Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

det kan gøre på 5 minutter. hvis fotografen er rimelig tjep til lige at dirigere folk rundt kan det gøres super hurtigt. vores tog i hvert fald kun 5 minutter at få taget lige inden vi gik til bords ;)

Åh, jeg ELSKER at høre om, når tingene går hurtigere end planlagt! :cheerleader3: Håber vi kan finde minimum 5 minutters tørvejr så :loveboard:

0

Del dette indlæg

Rigtig flotte æsker - og indholdet ser da rigtig lækkert ud! Er sikker på, at det nok skal falde i gæsternes smag :thumbsupsmileyanim:

:BKSTREET: til din far! Han lyder da bare fantastisk!

Og er sikker på, at vejret nok skal arte sig - det gør det altid, når jeg har ferie :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvis nu en vejrudsigt ikke passer, er det så mest sandsynligt, at man får vejret der har været forudsagt til dagen før, eller dagen efter, eller ingen af delene?

Der loves regn lørdag, men høj solskin og 16 grader søndag... :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh flotte flotte æsker og super søde kysseklokker :loveboard:

Hvor lyder det bare til du også har en rigtig sød far :heart:

hvis du tjekker vejret her http://vejret.dk/Aalborg/ så ser det ud til at blive dejligt bryllupsvejr på din dag :) Krydser fingre for det er dem der har ret :)

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg

Superflotte æsker og jeg foretrækker nu også det søde indhold fremfor rim osv :denmarkflag:

og pas på med spilene, min kæresten kan slet ikke stoppe, hvis han får et nyt spil :rolleyes:

Altså lakridskarameller kan man da altid bruge. :wink: Og ja, jeg har også overvejet om det mon er klogt at give ham spillene. Måske skulle jeg bare give ham dem når vi kom hjem fra bryllupsrejse, så jeg ikke risikerer at han ikke gider med der :tunge:

Uhh flotte flotte æsker og super søde kysseklokker :loveboard:

Hvor lyder det bare til du også har en rigtig sød far :heart:

hvis du tjekker vejret her http://vejret.dk/Aalborg/ så ser det ud til at blive dejligt bryllupsvejr på din dag :) Krydser fingre for det er dem der har ret :)

:kiss: Oh happy day, det ser jo perfekt ud med vejret! :cheerleader3: Men skal nok passe på med at glæde mig for tidligt, for det var selvsamme hjemmeside, der lovede mig regn tidligere idag :shooter:

0

Del dette indlæg

I feel pretty... I feel happy...

Har været til prøveopsætning idag! :cheerleader3: Og jeg har været en SLEM zilla. :badgirl::blush: Har nemlig ikke taget billeder af prøvehåret. :sm: SORRY! Skulle pludselig løbe afsted for at nå min aftale med lægen (der stadig ikke kan gøre en skid ved min hals :shooter:), og frisøren ville jo have sine hårnåle, inden jeg løb afsted. Så ingen billeder.

Men I kan tro, at det blev fint! :cheerleader3: Det bliver sat op i en meget blød og ret fyldig opsætning med sideskilning og krøller. Lidt af la Gittepits hår, tror jeg faktisk. Følte mig meget smuk med det, ku faktisk ikke lade være med at kigge mig selv i spejlet. :badgirl: Og så med diadem og sløret sådan ca. midt bagpå hovedet, så det dækker noget af håret, men ikke alt.

Jeg vidste at jeg ikke ville have sløret HELT nede i nakken, men ikke hvor højt det skulle sidde. Frisøren havde først tænkt sig, at det skulle sidde højt på hovedet men sammen med didademet fik det mig bare til at føle mig lidt som en gammel brud... Lidt Dronning Ingrid agtigt. Det var faktisk smukt, men en lidt for "gammel" stil til mig. Så sløret kommer lidt ned, og så kommer der lidt spilop i håret, så det virker lidt ungt.

Og der bliver ingen nedhængende totter, dett er i hvert fald ikke planen nu. Det så så fint og enkelt ud, at jeg havde "bar pande", hvor håret bare var trukket til siden, og sådan nogle totter plejer også lynhurtigt at komme bag øret på mig. :badgirl:

Makeuppen kan I godt se lidt billeder af. På en måde i hvert fald. Tonsede jo rundt i byen efter opsætningen, så har nok svedt det halve af det af + hun lagde ikke primer og fik ikke farverne tonet HELT ud, som de ellers skal. Men jeg har da taget lidt billeder her efter at jeg kom hjem, og de kan måske give et indtryk. Det er en ret let makeup, med en "tynd" foundation, så man stadig kan se mine fregner, brune farver på øjnene, sort streg, mascara og en lipgloss med lidt lyserød og guld i. :)

Ser nogenlunde sådan ud (abstraher lige fra håret osv.)

post-43333-0-72316900-1309524157.jpg

post-43333-0-77415500-1309524152.jpg

Hvad siger I? Jeg havde måske lidt "forventet" at eg ville få et chok over hvor meget makeup, hun ville putte på mig, og det fik jeg slet ikke. Det er ret enkelt. Men jeg synes det er pænt. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Make up'en er virkelig fin! :) Synes det er så godt at dine fregner ikke bliver dækket. Det ville bare være helt forkert. :)

Men jeg kan nu ikke lade være med at undre mig over, at din frisør ville have hårnålene igen. :blink: Det er jo ikke just dem der vælter budgettet.

:back2topic: Jeg GLÆDER mig til at se dit hår på dagen! Jeg tror på det passer så godt til dig! :super:

0

Del dette indlæg

Suuuuper fin makeup - du bliver sådan en nydelig brud :)

Haha ja, meget sjovt med hårnålene :D Men jaja, det er vel fair nok. Men alligevel - troede også, at det var med i prisen for en prøveopsætning :D Og altså, bruger hun dem så i andres hår? oh well, det er jo ligegyldigt :)

uhhh hvor er det spææændende, at det er så snart :balloon:

0

Del dette indlæg

Make up'en er virkelig fin! :) Synes det er så godt at dine fregner ikke bliver dækket. Det ville bare være helt forkert. :)

Men jeg kan nu ikke lade være med at undre mig over, at din frisør ville have hårnålene igen. :blink: Det er jo ikke just dem der vælter budgettet.

:back2topic: Jeg GLÆDER mig til at se dit hår på dagen! Jeg tror på det passer så godt til dig! :super:

Tak :) Er også glad for at fregnerne stadig er der, så jeg ikke bliver helt "visket ud". Jeg hverken hader eller elsker mine fregner, men når jeg nu engang har nogen, så synes jeg at de skal have lov at være med ;)

Jeg ved heller ikke, om det var fordi hun ville have hårnålene, eller om det var fordi hun lige lynhurtigt ville vise mig håret nede med krøller og slør (hvilket vi hurtigt blev enige om slet ikke rigtig fungerede) eller om det var fordi hun tænkte at jeg ville føle mig forlegen ved at rende rundt i byen på den måde... :) Det hele gik så hurtigt, så tænkte ikke videre over det.

Spurgte dog under opsætningen, om hun egentlig skulle have nålene tilbage efter brylluppet, og det skulle hun trods alt ikke. :)

Og ja, jeg synes faktisk også at det passede ret fint. :) Ret anderledes end hvad jeg normalt ser mig selv med, men nu kan jeg ikke rigtig forestille mig andet hår som "mit bryllupshår" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot makeup til dig!! Håret må være en overraskelse til os så :D GLÆDER mig sådan til at se dig når du viser billeder fra dagen!!

Haha tor jeg har 100 hårnåle fra i lørdags, god måde lige at få gratis hårnåle ;)

0

Del dette indlæg

Synes den make up er super flot, og glæder mig rigtig meget til at se, hvordan håret kommer til at se ud..

Håber du snart er frisk og på toppen igen - godt du har sådan en skøn kæreste og far, der kan træde til når der er behov :thumbsupsmileyanim: Nu er der snart kun en uge til vores store dag, og jeg synes det stadig er helt uvirkeligt :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Flot makeup til dig!! Håret må være en overraskelse til os så :D GLÆDER mig sådan til at se dig når du viser billeder fra dagen!!

Haha tor jeg har 100 hårnåle fra i lørdags, god måde lige at få gratis hårnåle ;)

Tak :)

Hehe og ja, masser af gratis hårnåle, men til den pris, synes jeg egentlig det er fair nok, at de "følger med" :tunge:

Synes den make up er super flot, og glæder mig rigtig meget til at se, hvordan håret kommer til at se ud..

Håber du snart er frisk og på toppen igen - godt du har sådan en skøn kæreste og far, der kan træde til når der er behov :thumbsupsmileyanim: Nu er der snart kun en uge til vores store dag, og jeg synes det stadig er helt uvirkeligt :rolleyes:

Tak :) Ja kun en uge... Uh... Jeg synes også det er totalt uvirkeligt. Kan godt mærke at jeg laver bryllupsting hele tiden, men har det lidt som om at jeg laver det til en andens bryllup. Har vist ikke helt fattet at JEG skal giftes. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Lidt længe siden at jeg har været forbi din tråd :oops:

Hvor blev jeg ked af at læse om din farmor :hug: Har selv en farmor og bedstefar som har det rigtig skidt. Så de kunne heller ikke være med til brylluppet. :( Kan godt forstå at det er rigtig hårdt for din far og resten af familien :bearhug:

Vi fik taget gruppebillede på 10 min tror jeg. Men vores gæster skulle også gå lidt. Så selve opstillingen og billede tog nok også 5 min som Metteholm skrev om sit. Jeg glæder mig så meget til at se det :biggrin:

Super flot makeup. Syntes den minder lidt om sådan min så ud. Og det var bare rigtig fantastisk til kjole og slør. Jeg var også bange for at min makeupatist ville putte helt vildt meget i hovedet på mig, men det gjorde hun heldigvis heller ikke

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt længe siden at jeg har været forbi din tråd :oops:

Hvor blev jeg ked af at læse om din farmor :hug: Har selv en farmor og bedstefar som har det rigtig skidt. Så de kunne heller ikke være med til brylluppet. :( Kan godt forstå at det er rigtig hårdt for din far og resten af familien :bearhug:

Vi fik taget gruppebillede på 10 min tror jeg. Men vores gæster skulle også gå lidt. Så selve opstillingen og billede tog nok også 5 min som Metteholm skrev om sit. Jeg glæder mig så meget til at se det :biggrin:

Super flot makeup. Syntes den minder lidt om sådan min så ud. Og det var bare rigtig fantastisk til kjole og slør. Jeg var også bange for at min makeupatist ville putte helt vildt meget i hovedet på mig, men det gjorde hun heldigvis heller ikke

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Hyggeligt, at du kigger forbi igen :hug: Jeg er heller ikke for god til at tjekke tråde pt. :oops:

Er ked af at høre, at din farmor og bedstefar også har det skidt og ikke kunne komme med :bearhug: Det er sgu træls, at de bliver gamle, de søde mennesker :(

Og dejligt at høre (igen) at gruppebilleder kan tages hurtigt! :)

0

Del dette indlæg

ARJ, HALLO?!

Så får man lige en mail fra Star Tours om at ens fly til hjemrejsen er blevet rykket, så vi ikke er i København klokken 14 et-eller-andet men først 17.45.

Det er jo PÆNT irriterende, når vi allerede har købt billet til et fly der flyver 17.40 (y)

Og godt nok kan vi få ændret biletten, men Norwegian har ikke senere afgange den dag. Ih!!!! (y):pokey::td::sm::angry::shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det nu jeres bryllupsrejse går hen??

Til Phuket i Thailand :cheerleader3:

Ahh ja, det kan jeg jo godt huske, når du skriver det...skøøønt....

Hvordan går det med halsen???? :hug:

Ja det er helt vildt at tænke på. Giver faktisk et lille sug i maven. Bare mig og min elskede på nogle utroligt smukke strande, på elefantryg, i poolen og på vores lækre hotelværelse... Yay! :)

Halsen gør stadig ondt. (y) Kan ikke rigtig mærke nogen bedring :td: Sødt af dig, at spørge :hug:

0

Del dette indlæg

Ja det er helt vildt at tænke på. Giver faktisk et lille sug i maven. Bare mig og min elskede på nogle utroligt smukke strande, på elefantryg, i poolen og på vores lækre hotelværelse... Yay! :)

Halsen gør stadig ondt. (y) Kan ikke rigtig mærke nogen bedring :td: Sødt af dig, at spørge :hug:

Undskyld....er jeg den eneste, der læser det dér med en undertone -HAHA-

Ej, den hals må da snart blive bedre - plejer det ikke kun at vare en god uge, når det sådan skal gå over af sig selv??

1

Del dette indlæg

Surt med flyet!! Synes faktisk I skal ringe til Star tours og klage, da I jo har bestilt fly videre - så må de komme med en løsning eller i det mindste betale kompensation for det fly, I ikke kan nå/overnatning.

:bearhug: Håber snart halsen går i orden!

0

Del dette indlæg

Undskyld....er jeg den eneste, der læser det dér med en undertone -HAHA-

Ej, den hals må da snart blive bedre - plejer det ikke kun at vare en god uge, når det sådan skal gå over af sig selv??

-HAHA-:BKSTREET: Man er da ret sej, hvis man kan :bed: på en elefantryg :fløjt:

Og jo, lægen mente også at det nok gik over "om en uges tid". Og så måtte jeg jo fortælle ham, at den havde været øm siden mandag i sidste uge. :angry: Han sagde, at jeg gerne måtte komme igen i løbet af næste uge, hvis jeg var bekymret, men han kunne ikke rigtig gøre noget ved det, når det var en virus :pokey: Hans eneste råd var, at jeg brugte næsespray inden jeg sov, sådan at jeg i højere grad ville trække vejret gennem næsen end gennem munden, og dermed gav halsen lidt ro.

Håber godt nok, at det snart forsvinder! :unsure:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer