Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Ihhhh altså............! :blink:

Har haft min hemmelige lille ebay-ting i fred de sidste 3 dage, og nu er der selvfølgelig nogen, der overbyder mig!!!! Auktionen stopper om en time og tyve minutter. Kære zillaer: Kryds alt hvad I kan, for at jeg vinder!!!! :cheerleader3:

Ej, hvor surt! Jeg krydser alt hvad der kan krydses..... Hvilket så gør at jeg ikke kan bevæge mig i den næste times tid ;) Hvor ærgerligt... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhh altså............! :cheerleader3:

Har haft min hemmelige lille ebay-ting i fred de sidste 3 dage, og nu er der selvfølgelig nogen, der overbyder mig!!!! Auktionen stopper om en time og tyve minutter. Kære zillaer: Kryds alt hvad I kan, for at jeg vinder!!!! :cheerleader3:

Jeg er så åndssvagt meget nysgerrig!! :blink: Så jeg krydser det hele, og så har du fandme også at af vinde den skide auktion!!! :lol:

0

Del dette indlæg

Ihhhh altså............! :cheerleader3:

Ohhh no! Der krydses fingre herfra :blink: Kun 1 time og 5 minutter to go..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vægtopdatering

Nååå! Idag er vægten lidt pænere end sidste uge. Og sidste uge igen. :cheerleader3: Det er godt nok ikke meget (og mindre end det har været i løbet af ugen. Øv altså!) men lidt har også ret!!!

68,1 kg -> 67,7 kg

Og i anledning af at jeg HAR tabt mig, er jeg lige gået lidt amok med målebåndet. :oops: Har ikke tænkt mig at opdatere samtlige mål hver eneste mandag, men måske engang om måneden, eller måske bare "engang imellem". Men målene er nu:

Talje (tyndeste sted): 77 cm (samme som sidste uge. Måske 76,5 med lidt god vilje? (y))

Mave (tykkeste sted): 89 cm (Helt sikkert mindre end sidste uge. Ærgrer mig at jeg ikke målte der!)

Hofte: 91 cm

Bagdel: 99,5 cm (Lige nøjagtig under en meter! BASTA! :))

Arm: 28 cm

Bryst: 90 cm (der behøver jeg IKKE at tabe mig!!!)

Lår: 58 cm

Hold da lige WOW hvor er vores mål ens! Prøv lige at kig på min forside hehe. Både arme, lår, mave, bryst og talje..

Og det er HELT afgjort mavemålet og armmålet, jeg er mest interesseret i krymper! Men nu må vi se. Synes også at det er punkter, der er lidt svære at måle, så det er vel ca. tal...

Helt det samme som mig :cheerleader3:

Men det korte og det lange er: JEG HAR TABT MIG! :blink::lol::lol:

Og hvor er du bare GOD!!! Jai,... :lol::lol::hug:(y):cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Efter at have talt sekunder i spænding kan jeg nu konstatere, at jeg har vundet mit første ebay køb! Jubii!!! :cheerleader3: Tak for alle jeres krydsede fingre - jeg ved at det hjalp!!! :cheerleader3:

Nu har jeg så bare lidt dårlig samvittighed over at have "hypet" det så meget, hehe. :blink: Men det ER altså en lidt særlig ting for mig/os.

Vi har købt en King George silver sixpence fra 1911. Dvs. vi/jeg kommer til at følge traditionen med "Something old, something new, something borrowed, something blue, and a silver sixpence in her shoe" til fulde. Og så er mønten fra England, som er det første land, vi holdt ferie i sammen, og den er 100 år gammel når vi bliver gift, hvilket jeg også synes har lidt symbolværdi. :lol:

Udover det, så har det gået lidt i generationer i min familie (startende med min farfar, der jo har "givet" os bryllupsdatoen) at mændene har samlet på mønter. Min farfar gjorde det, min far har gjort det, min storebror har gjort det. Så selvom det jo i den forstand "burde" være min storebrors søn (hvis han får sådan en), der skulle have mønten, så synes jeg alligevel, at jeg har "lidt af familien med", når jeg har den i skoen. :lol: Måske kan en kommende nevø få den en dag ;)

Og sådan ser den ud:

post-43333-1284404551.jpg

post-43333-1284404557.jpg

Nu vil jeg så gerne lige have et råd fra jer erfarne ebay-købere: Det er jo mit første køb. Og når det kommer til betaling. Så ser det ud til at jeg automatisk bruger paypal (der virker meget sikkert?) hvis jeg betaler med visa... Men der er også noget med om man "allerede har en konto" til paypal eller om man vil oprette en. Hvad gør jeg...? Hilfe? :lol:

Redigeret af Meggers
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det bare en rigtig sød ide Meggers. :cheerleader3:

Jeg elsker ting der har lidt symbolsk værdi. Og med hensyn til ebay og paypal så har jeg oprettet en konto hos paypal, men har endnu ikke købt over ebay så ved desværre ikk så meget endnu.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det genialt..!! Totalt gennemført, osse i forhold til familietraditionen :cheerleader3: Hvad måtte du give for den?

Kan desværre ikk hjælpe med det der pay-pal, er osse ebay jomfru (endnu) :blink:

Jeg synes også det er lidt fedt. :cheerleader3: Den koster 6,69£ + forsendelse så alt i alt 9,29£. Det synes jeg er fair! Den startede på 4,49£ og så var der jo så nogen, der bød over, meeeeeen, jeg kan leve med det. Synes det er billigt sluppet for sådan en fin lille souvenir. :lol: De kan nu fås en del billigere, hvis man var ligeglad med årstallet, men jeg ville bare så gerne have en fra netop 1911. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hah! Fedt! Er glad for du vandt auktionen! Selvom jeg ikke selv er til den der med penge i skoene - jeg vil hellere bruge dem på at købe skoene! :cheerleader3:

Men hvor er jeg glad på dine vegne! :lol:

Tak tak. :lol: Hehe ja, kan godt følge dig i at pengene måske er brugt bedre på selve skoene, men jeg elsker bare sådan nogle små ting. :hug: Har lidt en idé om at vi skal have så mange små internationale traditioner med som muligt. Har dog ikke så mange idéer indtil videre... Er ret sikker på at vi skal have den italienske med de fem sukkerovertrukne mandler, og så den amerikanske med favourboxes... Brian har så foreslået en græsk tradition med tre roser (for din, min og vores kærlighed :lol:) men ingen af os ved helt hvordan den idé kan "inkorporeres" i brylluppet.

Ej hvor er det bare en rigtig sød ide Meggers. :cheerleader3:

Jeg elsker ting der har lidt symbolsk værdi. Og med hensyn til ebay og paypal så har jeg oprettet en konto hos paypal, men har endnu ikke købt over ebay så ved desværre ikk så meget endnu.. :blink:

Tak! (y) Og ja, jeg er også tosset med symbolske ting, og det er helt klart noget, som jeg gerne vil have mere af. :cheerleader3:

- Og det var faktisk forbløffende nemt mht. betaling. Jeg indtastede bare visa-info og så gik det automatisk på paypal. Og så spurgte den, om jeg ville oprette konto samtidig, sådan at jeg fremover bare skal skrive mail og kode. Supernemt :lol:

0

Del dette indlæg

Vægtopdatering

Nååå! Idag er vægten lidt pænere end sidste uge. Og sidste uge igen. :cheerleader3: Det er godt nok ikke meget (og mindre end det har været i løbet af ugen. Øv altså!) men lidt har også ret!!!

68,1 kg -> 67,7 kg

Og i anledning af at jeg HAR tabt mig, er jeg lige gået lidt amok med målebåndet. :oops: Har ikke tænkt mig at opdatere samtlige mål hver eneste mandag, men måske engang om måneden, eller måske bare "engang imellem". Men målene er nu:

Talje (tyndeste sted): 77 cm (samme som sidste uge. Måske 76,5 med lidt god vilje? (y))

Mave (tykkeste sted): 89 cm (Helt sikkert mindre end sidste uge. Ærgrer mig at jeg ikke målte der!)

Hofte: 91 cm

Bagdel: 99,5 cm (Lige nøjagtig under en meter! BASTA! :))

Arm: 28 cm

Bryst: 90 cm (der behøver jeg IKKE at tabe mig!!!)

Lår: 58 cm

Hold da lige WOW hvor er vores mål ens! Prøv lige at kig på min forside hehe. Både arme, lår, mave, bryst og talje..

Og det er HELT afgjort mavemålet og armmålet, jeg er mest interesseret i krymper! Men nu må vi se. Synes også at det er punkter, der er lidt svære at måle, så det er vel ca. tal...

Helt det samme som mig :cheerleader3:

Men det korte og det lange er: JEG HAR TABT MIG! :blink::lol::lol:

Og hvor er du bare GOD!!! Jai,... :lol::lol::hug:(y):cheerleader3::cheerleader3:

Så lige, at du havde skrevet inde i selve quotet også, og ja, hold da op, vi har godt nok MEGET samme mål! Vildt. Du er bare velsignet med lidt mere talje, end mig :tunge:

0

Del dette indlæg

- Og det var faktisk forbløffende nemt mht. betaling. Jeg indtastede bare visa-info og så gik det automatisk på paypal. Og så spurgte den, om jeg ville oprette konto samtidig, sådan at jeg fremover bare skal skrive mail og kode. Supernemt :cheerleader3:

Puh det lyder som noget der hurtigt kunne blive dyrt og farligt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Og det var faktisk forbløffende nemt mht. betaling. Jeg indtastede bare visa-info og så gik det automatisk på paypal. Og så spurgte den, om jeg ville oprette konto samtidig, sådan at jeg fremover bare skal skrive mail og kode. Supernemt :lol:

Puh det lyder som noget der hurtigt kunne blive dyrt og farligt :cheerleader3:

Ja, det frygter jeg også. :blink: Det var lidt berusende at vinde derinde. Uf, det kunne man godt vænne sig til. :cheerleader3: Brian virker også lidt nervøs over mit nyfundne shopping-mekka. :lol:

Tillykke med du vandt! fedt! og hvor er den en fin ting til skoen :lol:

Tak! :lol: Glæder mig til at den kommer. :hug:

0

Del dette indlæg

Tillykke med mønten, rigtig god ide.

Det er bare så nemt at købe over ebay, har jeg selv gjorte det 2 gange nu.

Tak tak. :cheerleader3: Har lige luret dine ebaykøb i din tråd også. :blink: Kan kun finde et køb (lagkageknivene) men de er superfine!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lige, at du havde skrevet inde i selve quotet også, og ja, hold da op, vi har godt nok MEGET samme mål! Vildt. Du er bare velsignet med lidt mere talje, end mig :cheerleader3:

Haha ja det har nu nok ret i.. og så også lige at jeg ikke har skrevet bryst på, og der må jeg også tilstå at have lidt ekstra, dog kun 2 cm :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hah! Fedt! Er glad for du vandt auktionen! Selvom jeg ikke selv er til den der med penge i skoene - jeg vil hellere bruge dem på at købe skoene! :cheerleader3:

Men hvor er jeg glad på dine vegne! :lol:

Tak tak. :lol: Hehe ja, kan godt følge dig i at pengene måske er brugt bedre på selve skoene, men jeg elsker bare sådan nogle små ting. :lol: Har lidt en idé om at vi skal have så mange små internationale traditioner med som muligt. Har dog ikke så mange idéer indtil videre... Er ret sikker på at vi skal have den italienske med de fem sukkerovertrukne mandler, og så den amerikanske med favourboxes... Brian har så foreslået en græsk tradition med tre roser (for din, min og vores kærlighed :lol:) men ingen af os ved helt hvordan den idé kan "inkorporeres" i brylluppet.

Jeg synes det er sødt i går så højt op i den slags! :cheerleader3: Det er slet ikke noget for os i den grad. Men sådan er vi jo alle så forskellige.

Uhh.. Men det græske kunne jeg måske godt fristes af! Selvom det eneste græske i mig er mit navn. ;) Men det duer nok ikke helt med roser til det vi har tænkt os.

Nu ved jeg ikke havde i har tænkt jer med bordpynt, men fx tre roser på hver bord. Så kunne man hænge en lille seddel på hver, hvor der står det med din, min og vores kærlighed. Eller hvis de tre roser er samlet så skrive det på én seddel. Hvis gæsterne ser sedlerne skal de sgu nok være nysgerrig. :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer