charlotte heidi

"Et organisk Bryllup" - 16/7 2011

994 indlæg i dette emne

Uuuh en flot kjole - og bolero! Tor det vil passe rigtig fint sammen - elsker ideen om sådan en fin blondesag :thumbsupsmileyanim:

KH Camilla

Tak Camilla :)

Jeg synes også selv den passer meget godt til.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå man ikke lige skriver opgaver -hmmm...burde gør det nu! og ikke køber ting til bryllup kan man jo bare købe andre ting :lol:

Jeg fandt disse lækre sko i Ecco

post-43938-0-41172000-1304503071.png

Dem måtte jeg bare eje :cheerleader3:

Men men men jeg bliver 9 cm end HTB, heldigvis gør det ham ikke noget :)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Redigeret af charlotte heidi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej søde :)

Er du blevet klogere omkring noget fint blonde halløj? Sys simpelthen det er så smukt!

Og hvor er det bare fedt, at du har vundet en kjole. Ved du hvad du vil have? Og hvor ligger den butik egentlig?

Håber du har det godt :hug:

Var der mere at lave i går?

I forhold til overdelen har jeg overvejet dette:

Hvad synes du

Ja det er vildt jeg har vundet, er stadigt lidt oppe og køre over det :cheerleader3:

Butikken ligger i Århus, så der er heldigvis ikke så langt. Jeg synes det er svært at vælge for de er bare flotte.

Men det skal være en jeg kan bruge, så den ikke bare ender i skabet.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Uha det ser bare rigtig godt ud!!!

Ej så skal du jo til Aarhus... En dag hvor jeg er på arbejde, så du kan komme forbi og sige hej :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej søde :)

Er du blevet klogere omkring noget fint blonde halløj? Sys simpelthen det er så smukt!

Og hvor er det bare fedt, at du har vundet en kjole. Ved du hvad du vil have? Og hvor ligger den butik egentlig?

Håber du har det godt :hug:

Var der mere at lave i går?

I forhold til overdelen har jeg overvejet dette:

Hvad synes du

Ja det er vildt jeg har vundet, er stadigt lidt oppe og køre over det :cheerleader3:

Butikken ligger i Århus, så der er heldigvis ikke så langt. Jeg synes det er svært at vælge for de er bare flotte.

Men det skal være en jeg kan bruge, så den ikke bare ender i skabet.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Uha det ser bare rigtig godt ud!!!

Ej så skal du jo til Aarhus... En dag hvor jeg er på arbejde, så du kan komme forbi og sige hej :cheerleader3:

Ja det kunne være hyggeligt :)

Det må vi da helt sikkert finde ud af, for det vil jeg da gerne :cheerleader3:

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BK og brylluppet har stået lidt på standby i denne uge :(

Grunden skyldes at jeg er i gang med at skrive opgave til sem. Heldigvis er det bare en der skal bestås, så ingen karakterer denne gang. Heldigvis for den er ikke så god igen.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej jeg har det på samme måde, jeg skal op til eksamen den anden uge i juni, så stresser allerede.. det er surt, for man får slet ikke tid eller overskud til at gøre de ting man har lyst til og, nogen gange har man brug for at slappe af for at kunne koncentrere sig bedre om arbejdet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej jeg har det på samme måde, jeg skal op til eksamen den anden uge i juni, så stresser allerede.. det er surt, for man får slet ikke tid eller overskud til at gøre de ting man har lyst til og, nogen gange har man brug for at slappe af for at kunne koncentrere sig bedre om arbejdet

Ja lige præcise.

Jeg skal ud og trække opgave i dag, og jeg er godt nok spændt. For der er nogle emner jeg bestemt ikke vil have. Men nu må jeg se hvordan det går. Jeg har fire dag til at skrive en 8 siders opgave, og jeg har i forvejen skrevet lidt over 3 sider. Så helt galt kan det da ikke går.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Redigeret af charlotte heidi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op så er der kun 2 måneder igen :cheerleader3: :cheerleader3: Det er da bare helt vildt. Men jeg har slet ikke haft tid til at tænke på Bryllup. Jeg har lige afleveret den første eksamens opgave i dag, og den næste skal skrives på mandag.

Når den så er afleveret om torsdagen. Ja så er det om fredagen jeg skal prøve min kjole igen :cheerleader3: Hvor jeg altså bare glæder mig. Det er et år siden jeg så den. så jeg savner den godt nok.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen søde :) Det er vildt, at der er så lidt tid til!

Puha det er lang tid at undvære kjolen i... godt du snart får den at se igen.

Tusind tak :hug:

Hvordan går det mig dig? jeg har jo slet ikke set hvordan det går med din planlægning og arbejdet nu hvor jeg har været væk. Jeg har da også tænkt på dig mens jeg har skrevet opgave.

Ja jeg glæder mig så meget til at se den igen.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen søde :) Det er vildt, at der er så lidt tid til!

Puha det er lang tid at undvære kjolen i... godt du snart får den at se igen.

Tusind tak :hug:

Hvordan går det mig dig? jeg har jo slet ikke set hvordan det går med din planlægning og arbejdet nu hvor jeg har været væk. Jeg har da også tænkt på dig mens jeg har skrevet opgave.

Ja jeg glæder mig så meget til at se den igen.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Jeg er ikke så meget herinde for tiden... forsømmer alt hvad der har med bryllup at høre. Har skrevet en lang og sur smøre om det i min planlægning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille bitte men vigtig update

Vi har fået besked fra kommunen om at de har sendt vores papirer til den kommune hvor vi skal giftes :cheerleader3: :cheerleader3:

Det er bare så dejligt at der er styr på noget af det vigtigste :)

På fredag skal jeg prøve min kjole igen. Glæder mig helt vildt. Så skulle der også være tid til BK igen, for der har jeg afleveret min sidste opgave for i år :)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jah, så er du ved at være tilbage :thumbsupsmileyanim: Hvor dejligt at der er styr på jeres papire :cheerleader3: Og nu er der jo ikke længe igen, hvordan går det med din planlægning? Har du styr på det hele???? :bearhug:

Så Mette!

Nu har jeg snart tid til BK igen :cheerleader3: Det er bare sååååååå dejligt. Jeg har nogenlunde styr på planlæningen, men jeg lover dig at jeg laver en update, meget snart :)

Jeg skal også lige ind og læse hvad du har lavet, det er sikkert sket en masse mens jeg har skrevet opgaver :wink:

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Redigeret af charlotte heidi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg set min kjole igen :c166: , åh det var bare så dejligt :cheerleader3:

Jeg havde aldrig troet jeg skulle blive så nervøs over at se den igen. Men det gjorder jeg.

Tror jeg har læst lidt for man skrækhistorie herinde om kjoler med huller, plette og meget andet. Så jeg havde bare så ondt i maven, jeg var bange for den ikke vare der, eller der var huller i den.

Men der var ingen problemer, den var lige så flot som sidst - hvilket er for et år siden. Den skulle ikke lægges op, fordi den passede perfekt, det var jo bare rigtig dejligt. Så nu skal den bare dampes og så kan vi hente den.

Jeg fandt også min halskæde til, det skal være en sort halkæde som jeg har fået af mine forælder da vi var i Prag.

Derudover fik jeg strømpebåndet med hjem, så jeg lige kan fikse det lidt :wink:

og nu har jeg igen tid til BK efter alle mine eksamens opgaver, det er bare sååååååå dejligt :cheerleader3: :cheerleader3:

Men det er sikkert sket så meget herinde, så jeg slet ikke kan finde rundt :)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Okay eksamen har taget lidt mere energi en jeg lige havde regnet med. Men det er lagt godt ud kan jeg så sige.

For jeg fik nemlig:

:cheerleader3: 12 :cheerleader3:

i kristendomskundskab. Så nu kan jeg kalde mig for kristendomskundskabslærer, det er bare skønt.

Den næste eksamenen er d. 28 juni, så jeg håber jeg i den kommende tid har overskud til BK, det ville bare være dejligt :)

Jeg håber I alle sammen har det rigtig godt.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer