Skiftesko, bryllupsferiesko, backup smykker, ekstra slør... Det er guf for shoppegenet. :)

Kæreste ringen kunne faktisk være rigtig god som det gamle! Det stemmer jeg får! :denmarkflag:

Fedt, jeg kommer! :) Er der egentlig langt imellem Aalborg og Skive? :) Og ja, jeg kan godt lide idéen om kæresteringen som det gamle... Den er godt nok ikke MEGA gammel, men den har da nogle år på bagen. Og man siger jo, at det gamle er for at man husker sig selv før ægteskabet, og jeg kan godt lide tanken om at vi husker også at være KÆRESTER, selvom vi er mand og kone. Det ville det nok symbolisere for mig, og det synes jeg er lidt sødt. Har dog også et godt øje til min mormors rubinring, som hun har fået af min morfar. Gammelt, lånt og rødt i ét + så får jeg min mormor og morfar med i brylluppet, og jeg vil rigtig gerne have så mange bedsteforældre med indover som muligt. :blink:

Hej Mette

Nej jeg har ikke lige fået taget mig sammen til at lave en planlægningstråd herind. synes ikke tiden har været til det.

Men kan rolig sige at i godt kan glæde jer :D det er et fantastisk sted at holde fest, dejlige omgivelser, super god service og så er de bare så søde deroppe. Det var helt igennem, en fantasktisk dag

Æv med tråden da. ;) Men dejligt at I havde en fantastisk dag! Jeg glæder mig også helt vildt til at fejre det deroppe!!! :)

(Jeg har lige tilladt mig at slette smileys i citatet fra dig. Hvad er det for en dum regel med max 15 smileys?!? :))

0

Del dette indlæg

Jamen Mette dog, hvor er du flot og sikke en romantisk kjole med det perfekte slør :)

Hvor er det dejligt at kunne følge dig lidt ind imellem, nu hvor jeg ikke rigtig bruger alt min tid herinde mere.

Jeg har oprettet en profil på søstersitet Babyklar, så du kan selv gætte hvad vores nuværende projekt går ud på :)

Dertil kan jeg opdatere dig med, at vi lige har købt hus!!! Det er bare så fedt, men det går liiiiiige lidt hurtigt nu - gift i august, huskøb i september og hvem ved MÅSKE gravid i oktober :carrot:

Kæmpe krammer

Tusind tak, søde, det bliver jeg jo aldrig træt af at høre :) Har jo været omkring nogle forskellige kjoler og sådan en her var bestemt ikke hvad jeg havde troet, jeg ville falde for, men jeg er godt nok helt solgt! :)

Og hvor er det hyggeligt at du kigger forbi!!! Og hvor er det bare spændende med babyklar!!!! Der er dog nok en del tid til at jeg begynder at husere derinde, så jeg håber du giver en melding herinde, når storken forhåbentlig snart besøger jer! Uh, hvor er det spændende!!!

Og tillykke med huskøbet!!! Supersejt, det går godt nok stærkt! Men helt vildt fedt!!! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Tillykke med valget...!! :) Var nødt til lige at kigge billederne igen, er simpelthen den mest feminine elegante kjole..!! Og helt perfekt med blondesløret (plejer ellers slet ikk at være mig, men det er virkelig som skabt til den kjole - hvilket det jo osse bogstaveligt talt er :denmarkflag: )

Mht smykkerne syns jeg ikke det er noget problem at blande de "små" ting som ringe, halskæder, øreringe osv. i guld og sølv, men tror en "stor" ting som et diadem hurtigt kan se malplaceret ud hvis det bliver i en modsat farve end kjole afspejler.. Så syns da du skal prøve og kigge efter sølvdiademer med perler el.lign..

Og igen TILLYKKE med dit fantastiske kjolevalg...!!

0

Del dette indlæg

Ok, dobbelt-A, har jeg heller ikke hørt før, men kender heller ikke så mange fra deroppe omkring :)

Ja, det er nogle gode (omend noget dyre) koncepter vi får opfundet.. Elsker helt sikkert alt med ekstra sko og bryllupsferie sko osv.. Og ja, jeg er altså også ude i både at købe/lave en birdcage slør og et andet slør :) Og ekstra smykker, er jo heller ikke helt galt - man kan jo altid bruge flere smykker :)

Og så fik jeg vist ikke lige sagt: KÆMPE stort tillykke med valget af kjolen :):denmarkflag:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste ringen kunne faktisk være rigtig god som det gamle! Det stemmer jeg får! :)

Fedt, jeg kommer! :) Er der egentlig langt imellem Aalborg og Skive? :) Og ja, jeg kan godt lide idéen om kæresteringen som det gamle... Den er godt nok ikke MEGA gammel, men den har da nogle år på bagen. Og man siger jo, at det gamle er for at man husker sig selv før ægteskabet, og jeg kan godt lide tanken om at vi husker også at være KÆRESTER, selvom vi er mand og kone. Det ville det nok symbolisere for mig, og det synes jeg er lidt sødt. Har dog også et godt øje til min mormors rubinring, som hun har fået af min morfar. Gammelt, lånt og rødt i ét + så får jeg min mormor og morfar med i brylluppet, og jeg vil rigtig gerne have så mange bedsteforældre med indover som muligt. :boohoo:

Jeg vil ikke mene der er langt - 100 km ca vil jeg tro. Både mig og Allan kommer jo egentlig begge fra Hjørring, og har en del af vores familie deroppe, så for mig er Aalborg jo lige på vejen. :denmarkflag:

Du er godt nok vild med traditoner, symbolik og alt det der. Haha. :) Men jeg synes helt sikkert du skal have kæresteringen på. Og det lyder dejligt med at have bedsteforældrene ind over. Jeg har dog ikke de samme behov, da jeg aldig har mødt hverken min morfar eller farfar, min mormor døde da jeg var 3 år og min farmor da jeg var 12. Og min farmor var forfærdelig. Haha. :17: Jeg kan godt forstå du vil have dem ind over på en eller anden måde - jeg håber også at min mor evt. har noget fra min oldemor (hendes mormor), da hun er den jeg har haft længst. Hun døde i april lige efter sin 99 års fødselsdag. Og hun er mit store hausfrau-forbillede..

For hulen jeg ævler meget nu.. :)

Jeg sad desuden lige med Lucca katalog her tidligere hvor både Benedicte og Tori er i, og når jeg kigger på billederne der i, ville jeg faktisk tro at Tori mere var din stil, for der synes jeg tyllet kommer mere frem. Men du skrev jo også selv at du ikke helt havde regnet med en som Benedicte! Men den er bare så SMUK, og i sær på dig! :)

0

Del dette indlæg

Hold da op Mette!

Det er godt nok nogle rigtig kjoler du har været ude og prøver og du er smuk i dem ;)

Har først fået set dem i dag, og Wow hvor er den bare flot den kjole du har valgt.

Nu glæder jeg mig rigtig meget til at se dig på den store dag :)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Og så det bedste ved Benedikte: (ej okay, ikke det bedste, men noget rigtig rigtig godt!). Jeg synes jo at langt blondeslør er sååååå romantisk og flot. Men at det går til ret få kjoler. Men til Benedikte kjolen (og Tori, da det er samme blonde) er der sørmer et matchende slør til! I'm in loooooooooove!!!!

I får lige et billede af slæbet også. Er lidt vild med de blonder (så fik alligevel noget andet, end jeg først havde regnet med, kan man sige):

Alle kjoler klæder dig, men Benedikte er den smukkeste!!! Du er mega traditionsfast, så den der "skøre" (men fede) kjole, ville være helt malplaceret! du er super super smuk og kanon flot figur! Fantastisk!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med valget...!! :) Var nødt til lige at kigge billederne igen, er simpelthen den mest feminine elegante kjole..!! Og helt perfekt med blondesløret (plejer ellers slet ikk at være mig, men det er virkelig som skabt til den kjole - hvilket det jo osse bogstaveligt talt er :) )

Mht smykkerne syns jeg ikke det er noget problem at blande de "små" ting som ringe, halskæder, øreringe osv. i guld og sølv, men tror en "stor" ting som et diadem hurtigt kan se malplaceret ud hvis det bliver i en modsat farve end kjole afspejler.. Så syns da du skal prøve og kigge efter sølvdiademer med perler el.lign..

Og igen TILLYKKE med dit fantastiske kjolevalg...!!

Mange tak. :) Er også bare helt væk i den kjole, og synes det er så fedt, at jeg har fundet en kjole, hvor man faktisk kan have blondeslør til. Yay!!! Og ja, du har nok ret med smykkerne. Synes faktisk også, at det så lidt spøjst ud med gulddiadem til mit hår, det blev nærmest for gult...?

post-43333-1285525002.jpg

Men jeg synes faktisk også at et er nemmere at finde hvidguldfarvede diademer, så måske er det held i "uheld". :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Ok, dobbelt-A, har jeg heller ikke hørt før, men kender heller ikke så mange fra deroppe omkring :)

Ja, det er nogle gode (omend noget dyre) koncepter vi får opfundet.. Elsker helt sikkert alt med ekstra sko og bryllupsferie sko osv.. Og ja, jeg er altså også ude i både at købe/lave en birdcage slør og et andet slør :17: Og ekstra smykker, er jo heller ikke helt galt - man kan jo altid bruge flere smykker :)

Og så fik jeg vist ikke lige sagt: KÆMPE stort tillykke med valget af kjolen :) :)

Tak for tillykket! :) Og ja, vi elsker sko og smykker. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg vil ikke mene der er langt - 100 km ca vil jeg tro. Både mig og Allan kommer jo egentlig begge fra Hjørring, og har en del af vores familie deroppe, så for mig er Aalborg jo lige på vejen. :)

Du er godt nok vild med traditoner, symbolik og alt det der. Haha. :) Men jeg synes helt sikkert du skal have kæresteringen på. Og det lyder dejligt med at have bedsteforældrene ind over. Jeg har dog ikke de samme behov, da jeg aldig har mødt hverken min morfar eller farfar, min mormor døde da jeg var 3 år og min farmor da jeg var 12. Og min farmor var forfærdelig. Haha. :17: Jeg kan godt forstå du vil have dem ind over på en eller anden måde - jeg håber også at min mor evt. har noget fra min oldemor (hendes mormor), da hun er den jeg har haft længst. Hun døde i april lige efter sin 99 års fødselsdag. Og hun er mit store hausfrau-forbillede..

For hulen jeg ævler meget nu.. :)

Jeg sad desuden lige med Lucca katalog her tidligere hvor både Benedicte og Tori er i, og når jeg kigger på billederne der i, ville jeg faktisk tro at Tori mere var din stil, for der synes jeg tyllet kommer mere frem. Men du skrev jo også selv at du ikke helt havde regnet med en som Benedicte! Men den er bare så SMUK, og i sær på dig! :)

Hehe, vi kan vist noget med lange beskeder ;) Men det synes jeg nu bare er hyggeligt. :boohoo: Og ja, jeg er nok lidt symbolfreak :) Så synes det ville være TOPFEDT hvis du fik noget fra din oldemor på dagen, især når hun har været sådan et forbillede. :denmarkflag: Jeg har faktisk også en oldemor, som jeg var helt vildt glad for da jeg var lille (hun døde desværre mens jeg stadig var barn), ku egentlig være lidt fedt at have noget fra hende også. Hehe, jeg bliver da et helt kludetæppe af alle de gamle sager, jeg gerne vil låne. :grin2:

Jeg troede faktisk også at Tori var mere mig, da jeg så dem på bøjlerne, og det var også billedet af Torien, jeg faldt for, men jeg faldt virkelig for de blonder på slæbet, da jeg fik Benedikten på! :) Så jeg blev altså en af dem, der blev overrasket over hvilken kjoletype, jeg endte i. Men jo mere, jeg tænker over det, desto mere synes jeg at den er mig. Blonderne giver den - i mine øjne - også et lidt gammelt "feel", og det er virkelig mig. :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med kjolevalget, kan ikke sige det nok gange, DEN ER FANTASTISK TIL DIG :)

Tak tak tak! :) Jeg kan sjovt nok heller ikke høre det for mange gange! :)

Hold da op Mette!

Det er godt nok nogle rigtig kjoler du har været ude og prøver og du er smuk i dem ;)

Har først fået set dem i dag, og Wow hvor er den bare flot den kjole du har valgt.

Nu glæder jeg mig rigtig meget til at se dig på den store dag :17:

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

TAK!!! :denmarkflag: Glæder mig altså også selv en hel del mere nu. Har lige få et ekstra skud bryllupsenergi, kan jeg godt mærke! Har virkelig lyst til at gå amok i sko og tasker og diademer med det samme. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alle kjoler klæder dig, men Benedikte er den smukkeste!!! Du er mega traditionsfast, så den der "skøre" (men fede) kjole, ville være helt malplaceret! du er super super smuk og kanon flot figur! Fantastisk!

Ih, dejligt, du siger det, og jeg kunne ikke være mere enig. Jeg synes den "skøre" er helt vildt smuk, men til mit bryllup, der skal der ikke eksperimenteres. (Hehe, føler mig næsten ligesom hende vestjyden i 4 bryllupper på TV3. :))

0

Del dette indlæg

Hehe, vi kan vist noget med lange beskeder ;) Men det synes jeg nu bare er hyggeligt. :) Og ja, jeg er nok lidt symbolfreak :) Så synes det ville være TOPFEDT hvis du fik noget fra din oldemor på dagen, især når hun har været sådan et forbillede. :) Jeg har faktisk også en oldemor, som jeg var helt vildt glad for da jeg var lille (hun døde desværre mens jeg stadig var barn), ku egentlig være lidt fedt at have noget fra hende også. Hehe, jeg bliver da et helt kludetæppe af alle de gamle sager, jeg gerne vil låne. :grin2:

Jeg troede faktisk også at Tori var mere mig, da jeg så dem på bøjlerne, og det var også billedet af Torien, jeg faldt for, men jeg faldt virkelig for de blonder på slæbet, da jeg fik Benedikten på! :denmarkflag: Så jeg blev altså en af dem, der blev overrasket over hvilken kjoletype, jeg endte i. Men jo mere, jeg tænker over det, desto mere synes jeg at den er mig. Blonderne giver den - i mine øjne - også et lidt gammelt "feel", og det er virkelig mig. :)

Enig - lange beskeder er hyggelige! :)

Det kan være du skal på udgik efter en hvis rygsæk med blonder - så er der måske plads til alle de symbolske ting du skal blæbe rundt på! Ellers kan vi dekorere en lille trækvogn til dig. :17:

Det er altså sjovt som man finder ud af man er til noget andet lige pludselig.. Men jeg synes nu heller ikke Benedicte ligger så langt fra hvad du ellers har været vild med. Jeg startede også med at forelske mig i en blondesag, nemlig Luccas Anett som også er i kataloget. Dog har jeg kun krammet den - aldrig haft den på. Men det var inden jeg fandt ud af at jeg skulle have lidt tyl frem. Og nu synes jeg næsten kjoler er helt forkerte hvis der ikke bare er lidt tyl, som titter frem! :)

Det er lige præcis også det lidt gammeldags der er over blonderne, som jeg også er vild med. Men når der så kommer lidt tyl frem som på Benedicte og Tori bliver det gammeldags med stadig friskt og prinsesset..

0

Del dette indlæg

Enig - lange beskeder er hyggelige! :)

Det kan være du skal på udgik efter en hvis rygsæk med blonder - så er der måske plads til alle de symbolske ting du skal blæbe rundt på! Ellers kan vi dekorere en lille trækvogn til dig. :)

Det er altså sjovt som man finder ud af man er til noget andet lige pludselig.. Men jeg synes nu heller ikke Benedicte ligger så langt fra hvad du ellers har været vild med. Jeg startede også med at forelske mig i en blondesag, nemlig Luccas Anett som også er i kataloget. Dog har jeg kun krammet den - aldrig haft den på. Men det var inden jeg fandt ud af at jeg skulle have lidt tyl frem. Og nu synes jeg næsten kjoler er helt forkerte hvis der ikke bare er lidt tyl, som titter frem! :)

Det er lige præcis også det lidt gammeldags der er over blonderne, som jeg også er vild med. Men når der så kommer lidt tyl frem som på Benedicte og Tori bliver det gammeldags med stadig friskt og prinsesset..

Haha, du har mange gode idéer. :)

Og nej Benedicten er skam ikke helt langt fra hvad jeg havde forestillet mig. :17: Har liget luret Anett og den er godt nok også flot, meeeeeen, jeg synes jo også at der skal være tyl. Bare lige lidt. Er altså en sucker for det der peak ind til tyllet. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Bliver nødt til lige at fortælle jer, at Brian (manden der normalt ALDRIG danser!) startede noget lignende følgende samtale igår, lige midt i genudsendelsen af 4 bryllupper:

B: Jeg har tænkt på måske at tage nogle dansetimer...

M: Øhhhhh, ja? Altså til brudevals? [Det har vi snakket om før...]

B: Ja, men også bare sådan generelt. Jeg slipper jo nok ikke for at danse til brylluppet [griner]. Så kan jeg ligeså godt blive lidt god til det.

M: Ja, det kunne da være fedt! Det vil jeg også gerne! [er selv ret kluntet på et dansegulv]

B: Jamen det må vi jo finde ud af så. Det ser jo egentlig ud til at være sjovt, når man kan finde ud af det.

Gid man dog havde det på skrift. :denmarkflag: Håber han holder fast i, at vi skal det! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer