Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 posts in this topic

Kjole 5, fortsat:

post-43333-1282933520.jpg

Det var highlights og de 5 yndlingskjoler og dermed det I får lige nu... Men vi (eller rettere mine to dejlige medhjælpere) tog over 200 billeder! Så der kommer nok flere billeder op - måske flere af yndlingskjolerne og ellers billeder af nogle af de kjoler, der ikke umiddelbart er med i opløbet, men som kunne være dark horses - og skriver måske også lidt mere om det hele. Men det her er hvad I får nu. Har haft skøøøøøøn dag, og kunne SAGTENS ende i en af disse kjoler, men er pt så propfuld af indtryk at jeg ikke kan beslutte noget. Vil gerne prøve flere steder tror jeg. Det var fedt at prøve, det tror jeg slet ikke jeg kan holde ud at værre færdig med. :)

0

Annonce ♥

:rolleyes: hvor er dét et godt billede af dig og din mor :)

Og hvor er det nogle smukke kjoler som du har prøvet - du må da være en drøm for alle brudebutikker, for du har da en fantastisk figur!!!!

0

Annonce ♥

WOW :rolleyes: Fantastiske kjoler..!! Og du må uden tvivl være en favoritkunde i en brudekjolebutik ift mål, højde og humør - smukt!! Ææææælsker nr. 1 og nr 4, rimelig forskellige, men er svært at vælge nogle ud når du ser fantastisk ud i dem allesammen :)

Er spændt på hvilke du selv syns bedst om..

Edited by louisetina
0

5 utroligt flotte kjoler, de klæder dig rigtig godt Tror heller ikke det er alle der får den der følelse i maven af at det bare er DEN kjole man må eje, og hvis man bare føler sig gudesmuk og godt tilpas i kjolen, så er det vel også godt nok Spændt på at se hvad du vælger! Skal du prøve flere, eller står det mellem de 5?

Mange tak! :) Og nej, det er ikke sikkert at alle mærker suset... Og følte mig faktisk MEGET smuk i alle fem kjoler, så de er alle mulige bud pt... Tror dog at jeg gerne vil prøve flere steder. Ikke fordi de fem her ikke er "gode nok", men det var jo fedt at prøve kjoler! Og hvem ved, måske kommer suset?

-HAHA- hvor er dét et godt billede af dig og din mor

Og hvor er det nogle smukke kjoler som du har prøvet - du må da være en drøm for alle brudebutikker, for du har da en fantastisk figur!!!!

Årh tak. :kiss: Tro mig, kjolerne gør MEGET for figuren. Der var også kjoler hvor jeg så nærmest gravid ud i, men dem undlod vi bare at forevige med billede. :loveflag:

Ihhh hvor er det nogle smukke kjoler du har været i!!!!

Jeg synes du er smask hamrende lækker i kjole nr. 2! Den er virkelig virkelig smuk.

Tak. :) Er også ret forelsket i den. :)

Rigtig fine kjoler du har prøvet, synes kjole 3 sidder helt fantastisk på dig

Tak, den er helt sikkert også med i overvejelserne! :rolleyes:

WOW :cheerleader3: Fantastiske kjoler..!! Og du må uden tvivl være en favoritkunde i en brudekjolebutik ift mål, højde og humør - smukt!! Ææææælsker nr. 1 og nr 4, rimelig forskellige, men er svært at vælge nogle ud når du ser fantastisk ud i dem allesammen

Er spændt på hvilke du selv syns bedst om..

Årh, hvor er du (I alle sammen) bare søde! :cheerleader3: Har også selv svært ved at vælge. :super: Og jeg tror faktisk godt at ekspedienten kan lide mig. :fløjt: Ikke mindst fordi jeg var vild med den kjole, som hun selv lige var blevet gift i :tunge: (2'eren) Men det kan da være, at hun synes at jeg var FOR glad for at prøve... Fik at vide, at de havde sat 1½ time af, og da jeg kiggede på klokken da vi kom ud, havde vi faktisk været der er næsten 2½. :pokey: Så hun kom da rigtig på arbejde. :tunge:

Spændende - og du har en flot figur, så kan jo bære dem alle...

Nok ikke nogen overraskelse, men jeg synes nr. 1 ser rigtig interessant ud

Taaaak! :hug:

Og den er rigtig fin, og havde nogle yndige detaljer!

post-43333-1282942255.jpg

0

Annonce ♥

Smukke smukke kjoler til en smuk smuk pige - synes, du ser brandgodt ud i dem alle. Hvis jeg har en lille favorit er det nok nummer 1 :)

Elsker billedet af dig og din mor :loveflag:

Tusind mange tak. :cheerleader3: Og ja, billedet af mig og mutti er absolut dagens billede. Faktisk i det hele taget et godt eksempel på mig og min mor, når vi er sammen. Hun har altså god humor. Og det smitter. :rolleyes:

Og ja, synes også 1'eren er sååååå fin!!! Men synes jo de alle er fine! :fløjt:

Jeg hepper på kjole 1 eller 5 :cheerleader3: I hvert fald indtil du evt. kommer med andre billeder :super: Men super lækker er du da i dem alle ;)

Mange tak. :) Synes det er SÅ svært at vælge... 5'eren sagde faktisk ikke mig SÅ meget da jeg stod i butikken, men dett var også den ALLERSIDSTE kjole, jeg prøvede og jeg var SÅ træt og følte mig ærlig talt efterhånden lidt "nusset" + det var til sådan noget udsalgs halløj (og jeg hader sådan noget udsalgsstemning...) så den fik ikke de bedste odds. Men har den alligevel med i overvejeleserne, for bare det at min mor fik tårer i øjnene. Så må der da være noget ved den...

0

Jeg har lavet en lille collage, hvor man kan se kjolerne sammen:

post-43333-1282943925.jpg

Og så lige en opgørelse over tanker med kjolerne:

1. Jubii, PUF!!! Og jeg kan bære det! Intet dårligt at sige om den overhovedet. Den kræver, at jeg ikke har for høje sko på, da den ellers bliver for kort. Men eftersom Brian er lavere end mig, og jeg har sårbare fødder, havde jeg alligevel ikke drømt om tårnhøje stilletter. Men måske var jeg bare ekstra vild med den, fordi det var den allerførste, jeg prøvede? Er på udsalg, hvilket er godt fordi så er den billigere, men skidt fordi så skal man være hurtig... Kunne ikke lade være med at tage fat i siderne og dreje rundt. Følte mig som en fin lille sky.

2. Sikke en drøm! Virkelig fin, og intet grimt at sige om noget som helst i designet. Meget feminint. Ikke så "puffet" som tyldrømmen i 1... Men der sker stadig noget, det er ABSOLUT ikke en kedelig kjole! Også på udsalg. Og hvis jeg køber den på udsalg er det kjolen i butikken. Hvor der faktisk var et lille hul i tyllet, gået en syning i satinnet og manglede i hvert fald to perler... Ekspedienten lovede at de ville fikse det, hvis jeg købte kjolen, men har jeg måske mere lyst til at bestille en HELT ny (og så betale fuld pris)? - Er faktisk ikke 100% sikker på om man kunne bestille flere hjem eller om den i butikken var aller ALLER sidste. Havde ikke lyst til at tage den af på trods af at der var hul i den, og andre småhærgninger. :rolleyes:

3. Blev faktisk først smidt i "kan ikke måle sig med de andre"-bunken. Men min mor foreslog at jeg liiiige prøvede den igen inden vi tog videre til næste butik. Og så forelskede jeg mig lidt i den. Den er klart for stor over brystet, men får den fineste talje i den. Kan også rigtigt godt lide at der er "peep" til tyllet under satinnet. Men kan jeg lide "hjørnet" på satinnet? - På udsalg, dvs. samme fordel/ulempe som 1 (den er dog i fin stand modsat 2'eren)

4. Fundet i megaudsalg. Fordel: Ekstremt billig. Ulempe: Skal købes IMORGEN eller i hvert fald senest tirsdag, for der lukker biksen simpelthen. Er for stor hvilket gør det svært at bedømme. Kan ikke sige noget grimt om designet, men FALDT bare ikke så meget for den som de tre første. Tror dog også det har noget at gøe med at jeg virkelig hader sådan nogle "Meget billig, hvis du reagerer NU"-udsalg. Gad faktisk ikke prøve i den her butik til at starte med. Men tror jeg ville være lige så vild med kjolen, som jeg har været med de andre, hvis jeg havde købt den under "pænere forhold".

5. Alt hvad jeg skrev til 4'eren + Ved ikke helt om jeg kan lide de helt almindelige stropper. Men havde virkelig flot slæb og MASSER af tyl. Enormt meget. Virkelig en prinsessedrøm og glitrer helt vildt(der er glimmer i tyllet). Og så var det den ENESTE kjole, som fik min mor, til at få en tåre i øjnene. Så måske er den noget specielt? Hun synes den var "fantastisk". For mig var det - mere end de andre tror jeg - "bare flot kjole". Men det var måske også fordi det var den allerallersidste kjole, jeg prøvede, og jeg var så træt.

HMMMMMMMM......! SVÆRT! :)

0

Smukke smukke kjoler til en smuk smuk pige - synes, du ser brandgodt ud i dem alle. Hvis jeg har en lille favorit er det nok nummer 1 :)

Elsker billedet af dig og din mor :super:

Tusind mange tak. :cheerleader3: Og ja, billedet af mig og mutti er absolut dagens billede. Faktisk i det hele taget et godt eksempel på mig og min mor, når vi er sammen. Hun har altså god humor. Og det smitter. :rolleyes:

Og ja, synes også 1'eren er sååååå fin!!! Men synes jo de alle er fine! :pokey:

Jeg hepper på kjole 1 eller 5 :cheerleader3: I hvert fald indtil du evt. kommer med andre billeder :) Men super lækker er du da i dem alle ;)

Mange tak. :fløjt: Synes det er SÅ svært at vælge... 5'eren sagde faktisk ikke mig SÅ meget da jeg stod i butikken, men dett var også den ALLERSIDSTE kjole, jeg prøvede og jeg var SÅ træt og følte mig ærlig talt efterhånden lidt "nusset" + det var til sådan noget udsalgs halløj (og jeg hader sådan noget udsalgsstemning...) så den fik ikke de bedste odds. Men har den alligevel med i overvejeleserne, for bare det at min mor fik tårer i øjnene. Så må der da være noget ved den...

Der er vist heller aldrig nogen, der har sagt, at det skulle være nemt ;) Men klart, hvis man er træt osv., så er det nok ikke lige til at overskue... Der findes også SÅ mange flotte kjoler, og man skal jo kun bruge EN! :tunge::tunge:

Jeg selv nåede vist kun at prøve 5 kjoler - Den fjerde var den rigtige! Jo længere tid jeg havde den på, jo mere kunne jeg bare mærke det indeni. Kunne se mig have den på på selve dagen, og jeg fik en klump i halsen! Ret uventet reaktion :loveflag: Men tror nu ikke man skal vente på det der "sus" - Hvem ved, om alle alligevel får det? Tror det handler om, at man "blot" skal føle sig tilpas og smukkere end aldrig før i kjolen -HAHA- Så hul i det med det "sus" - Kan man alligevel bare få i Tivoli ;)

0

Annonce ♥

I må hellere lige se de fravalgte kjoler også:

post-43333-1282945545.jpg

A: Elsker puf, men det kan også blive for meget, og det blev det altså her. + Jeg synes ikke der skete "nok" på kjolen udover puffet. En flot kjole, men helt sikkert ikke drømmen.

B: Jeg duer bare SLET ikke til den udskæring. Stod med det samme og prøvede at trykke den ind til brystet, mens ekspedienten smiler og siger at den altså SKAL se sådan ud, og at hun nok skal finde en anden til mig.

C: Fin kjole men føltes lidt tynd og ikke helt så "eksklusiv" som de andre.

D: Faktisk superflot udskæring, MEN gav meget mærkelige "håndtag" i siden.

E: Igen: Udskæring slet ikke mig. Synes ellers resten var fin.

F: Helt utrolig smuk kjole. Der var endda en mor til en konfirmand, der tog konfirmandens lillesøster med hen til mig, og sagde noget i stil med "Se hvad-barnet-nu-hed! Er det ikke bare en flot kjole? Det er vist en rigtig prinsesse, den er bare fin". MEN. Den er grå. Og det er den altså bare, lige meget hvor meget jeg ønsker den hvid. Og jeg vil altså have en hvid brudekjole. Men jeg havde meget lyst til at tage kjolen med hjem bare til at lege udklædning i. :)

0

Der er vist heller aldrig nogen, der har sagt, at det skulle være nemt ;) Men klart, hvis man er træt osv., så er det nok ikke lige til at overskue... Der findes også SÅ mange flotte kjoler, og man skal jo kun bruge EN! :cheerleader3::rolleyes:

Jeg selv nåede vist kun at prøve 5 kjoler - Den fjerde var den rigtige! Jo længere tid jeg havde den på, jo mere kunne jeg bare mærke det indeni. Kunne se mig have den på på selve dagen, og jeg fik en klump i halsen! Ret uventet reaktion :) Men tror nu ikke man skal vente på det der "sus" - Hvem ved, om alle alligevel får det? Tror det handler om, at man "blot" skal føle sig tilpas og smukkere end aldrig før i kjolen :super: Så hul i det med det "sus" - Kan man alligevel bare få i Tivoli ;)

Haha, det har du ret i... Men vil nu gerne have det der sus og den klump i halsen... :cheerleader3: Vrælede da jeg så min kusine i hendes kjole, så er faktisk lidt forvirret over, hvorfor jeg ikke fældede bare én lille bitte tåre, da jeg selv stod i kjolerne? Men nu må vi se. Håber i det mindste at en af kjolerne pludselig står lidt mere klart som den eneste ene. Vil jo pt. gerne have alle sammen. Håber det kommer. :) (Det er vist godt for Brian at jeg er mere monogam med mænd end med kjoler. :loveflag:)

0

Der er vist heller aldrig nogen, der har sagt, at det skulle være nemt ;) Men klart, hvis man er træt osv., så er det nok ikke lige til at overskue... Der findes også SÅ mange flotte kjoler, og man skal jo kun bruge EN! :cheerleader3::rolleyes:

Jeg selv nåede vist kun at prøve 5 kjoler - Den fjerde var den rigtige! Jo længere tid jeg havde den på, jo mere kunne jeg bare mærke det indeni. Kunne se mig have den på på selve dagen, og jeg fik en klump i halsen! Ret uventet reaktion :) Men tror nu ikke man skal vente på det der "sus" - Hvem ved, om alle alligevel får det? Tror det handler om, at man "blot" skal føle sig tilpas og smukkere end aldrig før i kjolen :super: Så hul i det med det "sus" - Kan man alligevel bare få i Tivoli ;)

Haha, det har du ret i... Men vil nu gerne have det der sus og den klump i halsen... :cheerleader3: Vrælede da jeg så min kusine i hendes kjole, så er faktisk lidt forvirret over, hvorfor jeg ikke fældede bare én lille bitte tåre, da jeg selv stod i kjolerne? Men nu må vi se. Håber i det mindste at en af kjolerne pludselig står lidt mere klart som den eneste ene. Vil jo pt. gerne have alle sammen. Håber det kommer. :) (Det er vist godt for Brian at jeg er mere monogam med mænd end med kjoler. :loveflag:)

Det kan jeg nu godt forstå! Ville nok også selv blive ked, hvis jeg ikke havde oplevet det... Men det skal nok komme. Måske du bare ikke har prøvet KJOLEN endnu :fløjt: Alternativt køber du bare samtlige kjoler, du kan lide - Det har de fleste da budget til, right? ;)

0

Annonce ♥

Er vildt forelsket i kjole nr. 2!!!! Wauw.

Kjole nr. 5 er altså også smuk - måske de almindelig kedelige stropper kunne fjernes??

Og så må jeg altså også lige komplimentere kjole A (ved godt den er sorteret fra) Men nøj den er smuk på billede og med dig i!!

0

Jeg er helt vild med kjole nr. 2 og kjole nr. 4 - for syv-sytten hvor er du bare tæske lækker! Du kan jo bære det hele :)

Jeg har også været i en masse butikker med min mor og har heller ikke fået "suset", jeg havde dog en kjole jeg blev ved med at tænke på og som jeg gerne liiiige ville forbi og prøve igen og den er nu bestilt til mig. Jeg tror ikke alle mærker et sus og jeg havde det præcis ligesom dig i en af butikkerne jeg lukker bare ned hvis jeg får smidt en "det er nu eller aldrig" i hovedet.. jeg vil ikke tage å stor en beslutning på 3 minutter.

Den kjole jeg har valgt virkede min mor ikke videre imponeret over i første omgang, men da jeg fik slør på sagde hun "nu ligner du en rigtig brud", min mor havde det med at stresse mig lidt i nogle af butikkerne netop med at jeg skulle bestemme mig med det samme og det kunne jeg bare ikke. Jeg synes det vigtigste er at lytte til sig selv for mor, far og alle andre skal nok synes man er helt perfekt og smuk lige meget hvad man vælger.

Hvis der ikke er nogle af dem som føles helt som lige den synes jeg du skal tage ud og prøve noget mere og måske se om der er en af dem der spøger så du bliver nødt til at tage tilbage og prøve igen.

Held og lykke med den videre søgning :rolleyes:

0

Annonce ♥

Argh ha ha, var ved at falde ned af stolen af grin over den tivoli-kommentar..! :grin2: Selvom I vist skal finde et andet tivoli end Karolinelund for at få et sus..

Men det er fuldstændig rigtigt - man behøver jo ikk ligefrem være ved at gå i opløsning, når man finder sin brudekjole, det handler jo "bare" (ja ja det ord kan ikke bruges om brudekjoler, i know!) om at finde en fantastisk kjole, som giver en vidunderlig fornemmelse og som passer til dig og den slags fest I vil holde..

Prøv at lufte tivoli-ideen for Brian, er ret sikker på han vil være mere hooked på den, end den med 20 kjoler ;)

0

Tak for alle de søde kommentarer og trøstende ord! :)

Og så er der opdatering på kjolefeltet:

Jeg gjorde noget spontant idag. Eller jeg prøvede i hvert fald. Besluttede mig for at jeg skulle have kjole nr. 5. Min tanke var at jeg ville købe den, fordi den var flot og ekstremt billig, og så kunne jeg kigge videre, og skulle jeg mærke suset ved en anden, så kunne jeg altid sælge den videre... Så ringede ned til butikken og fik dem til at sætte den til side. Og så kørte min søde mor mig ned så jeg kunne købe den. Og så mærkede jeg faktisk suset. Altså på vej ned i bilen... Så det var måske ikke "kjole-suset", men ikke desto mindre "nu har jeg min kjole"-suset. Og så trillede tårerne bare. På den gode måde.

Og så dernede, så spørger damen om jeg vil prøve den igen. Og det vil jeg gerne. Ikke fordi jeg er usikker, men fordi jeg ikke har noget langt spejl selv, og jeg vil gerne nyde synet af den igen. Og da jeg så får den på, får jeg øje på skrædderen, og snakker tilretning med hende. Og hun siger at hun ikke vil lave den med binderyg (den er med lynlås) fordi hun synes det bliver for omfattende, hvor meget der skulle skæres af den så. Og så, ja... Så var det bare ikke min kjole alligevel. Og så kunne jeg pludselig se flere ting, der gjorde, at det ikke var min kjole.

Så nu er jeg hjemme igen. Og har det lidt spøjst. Er lidt skuffet over stadig at være kjoleløs, en lettet over at jeg godt kan få suset (måske kommer det bare først når jeg rent faktisk har besluttet mig for kjolen?). Og jeg er da blevet det klogere, at jeg nu ved, at det altså err et must for mig med binderyg.

Så kjole 4 og 5 er udedebateret (kjole 4 havde samme lynlås/bindebåndsproblem), selvom de er MEGET smukke. Hvis nogen mangler en billig brudekjole og er spontane, så DRØN til Kjellerup på mandag ;)

Overvejer stadig 1, 2 og 3, men vil ringe til Lucca Bride i Sindal på mandag og få en tid hos dem. Skal nok finde min kjole. :rolleyes:

Tænker faktisk meget på 1'eren... Men der er LANGT til Horsens så giver det lige et par dage, og ser om den bliver ved med at rumstere i mit hoved. Og ser også lige i Sindal, om der er en suskjole der, eller om jeg står og drømmer om kjole nr 1 mens jeg prøver... Kjole 1 kan også bestilles i hele 2010, så det passer lidt bedre til min tænksomme natur. :cheerleader3:

0

Hej Mette!

For det først, du bliver helt sikkert en rigtig smuk brud :) For du er godt nok flot i de kjoler du har prøvet ;)

For det andet kjolesuset, det fik jeg heller ikke et rigtigt sus, da jeg skulle prøve kjole. Grunden tror jeg at jeg var fast besluttet på hvilken kjole jeg skulle have, og det kunne ingen rigtig rykke ved. Jeg fik kjolen på og alle synes den var flot, det var så det. Prøvede så nogle andre og de var slet ikke mig. Så fik jeg så kjolen på igen, og det kunne kun være den. Det er først bagefter jeg fik et rigtigt sus, det gør jeg stadig når jeg tænker på den.

Men jeg glæder mig til at se når du har fundet din kjole ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Edited by charlotte heidi
0

Ihhh jeg synes umiddelbart at nr.2 er smukkest til dig(eller det jeg kan se ihvertfald), 5eren kan jeg også godt forstå at du kan lide. Synes helt sikkert at du kan bære en lidt mere kropsnær kjole end nr1. :cheerleader3:

Men kender godt det med det fraværende sus... jeg har allerede købt min. Først da jeg fik den på, tænkte jeg WOW! , så prøvede jeg lidt mere og blev i tvivl fordi der findes så mange flotte kjoler. Endte med at køre til butikken 3 gange og kunne ikke slå den ud af hovedet da den opfyldte flest af de ting jeg havde forestillet mig hos min brudekjole... da den så også kostede 50% (ellers en MEGET dyr kjole) måtte jeg slå til. Har været i tvivl efterfølgende, men de få gange jeg har prøvet den efterfølgende(hænger hos mine forældre) har den vokset på mig hver gang og synes den bliver flottere og flottere. Desuden vidste jeg også at vi(mine forældre og jeg) ikke ville have råd til de kjoler jeg ellers forelskede mig i, da det var de meget dyre(typisk). Og man må jo også være realistisk og købe det man har råd til(og det er altid skønt at spare penge).

Jeg tror ikke at der findes én rigtig eller HELT perfekt kjole til en, men man skal tage den der opfylder flest af ens krav og som giver en god fornemmelse. Desuden fik både min mor og veninde gåsehud da de så mig i den, og det må jo være meget godt ik?! :)

Ps: Du skal nok blive en flot brud, du er jo en ret flot pige :rolleyes:

0