Nitzen1987

♥ Lidt royal har man vel lov at være ♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

334 posts in this topic

Min far kørte til bageren efter rundstykker, mens min mor og jeg fik lavet kaffe og dækket bord uden for :) Vi tog os rigtig god tid om at spise morgenmad og nød roen. Som det første spiste jeg en banan :cheerleader3: hvorefter jeg spiste et rundstykke. Kl. 8.50 (tror jeg) gik jeg i bad - jeg tog mig god tid (elsker mine forældres bruser, de fik lavet nyt badeværelse sidste sommer) :( Kl. 9.30 var jeg færdig og påklædt og kunne lige nå et besøg på BK inden jeg skulle til Matas i Hadsund for at få lagt makeup :lol:

Kl. 9.50 kørte min far mig så til Hadsund og satte mig af med den besked, at jeg skulle ringe når jeg var færdig :bearhug:

0

Annonce ♥

En time senere var makeup'en på plads og jeg ringede efter min far, som så skulle køre mig til frisør. Jeg nåede omkring Spar efter en pakke mintpastiller, som jeg kunne have med i tasken :lol: og jeg fik lige taget et par mobilbilleder af min makeup...

Billede0018-1.jpg

Billede0019-1.jpg

Synes egentlig ikke at makeup'en så ud af særlig meget....

Edited by Nitzen1987
0

Jeg ankom til frisøren (som er min barndomsven og tidligere dansepartners mor) kl. lidt i 11...

Hun begyndte straks at rulle mit hår på curler :lol:

Billede0020-1.jpg

Billede0021-1.jpg

Billede0023-1.jpg

Da hun var ved at være færdig kom min mor som også skulle have sat hår der. Jeg havde bedt hende om at tage en Asti med, så vi lige kunne nyde et glas, her kom frisørens mand (god ven til min far) ind og skålede med os. Så det var bare rigtig hyggeligt :cheerleader3:

Billede0022-1.jpg

Min mor var færdig en times tid før mig, så hun kørte hjem derefter. Så kl. 12.40 ringede min frisør efter min far, som fluks kom og hentede mig :) Min barndomsvens far hjalp mig galant ind i bilen, da jeg havde fået sløret på....

0

Min tilkommende var ankommet til mine forældres hus, da jeg kom hjem fra frisøren, så min far måtte lige sikre at der var fri bane inden at jeg kunne gå ind :lol: Så Jesper blev jaget ind i stuen, og fik besked på at blive der, indtil at jeg havde fået lidt at spise i køkkenet.... Mine forældre havde bestilt håndmadder/smørrebrød så der var nem frokost :cheerleader3: Jeg sad i køkkenet med min ene søster og indtog endnu en banan og en enkelt rugbrød og fik drukket lidt vand.... På dette tidspunkt var vi rigtig mange mennesker i huset.

• Min mor
  • Min far
  • Min tilkommende
  • 2 bonusbørn
  • To søstre
  • Søsters samlever
  • Min niece
  • Mine tre nevøer

Men underligt nok mærkede jeg ikke rigtig noget til at vi var så mange i huset - måske fordi de andre sad i stuen og børnene legede ude i haven....

0

Annonce ♥

Så nu vil jeg lige holde en lille pause, så computeren lige kan køle lidt af ;)

Men hvor er det skønt at genopleve at forberedelserne op til dagen....

Jamen jeg har også snart fri, så det er da ok :P Så kan jeg kigge videre imorgen! Skal lige være med - så I hinanden på dagen, der hvor I ikke kunne komme ind på værelset...? :)

Ja. Men det var jo dagen før DAGEN

Nååå så er jeg med, hehe, men sjov historie :lol:

Og jeg synes heller ikke make-uppen er så tydelig på de billeder, som den egentlig var på dagen - synes den var rigtig fin :cheerleader3:

Edited by SidselM
0

Annonce ♥

Nå på trods af manglende billeder fra min søster vælger jeg nu at skrive lidt videre alligevel, det er heller ikke nogle billeder der har betydning for fortsættelsen.... Jeg bad min søster om at tage nogle billeder af mit hår og mit slør inden, at jeg fik kjolen på.... (Billederne kommer senere)

0

Efter min søster havde knipset et par billeder, gik jeg lige et smut på badeværelset hvor min søster og niece var i fuld gang med at gøre sig klar... Her var jeg lige et smut på toilet inden jeg skulle i kjolen og hjalp efterfølgende min søster med at få sat hendes hår... Da det var gjort lukkede jeg mig ind på værelset, så Jesper kunne blive lukket ud af stuen og få sig gjort færdig (der var klokken ca. 13).... Pludselig fik han lidt travlt, da han lige skulle skulle køre ca. 7 km. for at få os tjekket ind på det hotel, hvor vi skulle sove om natten, og efterfølgende skulle han køre tilbage for at komme op i kirken....

Det første som jeg fik øje på da jeg kom ind på værelset var min smukke brudebuket der lå klar på sengen

Billede0024-1.jpg

Nå men imens jeg kunne høre at familien var ved at gøre sig klar fik jeg lige selv taget et par mobil billeder af hår og makeup :lol:

Billede0025-1.jpg

Billede0026-1.jpg

Billede0028-1.jpg

Billede0029-1.jpg

0

Da Jesper skulle til at køre kom min mor for at hente min taske, som han skulle have med over på hotellet, jeg blev lidt forvirret og glemte at ligge min pung ved, og måtte kalde på min yngste nevø (6 år) der gik ude i gangen og så fik han besked på hrutigt at aflevere pungen til Jesper, men inden han gjorde det sagde han WAUW du er flot Anita!!! Synes at det var så sødt, han sagde lige hvad der faldt ham ind :lol:

Som sagt blev Jesper sendt afsted..... Min mor og mine to søstre fik nu travlt med at få børnene i tøjet, og min far måtte binde den ene slipseknude efter den anden.... Inde fra værelset af kunne jeg høre min ene søster og min mor beordre børnene til at sætte sig PÆNT i sofaen når de havde fået deres tøj på.....

Og som sagt så gjort......

Bryllup040-1.jpg

5 drenge linet op i sofaen (de mørke er mine bonussønner og de andre tre er mine nevøer)

Bryllup041-1.jpg

Synes virkelig at de billeder er SÅ gode :cheerleader3:

0

Kunne høre at min mor var ved at være ret stresset - jeg selv tog det meget stille og roligt :lol:

Min mor skyndte på min søsters samlever, så han kunne tage børnene med op i kirken så de kunne få ro til at hjælpe mig i kjolen....

Mine ene søster var i mellem tiden kommet ind for at hjælpe mig i kjolen, hvilket ikke var helt let, da den skulle tages på nede fra (ja jeg er bred om hofterne :cheerleader3: ) så min mor måtte assistere da jeg skulle have kjolen på... Og det lykkedes med en stor del smidighed ;) Da jeg havde fået kjolen på gik min mor igen for at skynde på min svoger og min anden søster kom for at hjælpe med at få ryggen snørret.

DSC00982.jpg

Vi havde fået at vide i brudekjole-butikken, at kjolen nok skulle snørres efter et par gange, men jeg pointerede over for min søstre, at jeg ikke troede at det var nødvendigt at snørre efter..... Denne kommentar fik os alle til at bryde sammen i grin...

DSC00983.jpg

0

Annonce ♥

Min mor begyndte at skynde på os og sagde at nu var klokken snart 14. Det skal lige siges at jeg overhovedet ingen tidsfornemmelse havde hele dagen/aftenen....

Kl. 13.50 var vi så klar til at tage afsted.... Køretøjet der skulle transportere min far og jeg til kirken holdt og ventede ude i mine forældres indkørsel....

DSC00984.jpg

Jeg kravlede forsigtigt ind i bilen (det var heldigv is ikke så svært som jeg havde frygtet - måske fordi at jeg skulle kravle op for at komme ind, i modsætning til "almindelige" biler hvor man ofte bukker sig ned for at komme ind) Ind det kom jeg i hvert fald og fik samlet kjolen lidt sammen, så der også blev plads til min far...... Da bilen skulle til at bakke ud af indkørslen udbrød min mor BRUDEBUKETTEN!!! og ja den lå fint inde i gangen :lol: min mor skyndte sig ind for at hente den... Så kunne vi køre de få hundrede meter der var op til kirken :cheerleader3:

0

Samme tid ved kirken

DSC_5229.jpg

IMG_1422.jpg

Mens mine søskende og min mor kæmpede med at få mig gjort klar begyndte gæsterne at ankomme til kirken....

Min afdøde fætters kone var i god tid, så fotografen bad hende om at afprøve sæbeboblerne, så han kunne se hvordan de ville tage sig ud på billederne....

DSC_5236.jpg

Min bonusdatter, svigermor, svigerinde + mand

DSC_5237.jpg

Svoger (forlover) + kone

DSC_5241.jpg

Og her kommer så gommen med brystbuketterne i hånden...

DSC_5244.jpg

To af mine bonusbørn og en enkelt nevø

DSC_5249.jpg

0

Flere gæster ankommer......

DSC_5253.jpg

DSC_5279.jpg

Fotografen var meget fascineret af min bonusdatter og mente bestemt at hun burde være model....

DSC_5276.jpg

Gommen med børnene foran kirken

IMG_1432.jpg

Gommen med præsten

IMG_1433.jpg

Flaget var selvfølgelig hejst ;)

IMG_1434.jpg

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

Lidt billeder af kirkepynten....

Sæbeboblerne der stod i våbenhuset (teksten er tyvstjålet fra Pilgrim :lol: )

IMG_1431.jpg

IMG_1430.jpg

Pynten i vaserne ved kirkebænkene (bestod af lyng og brudeslør)

IMG_1423.jpg

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

Nu håber jeg ikke at det bliver for kedsommeligt med alle de billeder.....

Ellers må I jo sige til....

FNIS! Hvad i alverden mener du? Træt af billeder - EJ, IKKE på BK!!!!!!

Skøn beretning, Anita, og sikke et fantastisk vejr - som i en drøm.

Mange hilsner Rikke - som stadig kan sukke misundeligt over bryllupsbilleder udendørs...

0

Nu håber jeg ikke at det bliver for kedsommeligt med alle de billeder.....

Ellers må I jo sige til....

FNIS! Hvad i alverden mener du? Træt af billeder - EJ, IKKE på BK!!!!!!

Skøn beretning, Anita, og sikke et fantastisk vejr - som i en drøm.

Mange hilsner Rikke - som stadig kan sukke misundeligt over bryllupsbilleder udendørs...

Lige mine ord - vi kan jo aldrig få for mange billeder!!! :lol:

Vejret var også super dejligt, synes dog der var ret lummert - og så var der alle de forbandede tordenfluer!! :cheerleader3: Kunne ikke lade vær med at tænke på hvordan du havde det i din store fine kjole når jeg svedte sådan i min "lille" kjole...

0

Så var det blevet tid til at jeg skulle stige ud af bilen - er ked af at må sige det - men i så stor en kjole er der bare ikke nogen elegant måde at gøre det på.... i hvert fald ikke for mig....

DSC_5295.jpg

DSC_5296.jpg

men ud det kome jeg...

DSC_5297.jpg

IMG_1441.jpg

min far bød mig galant sin arm :lol:

IMG_1442.jpg

DSC_5303.jpg

DSC_5306.jpg

0