Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 posts in this topic

Annonce ♥

:cheerleader3::):)

Kære Mette,

Hjerteligt tillykke med fødselsdagen i dag, håber du får en dejlig dag med din familie og bliver rigtigt forkælet af din forlovede.

Tak for din hilsen i min tråd, hugger ideen med at køre til kroen fra kirken, og skære kagen for! :ilovebryllupsklar:

Mange venlige hilsener fra

Rikke Marie

0

Annonce ♥

Tusind tak for alle tillykkerne! I er bare nogle dejlige piger, det varmer virkelig!!!! :)

Håber vejret bliver bedre op af dagen, så du kan fejre din fødselsdag i solskin :)

Tak, det blev jo faktisk lidt bedre. -HAHA- Synes nu også det var ganske rart med en lidt kølig dag, efter at have smeltet væk de andre dage. :lol:

Her ser solen brudt igennem, så der er nok nogen, der har været søde i år ;) Håber du får en dejlig dag!

Hehe, hos mig klarede der faktisk op netop omkring 21-tiden, hvilket er det klokkeslet jeg blev født på. Så kan da ikke have været en helt slem bridezilla. (Må man så godt være mere strid i det kommende år? :) )

Kære Mette,

Hjerteligt tillykke med fødselsdagen i dag, håber du får en dejlig dag med din familie og bliver rigtigt forkælet af din forlovede.

Tak for din hilsen i min tråd, hugger ideen med at køre til kroen fra kirken, og skære kagen for! :ilovebryllupsklar:

Mange venlige hilsener fra

Rikke Marie

Selv tak, og hug løs, det er jo det der er så dejligt ved dette forum :cheerleader3: Vi fik i hvert fald anbefalet at skæren kagen for inden vi tog billeder, så vi lige kunne "sætte festen igang". Og det passer lige til os, tror jeg :lol:

Tak for hjælpen med min tråd.

Knus fra Karina

Selv tak, skulle det være en anden gang, så spørg endelig :huh:

0

Skal bestille tid til brudekjoleprøvning lige om lidt! (Min mor er lige ved at sikre at hun kan få fri den dag, vi har tænkt os at bestille tid)

Er der noget, der er en god idé at huske at få spurgt om, når man ringer og bestiller en tid?

0

Annonce ♥

Så er der bestilt tid til brudekjoleprøvning ved Askepotmodeller i Horsens 27. august!!! Ih, hvor lød hun bare sød. Glæder mig helt vildt!!!!!! :):):)

GODT tidspunkt nu hvor de alle er på tilbud :ilovebryllupsklar:

Vi glæder os til at se billeder!!!

Er spændt på hvor mange, der er på tilbud i slutningen af august, starter det ikke nu? -HAHA-

Men jeg glæder mig også til at tage billeder, det har de nemlig ikke noget imod hos dem :cheerleader3:

0

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at prøve fantastiske kjoler :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

Hvis jeg må komme med min varmeste anbefaling, er Lucca Bride i Sindal også et besøg værd. Anne Lise som har butikken, designer selv alle modellerne, og hun kan altså stå og designe en kjole om, mens du har den på, så den bliver lige præcis dig! Det er fantastisk, og så er de bare SÅ søde.. Så hvis du vil mere end 1 sted, er det virkelig en tur værd.

:)

0

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at prøve fantastiske kjoler :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

Hvis jeg må komme med min varmeste anbefaling, er Lucca Bride i Sindal også et besøg værd. Anne Lise som har butikken, designer selv alle modellerne, og hun kan altså stå og designe en kjole om, mens du har den på, så den bliver lige præcis dig! Det er fantastisk, og så er de bare SÅ søde.. Så hvis du vil mere end 1 sted, er det virkelig en tur værd.

:)

Tak for anbefalingen. :) Lucca er lige nøjagtig min "andenprioritet", så hvis jeg skal flere steder, så skal jeg HELT sikkert derop! Har hørt så meget godt om stedet, og kender ejerens niece, så har hørt del om stedet, og om hvor sød hun er. Så går lige og lurer på om jeg skal bestille tid der også med det samme (jeg er så vægelsindet, så vil rimelig sikkert gerne kigge flere steder), eller om jeg skal vente til at jeg har været i Askepotmodeller... :)

0

Annonce ♥

jeg siger også husk kamera og tage billeder, når det er :-).

Jeg er nød til at sige, at når i nu er på tur ned gennem Jylland, så synes jeg du skal få en tid hos Kennedys også, den forretning er altså et besøg værd, og den ligger ikke langt fra motorvejsafkørslen ved Tilst

0

Jeg er nød til at sige, at når i nu er på tur ned gennem Jylland, så synes jeg du skal få en tid hos Kennedys også, den forretning er altså et besøg værd, og den ligger ikke langt fra motorvejsafkørslen ved Tilst

Hmmm, har faktisk haft kig på Kennedys også...

Min prioriterede liste af brudekjolebutikker er vist:

Askepotmodeller i Horsens

Lucca Bride i Sindal

Skott i Rold i Arden

Og så har jeg haft kig på Kennedys og også lidt tænkt på Lilly...

Det er jo svært. Men har tid klokken 12.00 hos Askepotmodeller. kunne vel egentlig godt tage Kennedys på hjem. Men bliver det for overvældende at prøve kjoler to steder på én dag? - Her mangler jeg lidt en smiley der overvejer. :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Hmmm, har faktisk haft kig på Kennedys også...

Min prioriterede liste af brudekjolebutikker er vist:

Askepotmodeller i Horsens

Lucca Bride i Sindal

Skott i Rold i Arden

Og så har jeg haft kig på Kennedys og også lidt tænkt på Lilly...

Det er jo svært. Men har tid klokken 12.00 hos Askepotmodeller. kunne vel egentlig godt tage Kennedys på hjem. Men bliver det for overvældende at prøve kjoler to steder på én dag? - Her mangler jeg lidt en smiley der overvejer. :ilovebryllupsklar:

jeg har læst om flere som sagtens kunne være flere steder på samme dag. Og skulle du finde kjolen i Horsens, kan man jo bare aflyse den anden tid :-)

0

Der sker intet bryllupsrelateret for tiden... Vi hygger os, og har lige holdt picnic på stranden. :denmarkflag: Men ellers intet. Og der kommer SLET intet til at ske den næste måneds tid, for Brian og jeg tager idag til London og når han tager hjem, tager jeg på interrail. Så jeg kommer først hjem engang sent i august. Forventet hjemkomst er 20. august, men nu må vi se. Så er I informerede i tilfælde af at nogen, skulle undre sig. ;)

Hav en dejlig sommer, piger! Og tillykke med bryllupsdagen til alle dem, der bliver gift, mens jeg er væk, og derfor ikke får ønsket tillykke. :thumbsupsmileyanim:

0