Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Damn, nu er det tredje gang jeg skriver det her, fordi jeg bliver ved at komme til at klikke mig væk fra siden, inden jeg har postet besvarelsen :rolleyes:

Det er nogle rigtig fine armbånd! Og jeg er jo en sucker for sådan symbolik :loveboard:

Vil ønske dig rigtig god fornøjelse med photoshout idag. Du bliver STANGLÆKKER med alle de skønne ting du har fundet til dine outfits :c166: Og du KAN ikke glemme det vigtigste, der skal til for at dine billeder bliver en succes, nemlig DIG!

Kan godt forstå hvis du er lidt nervøs, men er sikker på fotografen er rigtig sød, og forstår at få dig til at føle dig tilpas :) Husk at NYDE oplevelsen, for det er jo nok ikke noget du bevæger dig ud i igen lige foreløbig :wink:

Og bare rolig, det er DINE billeder, og fotografen må ikke lægge dem ud nogen som helst stedet uden din tilladelse.

God fornøjelse smukke Mette :17:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Damn, nu er det tredje gang jeg skriver det her, fordi jeg bliver ved at komme til at klikke mig væk fra siden, inden jeg har postet besvarelsen :rolleyes: Det er nogle rigtig fine armbånd! Og jeg er jo en sucker for sådan symbolik :loveboard:Vil ønske dig rigtig god fornøjelse med photoshout idag. Du bliver STANGLÆKKER med alle de skønne ting du har fundet til dine outfits :c166: Og du KAN ikke glemme det vigtigste, der skal til for at dine billeder bliver en succes, nemlig DIG! Kan godt forstå hvis du er lidt nervøs, men er sikker på fotografen er rigtig sød, og forstår at få dig til at føle dig tilpas :) Husk at NYDE oplevelsen, for det er jo nok ikke noget du bevæger dig ud i igen lige foreløbig :wink:Og bare rolig, det er DINE billeder, og fotografen må ikke lægge dem ud nogen som helst stedet uden din tilladelse.God fornøjelse smukke Mette :17:

:kiss: Jeg nåede ikke at svare på den her imorges, men jeg nåede lige at læse den, inden jeg smuttede ud af døren, og det hjalp altså! Tak :hug:

Rigtig god fornøjelse i dag, Mette! :)Jeg glæder mig meget til at høre om oplevelsen.

åååh glæer mig til at høre om det hele, håber det går godt i dag :D

Jeg fortæller liiiiige om lidt :)

0

Del dette indlæg

Boudoir-fotografering

Lad mig starte med at sige én ting: Jeg skal IKKE være model! :tunge: Har egentlig intet problem med at være nøgen, men føler mig altså bare ret så kejtet foran et kamera. :unsure: Og jeg KAMPsvedte (ved ikke, hvad fanden der gik af mine svedkirtler, jeg har sgu da været i bad, og jeg bruger altså også deodorant. Men det LØB ned af mig i dråber :pokey:). Og jeg har røvondt i hele kroppen nu, især min nakke og mine lægmuskler. Av. :blink:

MEN, jeg tør godt håbe på, at billederne bliver gode. :thumbsupsmileyanim: Følte i hvert fald at Sanne (fra TOSA) havde styr på det. Og så ELSKER jeg jo en fotograf, der er omhyggelig og er henne og rette på hår hele tiden, og flytte nakken/foden/hånden et par centimeter for at få det rigtige billede - og det gjorde hun. Og hun var rigtig sød og god til at få mig til at slappe af (så godt som jeg nu kan anyways) Har faktisk kun lutter gode ting at sige om Sanne, hun kan KLART anbefales! :BKSTREET: Og på trods af smerter, sved og kejtethed vil jeg da også godt indrømme, at det faktisk var lidt sjovt at prøve :blush:

Vi nåede også omkring en del forskellige stile, synes jeg :) Vi kom IKKE udenfor (vejret var altså for lumsk), men vi fik taget nøgenbilleder, billeder i brudeundertøj, billeder i den røde kjole med hjertestrømperne, billeder i det lilla korset med vifte og handsker, billeder med vifte og handsker men uden korsettet, og billeder i det koralrøde undertøj. :) Så der var både noget kunstnerisk, noget romantisk, noget sexet, noget sjovt og noget casual. Det er jeg rigtig godt tilfreds med :)

Men jeg er MEGA træt nu... Og jeg kan godt mærke at selvkritikken kommer og viser sit grimme fjæs... Skelede jeg mon på nogle af billederne? Så mit hår fint nok ud? Smilede jeg for bredt? Ikke bredt nok? Kan man se, at jeg sveder? Har jeg topmave på billederne? Og så glemte jeg selvfølgelig at nævne det der med at mine passepartouts er lidt for små, det fik jeg først nævnt halvvejs igennem billederne! :pokey: Håber virkelig ikke, at det ødelægger noget :unsure: Puh... Glæder mig til at se billederne i hvert fald! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

haha vær nu ikke så nervøs, er sikker på det bliver suuuper gode billeder :):cheerleader3: fk du lov at se nogle billeder løbende?

men fedt det var en god oplevelse, og at i nåede de fleste stile igennem selvom vejret var for dårligt udenfor!

og ja kender godt smerten, havde ondt i mine knæ 14 dage efter pga dårlige stillinger - det er hårdt at være model.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

haha vær nu ikke så nervøs, er sikker på det bliver suuuper gode billeder :):cheerleader3: fk du lov at se nogle billeder løbende?

men fedt det var en god oplevelse, og at i nåede de fleste stile igennem selvom vejret var for dårligt udenfor!

og ja kender godt smerten, havde ondt i mine knæ 14 dage efter pga dårlige stillinger - det er hårdt at være model.

Jeg så nogle få billeder løbende, bare sådan lige på kameraet. Det så overraskende godt ud, vil jeg sige. Men lur mig, om jeg ikke finder fejl alligevel, når det kommer til stykket. :unsure: Åh, glæder mig til at se dem! Men altså, hun tog over 300 (!!!) billeder, og jeg skal jo bare bruge 14, og til nød helt ned til 6... Så mon ikke, der er bare nogle FÅ imellem, hvor jeg ikke synes at jeg ser dum ud på :tunge:

Og av av med knæet... Jeg frygter også lidt at min nakke ikke bliver sig selv lige foreløbig. :unsure: Godt at der er en ansigtsbehandling + nakkemassage tilbage inden bryllup :7himmel:

Men ej, jamen hold nu op, hvor er jeg spændt på at se de billeder! :unsure: Sidder både og tænker "Ej, hvor var jeg faktisk lækker på de billeder" og samtidig "shit, jeg ligner en svedig sur gammel dame på dem alle sammen". :tunge:

0

Del dette indlæg

Lyder til at have været en spændende dag :) Uhhh bliver spændende at se billederne, men er sikker på at de bliver gode, og at Brian bliver glad for dem :loveboard::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Det var det bestemt også :) Og tak, jeg håber VIRKELIG at du har ret. :hug: Ellers må han trøste sig med sine nye computerspil :tunge::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg så nogle få billeder løbende, bare sådan lige på kameraet. Det så overraskende godt ud, vil jeg sige. Men lur mig, om jeg ikke finder fejl alligevel, når det kommer til stykket. :unsure: Åh, glæder mig til at se dem! Men altså, hun tog over 300 (!!!) billeder, og jeg skal jo bare bruge 14, og til nød helt ned til 6... Så mon ikke, der er bare nogle FÅ imellem, hvor jeg ikke synes at jeg ser dum ud på :tunge:

Og av av med knæet... Jeg frygter også lidt at min nakke ikke bliver sig selv lige foreløbig. :unsure: Godt at der er en ansigtsbehandling + nakkemassage tilbage inden bryllup :7himmel:

Men ej, jamen hold nu op, hvor er jeg spændt på at se de billeder! :unsure: Sidder både og tænker "Ej, hvor var jeg faktisk lækker på de billeder" og samtidig "shit, jeg ligner en svedig sur gammel dame på dem alle sammen". :tunge:

ja man kan altid finde fejl ved sig selv, jeg kan også se mine billeder og stadig se ting og sager som jeg ville ønske var anderledes men det er nu bare sådan jeg nu engang er, og det er garanteret kun en selv der ser alle de ting ;) man ville vel være alt for kedelig en person hvis man ikke havde sine små skønhedsfejl hist og her ;)

Håber sådan vi får lov at se dem engang, jeg er så nysgerrig!

0

Del dette indlæg

ja man kan altid finde fejl ved sig selv, jeg kan også se mine billeder og stadig se ting og sager som jeg ville ønske var anderledes men det er nu bare sådan jeg nu engang er, og det er garanteret kun en selv der ser alle de ting ;) man ville vel være alt for kedelig en person hvis man ikke havde sine små skønhedsfejl hist og her ;)

Håber sådan vi får lov at se dem engang, jeg er så nysgerrig!

Du har ret. :) Og hun tog jo over 300 billeder, så hvis jeg ikke kan finde 14 uden fejl, så er det jo nok fordi jeg HAR de fejl, og så har Brian jo også set dem før, kan man jo sige. :wink:

Ih, har også allerede nu lyst til at vise dem (og få lidt hjælp til at få det selvkritiske væk måske), men jeg har også lyst til at Brian skal være den FØRSTE der ser dem. Hmm. :unsure: Men HVIS jeg viser dem, så skal jeg nok smide en sms i hvert fald, så du kan styrte herind mens der er sneakpeak :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er glad for du nåede at læse det jeg havde skrevet :)

Det lyder til du har haft en god oplevelse, og er helt sikker på der er kommet nogle rigtig gode billeder ud af det!! Man er altid sin egen værste kritiker, men Brian er jo vild med dig præcis som du er, så selvom du måske ikke vil kunne komme udenom, selv at finde små"fejl", så vil han uden tvivl elske de billeder, du giver ham :)

Synes jo også selv, det tit er de "skævheder" min kæreste har, der gør at jeg elsker ham så højt :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt skiftekjole har jeg da...

Midt i at jeg sidder og ægrer mig over, at det ikke er MIG, der har købt Elvas/Louisetinas skønne dansekjole til brylluppet banker det på døren...

Og så har jeg alligevel en skiftekjole. Dog først en, jeg skifter til, når vi forlader festen. :wink:

Vil I se? :cheerleader3:

post-43333-0-50577100-1308229574.jpg

post-43333-0-09351300-1308229580.jpg

0

Del dette indlæg

Lidt skiftekjole har jeg da...

Midt i at jeg sidder og ægrer mig over, at det ikke er MIG, der har købt Elvas/Louisetinas skønne dansekjole til brylluppet banker det på døren...

Og så har jeg alligevel en skiftekjole. Dog først en, jeg skifter til, når vi forlader festen. :wink:

Vil I se? :cheerleader3:

post-43333-0-50577100-1308229574.jpg

post-43333-0-09351300-1308229580.jpg

Pift Pift :wink: Den er bare rigtig flot!

0

Del dette indlæg

Ihh, også sms til mig hvis der kommer sneakpeak :thumbsupsmileyanim:

Tænker desuden at du er top lækker, men jeg er selv begyndt at have lidt af den nervøsitet du havde inden og jeg skal endda have taget billeder om laaang tid eller om 3 ugers tid :cheerleader3:

Fiiiin skiftekjole! Lige helt perfekt til sådan et late-night skift!

0

Del dette indlæg

Tænker desuden at du er top lækker, men jeg er selv begyndt at have lidt af den nervøsitet du havde inden og jeg skal endda have taget billeder om laaang tid eller om 3 ugers tid :cheerleader3:

Nu ikke hæve forventningerne for meget med sneak :tunge: (Men just in case, kan du så ikke lige sende mig dit nummer igen, for det forsvandt, da min gamle mobil gik i stykker, og jeg skiftede - lå åbenbart på mobil og ikke sim :blink:)

Og jeg er sikker på at du får taget nogle FLOTTE billeder!!! Var det Tina Liv, der skulle tage billeder af dig, eller hvordan? :) Det bliver godt, det er jeg sikker på! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... Jeg fornemmer lidt, at folk synes at vi skal alt muligt inden brylluppet :unsure:

Min storebror fra Sjælland kommer jo herover med sine piger, et par dage før, og i telefonen spurgte han lige, om jeg vidste, hvad far havde planlagt.. Han plejer altid at slæbe os alle med i zoo og tivoli og hvad ved jeg, når de er herovre, men det magter jeg altså IKKE i de sidste dage op til brylluppet :unsure:

Er også begyndt at have lidt second thoughts mht. at få kjole på hos min far. Han kommer jo nok til at være vært for min farmor, bror og to niecer i dagene op til, og min kjole skal helst hænge ude af dragtposen indtil at jeg skal i den. Er ikke heeeeeelt vild med at min kjole skal hænge fremme omkring alle de mennesker og endda to børn. Og heller ikke helt vild med at der skal være så mange mennesker omkring mig, når jeg skal have kjolen på. Der vil jeg egentlig gerne have ro... :unsure:

Håber lidt, at vi kan krejle det sådan, at kjolen istedet for er hos min mor, og at min far så tager en taxa ud til min mor og mig... Min mor ryger godt nok, men ikke indendøre og i hvert fald SLET ikke ovenpå (der hænger hendes egen kjole desuden også), og hun har rum nok til at kjolen kan få et rum for sig selv... Og skal ikke være vært for nogle gæster i forbindelse med brylluppet. Og det er hende, jeg sover hos natten inden. Giver det så ikke mere mening? :unsure:

0

Del dette indlæg

Hey jeg stemmer for at du bruger din nye sexede kjole som dansekjole, kunne det ikke være fedt - mega meget ekstra opmærksomhed ;)

og jo kan godt forstå dig i tanken om at være lidt mere "privat" når du skal i kjolen

0

Del dette indlæg

Hey jeg stemmer for at du bruger din nye sexede kjole som dansekjole, kunne det ikke være fedt - mega meget ekstra opmærksomhed ;)

og jo kan godt forstå dig i tanken om at være lidt mere "privat" når du skal i kjolen

Haha, JA DA!!!! Den er sikkert god at danse i, den er i hvert fald ikke for varm eller tung :fløjt:

Og ja, ikke? Jeg har liiiiiiidt svært ved at overskue alle de mennesker der... Vil faktisk helst at det kun er mig, mor og så min far (og gerne først min far, når jeg HAR fået kjolen på)... Hvis jeg skulle i kjolen hos min mor, så ville jeg heller ikke behøve slæbe ting til bryllupsnatten med ind til min frisør og ind til min far... så kunne det bare blive hos min mor, være i limoen mens vi var i kirke og så være på feststedet. MEGET nemmere. Håber, at alle er med på den. :)

0

Del dette indlæg

Nu ikke hæve forventningerne for meget med sneak :tunge: (Men just in case, kan du så ikke lige sende mig dit nummer igen, for det forsvandt, da min gamle mobil gik i stykker, og jeg skiftede - lå åbenbart på mobil og ikke sim :blink:)

Og jeg er sikker på at du får taget nogle FLOTTE billeder!!! Var det Tina Liv, der skulle tage billeder af dig, eller hvordan? :) Det bliver godt, det er jeg sikker på! :cheerleader3:

Forventer heller ikke alt for meget med sneak, kun lidt :wink: Mit mobil er 51273706...

Ja, det er Tina Liv, hun har sådan en weekendstur til KBH, hvor jeg er en af de heldige 4 der har 2,5 times photoshot... Glæder mig også, men er begyndt at tvivle på om jeg har nok tøj at få taget billeder i.. Har nemlig ikke ret mange.. Og har slet ikke været særlig smykkefikseret, men tænker at finde nogle af dem htb godt kan lide til hverdag...

Tror helt sikkert, at det vil være rarest for dig at klæde om hos din mor - især hvis du alligevel sover der, så virker det da meget logisk at skifte der! Jeg vil også helst klæde om i ro og uden alt for mange mennesker osv!

0

Del dette indlæg

Den "skifte"kjole er bare så lækker!!

Og synes helt klart du skal have din kjole hjemme ved din mor, det virker da bestemt mest logisk når det er der du sover, og den kan få lov at være der uden at være til skue for alle mulige :)

Kan sagtens følge dig i, du gerne vil have ro og et minimum af mennesker omkring dig, når du skal i den.. Sådan har jeg det også!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer