Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Hvor er det bare flotte.. Har Benedikte-kjolen også det smykke på siden som Tori har? Synes begge to r VIIILDT flotte, men kan godt lide det lille bånd lige under brystet på 2011 modellen :17: Og hvor er bare stort at du fik suset! Er helt misundelig.. :) :)

Der kom to sus. ;) Og Benedikte-suset er kommet snigende og vokser. Så jeg er måske bare en sen-suser :) Men synes de er sååååå flotte. Benedikte kjolen har kun et "smykke" hvilket jeg måske egentlig på en eller anden måde foretrækker. Ej, ved det ikke, jeg synes smykket er superfint. Men det gør ikke noget, at der kun er ét :) Jeg tror du er en sen-suser, ligesom mig. Det skal nok komme. :)

Synes også det er rigtig fint med kun et smykke og det er så flot med det lange blondeslør til. Du ser så slank og smuk ud og den passer bare så godt til dig! :)

Hvor er du sød... Ja, der skal nok komme et sus engang :) Muligvis først når jeg køber kjolen, men uanset hvad så er jeg sikker på at det er den rigtige kjole når jeg står på dagen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ihh Mette tillykke altså.. Uanset om det bliver T eller B så er det bare en super smuk kjole, og jeg ville ønske at der ikke var så langt over til dig, så jeg kunne komme til glo-bryllup.

Jeg stemmer for B , jeg synes snittet er pænere til dig, du er jo virkelig en prinsesse der :denmarkflag:

Og så er det bare fantastisk at du fik suset :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt det suser for dig :)

Og begge kjoler er helt vildt smukke. Jeg synes dog Benedicte er lige et lille hak smukkere end Tori. Måske er det båndet, og så at dengår helt til gulvet i den ene side.. Men du ligner en drøm uanset hvilken en du vælger :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Ejj, for s... søren da! Hvor er det bare nogle flotte kjoler altså!!! Og hvor er du smuuuuuuk! :)

Men klart - Vælg Benedikte kjolen! Den er såååå elegant og såååå smuk! Du bliver den mest lækre brud! *Haps! Haps!* ;) :grin2:

0

Del dette indlæg

Huskeseddel med idéer til morgengave

Laver lige et indlæg, som en "huskeseddel" til mig selv angående potentielle morgengaver. Forslag og kommentarer modtages gerne. :)

Indlægget laver jeg idag, fordi jeg netop har fået en idé!

Har været på loppemarked med Brian idag, hvor han har kigget gamle playstation spil igennem. Han eeeeeeeelsker Final Fantasy spillene, og jeg ved at han mangler et par stykker. Uden at tænke specifikt på morgengave, spurgte jeg ham, hvilke han manglede. Og han mangler: 7 og 9... Og hvornår er det lige vi skal giftes? 9/7!!!!! Så tænker at det kunne være en rigtig god morgengave til ham. Noget han kan og vil bruge, noget han virkelig ville blive glad for, og noget som har en lille relation til vores dag (hvilket ellers er næsten umuligt at lave, da han hverken er til manchetknapper, penne eller andet indgraveret...). Så er problemet bare, hvordan dælen man finder sådan nogle spil? Gode råd modtages gerne her? Jeg ved ikke en dart om spil, og han har vist ledt længe, så det bliver måske svært at finde... :denmarkflag:

Så idéer indtil videre:

Final Fantasy 7 og 9

Boudoirfotos (evt. fra tosafoto?)

Tur i ferrari - han elsker at se formel 1, og elsker fart, så tror lige det ville være ham. (Vi har dog snakket lidt om prisinterval på morgengaver, og den her er nok liiiiidt i overkanten for det)

Gavekort til diverse a la Pilgrims (hvis jeg kan lave det ligeså flot!)

Hej Mette,

Hvis det er til PS1 har min kæreste en nummer 7 liggende som du må få gratis, hvis han kan finde den... skriv en PM til mig hvis du er int :) ellers kan du købe dem på dette link......http://www.guloggratis.dk/playstation/playstation-1/playstation-1-spil/annonce/8955202

Redigeret af MunkVerner
0

Del dette indlæg

WOW kjole nr. 2 er da bare fantastisk på dig! Sikken en figur :) Jeg synes båndet under brystet gør rigtig meget godt for kjolen! Nr. 2 er klart min vinder og hvor ser du bare dejlig glad ud i den. Jeg skal jo selv have blondeslør på så jeg kan kun sige top lækkert at det passer til kjolen :denmarkflag:

Piiiift hvor er du bare lækker i den kjole!

(ok jeg slapper af nu... eller prøver hehe)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JAAAAAAAAAAA!!! :) Hvor er du bare smuk - og kjolerne er smukke! Jeg kan ikke lige umiddelbart vælge. Måske benedicte, da jeg har set den i Lucca og kender til alle de små fantastiske dejtaljer og alt muligt ved den som man ikke ser på billederne! Det er virkelig en gudeskøn kjole! Og jeg er helt med på den med blondesløret - LOVE IT! :denmarkflag:

Jeg er helt vildt overdrevet glaf på dine vegne! Og med det samme jeg læste alt det her udbrød jeg "Eeeeeeeeeej!! Mette har vist fundet sin kjole! Hvor er det fedt!!". Så kigger Allan meget undrende på mig og siger "Øhh.. Hvem er Mette???" Haha :) Altså hvor langsom er han lige.. ;)

Men men.. :) Jeg kan også se dig gå op ad kirke gulvet i den! Hold op hvor du og kjolen (eller kjolerne) bare fantastisk sammen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen alle I superdejlige piger! Sikke en masse skønne beskeder at vågne op til på sådan en grå tømmermandssøndag. :) Blev bare så glad over alle de positive kommentarer til kjolerne, og er virkelig glad for at I mere eller mindre alle sammen hepper på Benedikten! Kom nemlig også selv mere og mere frem til igår aftes at det skal være den. Så måske... Har jeg faktisk valgt kjole nu? :) Kan ikke helt fatte det... Men er altså inderst inde sikker på, at DEN skal det være. Følte mig bare så smuk i den og har SÅ meget lyst til at vise den til alle!!! :)

Slipser: Ja, jeg tænkte også selv, at der nok måtte være noget om snakken, når det var dén kjole, jeg helst ville vise billeder af ;)

M&S: Mange tak. :blink: Og ja, selvfølgelig får du også suset!! Og det kan jo godt komme sådan lidt "synkront" med at man beslutter sig. Jeg synes i hvert fald at jeg har endnu mere sus nu, når jeg kigger på kjolen og tænker "WAUW, den skal jeg GIFTES i" end da jeg havde den på og tænkte "Wauw, hvor er det en flot kjole!".

Louisetina: Det blev vidst Benedikten ;)

NatasjaW: Skulle du tilfældigvis være i nærheden, skal du helt sikkert være absolut velkommen! Ellers kæmper jeg en hårdnakket kamp for at få så mange billeder, som muligt :) Og ja, det snit fungerer faktisk for mig. Havde ellers troet at "bånd-under-bryst" havde været noget skidt til mig, men synes virkelig det har en god effekt.

MunkVerner: Det lyder da som et helt vildt godt tilbud, jeg sender dig lige en PM om lidt :boohoo:

Felixia: Hehe, fantastisk entusiasme! Jeg har kigget lidt i din tråd, men jeg kan ikke lige finde dit slør. Vil ellers gerne se det. :pokey: Det er lidt nyt forr mig, at skulle have blondeslør, men jeg er VILD med det. Synes det er så romantisk!

ChariteK: Haha, hvor er du bare sød, at du lever dig så meget ind i det! :17: Men man bliver altså også lidt grebet herinde. :) Og så blev vi ikke "kjole-søstre" alligevel, men jeg synes virkelig at vi har fundet nogle fantastiske kjoler begge to! :denmarkflag:

Miss-Lena: Kjole nr. 3 var faktisk UTROLIG flot, og jeg er også lidt vild med at den er lidt en lussing til alt, hvad der hedder jantelov, den er virkelig et overflødighedshorn af perler og sten og "se mig, jeg er anderledes på den fede måde". Jeg tror også at de selv er lidt vilde med den, de har opkaldt den efter butikken og designerens datter (Lucca). Ekspedienten virkede også lidt som om at hun godt vidste, at jeg ikke ville have den, men synes alligevel at jeg skulle prøve den, og det var også supersjovt! Vi var alle lidt enige i at hvis jeg skulle til en anden fest, hvor man måtte have stor kjole på, så skulle jeg have sådan en, bare ikke i hvid selvfølgelig. Virkelig fed kjole! Meeeeen, for moderne til mig på min bryllupsdag. :)

PiaK: Tak og i lige måde ;) Og ja, jeg tror faktisk du rammer hovedet på sømmet med forskellen på Tori og Benedikte. Det bånd markerer lige barmen. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, så har du jo mere eller mindre valgt KJOLEN! Hvor skønt! :) Må man høre, hvad man skal slippe for sådan en skønhed? :)

10.600 for selve kjolen og 2000 for sløret. Og så sagde hun, at hvis jeg regnede med 6-800 til tilretning, så burde jeg være dækket. Så det er en anelse mere end vi har budgetteret med, men det er okay, og jeg havde faktisk frygtet at jeg ville finde noget til 14-15.000, da jeg havde hørt at Lucca var lidt dyrere end de andre steder, jeg havde været. Så jeg er bare glad! Er virkelig tømmermandsramt, så sidder bare lige så stille og stirrer på billedet og fryder mig :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Uhh, så har du jo mere eller mindre valgt KJOLEN! Hvor skønt! :) Må man høre, hvad man skal slippe for sådan en skønhed? :)

10.600 for selve kjolen og 2000 for sløret. Og så sagde hun, at hvis jeg regnede med 6-800 til tilretning, så burde jeg være dækket. Så det er en anelse mere end vi har budgetteret med, men det er okay, og jeg havde faktisk frygtet at jeg ville finde noget til 14-15.000, da jeg havde hørt at Lucca var lidt dyrere end de andre steder, jeg havde været. Så jeg er bare glad! Er virkelig tømmermandsramt, så sidder bare lige så stille og stirrer på billedet og fryder mig :denmarkflag:

Det er en pæn slat penge, men jeg synes faktisk, at kjolen ser meget dyrere ud end det! Og det er vel aldrig helt skidt ;) :)

Hehe, jamen det er også et dejligt billede :17: Og der er intet skønnere end at finde sin kjole - Det er bare hårdt at skulle vente så længe på at få den på igen :):)

0

Del dette indlæg

Uhh, så har du jo mere eller mindre valgt KJOLEN! Hvor skønt! :denmarkflag: Må man høre, hvad man skal slippe for sådan en skønhed? :)

10.600 for selve kjolen og 2000 for sløret. Og så sagde hun, at hvis jeg regnede med 6-800 til tilretning, så burde jeg være dækket. Så det er en anelse mere end vi har budgetteret med, men det er okay, og jeg havde faktisk frygtet at jeg ville finde noget til 14-15.000, da jeg havde hørt at Lucca var lidt dyrere end de andre steder, jeg havde været. Så jeg er bare glad! Er virkelig tømmermandsramt, så sidder bare lige så stille og stirrer på billedet og fryder mig :)

Det er en pæn slat penge, men jeg synes faktisk, at kjolen ser meget dyrere ud end det! Og det er vel aldrig helt skidt ;) :)

Hehe, jamen det er også et dejligt billede :) Og der er intet skønnere end at finde sin kjole - Det er bare hårdt at skulle vente så længe på at få den på igen :17: :boohoo:

JA!!! Jeg har seriøst lyst til at ringe imorgen og høre om jeg ikke liiiiiiige må komme forbi :)

Og fedt, at du synes at den ser dyrere ud :) Det har jeg faktisk slet ikke overvejet, jeg synes bare den var så flot :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå at du vælger benedikte, du ser super ud i den. Og "hun" opfylder vidst alle dine drømme! :denmarkflag:

Det gør hun virkelig! Kan slet ikke se, hvad jeg skulle bede om mere. :) Nu skal jeg bare have fundet sko og taske. Yay! Og måke diadem? blev faktisk lidt vild med at have diadem på i butikken, men jeg tror alligevel at det bliver for meget når der også er store blonder på sløret? Måske? Nå, det kan da komme an på en prøve! :):)

0

Del dette indlæg

Lige et lille fashion-spørgsmål med smykker:

Vores vielsesringe skal jo være i guld (ikke hvidguld, men gult-guld, I ved). Og nu har jeg jo forelsket mig i en kjole med krystaller. Der er ikke egentlig sølv i, men på afstand giver det følelsen af farven sølv. Også fordi fatningerne (eller hvad sådan noget nu hedder) er sølvfarvede...

Hvad gør jeg så med de øvrige smykker? Prøvede et gulddiadem i butikken, og det så helt galt ud til det sølvagtige i kjolen... I virkeligheden var det måske generelt alt for guldagtigt til mit hår (tror det ville være flottere i mørkt hår) Men er jeg så nødt til helt at droppe diadem, eller kan jeg have sølvfarvet/hvidguldsfarvet diadem selvom vi har guld vielsesring? Og skal alt andet så i givet fald holdes i hvidguld/sølv? Havde en tanke om at have ferskvandsperler som halskæde og øreringe evt. med lidt guld i (og det skal bare virkelig helst være gult guld, for vil så gerne kunne bruge det efterfølgende og jeg er bare en guld pige, ikke en hvidguldspige), med ved ikke om det bliver for meget med krystaller på kjolen, hvidguld i håret og perler på halsen?

Jeg regner stærkt med at have en ring på, som Brian har givet mig for mange år siden, og den er både i guld og sølv, så jeg kommer ikke HELT udenom at blande farverne. Men jeg vil jo helst ikke have at det ser for rodet ud. Hvad ville I gøre? :)

0

Del dette indlæg

Jeg kommer helt sikkert til globryllup!! :) Der skal virkelig komme noget stort i vejen for at forhindre mig! :denmarkflag:

Mht. smykker tror jeg, at jeg er lige så lost som dig. Jeg er normalt ikke så bange for at blande - vi vælger fx. også tofarvede vielsesringe. For jeg synes guld og sølv farver går rigtig godt til hinanden.

Og så kan ringen fra Brian vel være med at at kæde det hele lidt sammen? :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer