Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

uuuh så kom der da lige en kææææmpe beretning om polterabend - fantastisk!!! :cheerleader3:

Lyder til det har været en helt overvældende og fantastisk dag!! tænkte også meget på dig i går kan du tro!

Meget overvældende og meget fantastisk. :)

Dejligt, at du tænkte på mig :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en kanon dag :thumbsupsmileyanim: Fedt at din mor holdte ved så længe!

Det var en dejlig opdeling af din PA, meget overskuelig :wink:

Og det er da en dejlig kæreste du har dig der, der laver lagsagne og det hele :cheerleader3: :cheerleader3: og lidt sødt at han havde ledt efter dig i nat !

Og glæder mig til at der kommer billeder fra dagen!!!

Redigeret af gojsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg igennem din PA-beretning! :cheerleader3:

Det lyder bare til at have været en super hyggelig og perfekt dag. Glæder mig til at se billeder af dine outfits :thumbsupsmileyanim: Og :respekt: for at holde up til kl.6 næste morgen - det er da fuld valuta for pengene :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ÅH...hvor ville jeg blive blufærdig, hvis ham croquis-manden pludselig stod i min stue........

Haha, det generede faktisk overhovedet ikke mig. Det var slet ikke sådan "klamt", han var bare nøgen og helt nede på jorden. :) Jeg tror den eneste, der måske blev lidt flov var Brians søster (som vistnok hellers var den, derr heppede mest på at der hørte nøgenhed med til til PA, haha!)

Bliver lige nød til at nævne at jeg ved hvem den nøgne mand er :)Og.... at jeg tror jeg kender glaspusteren ;)Har en sjov "note" om den nøgne herre!

Haha, du kender da også alle! :tunge: Uh, og den note... Den er du jo næsten nødt til at skrive eller i det mindste sende mig en PM med. :fløjt:

Sikke nogle fantastiske outfits ! Lyder som en dejlig dag i godt selskab biggrin.gif(Er ny og har fulgt lidt med på sidelinjen indtil nu blush.gif)

Hehe, ja det var superfedt, og jeg følte mig RÅLÆKKER! :c166: Og velkommen til! :balloons:

Haha hvor ser du bare godt ud!! :thumbsupsmileyanim: Og Kevin troede, at den nøgne mand havde en helt vildt behåret ryg :griner:-

-HAHA- Priceless!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver lige nød til at nævne at jeg ved hvem den nøgne mand er :)Og.... at jeg tror jeg kender glaspusteren ;)Har en sjov "note" om den nøgne herre!

Haha, du kender da også alle! :tunge: Uh, og den note... Den er du jo næsten nødt til at skrive eller i det mindste sende mig en PM med. :fløjt:

Neejj....du må ud med sproget her....jeg er nysgerriggg....... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Åhhh Jamen jeg går i klasse med en der har gået i klasse med den kære Andreas i folkeskolen... Der HADEDE han bare piger helt vildt. Nu er han polyamorøs men kun envejs :biggrin: altså han vil ikke have nogen af hans kærester er det he he....

Og glaspusteren er vist min svogers tante hvis ikke jeg ser forkert.

0

Del dette indlæg

Åhhh Jamen jeg går i klasse med en der har gået i klasse med den kære Andreas i folkeskolen... Der HADEDE han bare piger helt vildt. Nu er han polyamorøs men kun envejs :biggrin: altså han vil ikke have nogen af hans kærester er det he he....

Ja nogle gange bliver tingene anderledes end man havde gættet på.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en skøn dag :cheerleader3: haha og den der hat er total dronning Margrete-stil :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror faktisk ikke, der er andre end Peter Frödin og ham den anden, der kan synge "Vent på mig", så den lyder fantastisk - altså ikke at jeg kan synge, men lige den lyder altid ekstra forfærdeligt, så super at det lige er den, du giver den gas til i karaoke GP

0

Del dette indlæg

Charming :rolleyes: Hehe... Men hey, hvis det fungerer for ham og pigerne, så er det jo bare sådan det er :wink:

0

Del dette indlæg

Lyder som en skøn dag :cheerleader3: haha og den der hat er total dronning Margrete-stil :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror faktisk ikke, der er andre end Peter Frödin og ham den anden, der kan synge "Vent på mig", så den lyder fantastisk - altså ikke at jeg kan synge, men lige den lyder altid ekstra forfærdeligt, så super at det lige er den, du giver den gas til i karaoke GP

Haha, jamen jeg har ALDRIG sunget karaoke før, så den skulle da bare have MAX gas! GP Kan også lige tilføje, at jeg ikke lige vidste, at man først skulle synge ordene, når de skiftede farve... Og jeg mente altså at sangen startede lidt før at den rigtigt gjorde :blush: Så jeg begyndte jo bare at BRØLE derudaf ca. 10 sekunder for tidligt, mens Brians søster skraldgrinende skubbede til mig og forsøgte at signalere "vent nu lidt for helvede!". -HAHA-

0

Del dette indlæg

Charming :rolleyes: Hehe... Men hey, hvis det fungerer for ham og pigerne, så er det jo bare sådan det er :wink:

Helt enig... Tror også at de der kender ham synes det er sjovere :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer