Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej dejlige zillas! Her er lige et par billeder af slottet, hvor vi skal holde vores fest! :)

post-43333-1276965163.jpg post-43333-1276965152.jpg

Ej, hvor ser det bare flot ud! Stort tillykke med det kommende bryllup!

Taaaak! Er også selv helt forelsket i det. :)

0

Opdatering og tanker

Okay, har været væk længe, men nu er jeg tilbage. Tænkte at det var på sin plads med en lille opdatering af hvad mine tanker er og hvad der skal ske i den nærmeste fremtid:

Brudekjoleprøvning

Det største er jo nok brudekjoleprøvningen på fredag! Er meget spændt og glæder mig, men er også nervøs... Skal have min bedste veninde og min mor med. Elsker dem begge to, men er faktisk ikke helt overbevist om at de er de HELT rette at kigge brudekjole med, da min veninde er gravid og slet ikke virker i bryllupshumør, og da min mor bare er så praktisk anlagt (a la at jeg kunne mistænke hende for at heppe på kjolen med lynlås fordi det vil være nemmere for hende at lukke kjolen for mig, og tilgengæld være imod tyldrømmen fordi hun synes det er for fint og imod slæbet fordi det ikke er praktisk)... Håber inderligt at mine bekymringer bliver gjort til skamme, men er altså lidt nervøs... Håber bare sådan at det blivder en fantastisk dag... :)

Ekstra fotograf

Er igang med at prøve at overbevise Brian om at vi ville blive glade for en fotograf ekstra. Dem vi har booket er kun til portræt og man kan ikke få billederne i digital form. De er booket og ingen af os har lyst til at droppe dem, da vi har brugt dem før, og føler os trygge ved dem, men de er ret så dyre (meget dyrere end hva Brian synes er meningsfuldt at give for billeder), så en ekstra fotograf står ikke højest på Brians ønskeliste. Jeg ville bare så gerne have "prof" billeder fra resten af dagen også, og gerne nogle digitale også... Har én fotograf i tankerne, som Brian også har lovet at overveje, men ellers, hvis nogen kender en billig, god heldagsfotograf (evt. amatør) i det nordjyske så sig gerne til :)

Toastmaster

Det bliver jo nok min svigerfar... Vi har spurgt min storebror og han havde ikke lyst. Det respekterer vi selvfølgelig, men jeg går bare sådan og håber at han ombestemmer sig. Er SÅ glad for ham, og ville så gerne give ham en "rolle", og så er han det sjoveste menneske. Han ville være en genial toastmaster. Men han er bare heller ikke vild med opmærksomhed. Og har rigeligt mellem ørerne både nu og i tiden op til brylluppet. Så jeg forstår ham godt... Min svigerfar ville iøvrigt være en festlig og sjov toastmaster og han er nok den af gæsterne, der er det bedste valg i forhold til at kende både Brian og mig godt. Så måske skulle man bare spørge ham...

STD og invitationer

Hmm... Jeg har masser af karton, perlemorspapir, bånd og fine små perlemorshjerter, der ligger og venter på mig inde på skrivebordet. Og der er også skærebrædt og skalpel. Og lim. Har meget lyst til at lave noget fantastisk. Men plejer ikke at have talent for den slags. Og ved heller ikke helt hvordan jeg skal gribe det an. Er meget spændt på hvordan det kommer til at gå. Tror jeg er ved at nå frem til at det er okay, at bruge lidt ekstra på ekstra karton, hvis det kikser. Fornemmer at jeg skal lave et par prototyper, før jeg rammer rigtigt. :)

Generel stemning

Er lidt ængstelig... Måske er det brudekjoleprøvningen, der gør mig nervøs, og måske er det manglende selvtillid mht. det kreative. Men vil meget meget gerne have noget nyt "på bordet" snart. Trænger til at tage et spring! Det er nok også derfor jeg laver denne laaaange opdatering, håber ikke den er for kedeligt. :)

0

Opdatering og tanker

Okay, har været væk længe, men nu er jeg tilbage. Tænkte at det var på sin plads med en lille opdatering af hvad mine tanker er og hvad der skal ske i den nærmeste fremtid:

Dejligt at have dig tilbage :tunge:

Brudekjoleprøvning

Det største er jo nok brudekjoleprøvningen på fredag! Er meget spændt og glæder mig, men er også nervøs... Skal have min bedste veninde og min mor med. Elsker dem begge to, men er faktisk ikke helt overbevist om at de er de HELT rette at kigge brudekjole med, da min veninde er gravid og slet ikke virker i bryllupshumør, og da min mor bare er så praktisk anlagt (a la at jeg kunne mistænke hende for at heppe på kjolen med lynlås fordi det vil være nemmere for hende at lukke kjolen for mig, og tilgengæld være imod tyldrømmen fordi hun synes det er for fint og imod slæbet fordi det ikke er praktisk)... Håber inderligt at mine bekymringer bliver gjort til skamme, men er altså lidt nervøs... Håber bare sådan at det blivder en fantastisk dag... :badgirl:

Hvor bliver det altså spændende - jeg glæder mig til at høre om det hele! Mht din veninde og mor, mon så ikke, din veninde lader sig rive med af stemningen...hun kender dig jo formodentlig rigtig godt og vil kunne være en god modvægt til din mors mere praktiske tilgang til projektet. Mor - ja du må jo bare gøre det helt klart, at det ikke er den praktiske løsning der ligger på førstepladsen med lige netop denne kjole. Jeg er overbevist om, at det nok skal gå godt :)

Ekstra fotograf

Er igang med at prøve at overbevise Brian om at vi ville blive glade for en fotograf ekstra. Dem vi har booket er kun til portræt og man kan ikke få billederne i digital form. De er booket og ingen af os har lyst til at droppe dem, da vi har brugt dem før, og føler os trygge ved dem, men de er ret så dyre (meget dyrere end hva Brian synes er meningsfuldt at give for billeder), så en ekstra fotograf står ikke højest på Brians ønskeliste. Jeg ville bare så gerne have "prof" billeder fra resten af dagen også, og gerne nogle digitale også... Har én fotograf i tankerne, som Brian også har lovet at overveje, men ellers, hvis nogen kender en billig, god heldagsfotograf (evt. amatør) i det nordjyske så sig gerne til :)

Kender desværre ikke nogen jeg kan anbefale dig - men kan sagtens forstå dit behov.

Toastmaster

Det bliver jo nok min svigerfar... Vi har spurgt min storebror og han havde ikke lyst. Det respekterer vi selvfølgelig, men jeg går bare sådan og håber at han ombestemmer sig. Er SÅ glad for ham, og ville så gerne give ham en "rolle", og så er han det sjoveste menneske. Han ville være en genial toastmaster. Men han er bare heller ikke vild med opmærksomhed. Og har rigeligt mellem ørerne både nu og i tiden op til brylluppet. Så jeg forstår ham godt... Min svigerfar ville iøvrigt være en festlig og sjov toastmaster og han er nok den af gæsterne, der er det bedste valg i forhold til at kende både Brian og mig godt. Så måske skulle man bare spørge ham...

Synes svigerfar lyder som en god løsning. Kan godt forstå, du gerne vil have din bror til det, men personligt ville det tage meget af min glæde ved brylluppet, hvis jeg følte mig "presset" til en rolle, jeg inderst inde ikke havde lyst til. Jeg stemmer for svigerfar" :)

STD og invitationer

Hmm... Jeg har masser af karton, perlemorspapir, bånd og fine små perlemorshjerter, der ligger og venter på mig inde på skrivebordet. Og der er også skærebrædt og skalpel. Og lim. Har meget lyst til at lave noget fantastisk. Men plejer ikke at have talent for den slags. Og ved heller ikke helt hvordan jeg skal gribe det an. Er meget spændt på hvordan det kommer til at gå. Tror jeg er ved at nå frem til at det er okay, at bruge lidt ekstra på ekstra karton, hvis det kikser. Fornemmer at jeg skal lave et par prototyper, før jeg rammer rigtigt. :)

Du må i krig - det er vist bare at kaste sig ud i det! Glæder mig til at se resultatet :)

Generel stemning

Er lidt ængstelig... Måske er det brudekjoleprøvningen, der gør mig nervøs, og måske er det manglende selvtillid mht. det kreative. Men vil meget meget gerne have noget nyt "på bordet" snart. Trænger til at tage et spring! Det er nok også derfor jeg laver denne laaaange opdatering, håber ikke den er for kedeligt. :)

0

Annonce ♥

Opdatering og tanker

Brudekjoleprøvning

Det største er jo nok brudekjoleprøvningen på fredag! Er meget spændt og glæder mig, men er også nervøs... Skal have min bedste veninde og min mor med. Elsker dem begge to, men er faktisk ikke helt overbevist om at de er de HELT rette at kigge brudekjole med, da min veninde er gravid og slet ikke virker i bryllupshumør, og da min mor bare er så praktisk anlagt (a la at jeg kunne mistænke hende for at heppe på kjolen med lynlås fordi det vil være nemmere for hende at lukke kjolen for mig, og tilgengæld være imod tyldrømmen fordi hun synes det er for fint og imod slæbet fordi det ikke er praktisk)... Håber inderligt at mine bekymringer bliver gjort til skamme, men er altså lidt nervøs... Håber bare sådan at det blivder en fantastisk dag... :)

Det skal nok blive en fantastisk dag, jeg havde min mor med, da hun var i København sidst og hun var top praktisk (Slæb er da træls, så kan du ikke bevæge dig, de der knapper, kommer til at tage lang tid osv osv) - men hun var nu meget ærlig alligevel om hvad der var pænt og ej... Og det bliver bare så fantastisk uanset hvad, at stå der i BRUDEKJOLER og føle dig som en RIGTIG brud.... Så mon ikke din mor (og veninde) kommer til at sidde og synes det er skønt, at du stå der og ser så smuuuuk ud!! :)

Ekstra fotograf

Er igang med at prøve at overbevise Brian om at vi ville blive glade for en fotograf ekstra. Dem vi har booket er kun til portræt og man kan ikke få billederne i digital form. De er booket og ingen af os har lyst til at droppe dem, da vi har brugt dem før, og føler os trygge ved dem, men de er ret så dyre (meget dyrere end hva Brian synes er meningsfuldt at give for billeder), så en ekstra fotograf står ikke højest på Brians ønskeliste. Jeg ville bare så gerne have "prof" billeder fra resten af dagen også, og gerne nogle digitale også... Har én fotograf i tankerne, som Brian også har lovet at overveje, men ellers, hvis nogen kender en billig, god heldagsfotograf (evt. amatør) i det nordjyske så sig gerne til :badgirl:

Synes også det ville være sååå fedt med en ekstra fotograf og vi overvejer også en amatør til resten af aftenen... Hvis der er råd til det i budgettet...

Toastmaster

STD og invitationer

Go for it!! Det er så sjovt og start evt. med at lave en (et par) prøve® på almindeligt (billigt) printerpapir :tunge:

Generel stemning

Jeg har også haft sådan periode, hvor jeg var lidt nede/nervøs/et eller andet, men da jeg fik lavet lidt flere ting og købt lidt på ebay er jeg kommet helt på toppen igen.. :)

Og håber du havde en super fantastisk ferie og YAY, du er tilbage.. Glæder mig til, at se hvad du finder på :)

Edited by M&S
0

Opdatering og tanker

Brudekjoleprøvning

Man kan da ikk undgå at komme i bryllupshumør når man kigger på brudekjole - er sikker på det osse gælder for din veninde! Tror du blir super glad for at ha din mor med ud, er jo osse en kæmpe oplevelse for hende at du skal giftes, så tror jeg bestemt ikk du fortryder.. Og hvis de ender ud med ikke at være så gode til det der med brudekjole-shopping, så husk at det i sidste ende handler om din mavefornemmelse.. Og husk billeder! Billederne er din bedste ven når du skal gennemgå kjolerne igen - og så kan vi komme med aaaaalle vores kommentarer :)

Ekstra fotograf

Hvis vi havde budget til det ville jeg uden tvivl osse ha fotograf på hele dagen (måske en amatør?) - så håber han overvejer det rigtig meget og i en god retning..

Toastmaster

Øv øv med storebror, er virkelig en skam når det var drømme - men tror det er en god ide at vælge svigerfar i stedet for. Så har i stadig storebror med som en super sjov og glad gæst...

STD og invitationer

YAY IGANG!!!! :) Glæder mig til at se billeder af proces, prototyper og resultater..

Generel stemning

Så er det bar at springe ud i det! Syns osse det var svært at komme i planlægningshumør da jeg kom tilbage fra ferie, men det skal nok komme.. Glæd dig super meget til kjoleprøvningen og husk at bruge masser af tid på dig selv inden, så nyder man det endnu mere når man endelig står i det store skrud. Er SÅ spændt på at se hvad du skal prøve..! :) Og vi syns aldrig opdateringer er kedelige..

0

Det var da skønt lige at få en update :)

Aldrig kedeligt!

Mon ikke du får en skøn dag på fredag, der er altså noget over brudekjolebutikker og prøvning som gør at folk bløder helt op. :)

Du må endelig fortælle hvordan det går, også med det kreative (jeg er selv blevet super inspireret af alle de finde ting herinde, men har aldrig været en krea-haj selv så ved heller ikke hvordan det skal gå)

Knus

0

Ihhhhh, hvor er I dejlige! :) Jeres opmuntrende ord varmer virkelig! :cheerleader3:

Og rigtig dejligt med opbakning fra andre, der også synes at en ekstra fotograf ville være godt, og hvis mødre også er lige lovlig praktiske. :) Og M&S, min mor er også meget ærlig, så det er da et plus... Jeg håber I alle har ret I, at det bliver fedt, og at vi bliver grebet af stemningen på fredag. :) Og I kan TRO, der kommer billeder. PROMISE!!!

I mellemtiden har jeg kastet mig over det der krea... Jeg vil langt fra sige at det går godt, men det går bedre end forventet (har endnu ikke skåret mig eller limet fingre sammen) ;) Jeg får dog muligvis brug for en støttepædagog med tiden... :)

Problem 1: Jeg vil rigtig gerne lave en sløjfe af silkebånd, der er PÆN! En almindelig sløjfe (som dem man binder med sine snørrebånd) synes jeg bliver skæv... Og så prøvede jeg at lave noget, men det gik HELT galt. I får lige fadæserne her:

post-43333-1282722227.jpg

Denne "skønhed" brugte jeg OCEANER af timer på igår aftes. To timer tror jeg faktisk... Hvis jeg havde været lidt smart, havde jeg jo bare lagt båndet i foldet og bundet det sammen på midten (giver det mening?), men NEJ. Jeg skulle ud i et lille projekt, hvor jeg satte løkker på én nål, og bagefter syede dem sammen med en anden nål... Så var den ene side lavet. Så gjorde jeg det samme igen. Og så syede jeg siderne sammen. Og limede "knuden" og bundstykkerne på. Tog LANG tid. Og blev ikke engang pænt. HMF! :badgirl:

post-43333-1282722340.jpg

Efter første forsøg mistede jeg nok lidt tålmodigheden (der var det også sent...) så limede hurtigt denne lille sag sammen. Og jeg synes jo det ligner noget som en 5-årige kunne lime på 10 minutter, MEN det tog mig faktisk også lang tid at lave... :tunge:

Så hermed har jeg forhåbentlig videregivet et lille grin og støtte til andre kreamongoler. :) Måske er der nogen derude, der har en "opskrift" (gerne "for dummies") på hvordan man binder en pæn sløjfe? :)

0

Annonce ♥

Og så skal det jo ikke være brok alt sammen, synes faktisk jeg er på vej med bittebittebitte små skridt til at lave noget, der kunne gå hen og måske muligvis ligne en invitation... Er pt. gået bort fra idéen med lommerne (man skal jo kravle før man kan gå!) og tanken om at bruge slottets invitationer som "base" - synes deres pynt fylder for meget. Så har kastet mig ud i at lave sådan en "tredelt" folder, med billeder, invitation i midten og info i siderne. Tror det bliver ganske ok... Og bare det at jeg er på vej til at kunne bukke og skære lige er et stort selvtillidsboost! :)

Sådan ser det ud pt:

post-43333-1282722880.jpg

Her er problem nr 2, så... For midterstykket er jo åbenlyst for kort. Og synes ikke det ser så heldigt ud hvis jeg bare rykker det ind på midten, så der kommer to store stykker "blank" ovenover og nedenunder.

Men overvejer om løsningen måske er at korte invitationen af, og sætte billederne på bagsiden. Eller måske forsiden?

post-43333-1282722962.jpg

Det skal lige siges at materialerne ikke er de "fine og dyre" materialer. Farven på selve "folderen" stemmer nogenlunde, men skal være i lidt tykkere materiale. Forestiller mig at infostykkerne og billederne skal laves på perlemorspapir, så det virker lidt "tyndt", men evt. med hvidt papir bagved, så det ikke bliver helt gennemsigtigt. En anden mulighed kunne være at få noget mønstret papir ind i designet... Er heller ikke 110% sikker på billederne (kan godt lide det hvor vi kysser, men synes "opstillingen" kunne være bedre på billedet, hvor vi smiler...) Vil også gerne have det grønne silkebånd ind, men synes det bliver for voldsomt med kant om alle "stykker" og synes det bliver lidt for tøser med sløjfer om dem alle... Måske kant om midterstykket og sløjfer på de små? Hmm.. Jeg går over og leger videre. ;) Men sådan ser det ud indtil nu. Kommentarer, råd og forslag modtages med kyshånd. :)

0

:) Hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der har haft "sløjfe-problemer" hihi :)

Jeg synes tilgengæld at din invitation er super fin! Jeg kan godt se dit problem med midtersiden. Enten på du proppe noget mere tekst på, lave pynt rundt om, eller smide billederne om bagpå, der kommer de bare ikke rigtig til sin ret :)

Men super udgangspunt!

Knus

0

Ihhhhh, hvor er I dejlige! :) Jeres opmuntrende ord varmer virkelig! GP

Og rigtig dejligt med opbakning fra andre, der også synes at en ekstra fotograf ville være godt, og hvis mødre også er lige lovlig praktiske. :) Og M&S, min mor er også meget ærlig, så det er da et plus... Jeg håber I alle har ret I, at det bliver fedt, og at vi bliver grebet af stemningen på fredag. :) Og I kan TRO, der kommer billeder. PROMISE!!!

I mellemtiden har jeg kastet mig over det der krea... Jeg vil langt fra sige at det går godt, men det går bedre end forventet (har endnu ikke skåret mig eller limet fingre sammen) ;) Jeg får dog muligvis brug for en støttepædagog med tiden... :)

Problem 1: Jeg vil rigtig gerne lave en sløjfe af silkebånd, der er PÆN! En almindelig sløjfe (som dem man binder med sine snørrebånd) synes jeg bliver skæv... Og så prøvede jeg at lave noget, men det gik HELT galt. I får lige fadæserne her:

post-43333-1282722227.jpg

Denne "skønhed" brugte jeg OCEANER af timer på igår aftes. To timer tror jeg faktisk... Hvis jeg havde været lidt smart, havde jeg jo bare lagt båndet i foldet og bundet det sammen på midten (giver det mening?), men NEJ. Jeg skulle ud i et lille projekt, hvor jeg satte løkker på én nål, og bagefter syede dem sammen med en anden nål... Så var den ene side lavet. Så gjorde jeg det samme igen. Og så syede jeg siderne sammen. Og limede "knuden" og bundstykkerne på. Tog LANG tid. Og blev ikke engang pænt. HMF! :cheerleader3:

post-43333-1282722340.jpg

Efter første forsøg mistede jeg nok lidt tålmodigheden (der var det også sent...) så limede hurtigt denne lille sag sammen. Og jeg synes jo det ligner noget som en 5-årige kunne lime på 10 minutter, MEN det tog mig faktisk også lang tid at lave... :cheerleader3:

Så hermed har jeg forhåbentlig videregivet et lille grin og støtte til andre kreamongoler. :) Måske er der nogen derude, der har en "opskrift" (gerne "for dummies") på hvordan man binder en pæn sløjfe? :badgirl:

Nu ved jeg ikke helt hvordan du binder en sløjfe, men da jeg var i praktik hos en dekoratør, bad hun mig binde sløjferne omvendt. Altså når du har lavet en løkke, så tag ikke bånden over og under, men under og over - så får du faktisk en pæn sløjfe (Nok efter et par forsøg, jeg var også ude i en del dengang)

Ved ikke om det giver mening, men giv bagvendt-metoden et forsøg :)

Hvad søren...? Det var faktisk smart, så vender løkkerne samme vej! :) Tak for det. :tunge:

0

Og nu vi er igang med billeder, kan I også lige se to sæt ringe, vi kraftigt overvejer:

Først en med en masse sten, hvilket jo bare er liiiige mig! :)

post-43333-1277546948.jpg

Og så ind med en flot indgravering, hvilket jeg også er vild med. :)

post-43333-1277546954.jpg

Hvis nogen ser ringe a la den med blomsterne, men måske med noget andet flot indgraveret, må I meget gerne sige til. Er lidt vild med at der er indgraveret mønster på nemlig! :)

Gud hvor er det nogle smukke ringe. Jeg er vild med det sidste billede. Dem har jeg aldrig set før. Hvor har du set dem? Hvad hedder producenten? :)

0

Annonce ♥

Synes dog stadig ikke at sløjferne ser heeeelt ud som jeg går og drømmer om. Måske tykkere bånd? Og hvordan strammer man lige en sløjfe når man ikke binder den om noget? :) Den bliver meget nemt løs, og den skulle jo helst ikke gå op når folk får invitationen. :)

post-43333-1282728135.jpg

Synes tilgengæld det fungerer ganske udemærket med billeder på bagsiden af en kortere invitation. Billederne er jo sådan set det første man ser, når man åbner invitationen så. :) Overvejer dog om der så skal byttes rundt, så selve invitationen står i venstre side (så det første man ser, når man åbner invitationen er billeder er "hoved-invitationen" og så er der to rækker information, når man åbner den helt). Men omvendt, synes jeg det er pænest med selve invitationen i midten, når den er åbnet helt. Hmm...

Prøvede også at sætte bånd rundt om et af billederne. Det gik ok, men synes det bliver for meget (forestil jer det rundt om alle "dele". Jeg tror det blive for voldsomt. Særligt fordi jeg nok vil være nødsaget til at sætte noget pynt på hjørnerne også for at dække samlingerne). Så her kommer mit problem 3 (og 4): Hvordan får jeg så båndet ind i invitationen? Og hvordan skjuler jeg nu mine grimme skærekanter, som jeg ellers troede kunne gemme sig bag båndet? Hmmm... Fortsættelse følger. :)

Man åbner:

post-43333-1282728514.jpg

Der var vi + noget info:

post-43333-1282728523.jpg

Og så er hele invitationen åbnet, vi er kommet bagpå og alt info + selve invitationen kan ses:

post-43333-1282728551.jpg

0

Og nu vi er igang med billeder, kan I også lige se to sæt ringe, vi kraftigt overvejer:

Først en med en masse sten, hvilket jo bare er liiiige mig! :)

post-43333-1277546948.jpg

Og så ind med en flot indgravering, hvilket jeg også er vild med. :)

post-43333-1277546954.jpg

Hvis nogen ser ringe a la den med blomsterne, men måske med noget andet flot indgraveret, må I meget gerne sige til. Er lidt vild med at der er indgraveret mønster på nemlig! :)

Gud hvor er det nogle smukke ringe. Jeg er vild med det sidste billede. Dem har jeg aldrig set før. Hvor har du set dem? Hvad hedder producenten? :)

De er nemlig superfine. :) Producenten hedder Aagaard og det er fra deres Living2gether kollektion. :badgirl: www.byaagaard.com :tunge:

0

Hejsa..

Rigtig flot og meget detaljeret planlægning du har lagt indtil videre :)

Jeg er VILD med Jeres ringe - og specielt det sidste billede med det indgraveret mønster/blomster. Hvor har I fundet dem? Hvad hedder producenten? Jeg har aldrig set dem før :)

Hilsen Pernille

0

Synes dog stadig ikke at sløjferne ser heeeelt ud som jeg går og drømmer om. Måske tykkere bånd? Og hvordan strammer man lige en sløjfe når man ikke binder den om noget? :) Den bliver meget nemt løs, og den skulle jo helst ikke gå op når folk får invitationen. :)

post-43333-1282728135.jpg

Du skal have fat i løkkerne på sløjfen....og så sørge for at trække øverst eller nederst i løkken hvor du så kan mærke at du strammer og ikke gøre løkkerne større, hmmm lidt svært at forklare men håber du forstår...

0

Annonce ♥

Må man se en prøve, hvor selve invitationen sidder i venstre side i stedet for midten? :)

Ellers ser det rigtig fint ud! Og hyggeligt med lidt billeder i kortet :) .... Hvorfor er jeg ikke selv kommet på den idé?! :):)

Æhh, har været så smart at lime stykkerne fast, så kan ikke lige flytte dem. :) Og er vist kørt lidt sur i at lave prototyper for idag... Men måske senere. :badgirl: Kunne også godt selv tænke mig at se hvordan det ser ud. ;) Synes dog jeg kan mærke at der er noget ved designet der generer mig uanset hvad. Tror jeg synes at billederne er for store måske... Der er bare noget ved det hele, der ikke spiller. Hmm...

0

Synes det ser super fint ud med invitationerne. Jeg synes det er pænest med selve invitationen i midten... Synes også billederne ser fine at have på "bagsiden", men måske har du ret i at de er lidt store... Hvordan skal forsiden se ud?

Hvad med at lave en sløjfe i toppen af hver lille boks? Men jeg synes faktisk, at det ser ret fedt ud med rammen i den grønne satinbånd :)

0

Må man se en prøve, hvor selve invitationen sidder i venstre side i stedet for midten? :)

Ellers ser det rigtig fint ud! Og hyggeligt med lidt billeder i kortet :badgirl: .... Hvorfor er jeg ikke selv kommet på den idé?! :):)

Æhh, har været så smart at lime stykkerne fast, så kan ikke lige flytte dem. :) Og er vist kørt lidt sur i at lave prototyper for idag... Men måske senere. :tunge: Kunne også godt selv tænke mig at se hvordan det ser ud. ;) Synes dog jeg kan mærke at der er noget ved designet der generer mig uanset hvad. Tror jeg synes at billederne er for store måske... Der er bare noget ved det hele, der ikke spiller. Hmm...

Haha, ja man kan hurtigt køre træt i sådan noget :)

Hmm, ved ikke om du allerede har planer for forsiden, men ellers kunne du måske sætte jeres kyssebillede der. Evt. med bånd omkring og en sløjfe.. Ja, og så skulle der nok noget tekst under, så det ikke blev for "bart".. På bagsiden kunne du sætte et monogram. Ved selvfølgelig ikke hvordan det ville se ud i virkeligheden, men det er da en idé ;)

0