Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

SÅ BLEV JEG BACHELOR I PSYKOLOGI!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Fik masser af ros og et stort 10-tal, hvilket jeg er uforbeholdent glad for! YAY! :cheerleader3:

Det trækker dog snittet en anelse ned, meeeen jeg synes nu det er et HELT ok snit, jeg ender på: 10,45 (10½, hvis man runder op :fløjt:)

Og jeg kom hjem til den fiiiineste buket blomster fra Brian. :loveboard:

post-43333-0-82364700-1308585999.jpg

Eeeeeeelsker pink liljer, og den dufter FANTASTISK! :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:respekt::respekt::respekt:

Et STORTtillykke med det flotte resultat - det er endnu mere flot, når man tænker på, du også liiiige har et bryllup at arrangere. Kan godt forstå, Brian gav dig den smukke buket, den har du virkelig fortjent :heart:

Dejligt at din polterabend var lige så fantastisk som du har fortjent, nu kan du nyde den sidste tid op til jeres bryllup og ordne de sidste detaljer :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde tillykke'er, det varmer helt vildt! :bearhug:

Man bruger ikke snittet til noget på videregående udd. så det skal du ikke tænke på. FLOT, det er det!

Hehe I know men derfor må man vel godt være lidt stolt alligevel, må man ikke? :tunge:

--

Har så også fået blomster af svigermor, storebror (overrakt af min 3-årige niece :loveboard: ) og mor, som også lige synes at jeg skulle have en sød lille frø og 500 kr som jeg "selv kunne købe noget for". Hun er tosset, hende mor! Men rigtig sødt :):loveboard:

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres søde tillykke'er, det varmer helt vildt! :bearhug:

Man bruger ikke snittet til noget på videregående udd. så det skal du ikke tænke på. FLOT, det er det!

Hehe I know men derfor må man vel godt være lidt stolt alligevel, må man ikke? :tunge:

--

Har så også fået blomster af svigermor, storebror (overrakt af min 3-årige niece :loveboard: ) og mor, som også lige synes at jeg skulle have en sød lille frø og 500 kr som jeg "selv kunne købe noget for". Hun er tosset, hende mor! Men rigtig sødt :):loveboard:

Man må ALTID være stolt, var mere bange for du var ked af det på den facon du skrev det men det er jo heldigvis ikke tilfældet, WEEE! Nu har du en DEJLIG lang sommerferie!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer