Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Jeg har siddet og læst lidt med på sidelinien her, og jeg synes også, at du begynder at virke mindre forvirret omkring kjolevalget nu - I hvert fald forstået sådan, at det igen er skåret ned til Tori og Dicte :) Jeg er sikker på, at når du først har prøvet dem igen, så vil du føle dig endnu mere afklaret :)

Det føles også en smule mere afklaret lige nu... Har lige kigget min "opgørelse" i svaret til Charite og det slår mig lidt at: Jeg synes Dicte er den smukkeste kjole, men at min figur er smukkest i Tori'en... Ved ikke helt om jeg tror på, at de kan omsy Dicte så den passer til mine bryster... Det er nemlig ikke så meget et spørgsmål om større/mindre, som et spørgsmål om højere/lavere. Og jeg synes jo at min talje, bliver lidt væk pga. båndet, så jeg bare bliver et "rør". Men omvendt så slæbet og "ophænget af blonder" jo ud som det nu engang gør på de to kjoler. Hmmm... Håber dælen dylme at det giver sig selv, når jeg prøver dem igen. :)

Hehe, det kan jeg godt forstå! Men skulle det komme sig dertil, at du ikke kan vælge, så må du jo købe begge ;) Er det ikke også amerikanerne, der har én kjole under vielsen og en anden til selve festen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler med dig midt i dit kjoledilemma :) Kan umuligt være sjovt

Håber 2. kjoleprøvning giver mere afklaring, men er virkelig et svært vælg du skal træffe, er 2 helt fantastiske kjoler..

Og fint stempel..! Hvor meget måtte du give for det??

Tak :) Og nej, det er ikke sjovt... Håber virkelig at en af dem bare føles perfekt når jeg får dem på igen. :)

Og stemplet: 71 kroner og 31 øre inkl. forsendelse! :) Kan ikke huske hvad det var i dollars... 12-13 stykker?

0

Del dette indlæg

Jeg har siddet og læst lidt med på sidelinien her, og jeg synes også, at du begynder at virke mindre forvirret omkring kjolevalget nu - I hvert fald forstået sådan, at det igen er skåret ned til Tori og Dicte :) Jeg er sikker på, at når du først har prøvet dem igen, så vil du føle dig endnu mere afklaret :)

Det føles også en smule mere afklaret lige nu... Har lige kigget min "opgørelse" i svaret til Charite og det slår mig lidt at: Jeg synes Dicte er den smukkeste kjole, men at min figur er smukkest i Tori'en... Ved ikke helt om jeg tror på, at de kan omsy Dicte så den passer til mine bryster... Det er nemlig ikke så meget et spørgsmål om større/mindre, som et spørgsmål om højere/lavere. Og jeg synes jo at min talje, bliver lidt væk pga. båndet, så jeg bare bliver et "rør". Men omvendt så slæbet og "ophænget af blonder" jo ud som det nu engang gør på de to kjoler. Hmmm... Håber dælen dylme at det giver sig selv, når jeg prøver dem igen. :)

Hehe, det kan jeg godt forstå! Men skulle det komme sig dertil, at du ikke kan vælge, så må du jo købe begge ;) Er det ikke også amerikanerne, der har én kjole under vielsen og en anden til selve festen :)

Haha uh, det kunne godt blive skruen uden ende... Pludselig vil jeg måske have ti kjoler, så! :)

0

Del dette indlæg

Håber 2. kjoleprøvning giver mere afklaring, men er virkelig et svært vælg du skal træffe, er 2 helt fantastiske kjoler..

Tak :) Og nej, det er ikke sjovt... Håber virkelig at en af dem bare føles perfekt når jeg får dem på igen. :)

Og stemplet: 71 kroner og 31 øre inkl. forsendelse! :) Kan ikke huske hvad det var i dollars... 12-13 stykker?

Det lyder jo bare helt perfekt - hvilken størrelse endte I med at bestille?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder jo bare helt perfekt - hvilken størrelse endte I med at bestille?

25x38 mm. :) Er spændt på når jeg kommer igang med at bruge det. Er glad for at vi ikke valgte større, men var også bange for at detblev noget gnidder, hvis vi valgte mindre... Det er helt klart for stort til at være på et bordkort, tror jeg. Måske også menukortet... Hmm... Hvor var det nu lige, at jeg ville have det? :) Ej, det kan i hvert fald være på invitationen. Og måske bagsiden af bordkort og menukort :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Køb begge kjoler :) Så er jeg ikke den eneste der ender med at have 2 jeg skal vælge imellem ;)

Hehe fristende. Men vi har SERIØST ikke budgettet til at jeg kan købe dem begge. :) (Og hvis jeg måtte få to, så ville jeg nok vælge to, der var mere forskellige :)) Men det er en RAR tanke at kunne gå hjemme og finde ud af det. :)

0

Del dette indlæg

Køb begge kjoler :) Så er jeg ikke den eneste der ender med at have 2 jeg skal vælge imellem ;)

Hehe fristende. Men vi har SERIØST ikke budgettet til at jeg kan købe dem begge. :) (Og hvis jeg måtte få to, så ville jeg nok vælge to, der var mere forskellige :)) Men det er en RAR tanke at kunne gå hjemme og finde ud af det. :)

Ihhh så er jeg nok ikke til meget hjælp, for jeg synes at begge er totalt fantastiske...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh så er jeg nok ikke til meget hjælp, for jeg synes at begge er totalt fantastiske...

:ditto: Håber på klarsyn ved næste prøvning :)

0

Del dette indlæg

Hvornår skal du ind og prøve kjolerne igen?

Pas... Ringede for at få en tid idag, og fik beskeden "Sælgerne er alle på kursus, du må ringe igen på torsdag". Lidt irriterende :)

Det var da alligevel lidt underligt.. Og egentlig ret dårlig service. Hvorfor hulen kan man ikke booke en tid, bare fordi sælgerne er på kursus - jeg fatter det ikke!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår skal du ind og prøve kjolerne igen?

Pas... Ringede for at få en tid idag, og fik beskeden "Sælgerne er alle på kursus, du må ringe igen på torsdag". Lidt irriterende :)

Det var da alligevel lidt underligt.. Og egentlig ret dårlig service. Hvorfor hulen kan man ikke booke en tid, bare fordi sælgerne er på kursus - jeg fatter det ikke!

Nej, jeg blev også lidt paf og overrakte hende med det samme et bøvet og overrasket "HVAR'?!" da hun sagde det. Men jeg kunne jo ikke rigtig vride armen om på hende, så sagde bare, at så måtte jeg jo ringe igen på torsdag...

0

Del dette indlæg

:mailbox:

Hurra, idag kom vores kysseklokkebordkortholdere! (Verdens længste ord. :))

Og de er fiiiiiiine! Jeg er meget tilfreds!!! :cheerleader3: I får lige den "sædvanlige" billedserie:

post-43333-1287165068.jpg

Selve pakken. Ku godt fornemme på postbudet, at hun var lidt bange for at der var smadrede sager deri. Det rasler jo!

post-43333-1287165074.jpg

Der åbnes - JUBII, BOBLEPLAST! Pop, pop, poppop, pop, pop, poppop, poppepop...!

post-43333-1287165079.jpg

Fire pakker af 12 stk (ligner noget man køber i Ærlige Bent)

post-43333-1287165084.jpg

Og så fine er de med bordkort i :) Båndet sidder totalt umuligt på dem alle sammen, men det er besides the point, det ville jeg alligevel skifte ud. :) Men klokkerne er rigtig rigtig fine. Var netop begyndt at frygte at de virkede sådan lidt blik-agtige, som om man kunne trykke dem sammen, men det er slet ikke tilfældet. Der er gods i dem ;) Og de har en fin lyd :) Og en pæn overflade, synes jeg. Ikke sådan MEGAskinnende, men heller ikke sådan, at jeg frygter at de pludselig bliver grimme i farven.

Er meget glad og tilfreds. :)

0

Del dette indlæg

Øøøøøøjjj hvor er de fine!!! :) Dejligt at se dem med bordkort i, så man for den rigtige fornemmelse af dem....

Ja og man får en fornemmelse af størrelsen også. :) Jeg synes faktisk de er finere i virkeligheden end på billederne. :cheerleader3: Jeg må dog indrømme at samlingen ovenpå klokken (altså bunden af hjertet) vist ikke er helt så pæn som dem fra Calligraphen, men den skal jo alligevel dækkes af et bånd, så det gør ikke noget. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer