Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej hvor er du fiiiiin! Lige et spørgsmål, Hvad gør du med slæbet når du skal danse?

Der bliver lavet et lille ophæng, så kjolen kan "bindes op". Jeg synes godt nok, at det er pænest at bruge dansestroppen, men jeg regner med at give den gas på dansegulvet, så gider ikke have slæbet i hånden! :bunny_4:

Og tak :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh Mette siger det igen og igen. Du er bare SMUK i din kjole :toot: :toot: :toot:

Jeg syntes også du skal have opsat hår, og er vild med din halskæde på billed nr 1. Syntes den passer bedst til din kjole og look...

Men men men lige meget hvad du vælger er du bare SMUK :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Tillykke med vores milepæl :balloons:

Nu er det sørme lige om lidt :cheerleader3:

Tillykke med milepælen :denmarkflag:

Nu er der dælme ikke længe til :cheerleader3::blink:

Det er I DEN GRAD lige om lidt!! :cheerleader3: Men der må være noget galt med min ticker, for den siger om 28 dage. :blink:

Du er så smuk i din kjole - og giver dig ret i at en kæde med vedhæng er smukkest til

Tak Lena :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde forresten lige et mini-bryllupsmareridt i nat :blink: Drømte at alle perlerne på kjolen var blevet sorte. :blink: Og da jeg vågnede (i nat) var jeg totalt forvirret over om det var rigtigt eller ej. Havde MEGET lyst til at gå ind og starte computeren op og tjekke, haha. :tunge:

Og da jeg så faldt i søvn igen, havde jeg sørme mit første PA-mareridt :blink: (Jeg er så velsignet at jeg kan have flere mareridt på samme nat :rolleyes: ) Kan ikke 100% huske det, men det var noget med at Brian havde luret, at han skulle afsted på lørdag, og så kom vi op og slås om min telefon, fordi der var info om hans PA i min indbakke. Og her kommer det creepy: Så kommer djævlen ind i soveværelset, tager Brian med sig og siger "Det bliver en dag du ALDRIG glemmer". Tror I lige, at jeg sprang op af sengen? :o

0

Del dette indlæg

Wooow hvor livagtigt :shooter: Forstår godt du blev vildt forskrækket... Hvad ligner det at give sådan et skrækscenarie over hans PA :pokey:

Tror ikke jeg turde falde i søvn igen, hvis jeg vidste, at endnu et mareridt kunne overmande mig :unsure: Hvad kan det ikke blive til til sidst...

0

Del dette indlæg

Wooow hvor livagtigt :shooter: Forstår godt du blev vildt forskrækket... Hvad ligner det at give sådan et skrækscenarie over hans PA :pokey:

Tror ikke jeg turde falde i søvn igen, hvis jeg vidste, at endnu et mareridt kunne overmande mig :unsure: Hvad kan det ikke blive til til sidst...

Jeg kan bare et eller andet med at få en træls nat :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Og jeg siger det lige igen:

HOLD OP, hvor er jeg glad over den tilretning igår!!!! :bunny_4: SÅ dejligt, at jeg blev glad for kjolen igen, men også bare SÅ dejligt at jeg kunne komme i den uden at blive totalt rødplettet på hele kroppen og rigtig rigtig dejligt, at den overhovedet ikke var for lille mere! :cheerleader3:

Var jo ved at stresse mig selv over at jeg SKULLE træne tre gange hver uge... Nu tør jeg faktisk godt skippe f.eks. idag, hvor jeg seriøst ikke gider, fordi det regner og hvor jeg helst skal være frisk i aften (hvilket er umuligt, hvis jeg tager ind og træner) fordi vi skal i teatret og se Don Ranudo i aften (ih, jeg glæder mig! :)). :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Tillykke med den vilde milepael :cheerleader3:

Tak :kiss: En uge og to dage er nu også en RET vild milepæl, synes jeg :wink:

1 måned!! Så går det altså stærkt fra nu af!!!!

hehe fjollede drømme!

Tak :hug: Og ja, det går sikkert mega hurtigt nu! Ved ikke helt om det er godt eller skidt, haha. :tunge:

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen søde Mette :) hvor er det vildt, at der kun er en måned tilbage nu! Så kan du også slippe af med alle de tossede mareridt ;)

Og du ser jo bare helt fantolastisk ud i den kjole!!!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepælen!!! :cheerleader3:

Jeg synes klart den tynde kæde med perlen og perle øreringene vinder... (men jeg havde jo det samme på, så måske er det derfor :rolleyes: )

Åh du var i Kennedys! Jeg savner Kennedys! Tror du man må komme derud og bare være lidt inde i prøverummene? Og lige et smut ned på deres fantastiske toiletter? :fløjt:

Kan se det var Stine der hjalp dig! Ih, de er altså bare så søde derude! Signe og Stine var mine brudekjole gudinder :loveboard:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen!!! :cheerleader3:

Jeg synes klart den tynde kæde med perlen og perle øreringene vinder... (men jeg havde jo det samme på, så måske er det derfor :rolleyes: )

Åh du var i Kennedys! Jeg savner Kennedys! Tror du man må komme derud og bare være lidt inde i prøverummene? Og lige et smut ned på deres fantastiske toiletter? :fløjt:

Kan se det var Stine der hjalp dig! Ih, de er altså bare så søde derude! Signe og Stine var mine brudekjole gudinder :loveboard:

We love Kennedys!!! Stine og Signe har også hjulpet mig meget + Sabine! Søøøøøde piger!!!!!! Og ja, hvad sker der for at de har SÅ indbydende toiletter? Helt spa-agtigt med stearinlys, musik, personlige håndklæder og hvad ved jeg. LOVE! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen søde Mette :) hvor er det vildt, at der kun er en måned tilbage nu! Så kan du også slippe af med alle de tossede mareridt ;)

Og du ser jo bare helt fantolastisk ud i den kjole!!!! :)

Hov, jeg havde slet ikke set din besked :blush:

Men tak for tillykke og søde ord (haha fantolastisk :biggrin: ) :hug:

Og ja, det bliver fedt at slippe for tossede mareridt (men mon man så får babymareridt bagefter? :tunge:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer