dyndegaard

Bryllup M&M´s

223 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Ja jeg har faktisk set nogle stykker af sådan nogle kager herinde.. Nogle af dem er mega flotte!

Men det er min kæreste der har valgt kagerne (næsten :cheerleader3: ) så for at han er lidt med beholder vi dem

Redigeret af dyndegaard
0

Del dette indlæg

:ilovebryllupsklar: Nå.. den lille dame inde i maven holder fest og dermed også sin mor vågen.. så tænkte at jeg kunne skrive hvor lang jeg er kommet i løbet af idag :loveboard:

Jeg ville jo rigtig gerne have at festen blev holdt i en lade.. Men da vi inviterer ca. 115 personer kan vi simpelthen ikke finde et sted der har plads i nærheden!

Så idag kom jeg i tanke om at jeg har været til et svendegilde i et medborgerhus, som kan have 150 personer, koster 3000kr at leje (med pænt stort køkken) og så ligger det ca. 10km fra den kirke vi gerne vil giftes i! Så nu er det bare at komme ud og se lokalerne.. Mener jeg kan huske at de er ret pæne :balloons: Jeg håber så meget at de er gode.. især fordi så er der bare flere penge at kunne pynte op med hvis det bliver så billigt..

Derudover har jeg kontaktet en der gerne ville lave en sammensat menu og han har selv tjenere der kommer med ud :bearhug: Mine forældre har været til to fester hvor han også lavede mad til og de var vilde med maden!

Så krydser fingre for at lokalerne er gode og at kirken, kokken, lokalerne og præsten kan den samme lørdag i september :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, her har jeg vist ikke været forbi før... Men et forsinket velkommen til. :)

Lader til at blive et virkelig charmerende og personligt bryllup, I får! :) Kan helt vildt godt lide badeænderne, selvom jeg altså også var solgt i sandalerne, hehe.

Og så har jeg nappet inspirationen fra brudebuketten. Nøj, det ser godt ud! :)

0

Del dette indlæg

Hov, her har jeg vist ikke været forbi før... Men et forsinket velkommen til. :)

Lader til at blive et virkelig charmerende og personligt bryllup, I får! :) Kan helt vildt godt lide badeænderne, selvom jeg altså også var solgt i sandalerne, hehe.

Og så har jeg nappet inspirationen fra brudebuketten. Nøj, det ser godt ud! :)

Tak :) jeg skal helt klart se om jeg kan finde nogle af de andre ting også sandalerne til at sætte rundt omkring i lokalerne :badgirl:

Jeg fandt en buket igår som jeg er helt skudt i.. :) tror det bliver den jeg sender med min kæreste til blomsterhandleren! Vil lige vise den hvis det kunne være noget for dig også

post-39170-1282766882.jpg

Redigeret af dyndegaard
0

Del dette indlæg

NÅ.. :) nu har jeg haft lidt tid til at sidde og nørde!!

Vi har været ude og kigge ind ad vinduer i medborgerhuset.. Jeg nåede ikke at ringe og få tid!! Men det ser bare helt perfekt ud :) Hvidt service, stort køkken, rør helt oppe i loftet hvor vi kan hænge noget hvidt stof (vi vil gerne have lidt telt ligende stemning) og pom pom´er. Dog firkantet/lange borde. Men som min bedre halvdel sagde, så kan man sætte dem sammen to og to, så man stadig får følelsen af at sidde i grupper..

Så nu skal vi bare finde en dag så vi kan bestille dato og se det hele indenfor :)

Nu mens min kæreste har set fodboldkamp har jeg siddet og lavet lidt som jeg lige smider på.. det er hvad der er af billeder lige nu:

post-39170-1282769025.jpg post-39170-1282769038.jpg

0

Del dette indlæg

Så blev der masser af tid til at lave planlægning..

Jeg blev indlagt med graviditeten torsdag og skal ligge ned de næste 5 uger, hvor hun forhåbentlig bliver i din hule :)

Så nu er der masser af tid til at ligge og finde ting til vores dag..!

Men jøs hvor bliver det mærkeligt at skulle ligge nogle af tingene fra sig.. det går nok 7-8 uger før jeg kommer hjem så det bliver kæresten og forældrene der skal tjekke lokaler ud og booke.. OG det bliver mærkelig at skulle ligge kontrollen fra sig..! Men nok okay jo :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når så ville hun ikke ligge i maven længere.. Hun kom ud Tirsdag d. 31.08 og vejede 1505 g.

Så nu ligger vi på hospital og skal ligge her til omkring d. 13 november (2½mdr) DET er lang tid..

Derfor er det jo perfekt at jeg kan arangerer både barnedåb og bryllup..!

Jeg ringede til stedet vi gerne vil holde brylluppet og han var super sød. Han ville reserverer dagen til os og så kunne vi komme og se på lokalerne senere og også skrive kontrakten senere. Vi får hele stedet, hele weekenden til 2500kr og 1500 i dep. Det er jo så perfekt billigt at der er penge til andre ting nu!! og der er plads til 150personer, så der er masser af plads til også dansegulv :thumbsupsmileyanim:

Kirken er booket nu mangler jeg bare at tale med præsten der er sat på den dag, for min kæreste har desværre rigtig dårlig erfaringer med den ene af præsterne så derfor har vi en anden præst som er ven af familien der kan vie os, hvis det er hende der er sat til at vie os..!

Så er de vigtigste ting jo på plads.. (der kommer billeder af sted og kirke når jeg er kommet ud herfra og har set de forskellige steder)

Et lille et af kirken

post-39170-1284623082.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, her har jeg vist ikke været forbi før... Men et forsinket velkommen til. :thumbsupsmileyanim:

Lader til at blive et virkelig charmerende og personligt bryllup, I får! :thumbsupsmileyanim: Kan helt vildt godt lide badeænderne, selvom jeg altså også var solgt i sandalerne, hehe.

Og så har jeg nappet inspirationen fra brudebuketten. Nøj, det ser godt ud! :b223:

Tak HUUG jeg skal helt klart se om jeg kan finde nogle af de andre ting også sandalerne til at sætte rundt omkring i lokalerne :cheerleader3:

Jeg fandt en buket igår som jeg er helt skudt i.. :thumbsupsmileyanim: tror det bliver den jeg sender med min kæreste til blomsterhandleren! Vil lige vise den hvis det kunne være noget for dig også

post-39170-1282766882.jpg

Superflot buket! Nok ikke noget for mig, da jeg faktisk ikke kan lide sommerfugle og er lidt bange for dem (altså jeg synes de er flotte og dekorative og derfor gode til mange - men det ville bare virke lidt sært hvis de var pynt til mit eget bryllup), men den er virkelig flot :bearhug:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Så er vi kommet hjem og den lille vejer nu hvad hun skal :balloons: Sådan..

:bestwishes: Min kæreste tog os med på en gåtur igår.. Med rigeligt af varmt tøj gik vi en tur ned på Kronborg. Vi gik op på muren og stod og så alle lysene ovre i Sverige, her i Helsingør og himlen var fuld af stjerner fordi der ikke var en sky på himlen :) Lige der midt i lysene fra byerne, havnen, skibene og himlen friede han til mig :)

Jeg er lige blevet den flotteste ring rigere :jul10: Så Smilet siddet op til begge ører lige nu :)

De ligner meget de her (syntes min kæreste har go smag) :a1093: :

post-39170-1292237722.jpg

Jeg har jo rigtig fået tænkt mens jeg har været indlagt med hende og har ændret lidt af det vi før havde planlagt :) Min kæreste har vist lidt opgivet :)

Jeg syntes der skal lidt farver på, for jeg var gået over til at min brudebuket skulle være hvid og brun, men jeg vælger pink/lilla, brun og guld. Så hvis der er nogen der har et billede af en brudebuket med de farver må i meget gerne sige til :)

:denmarkflag: Derudover nåede vi at komme ud og se stedet, kirken og har fundet en der vil lave vores mad til gode penge :) Så lækkert, så der kommer lidt billeder på:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stedet er et medborgerhus

Dejlige med hvide vægge og sildebens-gulv. Der er ingen farver vi skal tage højde for!

post-39170-1292238337.jpg

Noget ligende dette vil vi have i loftet så det giver lidt hyggelig stemning, med mørke-lilla, sorte og hvide pom pom´er

post-39170-1292238451.jpg

0

Del dette indlæg

Da vi er ca 120 personer vil brylluppet holder vi ikke en åben reception, men eftersom det er en tidlig vielse serverer vi bryllupskagen med kaffe og en drink om eftermiddagen i medborgerhuset ( der er et lille lokale vi kan være i). Det giver os mulighed for at nå at sige hej til de fleste gæster der og evt. åbne lidt gaver stille og roligt istedet for at skulle mase det ind senere.

Vi vil forsøge at få alle gæster til parvis at gå forbi vores "foto-sted" så vi får et billede af alle gæsterne inden middagen (så makeup og hår stadig sidder :cheerleader3: )

Til receptionen har vi valgt at lave 3 forskellige Bryllupskager (med det samme fyld), for at gæsterne ikke skal stå og vente på at få lidt ved én (og så kan jeg også gå lidt amok i forskellige kager :denmarkflag: ) og derudover laver vi nogle cup-cakes til dem der ikke er vilde med "fede kager" og marangs-kys i forskellige farver. :)

Denne kage er vi enige om

post-39170-1292240841.jpg

Og de her cup-cakes

post-39170-1292241074.jpg

0

Del dette indlæg

Til "receptionen" skal der skiftevis på bordene stå disse

post-39170-1292241454.jpg post-39170-1292241473.jpg

Til festen skal man sidde i grupper af 10 og der skal disse være på bordene

post-39170-1292241570.jpg

Servietterne skal være sorte, dejlig prsktisk syntes vi, for så ser man ikke hvad man tidligere har spist :) Der skal vi finde et bånd til i lilla, gul, sort eller hvid (eller flere af farverne) Så det kommer til at se sådan her ud (bare uden blomsten)

post-39170-1292241821.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke finde ud af hvilken kage jeg skal vælge!! Vi har valgt én sammen, min kæreste har valgt en og nu skal jeg vælge en, men hvilken?? Der er jo så mange.. :) har fundet lidt..

post-39170-1292242208.jpg post-39170-1292242239.jpg post-39170-1292242443.jpg post-39170-1292242312.jpg post-39170-1292242339.jpg

Jeg er vild med den brune med gerbera...elsker gerbera...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer