Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Ejjj hvor er de fantastisk fine.!! :cheerleader3:

Ihh hvis ikke det var fordi vi lige har meldt absolut budget-stop, kunne jeg godt have overvejet det også..

Og så er dine bordkort altså meget fine også.. Det skal nok blive godt.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Meggers ;-)

Du har en dejlig tråd!

- følger dig hver gang jeg er herinde ;-)

Jeg tænkte på, hvor høj er du egentlig?

Kan ikke forstå at du skal tabe dig. Kjolen sidder jo som malet på og du ser rigtig slank ud!!

Nille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bare flotte!! :cheerleader3: Nu glæder jeg mig bare endnu mere til vi får vores. :)

Hvad for noget bånd har du tænkt dig at sætte på i stedet for? :cheerleader3:

Nok noget i den olivengrønne farve og så enten i silke eller organza. Ved ikke helt, men vil rimelig sikkert ikke beholde det bånd, der er med i hvert fald. :blush:

Ejjj hvor er de fantastisk fine.!! :)

Ihh hvis ikke det var fordi vi lige har meldt absolut budget-stop, kunne jeg godt have overvejet det også..

Og så er dine bordkort altså meget fine også.. Det skal nok blive godt.. :cheerleader3:

Uh, er det kjolen, der har medvirket budget-stop? :o Den er nu også det værd, vil jeg så sige ;)

Hej Meggers ;-)

Du har en dejlig tråd!

- følger dig hver gang jeg er herinde ;-)

Jeg tænkte på, hvor høj er du egentlig?

Kan ikke forstå at du skal tabe dig. Kjolen sidder jo som malet på og du ser rigtig slank ud!!

Nille

Hejsa Nille.

Mange tak for de søde ord. Jeg holder også skarpt øje med dig ;)

Jeg er 173 cm ca... Og kilomæssigt behøver jeg strengt taget ikke at tabe mig. Og kjolen strammer jo også ind de rigtige steder ;) MEN jeg har en ret så høj fedtprocent. Så der er en del flaps på mavsen, der skal væk :) Og vil også gerne have liiiiidt slankere arme. Bare lidt. :)

Rigtig fine klokker - de er straks røget på listen over "ting der ikke kan undværes" :):)

Hehe, sådan en liste kan snildt blive lang :)

0

Del dette indlæg

Hvor er de bare flotte!! :cheerleader3: Nu glæder jeg mig bare endnu mere til vi får vores. :)

Hvad for noget bånd har du tænkt dig at sætte på i stedet for? :)

Nok noget i den olivengrønne farve og så enten i silke eller organza. Ved ikke helt, men vil rimelig sikkert ikke beholde det bånd, der er med i hvert fald. :)

Det lyder som en god idé! Jeg regner også med at sætte noget mosgrønt ellers elfenbensfarvet organza bånd på vores - det bliver nok mosgrønt, da vores bordkort primært bliver elfenbensfarvede.

Men jeg glæder mig til at se det endelig resultat. Det er virkelig nogle flotte klokker. Jeg håber bare vores også er flotte! :) Og at de snart kommer!!

0

Del dette indlæg

Ejjj hvor er de fantastisk fine.!! :cheerleader3:

Og så er dine bordkort altså meget fine også.. Det skal nok blive godt.. :)

Uh, er det kjolen, der har medvirket budget-stop? :) Den er nu også det værd, vil jeg så sige ;)

Både og.. Vi havde hele tiden regnet med 10.000 kr fra et af forældreparene, men dem får vi ikke alligevel og så tror jeg bare at jeg generelt havde undervurderet hvor meget mit drømmebryllup koster. Lige pludselig er det ikke nok med onklen som fotograf men vi vil gerne have en prof til at tage nogle on location, og vi regnede bare med at leje et alm festlokale inden for storkøbenhavn, men endte med et gods hvor vi betaler overnatning til gæster osv osv osv... :)

Og så alle de små fiiine ting man bliver inspireret til herinde. :)

Så lige nu er vi i den situation at vi ca skal have sparet 20.000 op over de næste 9 mdr og jeg går en rigtig hård tid i møde på studiet så får ikke tid til at arbejde ret meget..

Brok brok brok.. Pointen var at jeres kysseklokker er meget meget fine og jeg synes virkelig at det er en rigtig søg (og porcelæns-sparende) ide.. :)

0

Del dette indlæg

Hvor er de bare flotte!! Nu glæder jeg mig bare endnu mere til vi får vores.

Hvad for noget bånd har du tænkt dig at sætte på i stedet for?

Nok noget i den olivengrønne farve og så enten i silke eller organza. Ved ikke helt, men vil rimelig sikkert ikke beholde det bånd, der er med i hvert fald.

Det lyder som en god idé! Jeg regner også med at sætte noget mosgrønt ellers elfenbensfarvet organza bånd på vores - det bliver nok mosgrønt, da vores bordkort primært bliver elfenbensfarvede.

Men jeg glæder mig til at se det endelig resultat. Det er virkelig nogle flotte klokker. Jeg håber bare vores også er flotte! :) Og at de snart kommer!!

Jeg er sikker på at jeres også er flotte. :cheerleader3:

Hvad er forskellen egentlig på mosgrøn og olivengrøn? :blush: Stod og kiggede på mosgrønt bånd idag, og indtil at jeg så at det hed "mosgrøn" var jeg ret overbevist om at det var samme farve, som vi ellers bruger... Alle de farvenuancer. :)

Ejjj hvor er de fantastisk fine.!!

Og så er dine bordkort altså meget fine også.. Det skal nok blive godt..

Uh, er det kjolen, der har medvirket budget-stop? Den er nu også det værd, vil jeg så sige

Både og.. Vi havde hele tiden regnet med 10.000 kr fra et af forældreparene, men dem får vi ikke alligevel og så tror jeg bare at jeg generelt havde undervurderet hvor meget mit drømmebryllup koster. Lige pludselig er det ikke nok med onklen som fotograf men vi vil gerne have en prof til at tage nogle on location, og vi regnede bare med at leje et alm festlokale inden for storkøbenhavn, men endte med et gods hvor vi betaler overnatning til gæster osv osv osv... :)

Og så alle de små fiiine ting man bliver inspireret til herinde. :)

Så lige nu er vi i den situation at vi ca skal have sparet 20.000 op over de næste 9 mdr og jeg går en rigtig hård tid i møde på studiet så får ikke tid til at arbejde ret meget..

Brok brok brok.. Pointen var at jeres kysseklokker er meget meget fine og jeg synes virkelig at det er en rigtig søg (og porcelæns-sparende) ide.. :cheerleader3:

Ouch! Surt, at I ikke fik de penge alligevel... Og jeg kender ALT for godt at tingene pludselig er dyrere end man troede de behøvede at være. Gid man seriøst gad leve af havregrød et par måneder :) Men I finder pengene. Det gør vi alle sammen. Og vi får et smukt og skønt bryllup selvom der spares hist og her. Basta! :):)

Ps. Jeg tog lige nogle af vores smileyer i citaterne... Dumme grænse på 15! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, hvad var det i postkassen? :mailbox: Det nye Lilly-katalog! Ahhhh... Hvor rart. :) Og så en seddel om at de har været her med en pakke, men ikke har kunnet aflevere den. Hmm... Højst mærkværdigt eftersom Brian har været hjemme hele dagen. Har dem altså lidt mistænkt for at være for dovne til at komme op på fjerde sal nogle gange med de pakker. :)

Shopper også lidt... Har købt en sølv stempelpude på ebay til ca. 25 kr (de krævede 69 i Panduro, hvad sker der for det? :cheerleader3:)

Og jeg leder og leder og leder efter noget fint lyserødt/sølv pynt til vores tryksager... Kigger blandt andet på sommerfugle, hjerte og blomster-hullemaskiner... Synes umiddelbart at sommerfugle er flottest... Men kan ikke fordrage levende sommerfugle, så ved ikke om jeg har lyst til at have dem på papirsagerne. :) Brian hælder vistnok mest til hjerter, men synes de er svære at gøre lidt fine og detaljerede... De bliver hurtigt kedelige... Og blomster, der har jeg bare svært ved at finde nogle pæne... Hmm... Forslag modtages gerne. :)

0

Del dette indlæg

Hov, hvad var det i postkassen? :mailbox: Det nye Lilly-katalog! Ahhhh... Hvor rart. :) Og så en seddel om at de har været her med en pakke, men ikke har kunnet aflevere den. Hmm... Højst mærkværdigt eftersom Brian har været hjemme hele dagen. Har dem altså lidt mistænkt for at være for dovne til at komme op på fjerde sal nogle gange med de pakker. :)

Shopper også lidt... Har købt en sølv stempelpude på ebay til ca. 25 kr (de krævede 69 i Panduro, hvad sker der for det? :cheerleader3:)

Og jeg leder og leder og leder efter noget fint lyserødt/sølv pynt til vores tryksager... Kigger blandt andet på sommerfugle, hjerte og blomster-hullemaskiner... Synes umiddelbart at sommerfugle er flottest... Men kan ikke fordrage levende sommerfugle, så ved ikke om jeg har lyst til at have dem på papirsagerne. :) Brian hælder vistnok mest til hjerter, men synes de er svære at gøre lidt fine og detaljerede... De bliver hurtigt kedelige... Og blomster, der har jeg bare svært ved at finde nogle pæne... Hmm... Forslag modtages gerne. :)

Uh mon også der er et katalog hjemme i min postkasse.

Træls hvis posten ikke gider forsøge 4. sal. Så må du en tur på posthuset på mandag i stedet.

0

Del dette indlæg

Uh mon også der er et katalog hjemme i min postkasse.

Træls hvis posten ikke gider forsøge 4. sal. Så må du en tur på posthuset på mandag i stedet.

Hvis du har bestilt et, så er der måske ;) Og jeg kan måske egentlig godt forstå de arme postmænner. Der er LANGT op på fjerde sal :cheerleader3: Men bor da heldigvis forholdsvist tæt på posthuset. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bare flotte!! Nu glæder jeg mig bare endnu mere til vi får vores.

Hvad for noget bånd har du tænkt dig at sætte på i stedet for?

Nok noget i den olivengrønne farve og så enten i silke eller organza. Ved ikke helt, men vil rimelig sikkert ikke beholde det bånd, der er med i hvert fald.

Jeg er sikker på at jeres også er flotte. :)

Hvad er forskellen egentlig på mosgrøn og olivengrøn? :) Stod og kiggede på mosgrønt bånd idag, og indtil at jeg så at det hed "mosgrøn" var jeg ret overbevist om at det var samme farve, som vi ellers bruger... Alle de farvenuancer. :)

Jeg ved ikke hvad forskellen er - det er vel lidt individuelt. Men vi kalder det mosgrøn fordi Canson har valgt at kalde vores grønne karton det. :cheerleader3: Men hvad jeg forbinder olivengrøn med, så den lidt mindre grøn og noget mere støvet end den grønne farve vi har. Men igen, jeg tror det er idividuelt. :)

0

Del dette indlæg

Er lidt i vildrede... Vil gerne have et diadem. Det er jeg ret sikker på. Og vil gerne forsøge mig med en (eller måske to-tre) på ebay, da de er en del billigere, end hvad jeg ellers har fundet i butikker... Men er meget i tvivl om hvilket et, jeg skal prøve... Overvejer følgende.

To med blomster: (Her skal det nævnes, at jeg regner med at have perlekæde og perleøreringe, så skulle der være perler i diademet gør det ikke noget. Det er dog heller ikke et krav)

post-43333-1287332738.jpg

post-43333-1287332744.jpg

Et, som jeg synes er meget sødt med lidt af hvert, men hvor jeg måske ikke er så vild med bunden (ser måske lidt hjemmelavet ud?):

post-43333-1287332781.jpg

Et ret simpelt (men som også har en snert af hjemmelavet over sig?):

post-43333-1287332813.jpg

Et, som jeg måske synes er lidt "for meget", men måske alligevel ikke. Tror nemlig ikke, at det er så højt:

post-43333-1287332847.jpg

Og til sidst det, som jeg måske egentlig synes er flottest, og måske også det, som jeg synes passer bedst til Tori/Benedicte (Jeg synes den store blomst minder en smule om smykket på dem) men som jeg også mest af alt frygter bliver "for meget":

post-43333-1287332887.jpg

Hvad synes I? Jeg har et forholdsvist lille hoved (for oven i hvert fald), men har jo tænkt mig, at jeg skal have nogle store lækre krøller. Og langt men helt enkelt slør (tror jeg nok) Og kjolen bliver NOK også en af dem med blonder (det er i hvert fald status pt)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow!

Jeg er da bare fuldsændig overvældet af hvor grundigt, og hvor langt du er nået i din planlægning! Er dybt imponeret. Begynder at tænke på om man måske selv er ved at være bagud? Havde selv besluttet at vente med det meste til i begyndelsen af næste år...

Må man evt låne din liste, så kan jeg bedre selv begynde at krydse af.

0

Del dette indlæg

Wow!

Jeg er da bare fuldsændig overvældet af hvor grundigt, og hvor langt du er nået i din planlægning! Er dybt imponeret. Begynder at tænke på om man måske selv er ved at være bagud? Havde selv besluttet at vente med det meste til i begyndelsen af næste år...

Må man evt låne din liste, så kan jeg bedre selv begynde at krydse af.

Hehe, mange tak. :) Ja, jeg skriver jo ALLE detaljer ned her. :cheerleader3: Men synes bare det er så hyggeligt. :) Jeg (vi) var nok også ude i ret god tid, men hvis du SLET ikke er begyndt at planlægge endnu, så begynder mulighederne for frit valg på alle hylder mht. musiker og feststed nok at indsnævre sig. :) Og du låner bare lige, hvad du har lyst til. Be my guest! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update: 4'eren udelukkede automatisk sig selv, da jeg ikke lige havde set at den var udløbet mens jeg overvejede. :) 6'eren var også "tidstruet", så den skyndte jeg mig at snupse. Så den er købt. :cheerleader3: Kunne dog godt finde på at købe et mere for lige at prøve lidt af hvert. :)

Der røg forresten også lige et par mønsterhullemaskiner med i indkøbskurven :):)

0

Del dette indlæg

Jeg kan rigtig godt lider 1'eren! :cheerleader3: Det er rigtig sødt. Og så tror jeg det bliver fantastisk med lækre krøller og diadem. Jeg overvejer det selv til mine lækre krøller. ;)

Så jeg synes da lige du også skal købe nr 1. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer