Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Hej Mette!

For det først, du bliver helt sikkert en rigtig smuk brud :cheerleader3: For du er godt nok flot i de kjoler du har prøvet ;)

For det andet kjolesuset, det fik jeg heller ikke et rigtigt sus, da jeg skulle prøve kjole. Grunden tror jeg at jeg var fast besluttet på hvilken kjole jeg skulle have, og det kunne ingen rigtig rykke ved. Jeg fik kjolen på og alle synes den var flot, det var så det. Prøvede så nogle andre og de var slet ikke mig. Så fik jeg så kjolen på igen, og det kunne kun være den. Det er først bagefter jeg fik et rigtigt sus, det gør jeg stadig når jeg tænker på den.

Men jeg glæder mig til at se når du har fundet din kjole ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak, hvor er du sød! :rolleyes: Og rigtig dejligt at høre, at der er andre, der først mærker suset bagefter. :loveflag: Jeg mærkede det jo også, da jeg TROEDE jeg var på vej til at købe. Så det skal vel nok komme. Tror bare jeg er blevet lidt ivrig efter at jeg gerne vil finde MIN kjole NU! :cheerleader3: Men det skal nok komme. Og jeg glæder mig til at vise billeder af den endelige! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh jeg synes umiddelbart at nr.2 er smukkest til dig(eller det jeg kan se ihvertfald), 5eren kan jeg også godt forstå at du kan lide. Synes helt sikkert at du kan bære en lidt mere kropsnær kjole end nr1. :cheerleader3:

Men kender godt det med det fraværende sus... jeg har allerede købt min. Først da jeg fik den på, tænkte jeg WOW! , så prøvede jeg lidt mere og blev i tvivl fordi der findes så mange flotte kjoler. Endte med at køre til butikken 3 gange og kunne ikke slå den ud af hovedet da den opfyldte flest af de ting jeg havde forestillet mig hos min brudekjole... da den så også kostede 50% (ellers en MEGET dyr kjole) måtte jeg slå til. Har været i tvivl efterfølgende, men de få gange jeg har prøvet den efterfølgende(hænger hos mine forældre) har den vokset på mig hver gang og synes den bliver flottere og flottere. Desuden vidste jeg også at vi(mine forældre og jeg) ikke ville have råd til de kjoler jeg ellers forelskede mig i, da det var de meget dyre(typisk). Og man må jo også være realistisk og købe det man har råd til(og det er altid skønt at spare penge).

Jeg tror ikke at der findes én rigtig eller HELT perfekt kjole til en, men man skal tage den der opfylder flest af ens krav og som giver en god fornemmelse. Desuden fik både min mor og veninde gåsehud da de så mig i den, og det må jo være meget godt ik?! :rolleyes:

Ps: Du skal nok blive en flot brud, du er jo en ret flot pige :cheerleader3:

Tusind tak for de opmuntrende ord. :loveflag: Dejligt at vide at andre også kan tvivle, selvom de alligevel inderst inde ved at det er den rigtige kjole :super: Og nej, den perfekte kjole findes nok ikke... Men jeg skal nok finde en flot en, det tror jeg på :)

Og måske har du ret med 1'eren, for det snakkede vi faktisk også om i butikken. Jeg kunne faktisk have større hofter, som tyllet ville camouflere, mens man i kjole to kan se hvor brede (eller ikke så brede) mine hofter faktisk er... Hmm, det ryger lige med i overvejelserne! Tak for det! :)

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg godt, at vi lige er igang med at snakke kjoler, og det kunne jeg snakke om i tiiiiiiimevis, men der er faktisk også sket lidt andet idag: Har købt flere sager i panduro og er kommet et nøk videre i invitationsprojektet. Og jeg synes faktisk det begynder at ligne noget. :) (Takket være Miss-Lenas skabelon og en masse inspiration fra Miss-Mette - Tak piger!!!) Se lige hvad jeg har indtil videre:

Sådan ser den ud, lukket:

post-43333-1283023650.jpg - tænker på måske at sætte vores navne ind under båndet, eller måske skrive "invitation" eller noget i den stil på bagsiden. Måske med embossing.

Sådan ser den ud åbnet (kig ikke for meget på farverne!):

post-43333-1283023656.jpg

Så er der infokort nede i bunden i lommen:

post-43333-1283023662.jpg

Sådan ser infokortet ud når man åbner det (er lidt i tvivl om det bare skal printes direkte på kortet, elller om det skal limes på med hvidt papir a la effekten fra selve "hovedinvitationen" over lommen):

post-43333-1283023667.jpg

Og i skal som sagt ikke kigge for meget på farverne. Den gullige "bundfarve" er nogenlunde som den skal være. Jeg tror den hedder champagne, men jeg kan faktisk ikke huske det. Det hvide indeni skal tilgengæld være sådan noget rosenprintet papir. Og billedet af os skal være i sepiatoner og med lidt bedre billedkvalitet (når jeg finder ud af hvordan). Og så regner jeg med at båndet skal være i brun istedet for grøn. Materialerne kan ses her (rosenpapiret er gennemsigtigt, så jeg har lagt det champagnefarvede papir under et stykke af det):

post-43333-1283023674.jpg

Jeg synes faktisk selv at det skrider fremad. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver nødt til lige at spørge hvor du har været henne og prøver kjolerne på billederne? :)

Kjole 1, 2 og 3 er prøvet i Askepot-modeller i Horsens. De er supersøde, giver sig virkelig tid til en, er ærlige, og ja... De er gode. :cheerleader3:

På minussiden var jeg dog lidt skeptisk overfor at købe nogle af de kjoler, de havde i butikken (altså jeg ville hellere have dem bestilt hjem), da jeg synes en del af dem var gået lidt i stykker i tyllet/manglede en perle/havde et hul/havde en plet/lignende. Og det er altså kun kjolerne i butikken, der er udsalg på. :rolleyes:

Synes heller ikke de havde så mange forskellige stilsarter. Altså jo, der var da nogle forskelle på de kjoler, jeg prøvede, men det var ret begrænset hvad de havde af sådan helt "slanke" kjoler og mere enkle kjoler. Og kjoler med halterneck/stropper var stort set ikke-eksisterende + flere af de kjoler, jeg havde set på hjemmesiden havde de ikke hjemme. Så det bar lidt præg af udsalg, synes jeg.

MEN servicen var god, omgivelserne var lækre og de havde godt nok nogle smukke kjoler, og afhængig af hvordan det går de næste steder, jeg skal kigge, kunne jeg SAGTENS finde på at vende tilbage (selvom der er lidt langt fra Aalborg til Horsens) :cheerleader3:

Kjole 4 og 5 er prøvet i Brud og Festgården i Kjellerup (eller det hedder sig at det er fra Kjellerup, men såvidt jeg lige kunne forstå var det i en lille flække ved siden af Kjellerup, der hed Demstrup. Det var i hvert fald LANGT ude på bøhlandet med marker o. lign. i omgivelserne). Slet ikke nær så lækre omgivelser og ejeren var ikke så "tjekket" som i Askepotmodeller, ekspedienterne var rigtig søde, og skrædderen er lige ovenpå, så man kan gå op og snakke med hende. De lukker så på tirsdag, så hvis stedet har interesse skal man være HURTIG! Tilgengæld har de nogle helt ekstreme tilbud: Der er 75% på ALT.

0

Del dette indlæg

Heh, jeg har embosset!!! :rolleyes:

Og jeg synes faktisk selv, at det gik rimeligt okay, taget i betragtning at det var første forsøg. :)

Nu skal jeg bare lære at skrive pænere og mindre (jeg ville have skrevet "brudens mor", men det var der jo slet slet ikke plads til!) - og så vil jeg lige spørge jer ombosningskyndige: Har jeg haft den under varme for længe, eller ikke længe nok, siden der er "prikker" i?

post-43333-1283074714.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heh, jeg har embosset!!! :cheerleader3:

Og jeg synes faktisk selv, at det gik rimeligt okay, taget i betragtning at det var første forsøg. :)

Nu skal jeg bare lære at skrive pænere og mindre (jeg ville have skrevet "brudens mor", men det var der jo slet slet ikke plads til!) - og så vil jeg lige spørge jer ombosningskyndige: Har jeg haft den under varme for længe, eller ikke længe nok, siden der er "prikker" i?

Super godt gået i første forsøg :rolleyes:

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Tror mest det er fordi det er et bredt stykke og det er svært at få pulveret helt jævnt fordelt så

Hmm okay, så må jeg se om jeg kan lave det tyndere :loveflag:

Heh, jeg har embosset!!! :cheerleader3:

Super godt gået i første forsøg :rolleyes:

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

Mange tak! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak for alle de søde kommentarer og trøstende ord! :)

Og så er der opdatering på kjolefeltet:

Jeg gjorde noget spontant idag. Eller jeg prøvede i hvert fald. Besluttede mig for at jeg skulle have kjole nr. 5. Min tanke var at jeg ville købe den, fordi den var flot og ekstremt billig, og så kunne jeg kigge videre, og skulle jeg mærke suset ved en anden, så kunne jeg altid sælge den videre... Så ringede ned til butikken og fik dem til at sætte den til side. Og så kørte min søde mor mig ned så jeg kunne købe den. Og så mærkede jeg faktisk suset. Altså på vej ned i bilen... Så det var måske ikke "kjole-suset", men ikke desto mindre "nu har jeg min kjole"-suset. Og så trillede tårerne bare. På den gode måde.

Og så dernede, så spørger damen om jeg vil prøve den igen. Og det vil jeg gerne. Ikke fordi jeg er usikker, men fordi jeg ikke har noget langt spejl selv, og jeg vil gerne nyde synet af den igen. Og da jeg så får den på, får jeg øje på skrædderen, og snakker tilretning med hende. Og hun siger at hun ikke vil lave den med binderyg (den er med lynlås) fordi hun synes det bliver for omfattende, hvor meget der skulle skæres af den så. Og så, ja... Så var det bare ikke min kjole alligevel. Og så kunne jeg pludselig se flere ting, der gjorde, at det ikke var min kjole.

Så nu er jeg hjemme igen. Og har det lidt spøjst. Er lidt skuffet over stadig at være kjoleløs, en lettet over at jeg godt kan få suset (måske kommer det bare først når jeg rent faktisk har besluttet mig for kjolen?). Og jeg er da blevet det klogere, at jeg nu ved, at det altså err et must for mig med binderyg.

Så kjole 4 og 5 er udedebateret (kjole 4 havde samme lynlås/bindebåndsproblem), selvom de er MEGET smukke. Hvis nogen mangler en billig brudekjole og er spontane, så DRØN til Kjellerup på mandag ;)

Overvejer stadig 1, 2 og 3, men vil ringe til Lucca Bride i Sindal på mandag og få en tid hos dem. Skal nok finde min kjole. :rolleyes:

Tænker faktisk meget på 1'eren... Men der er LANGT til Horsens så giver det lige et par dage, og ser om den bliver ved med at rumstere i mit hoved. Og ser også lige i Sindal, om der er en suskjole der, eller om jeg står og drømmer om kjole nr 1 mens jeg prøver... Kjole 1 kan også bestilles i hele 2010, så det passer lidt bedre til min tænksomme natur. :cheerleader3:

Jeg kan godt forstå dine tanker om afstanden, men jeg fandt min i Panayotis i Vejle og bor i Odense... så ja der var lidt at kører da den skulle prøves efter tilretningen osv. men jeg syntes klart det var det hele værd!!!

kram Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vægt-commitment!

Okay, da jeg prøvede brudekjoler tænkte jeg godt nok: Ej, så vigtigt er det heller ikke at tabe sig...

MEN min plan var jo sådan set, at jeg skulle veje MAX 65 kg til brylluppet og gerne omkring 60. Og jeg vejer altså 67,8 kg nu. Og det betyder iøvrigt, at jeg tager på, for da jeg kom hjem fra min rejse havde jeg tabt mig fra 71 kg til 67,4 kg.

Så selvom det ikke er meget, jeg skal smide, så skal jeg vist holdes i ørerne, så det ikke går den gale vej. Så nu skal der laves et vægt-commitment! Først delmål er 65 kg, næste er 62,5 kg og sidste er 60 kg. Og så ser jeg lige hen af vejen om jeg stopper ved et af delmålene (hvilket skulle være fordi, jeg synes det ville være grimt til mig at blive tyndere).

Planen er at opdatere hver mandag på "forsiden" og inde i tråden, og når jeg så når mit mål, så bare månedligt, så jeg bliver nødt til at indrømme det, hvis jeg ikke holder vægten. :)

Og ryk mig meget gerne, hvis jeg "glemmer" at offentliggøre min vægt, det kunne snildt ske. :rolleyes:

Men altså, vægt idag:

30/8: 67,8 kg.

Og så vil jeg ud og løbe! :carrot:

0

Del dette indlæg

Tak for alle de søde kommentarer og trøstende ord! :)

Og så er der opdatering på kjolefeltet:

Jeg gjorde noget spontant idag. Eller jeg prøvede i hvert fald. Besluttede mig for at jeg skulle have kjole nr. 5. Min tanke var at jeg ville købe den, fordi den var flot og ekstremt billig, og så kunne jeg kigge videre, og skulle jeg mærke suset ved en anden, så kunne jeg altid sælge den videre... Så ringede ned til butikken og fik dem til at sætte den til side. Og så kørte min søde mor mig ned så jeg kunne købe den. Og så mærkede jeg faktisk suset. Altså på vej ned i bilen... Så det var måske ikke "kjole-suset", men ikke desto mindre "nu har jeg min kjole"-suset. Og så trillede tårerne bare. På den gode måde.

Og så dernede, så spørger damen om jeg vil prøve den igen. Og det vil jeg gerne. Ikke fordi jeg er usikker, men fordi jeg ikke har noget langt spejl selv, og jeg vil gerne nyde synet af den igen. Og da jeg så får den på, får jeg øje på skrædderen, og snakker tilretning med hende. Og hun siger at hun ikke vil lave den med binderyg (den er med lynlås) fordi hun synes det bliver for omfattende, hvor meget der skulle skæres af den så. Og så, ja... Så var det bare ikke min kjole alligevel. Og så kunne jeg pludselig se flere ting, der gjorde, at det ikke var min kjole.

Så nu er jeg hjemme igen. Og har det lidt spøjst. Er lidt skuffet over stadig at være kjoleløs, en lettet over at jeg godt kan få suset (måske kommer det bare først når jeg rent faktisk har besluttet mig for kjolen?). Og jeg er da blevet det klogere, at jeg nu ved, at det altså err et must for mig med binderyg.

Så kjole 4 og 5 er udedebateret (kjole 4 havde samme lynlås/bindebåndsproblem), selvom de er MEGET smukke. Hvis nogen mangler en billig brudekjole og er spontane, så DRØN til Kjellerup på mandag ;)

Overvejer stadig 1, 2 og 3, men vil ringe til Lucca Bride i Sindal på mandag og få en tid hos dem. Skal nok finde min kjole. :cheerleader3:

Tænker faktisk meget på 1'eren... Men der er LANGT til Horsens så giver det lige et par dage, og ser om den bliver ved med at rumstere i mit hoved. Og ser også lige i Sindal, om der er en suskjole der, eller om jeg står og drømmer om kjole nr 1 mens jeg prøver... Kjole 1 kan også bestilles i hele 2010, så det passer lidt bedre til min tænksomme natur. :loveflag:

Jeg kan godt forstå dine tanker om afstanden, men jeg fandt min i Panayotis i Vejle og bor i Odense... så ja der var lidt at kører da den skulle prøves efter tilretningen osv. men jeg syntes klart det var det hele værd!!!

kram Mette

Ja, du har ret. Og bliver det en kjole fra Horsens, så bliver det en kjole fra Horsens!!! :cheerleader3: Men er nu alligevel glad for at de andre steder, jeg vil prøve er tættere på :super: (Selvom det faktisk er skidehyggeligt med den lange køretur med min mor :rolleyes: )

0

Del dette indlæg

Vægt-commitment!

Okay, da jeg prøvede brudekjoler tænkte jeg godt nok: Ej, så vigtigt er det heller ikke at tabe sig...

MEN min plan var jo sådan set, at jeg skulle veje MAX 65 kg til brylluppet og gerne omkring 60. Og jeg vejer altså 67,8 kg nu. Og det betyder iøvrigt, at jeg tager på, for da jeg kom hjem fra min rejse havde jeg tabt mig fra 71 kg til 67,4 kg.

Så selvom det ikke er meget, jeg skal smide, så skal jeg vist holdes i ørerne, så det ikke går den gale vej. Så nu skal der laves et vægt-commitment! Først delmål er 65 kg, næste er 62,5 kg og sidste er 60 kg. Og så ser jeg lige hen af vejen om jeg stopper ved et af delmålene (hvilket skulle være fordi, jeg synes det ville være grimt til mig at blive tyndere).

Planen er at opdatere hver mandag på "forsiden" og inde i tråden, og når jeg så når mit mål, så bare månedligt, så jeg bliver nødt til at indrømme det, hvis jeg ikke holder vægten. :cheerleader3:

Og ryk mig meget gerne, hvis jeg "glemmer" at offentliggøre min vægt, det kunne snildt ske. :cheerleader3:

Men altså, vægt idag:

Om det er 5 eller 15 kg det handler om, så betyder det jo stadig noget for os! Rock on! :loveflag: Opbakning her fra, og jeg skal nok forsøge at holde dig i ørerne hvis der ikke kommer opdateringer på vægt-fronten. :)

Jeg kunne også godt selv trænge til at smide 5-10 kg, men jeg er bare aaalt for glad for god mad og samtidig en doven skid. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Vægt-commitment!

Planen er at opdatere hver mandag på "forsiden" og inde i tråden, og når jeg så når mit mål, så bare månedligt, så jeg bliver nødt til at indrømme det, hvis jeg ikke holder vægten. :cheerleader3:

Og ryk mig meget gerne, hvis jeg "glemmer" at offentliggøre min vægt, det kunne snildt ske. :loveflag:

Men altså, vægt idag:

Om det er 5 eller 15 kg det handler om, så betyder det jo stadig noget for os! Rock on! :fløjt: Opbakning her fra, og jeg skal nok forsøge at holde dig i ørerne hvis der ikke kommer opdateringer på vægt-fronten. :rolleyes:

Jeg kunne også godt selv trænge til at smide 5-10 kg, men jeg er bare aaalt for glad for god mad og samtidig en doven skid. :cheerleader3:

Tak for støtten! :) Du ligner nu ikke en, der har brug for at tabe noget, men jeg kender ALT for godt, at man selv kan se de kg, der gerne måtte skride. Og vi vil jo gerne være perfekte på dagen. :super: Du må sige til, hvis du beslutter dig for at der skal smides noget også, så kan vi støtte hinanden :tunge:

Iøvrigt: Er lidt stolt af mig selv: Kickstartede lige vægttabet med 5 kms løbetur + 5 kms gåtur. YIRH! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vægt-commitment!

Planen er at opdatere hver mandag på "forsiden" og inde i tråden, og når jeg så når mit mål, så bare månedligt, så jeg bliver nødt til at indrømme det, hvis jeg ikke holder vægten. :super:

Og ryk mig meget gerne, hvis jeg "glemmer" at offentliggøre min vægt, det kunne snildt ske. :)

Men altså, vægt idag:

Om det er 5 eller 15 kg det handler om, så betyder det jo stadig noget for os! Rock on! :tunge: Opbakning her fra, og jeg skal nok forsøge at holde dig i ørerne hvis der ikke kommer opdateringer på vægt-fronten. :cheerleader3:

Jeg kunne også godt selv trænge til at smide 5-10 kg, men jeg er bare aaalt for glad for god mad og samtidig en doven skid. :loveflag:

Tak for støtten! :tunge: Du ligner nu ikke en, der har brug for at tabe noget, men jeg kender ALT for godt, at man selv kan se de kg, der gerne måtte skride. Og vi vil jo gerne være perfekte på dagen. :fløjt: Du må sige til, hvis du beslutter dig for at der skal smides noget også, så kan vi støtte hinanden :kiss:

Iøvrigt: Er lidt stolt af mig selv: Kickstartede lige vægttabet med 5 kms løbetur + 5 kms gåtur. YIRH! :)

Det må være nogle gode billeder jeg har mig så! :rolleyes: For jeg vejer nu lige lidt over 70 kg, og burde ligger omkring de 60-65. For jeg vil heller ikke være en pind. :pokey:

Men jeg tror jeg prøver at holde styr på vægttabet selv. For i bund og grund er det bare min dovenskab jeg skal have gjort op med! Plus, en veninde og jeg snakker om at begynde at spille lidt hygge tennis eller badminton - hvilket jo bestemt kun kan være positivt. Og ellers må jeg aftale med manden at vi kan løbe sammen én gang om ugen, i stedet for de der 3-4 gange om ugen han ellers presser mig til, når jeg kommer til at sige jeg vil i gang. For så bliver jeg hurtigt træt af det!

Og så tror jeg også bare jeg skal cutte lidt ned på de søde sager. -HAHA-

Sejt gået med de 10 km! Det er jo en god start! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er der nye tider til brudekjoleprøvning! :rolleyes:

Har stadig lidt kjole 1 og 2 fra Askepotmodeller i tankerne, men vil gerne "udforske feltet" lidt, så næste tur går til:

Skott i Rold d. 11/9. De lød supersøde, og fik det fikset, så jeg kunne komme på en lørdag, selvom de normalt ikke tager kjoleprøvninger ind om lørdagen. Så det var rigtig sødt af dem, synes jeg :)

Og derefter (medmindre jeg ser en kjole i Skott, der bare er så smuk, at det SKAL være den):

Lucca i Sindal d. 25/9. Hun lød faktisk en smule spøjs i telefonen, og vidste heller ikke helt om man måtte tage billeder (Dét princip forstår jeg altså ikke! :cheerleader3: ), men nu må vi se. De har jo nogle smuuuuukke kjoler, og det var ikke hende i telefonen, der skulle assistere mig til prøvningen + det kunne jo være, at man må tage billeder. Så jeg glæder mig. :cheerleader3:

YAY! Glæder mig faktisk rigtig rigtig meget!!!

0

Del dette indlæg

Har stadig lidt kjole 1 og 2 fra Askepotmodeller i tankerne, men vil gerne "udforske feltet" lidt, så næste tur går til:

Skott i Rold d. 11/9. De lød supersøde, og fik det fikset, så jeg kunne komme på en lørdag, selvom de normalt ikke tager kjoleprøvninger ind om lørdagen. Så det var rigtig sødt af dem, synes jeg :)

Og derefter (medmindre jeg ser en kjole i Skott, der bare er så smuk, at det SKAL være den):

Lucca i Sindal d. 25/9. Hun lød faktisk en smule spøjs i telefonen, og vidste heller ikke helt om man måtte tage billeder (Dét princip forstår jeg altså ikke! :super: ), men nu må vi se. De har jo nogle smuuuuukke kjoler, og det var ikke hende i telefonen, der skulle assistere mig til prøvningen + det kunne jo være, at man må tage billeder. Så jeg glæder mig. :cheerleader3:

Jeg har været i Lucca og kigge for lidt tid siden. Rigtig fint sted, men hende der var der, var rimelig underlig og faktisk en smule belastende. :loveflag:

Men jeg skal helt sikkert derop igen! Og jeg har også planer på at skulle forbi Skott i Rold.

Glæder mig til at se billeder! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der nye tider til brudekjoleprøvning! :cheerleader3:

Lucca i Sindal d. 25/9. Hun lød faktisk en smule spøjs i telefonen, og vidste heller ikke helt om man måtte tage billeder (Dét princip forstår jeg altså ikke! :tunge: ), men nu må vi se. De har jo nogle smuuuuukke kjoler, og det var ikke hende i telefonen, der skulle assistere mig til prøvningen + det kunne jo være, at man må tage billeder. Så jeg glæder mig. :cheerleader3:

Jeg har været i Lucca og kigge for lidt tid siden. Rigtig fint sted, men hende der var der, var rimelig underlig og faktisk en smule belastende. :super:

Men jeg skal helt sikkert derop igen! Og jeg har også planer på at skulle forbi Skott i Rold.

Glæder mig til at se billeder! :loveflag:

Åh nej altså. :) Nå... Men hun laver flotte kjoler, og et er jo det vigtigste. Så må man lide for skønheden :fløjt:

Vi glæder os til at se billeder og pøj pøj :rolleyes:

kram Mette

Jotak, og jeg tager alle de billeder jeg må! :pokey:

Er der iøvrigt nogen, der kender en billig heldagsfotograf? Har lige fået mail tilbage fra ham, vi havde snakket om at bruge og det koster ca. det dobbelte af hvad jeg forstået og derfor viderebragt til htb om, og det tror jeg ikke helt falder i god jord. :tunge:

0

Del dette indlæg

Lucca i Sindal d. 25/9. Hun lød faktisk en smule spøjs i telefonen, og vidste heller ikke helt om man måtte tage billeder (Dét princip forstår jeg altså ikke! :loveflag: ), men nu må vi se. De har jo nogle smuuuuukke kjoler, og det var ikke hende i telefonen, der skulle assistere mig til prøvningen + det kunne jo være, at man må tage billeder. Så jeg glæder mig. :cheerleader3:

Hvor spændende...!! Har osse været i Skott, men de havde næsten ingen med lace-up i ryggen, flest med knapper hvilket var liiiidt irriterende.. Men der var virkelig nogle skønheder i blandt - og så er der super behagelig stemning. Og sejt gået med trænings-kickstarten! Er ret inspireret af din commitment, har selv været igang med vægttab siden marts, men mangler lige de sidste 5 kg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Lucca i Sindal d. 25/9. Hun lød faktisk en smule spøjs i telefonen, og vidste heller ikke helt om man måtte tage billeder (Dét princip forstår jeg altså ikke! :fløjt: ), men nu må vi se. De har jo nogle smuuuuukke kjoler, og det var ikke hende i telefonen, der skulle assistere mig til prøvningen + det kunne jo være, at man må tage billeder. Så jeg glæder mig. :cheerleader3:

Hvor spændende...!! Har osse været i Skott, men de havde næsten ingen med lace-up i ryggen, flest med knapper hvilket var liiiidt irriterende.. Men der var virkelig nogle skønheder i blandt - og så er der super behagelig stemning. Og sejt gået med trænings-kickstarten! Er ret inspireret af din commitment, har selv været igang med vægttab siden marts, men mangler lige de sidste 5 kg :)

Oh no, havde jo mere eller mindre besluttet at det skulle være med lace up! :loveflag: Nå, men de skal have en chance! ;) Så må vi se. :tunge: Tror i hvert fald at det bliver hyggeligt, har lige fået at vide at min svigerinde meget gerne vil med og min bedste veninde (og brudepige) kæmper for at få en barnepige, så hun kan komme med også. Og så skal min mor selvfølgelig med. Så vi bliver lidt af en flok :cheerleader3:

Og commitmens hjælper, tror jeg. ;) Har flere gange idag fantaseret om de bolcher, der er i skabet, men undladt at spise dem, fordi jeg pludselig tænker "Ej, det er sgu for pinligt, hvis jeg skal fortælle at jeg har taget på på mandag" :super:

0

Del dette indlæg

Vægt-commitment!

Planen er at opdatere hver mandag på "forsiden" og inde i tråden, og når jeg så når mit mål, så bare månedligt, så jeg bliver nødt til at indrømme det, hvis jeg ikke holder vægten. :rolleyes:

Og ryk mig meget gerne, hvis jeg "glemmer" at offentliggøre min vægt, det kunne snildt ske. :cheerleader3:

Men altså, vægt idag:

Hvor er du sej! :) Har kæmpet med de sidste 5kg efter min søns fødsel for 1½år siden, og kan bare ikke komme ned på de 65, men kan passe mindre bukser end før!?! Tror brysterne og musklerne vejer mere end før, men håber jeg når de 65 inden brylluppet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer