Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Tak for alle jeres søde tillykke'er, det varmer helt vildt! :bearhug:

Man bruger ikke snittet til noget på videregående udd. så det skal du ikke tænke på. FLOT, det er det!

Hehe I know men derfor må man vel godt være lidt stolt alligevel, må man ikke? :tunge:

--

Har så også fået blomster af svigermor, storebror (overrakt af min 3-årige niece :loveboard: ) og mor, som også lige synes at jeg skulle have en sød lille frø og 500 kr som jeg "selv kunne købe noget for". Hun er tosset, hende mor! Men rigtig sødt :):loveboard:

Man må ALTID være stolt, var mere bange for du var ked af det på den facon du skrev det men det er jo heldigvis ikke tilfældet, WEEE! Nu har du en DEJLIG lang sommerferie!

Nå! Hehe, det var sødt af dig, men nej nej, det er vist bare dårlig humor :wink: Sådan lidt ligesom, når jeg får 10 og min far spørger: "Jamen hvad gik der galt?" :rolleyes: Jeg er MEGET MEGET tilfreds. :cheerleader3:

Feeeeeeeeeeeeeeeeeeerieeeeeeeeeeeeeee!!! (Mangler altså en smiley, der savler helt Homer-agtigt... Mmmmmm.... Feeeerieeeeee... Hehe!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KÆMPE TILLYKKE...!! Velkommen på den anden side, ferie er SKØNT, havde helt glemt at folk faktisk stadig er til eksamen (og arbejder for den sags skyld), indtil jeg så din tråd..

TAK! :kiss:

Haha, og jeg kender det godt, uni og arbejde findes heller ikke rigtig i min verden længere. :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde tillykke'er, det varmer helt vildt! :bearhug:

Man bruger ikke snittet til noget på videregående udd. så det skal du ikke tænke på. FLOT, det er det!

Hehe I know men derfor må man vel godt være lidt stolt alligevel, må man ikke? :tunge:

--

Har så også fået blomster af svigermor, storebror (overrakt af min 3-årige niece :loveboard: ) og mor, som også lige synes at jeg skulle have en sød lille frø og 500 kr som jeg "selv kunne købe noget for". Hun er tosset, hende mor! Men rigtig sødt :):loveboard:

Man må ALTID være stolt, var mere bange for du var ked af det på den facon du skrev det men det er jo heldigvis ikke tilfældet, WEEE! Nu har du en DEJLIG lang sommerferie!

Nå! Hehe, det var sødt af dig, men nej nej, det er vist bare dårlig humor :wink: Sådan lidt ligesom, når jeg får 10 og min far spørger: "Jamen hvad gik der galt?" :rolleyes:Sidder og smiler ad din far, mens jeg lader tankerne gå tilbage til 1982, hvor jeg efter 4 dage med fest og farver, gik op til folkeskolens udvidede afgangsprøve i dansk, og fik 11 :cheerleader3: Da jeg lykkelig fortalte min far det, var hans tørre kommentar: "Hvorfor fik du ikke 13?", sagt med et stolt og kærligt smil til hans datter. Hans venner var ved at dø af grin, og jeg fik et glas iskold hvidvin for at fejre den gode karakter. Jeg er MEGET MEGET tilfreds. :cheerleader3:

Feeeeeeeeeeeeeeeeeeerieeeeeeeeeeeeeee!!! (Mangler altså en smiley, der savler helt Homer-agtigt... Mmmmmm.... Feeeerieeeeee... Hehe!)

0

Del dette indlæg

Ihhh... Sidder lige og tænker på alle de ting, som jeg gerne VILLE have givet Brian i morgengave, men budgettet siger stop nu... :blush:

Men jeg skriver dem lige, så kan jeg huske dem som idéer til senere gaver. Der er jo både 30 års fødselsdag, svendegilde og 1 års bryllupsdag indenfor oveskuelig tidsramme :wink:

Playstation 3

Noget superfedt værktøj

Tur i ferrari

Ét billede af mig i ramme, hvor billedet skulle være nøgen men dækket af rosenblade a la American Beauty (ærgrer mig lidt over at jeg ikke fik den idé til boudoir, men hey - mon ikke han godt vil have flere nøgenbilleder af sin kone henad årene :tunge:)

Guldhalskæde til at have sin vielsesring i, når han er på arbejde

Guldmanchetknapper, som han en dag kan give i arv til en søn eller svigersøn

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først et råb fra mig i koret med alle de andre: TILLYKKE, hvor er det flot at ende med sådan et resultat i sin bachelor! :thumbsupsmileyanim:

Dernæst - gode ideer til morgengaver, især den med rosenbladene kan jeg li'. Lidt ærgeligt at vi har aftalt at vi ikke giver morgengaver ( :shooter: ), da vores budget er SÅ overskredet allerede :blink:

(altså, det der budget vi aldrig rigtig fik lavet før end vi var mere end i gang med at planlægge...).

NYD din ferie - drømmer mig lige tilbage til ferie-delen af Uni :wink:

KH Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Endnu engang tak for jeres søde hilsner. :bearhug:

Igår var HTB og jeg til brudevalsundervisning. Og det var da peace of cake at danse! :bunny_4: Ej, vi skal nok kikse på dagen, hehe, men umiddelbart virkede det altså meget nemt. :) Og vores instruktør var SÅ sød (det er også ham, der har undervist os det sidste halve år, så han synes vist også at det var lidt hyggeligt, at følge os, tror jeg :)), det var nærmest som lige at have en bryllupscoach, hehe.

Og han kendte vores band, og lyste helt op da vi nævnte dem, og sagde at DET ville vi i hvert fald ikke fortryde! Det var dejligt, lige at få en god anbefaling med. :thumbsupsmileyanim:

Han kendte så åbenbart også croquismodellen fra min PA, haha. Han ville lige høre, hvad vi havde lavet på PA, og da han hørte om min spurgte han med det samme "Det skulle vel ikke være Andreas...?". Hehe.

Nå, men alt i alt en super oplevelse hos House of Dance (as always! Hvis I overvejer at gå til dans så kan jeg VARMT anbefale dem!!!!!) så nu skal vi bare lige øve trinene lidt herhjemme, og så er vi klar til at åbne ballet til til brylluppet :wink::bunny_4:

... Tilgengæld er jeg lidt bange for at jeg er ved at blive syg :( Har drønondt i halsen, er snottet og bare generelt "vag". :( Ikke så heldig timing, da jeg egentlig skal ned og se kjolen igen i aften, men selvfølgelig hellere nu end om 2½ uge :wink:

0

Del dette indlæg

Det lyder bare som en :super: PA!

Kæmpe tillykke med den flotte bachelor eksamen :thumbsupsmileyanim: Det er rigtig godt gået!

Og fedt I har rimelig godt styr på brudevalsen. Vi er også så småt igang med at øve herhjemme og synes heller ikke det virker helt umuligt at gå til :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder bare som en :super: PA!

Kæmpe tillykke med den flotte bachelor eksamen :thumbsupsmileyanim: Det er rigtig godt gået!

Og fedt I har rimelig godt styr på brudevalsen. Vi er også så småt igang med at øve herhjemme og synes heller ikke det virker helt umuligt at gå til :)

Den var helt super! :thumbsupsmileyanim:

Og tak. :)

Og fedt, at I har fod på brudevalsen også. Man drejer jo nærmest bare rundt og rundt.. Hehe. Det klarer vi nok! :bunny_4:

Åhh Mette, kan ikke lade være med at smile, hver gang jeg ser dit nye profilbillede :biggrin:

Håber at sløjheden hurtigt forsvinder igen! :bearhug:

Hehe, jeg er da lækker på det billede! :fløjt: Men, ja jeg smiler også når jeg ser det. Good times! :super:

Og jo tak med sløjheden... Skal mod Kennedys om to timer og føler lidt at jeg skal kaste op og er totalt feberklam. SUK! :(

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået oprettet en kundemappe, hvor jeg kan se mine boudoirbilleder.

Uh, det er svært at se sig selv sådan, synes jeg. :unsure:

Der er 105 billeder...

Heraf knap 30, som jeg umiddelbart tænker, at jeg gerne vil have...

3-4 som jeg synes er RIGTIG gode, men kun ét, hvor jeg tænkte WAUW!

Jeg ved ikke helt, hvordan jeg har det. På en måde, er der mange, som jeg gerne vil have, og på en måde synes jeg bare at der er enormt mange, hvor jeg ser super usikker og forvirret ud.

Er nok bare selvkritisk, men tænkte ikke sådan umiddelbart "Wauw, jeg er for lækker", da jeg kiggede dem igennem :unsure:HUUG

Må lige lure dem et par gange mere, tror jeg... Faktisk også svært at regne ud, hvilke Brian ville synes var flotte. :huh:

0

Del dette indlæg

Åhhh kan jeg sagtens forestille mig. Er også super selvkritisk og synes altid jeg ser underligt ud på billeder... MEN er sikker på, at næsten ligegyldigt hvilke billeder, du vælger, vil Brian synes rigtig godt om dem :cheerleader3:

Selvom vi ikke altid synes os særlig lækre og tiltrækkende, ser vores mænd/kærester jo på os med et helt andet syn.

Kan ikke huske, hvor mange du skal vælge? Men at du skal tage nogle med forskellig udtryk, stilling m.m.

Og mon ikke noget bar hud altid falder i god jord :thumbsupsmileyanim::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer