Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hælder vist egentlig også til MB... :) Og Brian synes begge er flotte. :)

Går lidt og tumler med borddækningstanker. Og farver... Vil egentlig gerne have noget farve ind i borddækningen, for er bange for at det bliver for ferskt og kedeligt ellers... Men er også bange for at farver bliver rodet og står for meget i kontrast til den meget "fine" lyse borddækning...

post-43333-1286123239.jpg

Og jeg kan heller ikke helt se, hvilke farver, der vil kunne fungere til det... Er nået frem til at en meget sart lyserød nok ville kunne fungere. Men ved ikke, om jeg synes, det bliver for tøset? (Og Brian ved det heller ikke)... Havde ellers en drøm om noget turkis, men tror det bliver alt for meget pang-farve... Gode forslag modtages gerne. :)

Og så har jeg muligvis fundet den perfekte løsning på mit lille bordkort/favour/souvenir/gave-problem... :huh:

Er jo lidt vild med idéen om favourboxes. Og havde tænkt mig at de skulle fungere som bordkort. Og at de skulle indeholde noget guf (slik af en art), en tandstikker (uundværligt, men pænere i æske end på bordene) og en et-eller-andet, som souvenirnørder (som mig selv) kunne tage med hjem, men som samtidig ikke lagde pres på dem, der er totalt ligeglade med souvenirs. Men hvad kunne være "tag med hjem" uden at blive "Åh nej, er vi nu forpligtet til at bruge den?" Det var første problem... Andet problem var at jeg kun kunne finde relativt små favourboxes, hvilket gav to problemer: Meget begrænset hvad man kan putte i dem + svært at få navne på, på en pæn måde, så de kunne fungere som bordkort.

MEN! Nu har jeg fundet disse små bedårende tingester på ebay:

post-43333-1286123721.jpg

Kysseklokker/bordkort! :) Så er der lille dims at tage med hjem, hvis nogen skulle have lyst til det (f.eks. min mor og mormor), men uden at den SKRIGER at man SKAL tage den med hjem. Og der er plads til bordkort. Og favourboxes skal nu kun fungere som små fine slikskåle med tandstikker, og må derfor gerne være små... Er lidt excited. :shopping: Der må gerne krydses fingre for at ebay-klokkesælger gider sende til DK (har sendt ham mail, for ifølge hans profil sender han kun til UK). :blush:

0

Del dette indlæg

Yihaa!!! Vægtopdatering:

68,1 kg --> 67,3 kg! :huh:

Det er åbenbart to skridt frem og ét tilbage med mig, men pyt med det. Bottom line er at det går NEDAD! :) Er sgu lidt glad. Og selvtilfreds. Hehe. Og synes også, at jeg lissom har fået betydeligt mindre at sidde på. :shopping:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yihaa!!! Vægtopdatering:

68,1 kg --> 67,3 kg! :)

Det er åbenbart to skridt frem og ét tilbage med mig, men pyt med det. Bottom line er at det går NEDAD! :) Er sgu lidt glad. Og selvtilfreds. Hehe. Og synes også, at jeg lissom har fået betydeligt mindre at sidde på. :shopping:

Kan godt forstå, du er glad! Det er da også godt gået med den vægt :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak søde piger! :tunge:

wee super :huh::) :) :) :) :blush:

Hvor er du sej!!!!!

Og så er det en rigtig sød ide med kysse-klokkerne. Så undgår du også smadret porcelæn :shopping:

- Eller bare en ekstra anledning til at kysse. :super:

Jeg har iøvrigt ledt og ledt i din tråd, men jeg synes ikke, at jeg ser nogle vægtopdateringer? :hug:

0

Del dette indlæg

Tak søde piger! :hug:
wee super :):) :) :):blush::tunge:

Hvor er du sej!!!!!

Og så er det en rigtig sød ide med kysse-klokkerne. Så undgår du også smadret porcelæn :shopping:

- Eller bare en ekstra anledning til at kysse. :)

Jeg har iøvrigt ledt og ledt i din tråd, men jeg synes ikke, at jeg ser nogle vægtopdateringer? GP

Altid dejligt med en ekstra grund til at kysse :super:

Altså jeg lavede en i sidste uge. Og som du ved ejer jeg ikke en vægt og skal derfor i sømmehallen for at få opdateringer. Idag har jeg både begsøg af migræne og det røde, så følte ikke lige for det :)

Men der kommer mål senere idag og forhåbentlig vægt imorgen :huh:

0

Del dette indlæg

Hold da op jeg gået glip af meget! Jeg ved jo slet ikke hvad jeg skal skrive til noget af det. Jeg er jo åndssvaget meget bagud nu. Dumme computer! :huh:

Men jeg synes altså ikke du har været bridezilla mht. veninden. Og jeg kan sagtens følge dine forventninger til en brudepige.

Og hvor spændende med Maidor! :shopping: Mht. til snakke omkring hvis ringene bliver væk, så kan jeg kun udtale mig om dansk lovgivning på det punkt. Og i Danmark har sælger ansvaret for varen indtil det øjeblik køber modtager den - med mindre andet er aftalt. Men jeg synes du skal forhøre dig med Maidor, for det måske godt være anderledes der.

:)

0

Del dette indlæg

Altid dejligt med en ekstra grund til at kysse :)

Altså jeg lavede en i sidste uge. Og som du ved ejer jeg ikke en vægt og skal derfor i sømmehallen for at få opdateringer. Idag har jeg både begsøg af migræne og det røde, så følte ikke lige for det :super:

Men der kommer mål senere idag og forhåbentlig vægt imorgen :shopping:

Ævs, det kan jeg godt forstå... Men så kigger jeg ind efter en vægt imorgen ;) Og god bedring med migrænen :)

Hold da op jeg gået glip af meget! Jeg ved jo slet ikke hvad jeg skal skrive til noget af det. Jeg er jo åndssvaget meget bagud nu. Dumme computer! :)

Men jeg synes altså ikke du har været bridezilla mht. veninden. Og jeg kan sagtens følge dine forventninger til en brudepige.

Og hvor spændende med Maidor! :huh: Mht. til snakke omkring hvis ringene bliver væk, så kan jeg kun udtale mig om dansk lovgivning på det punkt. Og i Danmark har sælger ansvaret for varen indtil det øjeblik køber modtager den - med mindre andet er aftalt. Men jeg synes du skal forhøre dig med Maidor, for det måske godt være anderledes der.

:blush:

Hehe, jeg var faktisk begyndt at spekulere på, hvad du mon lavede siden, jeg ikke rigtig så så meget fra dig her på BK ;) Men dejligt at du er tilbage. :hug: Og dejligt med støtten mht. brudepige. :tunge:

Mht. Maidor, så har jeg afgjort tænkt mig at spørge dem (går lige og samler spørgsmål ind til én lang mail, istedet for at spamme dem med en masse små, hehe), men godt at vide det med den danske lovgivning! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ævs, det kan jeg godt forstå... Men så kigger jeg ind efter en vægt imorgen ;) Og god bedring med migrænen :)

Tak skal du have :)

Ja nu tør jeg ikke love for meget, men hvis begge besøgende er væk imorgen så skal jeg nok :shopping: og så har jeg mistet 1 cm om mavsen og 1 om låret så det er ikke heelt skidt :huh:

Redigeret af NatasjaW
0

Del dette indlæg

Tak skal du have :)

Ja nu tør jeg ikke love for meget, men hvis begge besøgende er væk imorgen så skal jeg nok :shopping: og så har jeg mistet 1 cm om mavsen og 1 om låret så det er ikke heelt skidt :huh:

YAY! Supergodt! :):)

0

Del dette indlæg

Superbruger!

For søren da... Det er ikke mere end få dage siden, at jeg så, at metteholm var blevet superbruger, og tænkte "Aaaaaarj, hvor blæret!" og sørme om der ikke lå et tilbud fra Ki i min PM-indbakke imorges, hvor hun også spørger mig, om jeg har lyst til at være det. Yay! :thumbsupsmileyanim:

Så nu har I to Mette'er, I kan spørge om hjælp, hvis noget (eller nogen, :cheerleader3:) driller herinde. :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer