Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Okay, nu håber jeg ikke, at I bliver trætte af at se på mine bitte bitte små babyskridt hen mod den endelige invitation, men vil lige vise hvor langt jeg er nået so far. Er lidt stolt. :)

Først selve invitationen so far:

post-43333-1283720776.jpg

Planen er så at der skal et stykke karton ind af det lyse på midterstykket (er I med?) hvor selve invitationen så skal stå på. Og så noget lyst karton med info ned i "lommen". Og infokortet får så noget silkebånd også. Og så overvejer jeg stadig et lille sepiafarvet billede af os oppe i "spidsen".

Og så har jeg lavet en lille favourbox, som jeg tænker med tiden skal blive til et bordkort. Pt. står "bordkortet" dog bare som en kartonflap ved siden af:

post-43333-1283720783.jpg

Jeg ved så ikke helt om navnet skal direkte på kassen (og i givet fald hvor så båndet ikke er i vejen) eller om det skal på som et "gavekort" eller noget helt andet. Forslag modtages gerne. Synes måske også at æsken er lidt kedelig. Overvejer at stemple den med et lille monogram i bunden og "fore" den indvendigt med rosenpapiret fra invitationen (bliver dog en DYR og SVÆR affære!!!). Overvejer også en smule at bruge helt mørkebrundt silkebånd istedet for lysebrunt, tænker at det måske passer bedre til indretningen på feststedet...

Og her er de samlet:

post-43333-1283720788.jpg

Kan man se, at det er to forskellige typer karton? Det til æsken er betydeligt billigere, så kunne godt være fristet til at bruge det, istedet for det dyrere til invitationen... Man ser dem jo alligevel ikke ved siden af hinanden. Overvejer dog også at købe "færdige" æsker der bare skal samles...

Og så er det måske at jeg kammer lidt over med at farvestemme det hele... For bekymrer mig faktisk en smule for om det bliver noget rod at have papirgejl i brune varme toner når Brian fra start har meldt ud at han IKKE vil have brunt tøj på, og da jeg med god sandsynlighed kunne ende i en "kølig" farve?

Ærlige meninger modtages gerne - og I må gerne sige, at jeg er tosset, at jeg overvejer om tøjet og papiret matcher, for vil helst have at det ikke betyder noget. :)

Super fine ting, du har fået lavet, invitationen ser så fed ud med rosen papiret indeni :thumbsupsmileyanim: Og jeg synes ikke at man kan se at det er to forskellige slags karton.. Jeg tænker, at du måske kan bruge noget lidt bredere bånd, enten i den lyse eller en mørkere brun.. Men synes faktisk at den lyse er rigtig flot :) Men hvis de begge er så tynde, kunne man måske bruge dem begge på samme tid?!

Og der er jo mange måder at sætte navneskiltet på; som du gør, som et til og fra mærkat, eller man kan lave et lille firkantet skilt, og lime det på den ene side af æsken, ovenpå bånden (gir' det nogen mening?)... Eller du kunne have æsken stående uden navnet og måske lave en sommerfugl (eller noget andet, der passer til jer), der sidder på kanten af glasset, et bånd rundt om servietterne el. lign. :cheerleader3:

Hvis det var mig (og som jeg jo har gjort) så ville jeg købe "færdige" æsker, fordi jeg var bange for at jeg ville kører sur i at lave så mange selv og måske ikke ville synes de var lige så flotte som dem man bare skal samle... Men hvis du har overskud og lyst så er det da fedt, at have lavet dem selv :biggrin: Vi laver selv det meste af det der skal indeni i stedet ;)

Og jeg er ligesom dig mht. farverne, synes også at det hele skal passe, men er kommet frem til at vi ikke behøver at matche invitationerne, bordpynten osv.. Vi skal mache hinanden og så skal farverne i alt det andet være farvestemt... Men jeg synes det er svært, at finde ud af hvor meget der skal matche, så må lige stoppe op engang imellem og puste ud og rette kursen igen ;)

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fine ting, du har fået lavet, invitationen ser så fed ud med rosen papiret indeni :thumbsupsmileyanim: Og jeg synes ikke at man kan se at det er to forskellige slags karton.. Jeg tænker, at du måske kan bruge noget lidt bredere bånd, enten i den lyse eller en mørkere brun.. Men synes faktisk at den lyse er rigtig flot :cheerleader3: Men hvis de begge er så tynde, kunne man måske bruge dem begge på samme tid?!

Og der er jo mange måder at sætte navneskiltet på; som du gør, som et til og fra mærkat, eller man kan lave et lille firkantet skilt, og lime det på den ene side af æsken, ovenpå bånden (gir' det nogen mening?)... Eller du kunne have æsken stående uden navnet og måske lave en sommerfugl (eller noget andet, der passer til jer), der sidder på kanten af glasset, et bånd rundt om servietterne el. lign. :cheerleader3:

Hvis det var mig (og som jeg jo har gjort) så ville jeg købe "færdige" æsker, fordi jeg var bange for at jeg ville kører sur i at lave så mange selv og måske ikke ville synes de var lige så flotte som dem man bare skal samle... Men hvis du har overskud og lyst så er det da fedt, at have lavet dem selv :biggrin: Vi laver selv det meste af det der skal indeni i stedet ;)

Og jeg er ligesom dig mht. farverne, synes også at det hele skal passe, men er kommet frem til at vi ikke behøver at matche invitationerne, bordpynten osv.. Vi skal mache hinanden og så skal farverne i alt det andet være farvestemt... Men jeg synes det er svært, at finde ud af hvor meget der skal matche, så må lige stoppe op engang imellem og puste ud og rette kursen igen ;)

Mange tak! :)

Ja, jeg overvejer også bredere bånd (skal alligevel have noget til toiletkurve, regner jeg med...) men faktisk en rigtig god idé med lyst OG mørkt. Må lige afprøves - når jeg finder noget mørkt bånd, der ikke koster en mindre milliard. :)

Og det giver rigtig meget mening med navneskiltet ovenpå båndet! Det kunne jeg absolut godt overveje. Havde også tænkt på sommerfuglene, men tror ikke at det er os... Det skal vist helst være noget med "lige linjer", så ovenpå båndet, det lyder som et hit. Det må jeg lige lege med. :cheerleader3:

Og ja, jeg ender nok også med at købe færdige æsker (kender du et sted, hvor de kan erhverves nogenlunde billigt?) for den her lille sag to LANG tid at lave, og den er ikke så fin tæt på, som jeg gerne vil have den. :) Tror dog godt at jeg kunne lave den fin nok, men der skal jo laves maaaaaange. Og de bliver jo nok bare ikke så fine som hvis man køber dem. :heart:

Og dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der har lidt svært ved at se hvor meget der skal stemme overens i farven! :cheerleader3: Tror nu vi når frem til det samme som jer (at vi ikke behøver matche papirtingene) for jeg tror vi bliver meget "sort/grå/hvid", mens feststedet er mere "blødt og brunligt". Mon ikke også det er okay. :bed:

0

Del dette indlæg

Vægtopdatering

Ja, det er jo egentlig ikke fordi, jeg har lyst til det... Men havde jo lavet et commitment, der indebar at vægten skulle offentligøres hver mandag, og så må man jo stå ved... Og jeg har altså taget på :thumbsupsmileyanim: Har et par "teorier" om hvad det kan skyldes, men vil spare jer for de dårlige undskyldninger, og gå direkte videre til det dumme tal:

67,8 kg -> 68,1 kg :biggrin:

Har iøvrigt målt min talje også (tror jeg... Er altså stadig lidt i tvivl om hvor man præcis måler): 77 cm.

Og nu målte jeg godt nok ikke for en uge siden, men det er længe siden at jeg har målt mig til at være under 80 cm... Så det er da ikke helt skidt ;)

0

Del dette indlæg

Syns det er en super fin invitation, er helt vild med mønstret inden i, er sikker på det færdige resultat blir fantastisk :biggrin: Tror kassen ville være rigtig fin med bredere bånd evt i en mørkere farve, og I kan da sagtens bruge den "billigere" karton til dem, det ville jeg ihvertfald selv vælge at gøre - så kan man jo altid pynte den på alle mulige måder.. Har du tjekket ebay efter "samle-selv" kasser?

Træls start på din commitment, men :) for at du stadig vil offentliggøre det, kører stadig min egen commitment skjult for omverdenen.. Men der er jo altid nogle småting, der kan glippe i starten, og så længe målene går nedad, så er det stadig super godt gået!! Jeg hepper ihvertfald stadig på dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fine invitationer - jeg kan rigtig godt lidt, rosenmønstret indeni :thumbsupsmileyanim: Mht til æskerne, så ville jeg helt sikkert betale mig fra det, men det er også fordi, jeg ved, jeg ikke ville hygge mig med det efter de første 5 æsker :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Jeg sys det er fedt at din talje har mistet cm!! :thumbsupsmileyanim:

og mht vægten så er det jo forskelligt hvornår du vejer dig, hvad du har spist, om du har været på toilettet osv..

Det er jo ikke ligefrem et ton du har taget på :biggrin:

Bare keep on going!!

Knus Natasja

0

Del dette indlæg

Super fin invitation, den skal nok ende med noget godt :thumbsupsmileyanim:

Og tror virkelig det er en god ide med at skrive vægten ind i tråden så vi alle kan følge med, så tror jeg fremover du nok skal blive så motiveret at der ryger masser kilo af og vægten ikke længere går op. jeg tror på dig :biggrin:

0

Del dette indlæg

Super fedt med talje målet :thumbsupsmileyanim:

Jeg slog op på nettet - efter jeg havde skrevet til dig, hvor taljen er og svaret: ja det kommer an på hvor i verden man er. Så det bliver man ikke meget klogere på :blink:

Men i Europa er det normalt der hvor man er tyndest.

Jeg hepper videre på dig

:biggrin::) :) :):cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :heart::bed::cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syns det er en super fin invitation, er helt vild med mønstret inden i, er sikker på det færdige resultat blir fantastisk :) Tror kassen ville være rigtig fin med bredere bånd evt i en mørkere farve, og I kan da sagtens bruge den "billigere" karton til dem, det ville jeg ihvertfald selv vælge at gøre - så kan man jo altid pynte den på alle mulige måder.. Har du tjekket ebay efter "samle-selv" kasser?

Træls start på din commitment, men :cheerleader3: for at du stadig vil offentliggøre det, kører stadig min egen commitment skjult for omverdenen.. Men der er jo altid nogle småting, der kan glippe i starten, og så længe målene går nedad, så er det stadig super godt gået!! Jeg hepper ihvertfald stadig på dig :thumbsupsmileyanim:

Tak, er også selv helt vild med rosenpapiret. :biggrin: Jeg har kigget lidt på ebay, men synes det er SÅ svært at bedømme farver, så ved ikke helt om jeg tør kaste mig ud i det. :cheerleader3:

Og tak fodi du stadig hepper. Jeg må jo bare stramme mig mere an og glæde mig til næste mandag! ;)

Rigtig fine invitationer - jeg kan rigtig godt lidt, rosenmønstret indeni :) Mht til æskerne, så ville jeg helt sikkert betale mig fra det, men det er også fordi, jeg ved, jeg ikke ville hygge mig med det efter de første 5 æsker :cheerleader3:

Tak. :cheerleader3: Og ja, hvis jeg finder nogle samle-selv-æsker i den rigtige farve, så ender jeg nok også med det. Man kan jo stadig lave dem personlige, og det var helt ærligt en kamp at få denne lille sag bare nogenlunde lige. :heart: Og man kan jo også hygge sig med at samle dem :cheerleader3:

Hej Mette

Jeg sys det er fedt at din talje har mistet cm!! :)

og mht vægten så er det jo forskelligt hvornår du vejer dig, hvad du har spist, om du har været på toilettet osv..

Det er jo ikke ligefrem et ton du har taget på :cheerleader3:

Bare keep on going!!

Knus Natasja

Hejsa. :cheerleader3: Hehe, skønt at du lige vælger at påpege det positive! :bed: Men mht. tidspunktet, så prøver jeg at veje mig på samme tid hver mandag, både mht. tidspunkt, morgenmad, toilet osv... Så det kan jeg desværre ikke så godt bruge som en undskyldning. Men ja, jeg må tage revanche på mandag. Tak for heppekoret. Knus!

0

Del dette indlæg

Super fin invitation, den skal nok ende med noget godt :thumbsupsmileyanim:

Og tror virkelig det er en god ide med at skrive vægten ind i tråden så vi alle kan følge med, så tror jeg fremover du nok skal blive så motiveret at der ryger masser kilo af og vægten ikke længere går op. jeg tror på dig :)

Jaeh, jeg begynder også at tro på det med invitationerne. Glæder mig til at jeg får et færdigt resultat! :)

Og tak for tilliden mht. vægten. Håber du har ret. ;) Synes faktisk, at jeg kæmpede for det i sidste uge, men måske skal det bare lige igang før det rigtig virker. Det vil vise sig på næste mandag!

Super fedt med talje målet :biggrin:

Jeg slog op på nettet - efter jeg havde skrevet til dig, hvor taljen er og svaret: ja det kommer an på hvor i verden man er. Så det bliver man ikke meget klogere på :cheerleader3:

Men i Europa er det normalt der hvor man er tyndest.

Jeg hepper videre på dig

:)

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

Hmm, det er sgi ikke nemt med det måleri. :cheerleader3: Men pyt, man ved vel selv hvor man måler, og hvis det punkt så bliver mindre, så gør de andre vel også. :carrot: Og ja, dejligt at dét da gik nedad, og tak for heppekoret. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Med henyn til æskerne, kiggede jeg på ebay og søgte ivory wedding favor boxes og fandt en masse.. Men ja, det er super svært at vurdere farverne derinde - det eg så har gjort er at jeg fandt æskerne først (men jeg endte med at købe den fra en bruger herinde, så jeg kunne se en masse billeder af farverne inden) og derefter har købt noget papir der matcher dem i stedet for omvendt... :thumbsupsmileyanim:

Og så måske huske, at der nok ikke er ret mange andre end dig, der synes det kan være lidt gulligt ;)

Og :biggrin: med cm'erne... vægten skal nok komme med, man skal lige have kroppen til at forstå, at den gerne må tabe noget fedt :)

0

Del dette indlæg

Med henyn til æskerne, kiggede jeg på ebay og søgte ivory wedding favor boxes og fandt en masse.. Men ja, det er super svært at vurdere farverne derinde - det eg så har gjort er at jeg fandt æskerne først (men jeg endte med at købe den fra en bruger herinde, så jeg kunne se en masse billeder af farverne inden) og derefter har købt noget papir der matcher dem i stedet for omvendt... :thumbsupsmileyanim:

Og så måske huske, at der nok ikke er ret mange andre end dig, der synes det kan være lidt gulligt ;)

Og :biggrin: med cm'erne... vægten skal nok komme med, man skal lige have kroppen til at forstå, at den gerne må tabe noget fedt :)

Tak for tippet. :) Der er godt nok mange, men den eneste, jeg umiddelbart synes så rigtig ud (jeg vil gerne have låg på, kvadratisk og større end 2x2x2) kostede over 100$ at få sendt til Danmark. :) Men mon ikke jeg en dag finder det helt rigtige. ;) Brian mener også at de har saml-selv æsker i Tiger, det er da værd at tjekke ud :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og :biggrin: med cm'erne... vægten skal nok komme med, man skal lige have kroppen til at forstå, at den gerne må tabe noget fedt :cheerleader3:

Tak for tippet. :) Der er godt nok mange, men den eneste, jeg umiddelbart synes så rigtig ud (jeg vil gerne have låg på, kvadratisk og større end 2x2x2) kostede over 100$ at få sendt til Danmark. :) Men mon ikke jeg en dag finder det helt rigtige. ;) Brian mener også at de har saml-selv æsker i Tiger, det er da værd at tjekke ud :cheerleader3:

Ja, het sikkert.. Har du prøvet at kigge på den engelske ebay? Jeg købte nogle andre (farver) æsker derinde, hvor jeg fik 40 stk. for ca. 160 kr inkl. portoen.. 2x2x2 i inches? Hvor mange skal I bruge?

Der er f.eks. dem her der koster ca. 150 + portoen, men det bliver nok ikke meget mere end 50 kr.. :)

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Wauw noget flot papir til invitationen. Den blir bare superflot :biggrin: Får da enlille smule stress.. Kan se du skal giftes før mig, og jeg er kun kommet til at overveje hvordan invitationen skal se ud.. Måske man snart skulle få fingeren ud???

Fedt der er røget så mange cm. Så skidt med at vægten er steget, hvis du alligevel blir mindre :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Og :biggrin: med cm'erne... vægten skal nok komme med, man skal lige have kroppen til at forstå, at den gerne må tabe noget fedt :cheerleader3:

Tak for tippet. :cheerleader3: Der er godt nok mange, men den eneste, jeg umiddelbart synes så rigtig ud (jeg vil gerne have låg på, kvadratisk og større end 2x2x2) kostede over 100$ at få sendt til Danmark. :) Men mon ikke jeg en dag finder det helt rigtige. ;) Brian mener også at de har saml-selv æsker i Tiger, det er da værd at tjekke ud :cheerleader3:

Ja, het sikkert.. Har du prøvet at kigge på den engelske ebay? Jeg købte nogle andre (farver) æsker derinde, hvor jeg fik 40 stk. for ca. 160 kr inkl. portoen.. 2x2x2 i inches? Hvor mange skal I bruge?

Der er f.eks. dem her der koster ca. 150 + portoen, men det bliver nok ikke meget mere end 50 kr.. :)

Uhh, et engelsk Ebay! (Jeg er MEGET ny ebay-bruger, hehe) Mit net driller pt. men der ser faktisk ud til at være meget godt... Så det var jo bare en guldgruppe, du lige fandt til mig :cheerleader3: Og de æsker du linker til kunne sagtens være et godt bud. Jeg havde dog en idé om at æskerne skulle være større. De her er 5x5x5 cm (ca. 2x2x2 inches) og jeg havde nok håbet på 7-8 cm, og det synes jeg ikke der er så meget af... Men nu må vi se, det kan være at jeg ændrer mening. :heart: Og de ser i hvert fald fine ud og prisen er også fin! :) Vi skal nok max bruge 40, men vil nok gerne have i hvert fald 50, så jeg har en ekstra, hvis uheldet er ude. :bed:

0

Del dette indlæg

Uhh, et engelsk Ebay! (Jeg er MEGET ny ebay-bruger, hehe) Mit net driller pt. men der ser faktisk ud til at være meget godt... Så det var jo bare en guldgruppe, du lige fandt til mig :biggrin: Og de æsker du linker til kunne sagtens være et godt bud. Jeg havde dog en idé om at æskerne skulle være større. De her er 5x5x5 cm (ca. 2x2x2 inches) og jeg havde nok håbet på 7-8 cm, og det synes jeg ikke der er så meget af... Men nu må vi se, det kan være at jeg ændrer mening. :) Og de ser i hvert fald fine ud og prisen er også fin! :thumbsupsmileyanim: Vi skal nok max bruge 40, men vil nok gerne have i hvert fald 50, så jeg har en ekstra, hvis uheldet er ude. :)

Ja, jeg synes også det var svært at finde større æsker... Ville nemlige også gerne have haft nogle større... Men håber du kan bruge siden - synes i hvert fald, at den er super god :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw noget flot papir til invitationen. Den blir bare superflot :) Får da enlille smule stress.. Kan se du skal giftes før mig, og jeg er kun kommet til at overveje hvordan invitationen skal se ud.. Måske man snart skulle få fingeren ud???

Fedt der er røget så mange cm. Så skidt med at vægten er steget, hvis du alligevel blir mindre :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :biggrin: (Især mange tak for det med cm'erne. Rart at vende det på den måde, selvom jeg gerne ville have kg'ene nedad også ;))

Og du skal ikke stresse. :) Jeg er netop startet tidligt på invitationer, fordi jeg er laaaaang tid om det! Og vi når det nok alle sammen :)

0

Del dette indlæg

Okay, nu håber jeg ikke, at I bliver trætte af at se på mine bitte bitte små babyskridt hen mod den endelige invitation, men vil lige vise hvor langt jeg er nået so far. Er lidt stolt. :biggrin:

Først selve invitationen so far:

post-43333-1283720776.jpg

Planen er så at der skal et stykke karton ind af det lyse på midterstykket (er I med?) hvor selve invitationen så skal stå på. Og så noget lyst karton med info ned i "lommen". Og infokortet får så noget silkebånd også. Og så overvejer jeg stadig et lille sepiafarvet billede af os oppe i "spidsen".

Og så har jeg lavet en lille favourbox, som jeg tænker med tiden skal blive til et bordkort. Pt. står "bordkortet" dog bare som en kartonflap ved siden af:

post-43333-1283720783.jpg

Jeg ved så ikke helt om navnet skal direkte på kassen (og i givet fald hvor så båndet ikke er i vejen) eller om det skal på som et "gavekort" eller noget helt andet. Forslag modtages gerne. Synes måske også at æsken er lidt kedelig. Overvejer at stemple den med et lille monogram i bunden og "fore" den indvendigt med rosenpapiret fra invitationen (bliver dog en DYR og SVÆR affære!!!). Overvejer også en smule at bruge helt mørkebrundt silkebånd istedet for lysebrunt, tænker at det måske passer bedre til indretningen på feststedet...

Og her er de samlet:

post-43333-1283720788.jpg

Kan man se, at det er to forskellige typer karton? Det til æsken er betydeligt billigere, så kunne godt være fristet til at bruge det, istedet for det dyrere til invitationen... Man ser dem jo alligevel ikke ved siden af hinanden. Overvejer dog også at købe "færdige" æsker der bare skal samles...

Og så er det måske at jeg kammer lidt over med at farvestemme det hele... For bekymrer mig faktisk en smule for om det bliver noget rod at have papirgejl i brune varme toner når Brian fra start har meldt ud at han IKKE vil have brunt tøj på, og da jeg med god sandsynlighed kunne ende i en "kølig" farve?

Ærlige meninger modtages gerne - og I må gerne sige, at jeg er tosset, at jeg overvejer om tøjet og papiret matcher, for vil helst have at det ikke betyder noget. :thumbsupsmileyanim:

hvor ser det godt ud

0

Del dette indlæg

Hov... Vi havde sgi da milepæl igår!!! 10 måneder! :thumbsupsmileyanim: Woop woop! :ilovebryllupsklar: Jeg ER altså ikke god til at huske mærkedage... Kommer nok af at Brian og jeg aldrig har haft en officiel "årsdag" vi har fejret. Glæder mig helt vildt til at vi har en bryllupsdag, vi kan fejre hvert år. :shopping:

Og der er snart en milepæl mere: 300 dage ;)

Imorgen skal jeg ud og prøve brudekjoler igen. Glææææææææder mig! Har dog skruet forventningerne lidt ned. Skal i Skott i Rold, og har fået at vide, at langt de fleste af deres kjoler er med lynlås. Og jeg er altså blevet lidt hooked på at kjolen skal være med bindebånd. :kiss: Men nu må vi, måske er drømmekjolen der! Og det bliver i hvert fald tophyggeligt. :thumbsupsmileyanim: Skal have min mor, min brudepige og min storebrors kæreste med. :rolleyes:

Og så har jeg vovet mig ind på ebay... Og har budt på noget... Men I må vente i spænding på at se, hvad det er, for der er vist kun én af dem/det, og jeg vil meget meget gerne have den/det, så jeg holder lige kortene tæt ind til kroppen indtil videre. :( Men forhåbentlig kan jeg vise jer mit første ebaykøb engang i næste uge. Der må gerne krydses fingre for at jeg vinder auktionen! :bearhug:

Og nu vi er ved teasere, så vil jeg NÆSTEN love at jeg har tabt mig på mandag... Var i hvert fald på vægten imorges, og den var da lavere end i mandags... Så med mindre jeg går grasat i lørdagsslikken, så tegner det godt. :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

YAY husk kamera..!! Det er super dejligt at prøve i Rold, kunne være jeg sku se at få lagt billederne ind fra dengang jeg var der :thumbsupsmileyanim: Håber du finder noget godt!

Og Tillykke med milepælen - 10 mdr er jo ingenting :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg

Tillykke med i går :kiss: så er der ikke så længe til igen ;)

Glæder mig til høre om din oplevelse i morgen, samt at se nye billeder. Det er altså bare spændende :carrot:

og ved du hvad SELVFØLGELIG har du tabt dig på mandag ;)

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :ilovebryllupsklar::rolleyes::shopping::bearhug:

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Hov... Vi havde sgi da milepæl igår!!! 10 måneder! :thumbsupsmileyanim: Woop woop! :ilovebryllupsklar: Jeg ER altså ikke god til at huske mærkedage... Kommer nok af at Brian og jeg aldrig har haft en officiel "årsdag" vi har fejret. Glæder mig helt vildt til at vi har en bryllupsdag, vi kan fejre hvert år. :bearhug:

Og der er snart en milepæl mere: 300 dage ;)

Imorgen skal jeg ud og prøve brudekjoler igen. Glææææææææder mig! Har dog skruet forventningerne lidt ned. Skal i Skott i Rold, og har fået at vide, at langt de fleste af deres kjoler er med lynlås. Og jeg er altså blevet lidt hooked på at kjolen skal være med bindebånd. :( Men nu må vi, måske er drømmekjolen der! Og det bliver i hvert fald tophyggeligt. :thumbsupsmileyanim: Skal have min mor, min brudepige og min storebrors kæreste med. :shopping:

Og så har jeg vovet mig ind på ebay... Og har budt på noget... Men I må vente i spænding på at se, hvad det er, for der er vist kun én af dem/det, og jeg vil meget meget gerne have den/det, så jeg holder lige kortene tæt ind til kroppen indtil videre. :( Men forhåbentlig kan jeg vise jer mit første ebaykøb engang i næste uge. Der må gerne krydses fingre for at jeg vinder auktionen! :kiss:

Og nu vi er ved teasere, så vil jeg NÆSTEN love at jeg har tabt mig på mandag... Var i hvert fald på vægten imorges, og den var da lavere end i mandags... Så med mindre jeg går grasat i lørdagsslikken, så tegner det godt. :)

Både i lilly og ved Frejas brudekjoler i viborg var det ikke noget problem at få skiftet lynlås ud med snøre, bare så du ikke låser dig helt fast på det. Kommer selvfølgelig an på model.

HUSK kamera !!!!

For er så spændt på om du finder KJOLEN :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer