Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 posts in this topic

YAY husk kamera..!! Det er super dejligt at prøve i Rold, kunne være jeg sku se at få lagt billederne ind fra dengang jeg var der :rolleyes: Håber du finder noget godt!

Og Tillykke med milepælen - 10 mdr er jo ingenting :thumbsupsmileyanim:

Du kan TRO, jeg husker kamera!!! :shopping: Og ja, kan du SÅ få lagt nogle flere billeder ind. Vi vil se kjolebilleder!!! :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke i morgen :kiss:

Mange tak. :(

Ih hvor bliver det spændende at skulle prøve kjole :bearhug:

Ja, det bliver superspændende!!! Har jo været to steder, men glæder mig alligevel helt vildt. Bliver man mon nogensinde træt af at have smukke kjoler på? :rolleyes. Men nu må vi se. Er spændt på om drømmekjolen er der imorgen! :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Tillykke med i går :kiss: så er der ikke så længe til igen ;)

Glæder mig til høre om din oplevelse i morgen, samt at se nye billeder. Det er altså bare spændende :carrot:

og ved du hvad SELVFØLGELIG har du tabt dig på mandag ;)

:thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::rolleyes:

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Mange tak :(

Glæder mig også helt vildt til imorgen! Og håber du har ret mht mandag. Brian har dog købt slik, så nu må vi se. Er altså ikke god til at sige nej tak til sådan noget. :( Men ellers må jeg jo løbe en tur eller noget. Vægten SKAL ned!!! :shopping:

Både i lilly og ved Frejas brudekjoler i viborg var det ikke noget problem at få skiftet lynlås ud med snøre, bare så du ikke låser dig helt fast på det. Kommer selvfølgelig an på model.

HUSK kamera !!!!

For er så spændt på om du finder KJOLEN :bearhug:

Uh, godt råd! Det vil jeg huske, har nemlig sendt lidt øjne til en af deres kjoler på hjemmesiden, som vist er med knapper... Nu må i se. :) Og yes, jeg LOVER at tage billeder, bare rolig. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Brudekjoleprøvning i Skott!

Så har jeg prøvet brudekjoler igen! :thumbsupsmileyanim: Og lige som sidste gang, var det superhyggeligt. :ilovebryllupsklar: Ved så ikke helt om jeg er blevet klogere... Ved stadig ikke hvilken kjole, der skal være KJOLEN, men har nu 5 gode bud (1 og 2 fra sidst prøvning + de tre som jeg lægger billeder af herinde lige om lidt) + jeg synes jeg er blevet lidt klogere på mine krav og ønsker. - Men dem afslører jeg ikke nu, for vil gerne have jeres ærlige mening om de tre kjoler, jeg har forelsket mig i idag. :rolleyes: Men der skal i hvert fald være ros til Skott i Rold, hun var sgu sød, hende der hjalp mig. :shopping: Men har jo også stadig en tid hos Lucca Bride, så nu må vi se om jeg overhovedet har prøvet min kjole endnu... Der kommer i hvert fald billeder liiiiiiiiiiiiiige om lidt... Stay tuned! :thumbsupsmileyanim:

Edited by Meggers
0

Annonce ♥

S1 har mange af de ting, jeg rigtig godt kan lide - måske lidt for pyntet til min smag (fløsen mellem overdel og tyl), men smuk!!! S2 er rigtig sød, men har altså ikke så meget wauuuu (men jeg er jo også tosset med tyl, så det er nok bare det)

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Kjole S3 - fortsat

post-43333-1284204855.jpg

Og med halsdims, som man så kan have på eller lade være med at have på:

post-43333-1284204862.jpg

Det var de tre, som jeg overvejer fra Skott. :thumbsupsmileyanim: På et tidspunkt smider jeg måske også et par billeder af de kjoler, der ikke er med i opløbet, og en samling af de 5 pt. potentielle kandidater, men sådan ser feltet ud nu. :thumbsupsmileyanim:

Hvad synes I? :ilovebryllupsklar:

Edited by Meggers
0

S3 er også smuk... Hvis det ikke skal være tyl, synes jeg den er et super godt bud på en drømmekjole - kan også godt lide den er skåret lige ved brystet :thumbsupsmileyanim: - jeg ville så smide et stort skørt under

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

indtil videre så synes jeg s1 er deb smukkeste :thumbsupsmileyanim: . hvilken er du mest til selv?

Det venter jeg lige med at afsløre ;) Ved det heller ikke 100%, men har da absolut en holdning ;)

Jeg tænkte på om du er til sød eller til sød med kant

For at være helt ærlig er jeg nok til sød dyppet i sød med sød på :thumbsupsmileyanim: Ej, jeg er da åben overfor nye ting og noget smart og unikt, meeeeen jeg er meget til det romantiske og søde og pyntede. :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Jeg er ret vild med s1! :thumbsupsmileyanim: Og du ser jo fantastisk ud i den! Men uden halterneck! Jeg synes det stropløse er bedst til dig.

Kan man måske få nogle lidt mere close up billeder af s1? :ilovebryllupsklar:

Men hvordan er de i Skott mht. til at skifte knapper/lynlås ud med bindebånd? For det er altså bare pænest!

Og så er jeg bare overdrevet spændt på hvilken af de tre du selv foretrækker! :thumbsupsmileyanim:

Edited by ChariteK
0

Pyhh, jeg synes godt nok det er svært, men kiggede lige de billeder fra det første sted igennem og jeg synes at 1 fra første prøvning eller s1 er de bedste kjoler til dig.. :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar: Og er også til stropløs - det er bare så flot til dig!

Glæder mig til at høre hvilken der er din favrorit :thumbsupsmileyanim:

Edited by M&S
0

Af de sidste 3 som du har vist, er jeg klart til S1. Dog uden halternecke´en!

Jeg tænker også som Lena, at det klær dig rigtig godt med overdele, der er skåret lige over (men det er også det, der klær mig bedst, så jeg er nok farvet déraf....).

Uanset hvad du til sidst ender med at vælge, kommer du til at se SMUUUUUUKKKKK ud :thumbsupsmileyanim:

0