Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Vægtopdatering

Kilomæssigt er der ikke sket ret meget:

67,7 kg --> 67,6 kg

Taljemæssigt er det også stort set det samme:

77 cm --> 76 cm

Men om maven er der sket noget!!! (Eller også har jeg målt forkert, det er meget muligt! :thumbsupsmileyanim:)

89 cm --> 85 cm

Og jeg er da i hvert fald ikke blevet større ;) På trods af slik/popcorn-orgie i lørdags :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vægtopdatering

67,7 kg --> 67,6 kg

77 cm --> 76 cm

Men om maven er der sket noget!!! (Eller også har jeg målt forkert, det er meget muligt! :respekt:)

89 cm --> 85 cm

Og jeg er da i hvert fald ikke blevet større ;) På trods af slik/popcorn-orgie i lørdags :bearhug:

Wuhu! Fantastisk! :thumbsupsmileyanim: Det går da den rigtig vej..

0

Del dette indlæg

Vægtopdatering

67,7 kg --> 67,6 kg

77 cm --> 76 cm

Men om maven er der sket noget!!! (Eller også har jeg målt forkert, det er meget muligt! :bearhug:)

89 cm --> 85 cm

Og jeg er da i hvert fald ikke blevet større ;) På trods af slik/popcorn-orgie i lørdags :bearhug:

Juhuuu...!!! :thumbsupsmileyanim::respekt::bearhug::):(:bearhug: :bearhug: :bearhug:

Hvor er det bare "fedt" (høhø) med maven :bearhug: Det er bare så skønr når det går den vej..

Jeg bliver nød til at skyde min til imorgen da jeg først har fri kl 18 odense idag :bearhug:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh glæder mig til at høre hvad maidor vender tilbage med. Vi er også ved at kigge ringe, vil gerne have noget i stil med jeres men knap så bred tror jeg. Har lidt nogle små fingre :bearhug: og elsker bare de der lidt brede ringe.

4 cm Sådan :thumbsupsmileyanim: Stor :respekt: herfra. Må vist også heller se at komme i gang med det træning, får jo helt dårlig samvittighed når jeg læser om alle jeres fine tal :)

0

Del dette indlæg

Hvor er det SEJT med cm'erne.... :thumbsupsmileyanim::respekt: Det duer jo med alt det træning, og uden lidt synderi engang i mellem går man jo også helt død.. Og det viser jo også at man godt kan tabe sig alligevel selvom man har slik lørdag med det hele ;)

Og glæder mig også rigtig meget til at høre hvad Maidor siger.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vægtopdatering

67,7 kg --> 67,6 kg

77 cm --> 76 cm

Men om maven er der sket noget!!! (Eller også har jeg målt forkert, det er meget muligt! :bearhug:)

89 cm --> 85 cm

:thumbsupsmileyanim::respekt::bearhug::):(

Super godt gået, og selvfølgelige har du ikke målt forkert ;)

Kærlig hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for vægt-heppekoret, piger. I er bare skønne :thumbsupsmileyanim:

Og NatasjaW: Så skylder du en vægtopdatering imorgen. :(

Starkpigen: Hehe, ja det er nok første gang, at jeg har været glad for at have ret store hænder med ret tykke og ret lange fingre. :) Men vores skal jo så også være en smule mindre bred. - Jeg regner med 7 mm istedet for 9. 9 mm er altså også en MEGET bred ring, synes jeg. :bearhug:

M&S: Lige præcis! "Uden mad og slik, duer Mette ikk'!" :respekt: Og jeg lover at opdatere så snart Maidor har svaret min mail. Har kun tjekket indbakken omkring ti gange idag. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Halløj

Jeg sad lige og stenede på etsy og så de her fiiiine sko og tænkte på den fede påfugle-taske, du har haft kig på... Måske kunne du lave et tema ud af det... hihi... (ved godt de ikke er hvide, men synes altså alligevel at du lige skulle se dem :thumbsupsmileyanim:)

Her

og

her

0

Del dette indlæg

Halløj

Jeg sad lige og stenede på etsy og så de her fiiiine sko og tænkte på den fede påfugle-taske, du har haft kig på... Måske kunne du lave et tema ud af det... hihi... (ved godt de ikke er hvide, men synes altså alligevel at du lige skulle se dem :cheerleader3:)

Her

og

her

Okey meget cool sko... Anderledes på en fed måde.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløj

Jeg sad lige og stenede på etsy og så de her fiiiine sko og tænkte på den fede påfugle-taske, du har haft kig på... Måske kunne du lave et tema ud af det... hihi... (ved godt de ikke er hvide, men synes altså alligevel at du lige skulle se dem :cheerleader3:)

Her

og

her

De sidste er VILDT fede! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Halløj

Jeg sad lige og stenede på etsy og så de her fiiiine sko og tænkte på den fede påfugle-taske, du har haft kig på... Måske kunne du lave et tema ud af det... hihi... (ved godt de ikke er hvide, men synes altså alligevel at du lige skulle se dem :loveboard:)

Her

og

her

Dejligt, du sådan lige tænkte på mig :pokey:

Og HOLD OP, hvor er de flotte, begge par! :cheerleader3: Og har faktisk et par sorte sko nærmest præcis som det par, som klipsen sidder på... Er dog nok stadig ret striks med at mine bryllupssko skal være hvide. Det ville jo også være synd at have SÅ fede sko som dem du viser, når jeg ikke har tænkt mig at mine bryllupssko skal bruges igen... Men hvis der er luft i budgettet, så kunne man måske have et par bryllupsrejsesko? :fløjt:

Hej dejlige zillas! Her er lige et par billeder af slottet, hvor vi skal holde vores fest! :shooter:

post-43333-1276965163.jpg post-43333-1276965152.jpg

FEDT STED... ;-) glæder mig til at følge mere med... ;-)

Tak, er også selv helt vild med det. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Halløj

Jeg sad lige og stenede på etsy og så de her fiiiine sko og tænkte på den fede påfugle-taske, du har haft kig på... Måske kunne du lave et tema ud af det... hihi... (ved godt de ikke er hvide, men synes altså alligevel at du lige skulle se dem :pokey:)

Her

og

her

Dejligt, du sådan lige tænkte på mig :fløjt:

Og HOLD OP, hvor er de flotte, begge par! :cheerleader3: Og har faktisk et par sorte sko nærmest præcis som det par, som klipsen sidder på... Er dog nok stadig ret striks med at mine bryllupssko skal være hvide. Det ville jo også være synd at have SÅ fede sko som dem du viser, når jeg ikke har tænkt mig at mine bryllupssko skal bruges igen... Men hvis der er luft i budgettet, så kunne man måske have et par bryllupsrejsesko? :shooter:

Ja, tror HELT sikkert at man skal have et par bryllupsrejsesko :thumbsupsmileyanim: Hvis altså der er plads i budgettet... hihi

0

Del dette indlæg

3. - og nok sidste - brudekjoleprøvning! Hos Lucca Bride i Sindal

Hold da op. Jeg synes jeg fik god service hos Askepotmodeller og i Skott, men hos Lucca følte jeg mig VIRKELIG som en prinsesse. Prøvede faktisk kun fire kjoler. Men ekspedienten lurede bare lynhurtigt, hvad jeg var til, men ville dog også gerne prøve at udfordre mig. Hun var supersød og virkelig god til at rådgive og hjælpe. Jeg kan VARMT anbefale alle brude at tage forbi Lucca Bride! Nå, men I vil vel hellere høre om kjolerne end om butikken. :)

Da jeg fik første kjole pål fik jeg suset!!!! YAY!!! Den var bare helt perfekt og jeg kunne SÅ MEGET se mig selv gå op af gulvet i den. Synes den er såååååå smuk. Og den har alt hvad mit prinsessehjerte kan drømme om: Tyl, blonder, bindebånd, krystaller og perler, mmm! Vil I se? Okay så, den hedder Tori og kommer her:

post-43333-1285419422.jpg

Og den er MEGET smukkere i virkeligheden, den glitrer helt, og jeg elsker blonderne! Men historien er ikke slut, kig videre i næste indlæg...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå... Var helt vild med Tori... Og kunne nærmest godt have lagt pengene på bordet der. Men ekspedienten synes jo godt liiiiige vi kunne prøve nogle flere. Jamen okay så! Og så fik jeg Toris "søster" på, dvs. den minder om, men er fra 2011 istedet for 2010. Og så var jeg i dilemma. For den var jo endnu flottere!!!!! ARGH! Dobbeltsus!!!! Vil I se den? Alright, her kommer den smukke Benedikte:

post-43333-1285419875.jpg

Og jeg kan lige så godt sige det lige ud: Jeg skal giftes enten i Tori eller Benedikte. Var dog så forelsket i dem begge, at jeg på råd fra ekspedienten lige skal kigge billederne herhjemme. For da jeg fik Tori på igen, synes jeg jo at den var flottest, og sådan blev det lissom ved... Men jeg hælder meget til Benedikte. Synes den er såååååååå flot!!!!! Er 99% sikker på at det er KJOLEN! :)

0

Del dette indlæg

Åh, jeg får helt åndenød, når jeg ser Benedikte-kjolen! :) Tror altså det bliver den... Men jeg prøvede jo som sagt 4 kjoler. De to andre var dog mest for at "udfordre mig" og helt sikkert heller ikke noget, jeg ender I. Men derfor kan I jo godt se dem alligevel, for flotte det var de da. :denmarkflag:

post-43333-1285420751.jpg

post-43333-1285420745.jpg

Redigeret af Meggers
0

Del dette indlæg

Hvor er det bare flotte.. Har Benedikte-kjolen også det smykke på siden som Tori har? Synes begge to r VIIILDT flotte, men kan godt lide det lille bånd lige under brystet på 2011 modellen :) Og hvor er bare stort at du fik suset! Er helt misundelig.. :):denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare flotte.. Har Benedikte-kjolen også det smykke på siden som Tori har? Synes begge to r VIIILDT flotte, men kan godt lide det lille bånd lige under brystet på 2011 modellen :) Og hvor er bare stort at du fik suset! Er helt misundelig.. :):denmarkflag:

Der kom to sus. ;) Og Benedikte-suset er kommet snigende og vokser. Så jeg er måske bare en sen-suser :) Men synes de er sååååå flotte. Benedikte kjolen har kun et "smykke" hvilket jeg måske egentlig på en eller anden måde foretrækker. Ej, ved det ikke, jeg synes smykket er superfint. Men det gør ikke noget, at der kun er ét :17: Jeg tror du er en sen-suser, ligesom mig. Det skal nok komme. :)

0

Del dette indlæg

Og så det bedste ved Benedikte: (ej okay, ikke det bedste, men noget rigtig rigtig godt!). Jeg synes jo at langt blondeslør er sååååå romantisk og flot. Men at det går til ret få kjoler. Men til Benedikte kjolen (og Tori, da det er samme blonde) er der sørmer et matchende slør til! I'm in loooooooooove!!!!

post-43333-1285421000.jpg

I får lige et billede af slæbet også. Er lidt vild med de blonder (så fik alligevel noget andet, end jeg først havde regnet med, kan man sige):

post-43333-1285421047.jpg

0

Del dette indlæg

WOW nogle super flotte kjoler!

Sådan som du beskriver Benedicte kjolen er jeg slet ikke i tvivl om at det er KJOLEN ;)

Bare se hvor glad du ser ud :)

Og så med det blondeslør.. Suk altså..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer