Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke med milepælen dato-søster!! :denmarkflag: Kørte forbi Strandparken i går, hvor der var pyntet op til fest og tænkte lige på jer - det bliver fantastisk!!

Et 6. slør :biggrin: Fantastisk! Ihh, jeg kan godt forstå du er i tvivl, for begge to ser rigtig godt ud til kjolen! Men det er jo lidt to forskellige effekter. Det "kortere" silketyl ser fantastisk ud i al sin enkelthed men i det lange er der måske lidt mere "pow"? Jeg er til ingen hjælp, jeg ved det godt :blush: Men ligemeget hvad du vælger går du ikke "galt i byen".

Håber HTB får en god polterabend, vidste han at han skulle afsted?

Det lyder godt, at Strandparken ser godt ud pyntet op til fest :cheerleader3:

Kæresten havde næsten regnet ud, det var i dag...der er jo ikke så mange weekender tilbage :biggrin: Men jeg tror, han var positivt overrasket over så mange, der kom med bla. min fætter, der havde taget turen hele vejen fra Fyn :thumbsupsmileyanim: jeg er sikker på, det bliver en fed dag for ham - de skal bla. på Kragerup Gods til det der Go High i trækronerne :thumbsupsmileyanim:

...og selv TILLYKKE med milepælen :loveboard:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepælen dato-søster!! :denmarkflag: Kørte forbi Strandparken i går, hvor der var pyntet op til fest og tænkte lige på jer - det bliver fantastisk!!

Et 6. slør :biggrin: Fantastisk! Ihh, jeg kan godt forstå du er i tvivl, for begge to ser rigtig godt ud til kjolen! Men det er jo lidt to forskellige effekter. Det "kortere" silketyl ser fantastisk ud i al sin enkelthed men i det lange er der måske lidt mere "pow"? Jeg er til ingen hjælp, jeg ved det godt :blush: Men ligemeget hvad du vælger går du ikke "galt i byen".

Kæresten havde næsten regnet ud, det var i dag...der er jo ikke så mange weekender tilbage :biggrin: Men jeg tror, han var positivt overrasket over så mange, der kom med bla. min fætter, der havde taget turen hele vejen fra Fyn :thumbsupsmileyanim: jeg er sikker på, det bliver en fed dag for ham - de skal bla. på Kragerup Gods til det der Go High i trækronerne :thumbsupsmileyanim:

Taaark :biggrin: Ja nu kan vi snart sige "Jamen vi skal da giftes på næste lørdag"!! Det er helt vildt!

HTB har prøvet det der go high og på trods af at han ikke kan lide højder, så synes han det var rigtig fedt!

Det bliver rigtig fint med silketyl!

0

Del dette indlæg

Taaark :biggrin: Ja nu kan vi snart sige "Jamen vi skal da giftes på næste lørdag"!! Det er helt vildt!

HTB har prøvet det der go high og på trods af at han ikke kan lide højder, så synes han det var rigtig fedt!

Det bliver rigtig fint med silketyl!

Jeg tror også, det er lige noget for Laurence - bare han nu ikke falder ned :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er ringene hjemme igen efter deres tur hos guldsmeden. Sidder med min ring på lige nu (ja, har faktisk også kærestens på - den passer perfekt på tommelfingeren :biggrin: ) og uhhh og åhhh, hvor jeg glæder mig til, jeg aldrig behøver at tage den af igen (min altså) :bunny_4: Vi har fået dem indgraveret med hinandens navn i hver vores + dato - traditionelt. Til gengæld har kæresten så også ved samme lejlighed fået indgraveret min morgengave med en lille besked - glæder mig til at se, hvad han har fundet på :loveflag:

Synes vi mangler ALT stadigvæk...alt det kreative + bordplanen, der bare ikke kan gå op :huh: Heldigvis har kæresten ferie fra på torsdag, så må vi rykke!!!

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at have dem hjemme igen! Glæder mig til at høre hvad Laurence har fundet på med morgengaven!

Og god arbejdslyst med alt det kreative - kender alt for godt det der med at tiden bare flyver afsted uden man får krydset noget af på listen!

0

Del dette indlæg

Har stadig ikke noget "something blue" :unsure: De ear cuffs jeg købte er meget fine/sjove, men de var alligevel lidt skæmmende for min mors smukke perleøreringe - så dem bliver det ikke! Har sat mig for, at det skal være noget anderledes og lidt overraskende, så nu er der indkøbt fake tattoos :biggrin: Jeg tænker at det kunne se fint ud på vristen - kjolen dækker jo, så det kan kun ses, hvis jeg løfter op. Har købt 2 forskellige - enten bliver det "I do" eller den fine blå fe :cheerleader3:

post-29855-0-55939200-1306177477.jpg

1

Del dette indlæg

Super fed ide med de der tatoos!!! synes feen på anklen er rigtig god...

Og er glad for at høre du har det på samme møde med at nå det sidste krative, bortset fra min mand først har fri til kr. himmelfarts ferien.... uhhh så kom der lige kriller i mavsen igen!!!

VI SKAL GIFTES OM 12 DAGE!!!!!! WEEEEEE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer