Nitzen1987

♥ Lidt royal har man vel lov at være ♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

334 posts in this topic

Annonce ♥

Manden og jeg blev beordret til at vente i den lille sal, mens gæsterne fandt deres pladser... Imens stod vi og beundrede vores gavebord...

IMG_0057.jpg

Efter lidt tid stak vi lige hovederne frem for at se om vi måtte komme ind....

IMG_0058.jpg

0

Annonce ♥

Min mand bød ikke velkommen denne gang, men sagde at han håbede af vi alle ville få en god aften...

IMG_0063.jpg

hvorefter han overlod ordet til toastmasteren (Mandens lillebror - som også var forlover)

IMG_0064.jpg

Han fortalte lige ganske kort om hvad der skulle ske og hvilken rolle han havde i forhold til at få afviklet rygepauser og sørge for, at vi var færdige til at danse brudevals inden kl. 24.00

Herefter kom forpagteren til forsamlingshuset ind og præsenterede menuen.

0

Annonce ♥

Hvor er det spændende at følge med i din beretning! Og jeg er enig i at specielt et af billederne fra, hvor I sidder i bilen er fantastisk!

Dog kom jeg til at smile lidt af billedeserien med at gæsterne har banket på glasset, og I skal kysse... For I kysser ikke på nogen af dem, derimod ku det godt se ud som om manden prøver, men du undviger :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre/se mere :cheerleader3:

0

Hvor er det spændende at følge med i din beretning! Og jeg er enig i at specielt et af billederne fra, hvor I sidder i bilen er fantastisk!

Dog kom jeg til at smile lidt af billedeserien med at gæsterne har banket på glasset, og I skal kysse... For I kysser ikke på nogen af dem, derimod ku det godt se ud som om manden prøver, men du undviger :thumbsupsmileyanim:

Ja det har du da egentlig ret i :cheerleader3:

Glæder mig til at høre/se mere :cheerleader3:

Det er vel fotografen der ikke lige har været på pletten ;)

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

Efter forretten var det blevet tid til det første indslag som kom fra mine forældre... Ingen af dem er de store talere, så det var en fin sang vi fik i stedet for....

IMG_0105.jpg

Sangen...

IMG_0249.jpg

IMG_0250.jpg

IMG_0254.jpg

(jeg vil lige se efter om jeg kan få den sat ind i ren tekst, når vi skal hjem til mine forældre i morgen, så den bliver mere læsbar)

og derefter et trefoldigt leve og en skål....

IMG_0106.jpg

0

Dog kom jeg til at smile lidt af billedeserien med at gæsterne har banket på glasset, og I skal kysse... For I kysser ikke på nogen af dem, derimod ku det godt se ud som om manden prøver, men du undviger :balloons:

Glæder mig til at høre/se mere :ilovebryllupsklar:

Hihi - det tænkte jeg også!!! :loveboard:

0

On-loation billeder fortsat....

DSC_5558.jpg

Kæreste Fru Schøler Nielsen,

Så fik jeg læst din skønne beretning - sikke en masse dejlige billeder! Min favorit er det her - elsker sådan nogen billeder hvor blikke siger meget mere en smukke kjoler og solrige omgivelser. I ser meget forelskede ud :balloons:

Jeg sluger hver eneste side og glæder mig til fortsættelsen!

Kram

Susanne

0

Annonce ♥

On-loation billeder fortsat....

DSC_5558.jpg

Kæreste Fru Schøler Nielsen,

Så fik jeg læst din skønne beretning - sikke en masse dejlige billeder! Min favorit er det her - elsker sådan nogen billeder hvor blikke siger meget mere en smukke kjoler og solrige omgivelser. I ser meget forelskede ud :balloons:

Jeg sluger hver eneste side og glæder mig til fortsættelsen!

Kram

Susanne

Det er også mit yndlingsbillede :loveboard:

0

Så var det blevet tid til den første rygepause.... Nomalt ryger min mand ikke, men ved festlige lejligheder kan han ikke lade være....

En stor del af selskabet trak altså udenfor for at ryge... inkl. min mand - så nu var det tid til den første kysserunde...

P8070581.jpg

P8070582.jpg

0

Efter rygepausen skulle min mand så holde tale...

IMG_0107.jpg

P8070583.jpg

P8070584.jpg

IMG_0108.jpg

Anita:

Anita skat jeg elsker dig og det er din kærlighed charme og dejlige måde at være på som gør, at jeg elsker dig så højt som jeg gør og ikke har lyst til at leve livet uden dig.

Du har taget Nadja Daniel og Lasse til dig på en måde som jeg ikke troede, var muligt.

Aller første gang du mødte Nadja Daniel og Lasse var i på samme bølgelængde og det er ikke mindst pga. din dejlige og ligefremme måde at være på over for både børn og voksne, Lasse skulle dog først lige se dig an, men der efter har fået verdensbedste ven, legekammerat og bonus mor.

Og din pragtfulde familie har modtaget børnene og jeg med ligeså store åbne arme som du har gjort, det er absolut ikke svært og se hvor du min skat har dit dejlige og kærlige væsen fra. Hvis Anita og jeg har brug for hjælp til et eller andet, så behøver vi bare sige til og så står Bodil og Ove, Helle eller Lene og Henrik klar til at hjælpe.

Som da vi f.eks. skulle lave indbydelser og bordkort og så lige have lavet lidt kransekage konfekt og Sara Bernard kager faldt valget ganske naturligt for Anita og jeg på Bodil som sagde ja til denne store opgave. Bedre svigerfamilie tror jeg ikke på findes.

Det samme gælder for min familie mor og far Sune og Betina Ann og Phil i har taget imod Anita på samme måde og I er der også altid for os. Tak mor og far for den flotte bryllupskage. Det er simpelthen pragtfuldt med sådan en familie. Mange tusinde tak.

Omsorgsfuld:

I 2007 blev jeg alvorligt syg med feber over 40grader Jeg kontaktede vagtlægen sagde at jeg bare skulle tage nogle panodiler og kontakte egen læge hvis jeg ikke fik det bedre. Det ikke bedre tvært imod, så jeg kontaktede egen læge der ikke fandt noget graverende udover den noget høje feber, og fik af vide at jeg skulle kontakte vagtlægen hvis jeg blev dårligere. Jeg blev dårligere, så vi kontaktede vagtlægen og fik af vide at jeg bare skulle tage nogle flere panodiler. Jeg blev rigtig syg så Anita ringede til vagtlægen igen og fik samme besked ”giv ham nogle flere panodiler” og kontakt egen læge i morgen. Til sidst sagde Anita nej nu kan det være nok, hun fik mig ned i bilen og kørte mig til vagtlægen, hvor vi kom ind og fik en skideballe for at misbruge hans tid. Vi havde jo fået besked på at jeg skulle spise nogle panodiler og kontakte egen læge næste dag, men Anita pressede på for at han skulle undersøge mig. Så til sidst ringede han til en laborant og sagde ordret til laboranten ”kom lige op og tag en blodprøve på denne her pjat syge patient”. Vi fik af vide at der ville gå 30-45 min inden resultatet var klar. Efter noget tid kom vagtlægen ud og så helt mærkelig ud i hovedet. Lægen fortalte os, at jeg skulle indlægges akut på medicinsk afd. For ukendte sygdomme. Mit infektionsstal var på ca. 2350 er tallet over 100 er det meget slemt. Jeg var indlagt ca. 1½ uge og fik af vide det kun havde været et spørgsmål om X antal timer inden de ikke havde kunnet redde mig. Det var en ukendt bakterie der havde invaderet min krop og lunger. Så Anita du redede rent faktisk mit liv.

Stædig:

Hvis Anita komme i tanke om at noget skal laves, så skal det meget gerne laves lige nu og her, ja det skulle faktisk gerne have været færdig i går, selv om hun fik Ideen kom for to min. siden og det er så uanset om jeg sidder og ser en film, eller lige er kommet hjem fra arbejde.

For et par år siden Anita brækkede sin storetå ved et fald på hovedtrappen, jeg kørte Anita ind på skadestuen, hvor jeg med de bedste intentioner ville

Støtte Anita så hun ikke skulle støtte på foden, det resulterede i, at hun i et par meget skarpe vendinger fortalte mig, at det ikke hjalp nej tvært imod blev smerterne bare være, men jeg kunne da gå i forvejen og åbne/ holde døren for hende. Så ville skæbnen bare, at der var kommet to ambulancer ind på skadestuen hvor 4 reddere var ved at gøre ambulancerne klar igen. redderne kom desværre fra Falck stationen i Randers hvor vi vægtere også holder til, så fik jeg ballade af redderne for ikke at støtte Anita, jeg fortalte dem at Anita ikke ønskede min hjælp, hvorefter redderne fortalte mig i skarpe vendinger, at jeg viste da hvor der var en kørestol, så jeg vendte mig om og spurgte Anita om jeg skulle hente en kørestol, hvorefter Anita så på mig og fortalte mig i skarpe vendinger at hun skulle i hvert fald ikke køres i en kørestol så ville hun hellere selv humpe ind på skadestuen. Og sådan blev det.

Anita skat jeg elsker dig af hele mit hjerte og mere til. Jeg elsker dig for den du er, dejligere sødere og mere hjælpsomme livsbekræftende person findes ikke.

Jeg vil bære dig på dine hænder og fødder igennem ild og vand

Til sidst vil jeg bede jer alle om at rejse jer op for at hjælpe mig med at udbringe en skål for Anita.

SKÅÅL.

Anita skat jeg elsker dig

og så blev der udbragt en skål for mig....

IMG_0110.jpg

Edited by Nitzen1987
0

så blev der igen slået på tallerknerne....

IMG_0111.jpg

P8070585.jpg

vi blev jaget op på stolene (hvilket ikke var det letteste med en stor kjole på...)

P8070586.jpg

P8070587.jpg

og denne gang fik fotografen foreviget vores kys ;)

IMG_0112.jpg

IMG_0113.jpg

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

inden hovedretten listede jeg mig til en toilettur - dette gik ikke ubemærket hen ;)

P8070589.jpg

kvinderne var lynhurtigt på benene....

IMG_0114.jpg

IMG_0115.jpg

IMG_0119.jpg

IMG_0120.jpg

og så kom de "skøre" tøser med læberne godt smurt ind i læbestift/lipgloss ;)

IMG_0123.jpg

0