Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 posts in this topic

Ser spændende ud med invitationsprojektet! Men kan altså godt forstå at du ikke bare lige kan klippe helt lige, tror jeg ingen kan. Jeg bruger en stållinial og en hobbykniv og så blir det lige hver gang ;) Held og lykke med det :)

Tak, det trøster mig meget, at selv du, der ellers lave SÅ fine ting, heller ikke kan klippe lige. :) Ved heller ikke, hvad jeg tænkte på, men jeg stolede jo bare på hende panduro-damen, jeg er jo absolut nybegynder indenfor kreative ting. :balloons: Men skal ind til byen idag, så må vi se om jeg har stållineal (hvor kan man få sådan en? Bog og idé?) og hobbykniv med hjem :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:) Et STORT tillykke med dagen milepæl herfra.

Jeg har været lidt fræk at snuppe en kopi af din huskelist. Jeg kunne slet ikke overskue hvad jeg skulle igang med, så nu er jeg da allerede godt igang.

Held og lykke med planlægningen.

0

Annonce ♥

Tusind taaaaaaaaaaaak for alle de søde tillykke'r! :o

Ja, det er superstort, synes jeg!! :griner:- Og er bare så glad over hvor godt vejr der er! Ved godt at man ikke kan forudsige vejret næste år ud fra idag, men jeg frygter virkelig en mindre troperegn på vores bryllupsdag, så synes det er fantastisk at se at en 9. juli kan være en mild og tør dag, der er lun, men uden at være stegende hed! :)

Vi skal dog ikke ud og fejre det idag. Brian ville have inviteret mig ud at spise, men der er ferieafslutning med gril på hans arbejde, og var jo synd, hvis han gik glip af det, men omvendt føler jeg ikke for at fejre min minus 1-års bryllupsdag med pøller og øller på en byggeplads. :) Og han er nok så mæt når han kommer hjem, at restaurant ville være lidt "spildt". Så han har inviteret mig ud imorgen istedet. :( Og så går jeg og nusser lidt rundt herhjemme og sikrer mig at der i hvert fald er ekstra hyggeligt i soveværelset til i aften. :griner:-

Og karinabm: Du nupper bare lige hvad du har lyst til, er kun glad for hvis nogen kan bruge noget i min tråd! :griner:- Der findes dog nok mere detaljerede (bedre?) huskelister i mange andre tråde, overvejer selv at skifte min. :griner:-

0

Huskeseddel med idéer til morgengave

Opdateret 2/10-10

Laver lige et indlæg, som en "huskeseddel" til mig selv angående potentielle morgengaver. Forslag og kommentarer modtages gerne. :)

Indlægget laver jeg idag, fordi jeg netop har fået en idé!

Har været på loppemarked med Brian idag, hvor han har kigget gamle playstation spil igennem. Han eeeeeeeelsker Final Fantasy spillene, og jeg ved at han mangler et par stykker. Uden at tænke specifikt på morgengave, spurgte jeg ham, hvilke han manglede. Og han mangler: 7 og 9... Og hvornår er det lige vi skal giftes? 9/7!!!!! Så tænker at det kunne være en rigtig god morgengave til ham. Noget han kan og vil bruge, noget han virkelig ville blive glad for, og noget som har en lille relation til vores dag (hvilket ellers er næsten umuligt at lave, da han hverken er til manchetknapper, penne eller andet indgraveret...). Og de kan vist endda findes på ebay, som han aldrig selv er inde på ;)

Så idéer indtil videre:

Final Fantasy 7 og 9

Boudoirfotos (evt. fra tosafoto?)

Tur i ferrari - han elsker at se formel 1, og elsker fart, så tror lige det ville være ham. (Vi har dog snakket lidt om prisinterval på morgengaver, og den her er nok liiiiidt i overkanten for det)

Gavekort til diverse a la Pilgrims (hvis jeg kan lave det ligeså flot!)

Hehe, hvis budgettet var/skulle blive til det, kunne det være sjovt at lave morgengave med temaet "noget nyt, noget gammelt, noget lånt og noget blåt". Boudiorfotos som det nye, spillene som det gamle, ferrarien som det lånte... Og så måske et par cowbybukser som blå (har typisk håndværkermand, der slider bukser op ret hurtigt). :o

Edited by Meggers
0

Forsinket tillykke med milepælen :)

Med hensyn til Maidor er det jo heldigvis ikke en beslutning, du er nødt til at tage lige med det samme...

Der er så mange smukke ringe derude og måske skal man have lidt samme mavefornemmelse som med kjolen - altså, at man ikke er i tvivl. Jeg ved det faktisk ikke, for bliver selv forelsket i den ene ring efter den anden og kan slet ikke vælge!

Fra min side af skærmen ser dine invitationer altså rigtig fine ud - du skal nok bare lige have det helt rigtige grej til at få dem pænt lige, for kreativt set, er de da bestemt ikke dårlige :o

0

Annonce ♥

Laver lige et indlæg, som en "huskeseddel" til mig selv angående potentielle morgengaver. Forslag og kommentarer modtages gerne. :(

Har været på loppemarked med Brian idag, hvor han har kigget gamle playstation spil igennem. Han eeeeeeeelsker Final Fantasy spillene, og jeg ved at han mangler et par stykker. Uden at tænke specifikt på morgengave, spurgte jeg ham, hvilke han manglede. Og han mangler: 7 og 9... Og hvornår er det lige vi skal giftes? 9/7!!!!! Så tænker at det kunne være en rigtig god morgengave til ham. Noget han kan og vil bruge, noget han virkelig ville blive glad for, og noget som har en lille relation til vores dag (hvilket ellers er næsten umuligt at lave, da han hverken er til manchetknapper, penne eller andet indgraveret...). Så er problemet bare, hvordan dælen man finder sådan nogle spil? Gode råd modtages gerne her? Jeg ved ikke en dart om spil, og han har vist ledt længe, så det bliver måske svært at finde... :)

Så idéer indtil videre:

Final Fantasy 7 og 9

Tur i ferrari - han elsker at se formel 1, og elsker fart, så tror lige det ville være ham. (Vi har dog snakket lidt om prisinterval på morgengaver, og den her er nok liiiiidt i overkanten for det)

Nu har jeg godt nok ikke den mindste smule forstand på playstation, men for mig at se, er begge spil at finde på ebay :)

...og det er da en rigtig fin og symbolsk gave.

Boudoirfotos er vel nærmest en klassiker her på BK og den går man nok aldrig galt i byen med.

Ferraritur vil nok være et stort hit, men også noget som er hurtigt overstået og ikke har gemmeværdi som de andre forslag.

Pilgrims gavekort er både en meget personlig og hyggelig gave der vil vække glæde et helt år frem.

Har desværre ikke rigtig nogle nye gode forslag...måske et maleri af jeres kæledyr? :o Pjat, ellers er der jo minferie, kamera, tatovering og andet i den dur. :griner:-

0

Huskeseddel med idéer til morgengave

Laver lige et indlæg, som en "huskeseddel" til mig selv angående potentielle morgengaver. Forslag og kommentarer modtages gerne. :o

Har været på loppemarked med Brian idag, hvor han har kigget gamle playstation spil igennem. Han eeeeeeeelsker Final Fantasy spillene, og jeg ved at han mangler et par stykker. Uden at tænke specifikt på morgengave, spurgte jeg ham, hvilke han manglede. Og han mangler: 7 og 9... Og hvornår er det lige vi skal giftes? 9/7!!!!! Så tænker at det kunne være en rigtig god morgengave til ham. Noget han kan og vil bruge, noget han virkelig ville blive glad for, og noget som har en lille relation til vores dag (hvilket ellers er næsten umuligt at lave, da han hverken er til manchetknapper, penne eller andet indgraveret...). Så er problemet bare, hvordan dælen man finder sådan nogle spil? Gode råd modtages gerne her? Jeg ved ikke en dart om spil, og han har vist ledt længe, så det bliver måske svært at finde... :)

Så idéer indtil videre:

Final Fantasy 7 og 9

jeg vil bare lige sige, at jeg klart vil anbefale tosafoto til at tage boudoirbilleder, det var Sanne fra tosafoto, som tog mine og det var en rigtig god oplevelse

0

Forsinket tillykke med milepælen :)

Med hensyn til Maidor er det jo heldigvis ikke en beslutning, du er nødt til at tage lige med det samme...

Der er så mange smukke ringe derude og måske skal man have lidt samme mavefornemmelse som med kjolen - altså, at man ikke er i tvivl. Jeg ved det faktisk ikke, for bliver selv forelsket i den ene ring efter den anden og kan slet ikke vælge!

Fra min side af skærmen ser dine invitationer altså rigtig fine ud - du skal nok bare lige have det helt rigtige grej til at få dem pænt lige, for kreativt set, er de da bestemt ikke dårlige :griner:-

Tak for det. :griner:-

Og ja, jeg har det nok bare til gode, at se ringEN. Har ellers kigget en del, men synes bare mange af de guldsmede, jeg har været i har været ret øhm... konservative? :( Men vi har jo også god tid til at finde vores ringe, så jeg skal nok finde en, der taler til mig :griner:-

Og tak mht. invitationerner! :griner:- Har pt. lagt dem i skammekrogen, men min svigermor har vist skærebrædt og skalpel som jeg må låne, så det kan jo være at det hele bliver pænere næste gang jeg går i krig. Man har vel lov at håbe :griner:-

Og tak (igen) for alle idéerne med morgengave! :o Tror du har ret i det med ferrarituren. Kunne måske være en egnet gave til vores 3. bryllupsdag (= første bryllupsdag efter at jeg er færdiguddannet og har lidt penge), for dén slags gaver behøver jo ikke være "gemmegaver", som jeg jo netop gerne vil have at morgengaven er. :)

Du siger noget med ebay. Altså jeg har jo aldrig nethandlet, så tænker ikke over sådan noget, men det skal da klart lures af. Det MÅ kunne findes derinde. :griner:-

Haha, sjov idé med maleriet af dyrene. Tror dog næppe, de vil stille op til portræt sammen (marsvin + slange = dårlig kombo!) :griner:-

0

jeg vil bare lige sige, at jeg klart vil anbefale tosafoto til at tage boudoirbilleder, det var Sanne fra tosafoto, som tog mine og det var en rigtig god oplevelse

Jamen lige præcis. Har kun hørt om gode erfaringer derfra, og priserne er lige til at forstå. :) Og så er hun jo ikke såååååå langt fra Aalborg (i hvert fald ikke i forhold til at jeg planlægger at tage til Horsens for at kigge brudekjole).

Dejligt at høre fra nogen, der har været glade ved at blive fotograferet af hende! :o

0

Annonce ♥

Jamen lige præcis. Har kun hørt om gode erfaringer derfra, og priserne er lige til at forstå. :) Og så er hun jo ikke såååååå langt fra Aalborg (i hvert fald ikke i forhold til at jeg planlægger at tage til Horsens for at kigge brudekjole).

Dejligt at høre fra nogen, der har været glade ved at blive fotograferet af hende! :o

nu er jeg også fortaler for tosafoto, det var dem der fotograf ved vores bryllup, og det var virkelig fantastisk, at have 2 fotografer med hele dagen og aftenen med. Men jeg bruger dem jo også til at tage billeder af hunden, og når vi engang får børn, så skal de da også tage billeder af dem.

Men du kan se både vores bryllupsbilleder og et par af boudoirbillederne i min bryllupsberetning, der er et link i min signatur

0

nu er jeg også fortaler for tosafoto, det var dem der fotograf ved vores bryllup, og det var virkelig fantastisk, at have 2 fotografer med hele dagen og aftenen med. Men jeg bruger dem jo også til at tage billeder af hunden, og når vi engang får børn, så skal de da også tage billeder af dem.

Men du kan se både vores bryllupsbilleder og et par af boudoirbillederne i min bryllupsberetning, der er et link i min signatur

Jeg prøver, men jeg kan ikke få linket til at virke? :)

0

Kæreste-billeder!

Hehe, sad lige og ærgrede mig over at der stort set ikke findes billeder af mig og Brian sammen. Men hvorfor ærgre sig når man kan gøre noget ved det? Tog straks digitalkameraet og overfaldt Brian i sofaen. Det kom der en masse dårlige billeder ud af, hehe. Men også enkelte, der var helt okay, synes jeg. Vil I se? :)

Okay så! :o

Der smiles til kameraet:

post-43333-1278805726.jpg

Der kysses:

post-43333-1278805750.jpg

Fortsættes...

Edited by Meggers
0

Fortsat...

Og så siger jeg til Brian: "Lad os se åndssvage ud" og det gør JEG så, men er han med mig? Næh, han griner da bare af mig. :)

post-43333-1278805943.jpg

Meeeeeen, jeg fik ham med på næste billede:

post-43333-1278805967.jpg

Og så blev der kysset igen: :)

post-43333-1278806029.jpg

Ja, sådan kan det gå, når man bliver billedhungrende midt om natten :o

Edited by Meggers
0

Annonce ♥

Skal Jens ikke med på billedet??? He he... Den ser jo mega stor ud!!! Ha ha

Hvor er i søde sammen :()

Hehe, tak. :o

Det kan da ikke udelukkes at der kommer et billede med Jens også en dag. :) Hun (ja, det kiksede med kønsbedømmelse, da vi navngav den, og vi synes bare ikke at "Jensine" fungerede) er vel omkring 1½ meter, og bliver vel 2 når hun er "voksen". Så ja, det er lidt af en basse. Men ikke farlig eller skræmmende overhovedet. Selv min mormor tør sidde med den. :)

Edit: Har lige kigget nærmere på Jens og billedet af hende. Og billedet snyder altså lidt. Hun er slet ikke så tyk, som hun ser ud til der.

Edited by Meggers
0