Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 posts in this topic

Først... KJOLERNE selvfølgelig ;) Jeg er helt vild med nr. 1; synes den er smuk, elegant og skiller sig alligevel ud på en særdeles positiv kæk måde!

Jeres feststed ser super skønt ud, det er vigtigt (for os i hvert fald) at rammerne bare er lige i øjet! Ang. toiletkurve skal du ikke være bekymret for, hvad feststedet tænker; jeg fik også sådan et lidt "nå for søren, hvad er det for noget gejl"- blik :bearhug: , da jeg spurgte om vi måtte medbringe toiletkurve. Lad dem tænke, hvad de vil; det er jo en super god idé (som jeg heller ikke havde hørt om, inden jeg kom på BK), som gæsterne nok skal sætte pris på, så jeg håber virkelig, I får lov!

Vi skal også have bobler i stedet for ris... Jeg har indkøbt dem på ebay!

0

Annonce ♥

Først... KJOLERNE selvfølgelig ;) Jeg er helt vild med nr. 1; synes den er smuk, elegant og skiller sig alligevel ud på en særdeles positiv kæk måde!

Jeres feststed ser super skønt ud, det er vigtigt (for os i hvert fald) at rammerne bare er lige i øjet! Ang. toiletkurve skal du ikke være bekymret for, hvad feststedet tænker; jeg fik også sådan et lidt "nå for søren, hvad er det for noget gejl"- blik :respekt: , da jeg spurgte om vi måtte medbringe toiletkurve. Lad dem tænke, hvad de vil; det er jo en super god idé (som jeg heller ikke havde hørt om, inden jeg kom på BK), som gæsterne nok skal sætte pris på, så jeg håber virkelig, I får lov!

Vi skal også have bobler i stedet for ris... Jeg har indkøbt dem på ebay!

Åh, rigtig dejligt at høre, at jeres feststed også var skeptiske overfor toiletkurvene, men at I ku' få lov alligevel :shooter: Er lidt spændt og vil SÅ gerne have dem, da jeg virkelig synes det er en god idé! Jeg må holde håbet oppe. De har ikke sagt nej til noget endnu, så man kan da håbe, at de ikke begynder. :unsure:

Og ja, er helt forelsket i den kjole... Håber jeg kan prøve finde den i en butik og prøve den, tror det er en rigtig "Mette-kjole". :bearhug:

Hmm.. Måske skulle man begynde at gå på ebay. Hører om flere og flere, der har købt finde ting derinde... Har bare ingen erfaring med at købe ting over nettet. :) Men det er vel bare at springe ud i det. :hug:

0

Hej Mette :)

Så har jeg lige læst din inspirerende tråd og sikke mange ting, du allerede har styr på.

Først og fremmest fik jeg et helt sug i maven, da jeg læste om frieriet. Jeg er nemlig, som dig, også helt vild med julen og kan lige sætte mig ind i hvor romantisk det har været at bære hans ring, når nu I ikke kunne være sammen i julen :respekt:

Jeres feststed er jo simpelthen "to die for"! Hvor er det bare et rigtig drømmeslot og så er det godt at høre, at de er topprofessionelle oven i købet. Jeg synes også deres invitationer er fine og med lidt kreative detaljer skal de nok blive lige i øjet.

De vielsesringe du har kig på er også lige min smag og jeg har faktisk selv billeder af begge par liggende i min inspirationsmappe. Jeg overvejer selv kraftigt, om ikke vi skal benytte os af Maidor, da jeg kun har læst om gode erfaringer herinde og (for mig) jo mere bling jo bedre :bearhug:

Glæder mig til at følge din videre planlægning :)

Ihh, det var vel nok en dejlig besked at få, tusind tak for det. :hug:

Og ja, elsker bare det slot! :shooter: Men er spændt på om jeg kan lave invitationerne, som jeg vil have dem. Er normalt ikke særlig kreativ, i hvert fald ikke med ting, der skal være en fryd for øjet. Så frygter lidt at jeg ender med at sidde med lim på alle fingrene og glimmer udover hele gulvtæppet og bare være muggen på det. :) Men håber da, at det lykkes og det skal i hvert fald have et forsøg. :)

Og ja, bling kan vi ikke få for meget af! :unsure: Hvis du har nogle ringe i din inspirationsmappe, der minder om den med blomsterne må du meget gerne sige til :blink:

0

Hej Mette

Vil da lige kommenterer på de fantastiske kjole, sko og ringe, du har fundet dig :unsure: Kjole nr 1 er HELT fantastisk, men jeg kan også godt lide den sidste af dem og synes også at sko nr 1 er de fineste - men jeg er også mest til lukkede sko :bearhug:

Synes dog alle kjolerne er smukke og umiddelbart meget i den stil jeg selv ønsker (i hvert fald indtil jeg har prøvet nogle og ser hvad der passer til min kropsbygning)... Skal også først ud og kigge efter sommeren engang og synes der er SÅÅÅÅÅ lang tid til! :shooter:

Jeg overvejer også kraftigt, at købe ringene hos Maidor, synes kun der er positive oplevelser med dem herinde og jeg læste faktisk på et tidspunkt, en der havde fået hendes ring vurderet herhjemme og den var det samme værd som hun skulle have givet for den i DK (tror 15000,-, men hun havde vist kun givet 5000,- hos Maidor, eller noget i den stil :) ) Jeg er selv ret vild med dem med gravering på ydersiden og mener at der var hos all4love.dk, at de havde nogle der minder om. Jeg kigger lige og ser om jeg kan finde dem igen..

EDIT: Fandt dem lige med det samme (hurra for en sløv arbejdsdag - så man kan bryllupsnørde) all4love, og så dem der hedder standard ( blandt andet - der er flere i de andre katogorier) - jeg kan ikke sætte billederne ind fordi arbejdscomputeren driller :respekt:

Edited by M&S
0

Annonce ♥

Hej Mette

Vil da lige kommenterer på de fantastiske kjole, sko og ringe, du har fundet dig :) Kjole nr 1 er HELT fantastisk, men jeg kan også godt lide den sidste af dem og synes også at sko nr 1 er de fineste - men jeg er også mest til lukkede sko :bearhug:

Synes dog alle kjolerne er smukke og umiddelbart meget i den stil jeg selv ønsker (i hvert fald indtil jeg har prøvet nogle og ser hvad der passer til min kropsbygning)... Skal også først ud og kigge efter sommeren engang og synes der er SÅÅÅÅÅ lang tid til! :)

Jeg overvejer også kraftigt, at købe ringene hos Maidor, synes kun der er positive oplevelser med dem herinde og jeg læste faktisk på et tidspunkt, en der havde fået hendes ring vurderet herhjemme og den var det samme værd som hun skulle have givet for den i DK (tror 15000,-, men hun havde vist kun givet 5000,- hos Maidor, eller noget i den stil :) ) Jeg er selv ret vild med dem med gravering på ydersiden og mener at der var hos all4love.dk, at de havde nogle der minder om. Jeg kigger lige og ser om jeg kan finde dem igen..

EDIT: Fandt dem lige med det samme (hurra for en sløv arbejdsdag - så man kan bryllupsnørde) all4love, og så dem der hedder standard ( blandt andet - der er flere i de andre katogorier) - jeg kan ikke sætte billederne ind fordi arbejdscomputeren driller :hug:

Hehe, jeg skal også først ud og kigge kjoler i butikker og prøve efter sommeren, så jeg ved hvordan du har det. Det bliver en laaaaaaang sommer!!! Sidder lige og kigger på ringene fra All4Love (hurra for sommerferie - kan kan man VIRKELIG bryllupsnørde, hehe). Der er godt nok mange flotte. :respekt: Savner dog måske lidt bling på dem. :unsure: Det kunne snildt ende med Maidor... Det er Brian utroligt nok også åben overfor. Han er ellers lidt (læs: meget) skeptisk overfor at købe ting via nettet. :shooter:

0

Hehe, jeg skal også først ud og kigge kjoler i butikker og prøve efter sommeren, så jeg ved hvordan du har det. Det bliver en laaaaaaang sommer!!! Sidder lige og kigger på ringene fra All4Love (hurra for sommerferie - kan kan man VIRKELIG bryllupsnørde, hehe). Der er godt nok mange flotte. :) Savner dog måske lidt bling på dem. :unsure: Det kunne snildt ende med Maidor... Det er Brian utroligt nok også åben overfor. Han er ellers lidt (læs: meget) skeptisk overfor at købe ting via nettet. :shooter:

Ja, men det fede ved Maidor er jo at man kan vælge en ring, der minder om en anden (hvis man har et billede) og så få Maidor til at lave den MED bling eller meget bling, hvis man er til det :respekt:

Det er i hvert fald den tanke jeg har lige pt.. :bearhug:

Edited by M&S
0

Jubii! Endelig brev fra slottet, så nu er vores menu "officiel" og på skrift! :bearhug: Dejlig følelse, jeg havde gået og tænkt at det var for godt til at være sandt. :) Så dejligt at få det bekræftet at det ER sandt! :respekt: Menuen kan ses i #55. :shooter:

0

Hej Mette :blink:

Så har jeg lige læst din inspirerende tråd og sikke mange ting, du allerede har styr på.

Først og fremmest fik jeg et helt sug i maven, da jeg læste om frieriet. Jeg er nemlig, som dig, også helt vild med julen og kan lige sætte mig ind i hvor romantisk det har været at bære hans ring, når nu I ikke kunne være sammen i julen :shooter:

Jeres feststed er jo simpelthen "to die for"! Hvor er det bare et rigtig drømmeslot og så er det godt at høre, at de er topprofessionelle oven i købet. Jeg synes også deres invitationer er fine og med lidt kreative detaljer skal de nok blive lige i øjet.

De vielsesringe du har kig på er også lige min smag og jeg har faktisk selv billeder af begge par liggende i min inspirationsmappe. Jeg overvejer selv kraftigt, om ikke vi skal benytte os af Maidor, da jeg kun har læst om gode erfaringer herinde og (for mig) jo mere bling jo bedre :bearhug:

Glæder mig til at følge din videre planlægning :respekt:

Ihh, det var vel nok en dejlig besked at få, tusind tak for det. :)

Og ja, elsker bare det slot! :unsure: Men er spændt på om jeg kan lave invitationerne, som jeg vil have dem. Er normalt ikke særlig kreativ, i hvert fald ikke med ting, der skal være en fryd for øjet. Så frygter lidt at jeg ender med at sidde med lim på alle fingrene og glimmer udover hele gulvtæppet og bare være muggen på det. :) Men håber da, at det lykkes og det skal i hvert fald have et forsøg. :oops:

Og ja, bling kan vi ikke få for meget af! :hug: Hvis du har nogle ringe i din inspirationsmappe, der minder om den med blomsterne må du meget gerne sige til :cheerleader3:

Jeg har ikke nogle præcis som den, men denne er lidt i samme "blomsterkategori":

post-29855-1278083771.jpg

Den er forøvrigt fra Maidor :)

Skønt, I har fået menuen sikkert på plads - min mund løber helt over med vand, når jeg læser den...men jeg er jo også på skrump :)

0

Annonce ♥

Jeg har ikke nogle præcis som den, men denne er lidt i samme "blomsterkategori":

Den er forøvrigt fra Maidor :bearhug:

Skønt, I har fået menuen sikkert på plads - min mund løber helt over med vand, når jeg læser den...men jeg er jo også på skrump :hug:

Nuiiiiii, hvor er den flot, den ring!!! :unsure: Men den ser godt nok dyr ud. :shooter: Men vildt flot. Lige min stil! :respekt: Og ja, jeg sidder også og savler over vores menu, haha! :)

0

Skønt, I har fået menuen sikkert på plads - min mund løber helt over med vand, når jeg læser den...men jeg er jo også på skrump :)

Nuiiiiii, hvor er den flot, den ring!!! :hug: Men den ser godt nok dyr ud. :unsure: Men vildt flot. Lige min stil! :respekt: Og ja, jeg sidder også og savler over vores menu, haha! :)

Jeps, den er mega dyr - CAD 1876,- (hvilket vist er over 10,000,-)!!! Jeg har nemlig skrevet og spurgt dem :shooter:

0

...overvejer at spørge, om de kan lave den i halv størrelse :grin2:

:grin2: - Men måske var det egentlig ikke helt fjollet...? Såvidt jeg kan se, er der diamanter hele vejen rundt, hvilket vel også gør det sværere at indgravere. Måske kunne man bare have blomsterne på "oversiden" og så have blankt guld i den del af ringen, der alligevel er gemt i hånden. Hmmm... Du sætter fluer i hovedet på mig! :carrot:

0

Annonce ♥

...overvejer at spørge, om de kan lave den i halv størrelse :grin2:

Jeg har lige tjekket nationalbanken... Den koster 10476,522 i danske kroner. Det kunne man vel godt liiiiiiiiige. :)

Ja ikke...det er jo trods alt noget man skal have på hver dag, resten af livet!!! Vi to kunne vist hurtig blive enige :bearhug:

0

Nuiiiiii, hvor er den flot, den ring!!! :hug: Men den ser godt nok dyr ud. :unsure: Men vildt flot. Lige min stil! :respekt: Og ja, jeg sidder også og savler over vores menu, haha! :)

Jeps, den er mega dyr - CAD 1876,- (hvilket vist er over 10,000,-)!!! Jeg har nemlig skrevet og spurgt dem :shooter:

Okay meget vigtigt spørgsmål (fordi Brian spurgte!): "Er det med forsendelse?" :carrot:

Overvejer det faktisk seriøst... Vil høre om de kan lave den i alm guld istedet for hvidguld...

0

Annonce ♥

Du får lige to inspirationsbilleder mere i samme kategori:

post-29855-1278092664.jpg

post-29855-1278092677.jpg

Eeeeej, du er jo en rigig lille ring-fe! :respekt: Hvor er de smukke!!! Er de også fra Maidor? Har skrevet til dem og forhørt mig lidt. :shooter:

Hvad kan jeg sige - jeg ELSKER bling :)

Billederne på de andre har jeg hapset fra ebay :unsure:

Du må endelig opdatere, når du hører fra Maidor.

:bearhug: Super med toiletkurvene!

0

Hmm... Fik svar på mail fra Maidor igår... Men blev ikke klogere. :)

Den ring, jeg spurgte på (Den som Elva viste i #84, men i 14k gult guld istedet) ville koster 1768$ og det er egentlig ok, MEN (!!!!) de kan ikke indgravere den. Og så kan det jo være lige meget altså! :)

Spurgte dem så også, hvad de ville tage for at lave ringen med diamanter hele vejen rundt om ringen... Omkring 800 $. Det kan jo godt betale sig. Men er det så min drømmering? Hmmmm, jeg ved det ikke... Brian spurgte mig igår aftes: "Jamen vil du så gerne have sådan en fra Canada?" og jeg aner det ikke. Men dejligt at han bare er med på det hele nærmest. :balloons:

Hm, der må tænkes...

I mellemtiden tager jeg ud i panduro idag og køber grej til at lave en prototype på en invitation. Så medmindre jeg bliver tosset på det, fordi det ikke vil, som jeg vil, og jeg bare sidder med sammenkrøllet papir og sammenlimede fingre, så kommer der nok nogle billeder af updatede invitationer indefor et par dage. :)

Indtil videre kan I se en tegning over hvad jeg har tænkt mig (elsker paint, haha)

post-43333-1278484189.jpg

post-43333-1278484137.jpg

post-43333-1278484168.jpg

0

Annonce ♥

Besluttede mig dog for at lave prototype i alm. hvid printerpapir først, hvilket nok var meget klogt, eftersom jeg OVERHOVEDET ikke kan klippe lige. Panduro-damen sagde ellers at jeg "bare lige kunne klippe det". Jeg ku ski....! ku' jeg! Så første prototype så nogenlunde sådan ud:

post-43333-1278518781.jpg

Efter en masse roderi:

post-43333-1278518875.jpg

Og en masse skælden og smælden... :balloons:

Kom jeg dog frem til en prototype med lomme og indlægskort:

post-43333-1278518987.jpg

Men har altså stadig lidt kreativ nedtur over mine manglende evner til at lave noget som helst lige. Eller bare pænt i det hele taget... :) Har bare ikke rigtig tålmodighed og fantasi til det. Men der er jo ikke andet for end at jeg må øve mig. Og så vil jeg ud og have et skærebrædt og en hobbykniv imorgen. Det SKAL lykkes! :)

0

Hej :)

Og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Det bliver en dejlig tid med masser af planlægning, selvom i dog har noget rimlig meget :)

Kan godt lide jeres valg af feststed, min kommende mand og jeg skal selv holde vores bryllup på Sohngaardsholm slot om 2 måneder :)

Held og lykke med det hele :)

0

Hej :)

Og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Det bliver en dejlig tid med masser af planlægning, selvom i dog har noget rimlig meget :)

Kan godt lide jeres valg af feststed, min kommende mand og jeg skal selv holde vores bryllup på Sohngaardsholm slot om 2 måneder :)

Held og lykke med det hele :)

Tusind tak!

Og dejligt at høre fra andre, der skal holde fest på slottet. Vi er ovenud tilfredse med dem indtil videre, men ku da rigtig godt tænke mig at høre dine/jeres erfaringer efter festen. Er nu sikker på at I får en supergod dag, det er i hvert fald smukke omgivelser! :)

Ps. Har du/I ikke en planlægningstråd også?

0

Ser spændende ud med invitationsprojektet! Men kan altså godt forstå at du ikke bare lige kan klippe helt lige, tror jeg ingen kan. Jeg bruger en stållinial og en hobbykniv og så blir det lige hver gang ;) Held og lykke med det :balloons:

0