Nitzen1987

♥ Lidt royal har man vel lov at være ♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

334 posts in this topic

Som sagt var der dans efter brudevalsen, men mange valgte nu bare at nyde musikken uden at danse.... Kl. 1.00 blev der serveret natmad, som bestod af æggekage m/ bacon og hjemmebagt rugbrød (MUMS!) Vi bad musikerne om at spille en time mere, for at modvirke at vores gæster skulle tage hjem efter natmaden, dette havde dog ikke den ønskede effekt, så gæsterne begyndte så småt at bryde op... Klokken 2.00 var der kun min far, min afdøde fætters kone og hendes kæreste og så os selv tilbage... Enkelte af gæsterne valgte så lige at tømme deres risposer inden de gik hjem, og min barm var åbenbart et godt sted at placere risene :) men det var da ikke værre end at jeg lige kunne gå ud og bøje mig forover, så de fleste faldt ud igen :) men kort tid efter stod min barm igen for skud..... Men alt i alt slap vi billigt med ris - så håber ikke at det påvirker vores frugtbarhed ;)

0

Annonce ♥

Som sagt sad vi kun 5 tilbage kl. 2, så jeg forsøgte forgæves at ringe til to forskellige taxaselskaber - de tog ikke telefonen :) det tredje taxaselskab tos så telefonen, og her fik vi at vide at der var ca. 40 minutters ventetid... Men kl. 3.00 var der endnu ikke kommet nogen taxa :) så vi ringede til taxaselskabet for at høre hvor lang tid der ville gå før end taxaen kom - her måtte vi prøve et par gange før end vi kom igennem, og fik at vide at der ville gå 5 minutter.... 15 minutter senere var taxaen der, så inden vi kom over til vores overnatningssted var klokken 3.30.... På det tidspunkt var jeg virkelig træt, og ville bare gerne ud af min smukke brudekjole hurtigst muligt! Så manden måtte snørre kjolen op, mens at jeg fjernede hårnåle fra håret.... Nøj hvor var det en skønt at få kjolen af.... Herefter fik vi børstet tænder, og hvad man nu ellers gør inden man skal sove... Da Jesper trak sine tights ned faldt der et par hundrede gram ris ud på badeværelsesgulvet :grin2: hvordan de var havnet der ønsker jeg ikke at vide ;)

0

Manden ville selvfølgelig godt have haft en rigtig bryllupsnat :) og det havde vi også til dels, men vi måtte give op inden vi var færdige fordi vi var så trætte.... og så faldt vi lykkelige i søvn i hinandens arme - på trods af at vi havde en stor dobbeltseng, sov vi kun på den ene halvdel - man er vel nygift :)

Edited by Nitzen1987
0

Manden ville selvfølgelig godt have haft en rigtig bryllupsnat :) og det havde vi også til dels, men vi måtte give op inden vi var færdige fordi vi var så trætte.... og så faldt vi lykkelige i søvn i hinandens arme - på trods af at vi havde en stor dobbeltseng, sov vi kun på den ene halvdel - man er vel nygift :)

Nåeh! :)

0

Annonce ♥

På trods af at klokken var 4.00-4.30, da vi endelig faldt i søvn, vågnede jeg allerede ved 8-tiden søndag morgen, da hele vores værelse var oplyst af dagslyset, der strømmede ind af tagvinduerne.... Jeg vidste ikke hvad klokken var - min mobil var løbet tør for strøm og havde ikke mit ur med, så da jeg opgav at falde i søvn stod jeg op for at lede efter mandens ur eller mobil... Herefter gik jeg i bad for at få vasket alt hårlakken ud af håret.... Da jeg kom ind på værelset igen åbnede jeg et enkelt vindue ganske lidt, da jeg ellers var bange for at få værelset fyld med nærgående svaler.... :) Jeg puttede mig ned i sengen til min mand og vi lå bare og hyggede lidt, indtil vi hørte noget skramlen uden for vores værelse - det var vores morgenmad :)

så vi stod op...

DSC00054-1.jpg

...og tog tøj på og åbnede døren for at tage morgenmaden ind på værelset....

DSC00057-1.jpg

DSC00058-1.jpg

0

inden vi kunne spise morgenmad måtte vi dog lige flytte lidt rundt på vores tøj, der var lagt pænt hen over nogle stole og bordet....

DSC00055-1.jpg

DSC00059-1.jpg

DSC00060-1.jpg

min kjole blev flyttet over på sengen...

DSC00061-1.jpg

et detalje billede der viser hvor SORT min kjole var forneden efter brylluppet....

DSC00062-1.jpg

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

Efter morgenmaden var det blevet tid til at give min morgengave til min mand.... Morgengaven bestod af et klippekort på 12 forskellig aktiviteter som manden og jeg skal have lavet sammen inden vores 1 års bryllupsdag - en aktivitet til hver måned, og manden bestemmer selv rækkefølgen :) Herudover fik han boudoir-billeder af mig...

1080-0710-013.jpg

1080-0710-025.jpg

1080-0710-007.jpg

jeg fik først min morgengave om mandagen, da min gave ikke var blevet leveret til tiden i forretningen.... Min morgengave bestod af Georg Jensen Marguerit øreringe...

2587_1_2.jpg

0

Herefter var det blevet tid til at pakke sammen og vi fik ringet efter en taxa, der skulle kære os hjem til mine forældre, hvor børnene havde overnattet....

Her (kl. 10.30) var de stadig i gang med at spise morgenmad på terassen...

DSC00998.jpg

DSC00999.jpg

og børnene de havde ikke energi til andet end at se TV (De store af børnene var først gået i seng da min mor og søster kom hjem og gennede dem i seng ved 2-tiden....

DSC01001.jpg

DSC00997.jpg

DSC00996.jpg

DSC00995.jpg

DSC01002.jpg

0

Mandens forældre og søskende med ægtefæller, havde sovet i sommerhus tæt på hvor mine forældre bor, så da de kørte hjem ad (mod Silkeborg) kom de forbi og tog børnene med, så var vi fri for at skulle ned og aflevere dem hos deres mor om eftermiddagen.... Så de tog afsted ved 12-tiden og min søster kørte med mine to nevøer en times tid senere. Så var der kun os selv og mine forældre tilbage. Resten af dagen stod på afslapning.... og inden vi tog hjem om aftenen skulle vi have pakket alle vores bryllupsgaver i bilen... Vi måtte lægge bagsæderne ned for at vi kunne have det hele...

DSC00068.jpg

DSC00067.jpg

og min kjole blev pakke i dragtposen...

DSC00066.jpg

...og lagt pænt hen over gaverne....

og så var vi klar til at køre hjem :)

Edited by Nitzen1987
0

Og det var så beretningen om vores bryllup. En helt igennem fantastisk dag som vi vil se tilbage på med glæde hele livet :) En dag som vi ikke på nogen måde kunne have ønsket anderledes. Gæsternes glæde var det afgørende for at dagen blev så PERFEKT! Undervejs kom der rosende kommentarer på servietter, favorbags med indhold - især chokoladerne vakte stor begejstring og affødte mange rosende kommentarer

flere troede at vi havde givet kassen for dem pga. omslaget med logo på forsiden og børnecitater på bagsiden.... Her kunne jeg så fortælle dem, at det var Anton Berg Grand Cru chokolade og havde kostet knap 100 kr. og at jeg selv havde lavet omslagene :badgirl:

Billede023.jpg

Billede022-1.jpg

Flere steder gik der faktisk lidt sport i at udveksle børnecitater :) så gæsterne kom til at tale lidt mere på kryds og tværs :tunge:

Men som sagt var det så beretningen om vores STORE DAG!

(Får sikkert flere billeder senere, men tvivler på at der er noget som I ikke allerede har set :) - og ellers skal jeg nok opdatere herinde - slipper nok ikke BK foreløbig)

Tak fordi I læste med søde zilla'er :)

:)

0

Annonce ♥

Så er jeg næsten færdig med at få skrevet takkekort, og de første er afleveret :)

DSC01007.jpg

dette blev resultatet...

DSC01006.jpg

Jeg synes, at de er blevet ret fine - det eneste er, at jeg ville mene at der skulle stå vort eller vores i stedet for vore (det er jeg lidt ked af - især fordi jeg skal forestille at være dansklærer :) men fotografen og min mand mente nu at det var rigtigt nok - min mand skiftede dog mening da vi modtog kortene, men der var det jo for sent at gøre noget ved det :)

Herudover har vi valgt at ligge et billede ved af os i fuld figur, hvor de kan se kjolen ordentligt...

Der har vi brugt disse billeder...

DSC_5574.jpg

DSC_5524.jpg

så det er forskelligt hvilket billede vores gæster har fået ved siden af takkekortet....

Edited by Nitzen1987
0

Tror også det var de takkekort han viste os, som jeg sagde var fine - men jo så ikke var dem vi fik.. Jeg studsede også lidt over det der Vore, da jeg lige så det nu... Hmm lidt træls da!!! :rolleyes: Men jo ikke noget at gøre ved.. Bedre end "Tak for alt" :P Rigtig god idé at vedlægge billede også.

Og super beretning, så ud til at I hyggede jer dagen efter også :)

0

Tror også det var de takkekort han viste os, som jeg sagde var fine - men jo så ikke var dem vi fik.. Jeg studsede også lidt over det der Vore, da jeg lige så det nu... Hmm lidt træls da!!! :rolleyes: Men jo ikke noget at gøre ved.. Bedre end "Tak for alt" :P Rigtig god idé at vedlægge billede også.

Og super beretning, så ud til at I hyggede jer dagen efter også :)

Ja det gjorde vi også :cheerleader3: Det var jo næsten som at have et tre dages bryllup :cheerleader3:

0

Kære Anita

Det var skønt at få et så indgående kig på jeres store dag, og det har været sjovt følge og dele planlægningstiden :rolleyes:

Hvad var manden reaktion på morgengaven? Havde han luret det eller...? Fine takkekort, og selvom jeg også studser over ordvalget, er det jo heldigvis billedet af jer, der vil have folks fokus.

:) som "rette ægtefolk" ;)

0

Annonce ♥

Kære Anita

Det var skønt at få et så indgående kig på jeres store dag, og det har været sjovt følge og dele planlægningstiden :cheerleader3:

Hvad var manden reaktion på morgengaven? Havde han luret det eller...? Fine takkekort, og selvom jeg også studser over ordvalget, er det jo heldigvis billedet af jer, der vil have folks fokus.

:rolleyes: som "rette ægtefolk" ;)

Kære Britta.

Synes også at det var været sjovt at følge din planlægning - nu skal jeg jo så lige have læst slutningen på din beretning :)

Han var ellevild med billederne! Han synes at de var meget flotte, men havde ikke troet at jeg kunne finde på at få lavet sådan nogle billeder... Hvis det står til ham skal de alle sammen op at hænge i vores soveværelse - så det får han da lov til at få :cheerleader3: Det er jo HANS billeder :loveflag:

Knus Anita (Det kunne da egentlig være hyggeligt at mødes igen en gang ved lejlighed :super: )

Edited by Nitzen1987
0

Kære Anita

Det var skønt at få et så indgående kig på jeres store dag, og det har været sjovt følge og dele planlægningstiden :cheerleader3:

Kære Britta.

Synes også at det var været sjovt at følge din planlægning - nu skal jeg jo så lige have læst slutningen på din beretning :)

Han var ellevild med billederne! Han synes at de var meget flotte, men havde ikke troet at jeg kunne finde på at få lavet sådan nogle billeder... Hvis det står til ham skal de alle sammen op at hænge i vores soveværelse - så det får han da lov til at få :cheerleader3: Det er jo HANS billeder :loveflag:

Knus Anita (Det kunne da egentlig være hyggeligt at mødes igen en gang ved lejlighed :super: )

Hvor dejligt, du kunne overraske ham på den måde med de flotte billeder - kan godt forstå, han blev begejstret!

Det kunne være rigtig hyggeligt at holde mødes igen; man kan vel godt holde et post-bryllup-zillatræf...? :)

0

Kære Anita

Kære Britta.

Hvor dejligt, du kunne overraske ham på den måde med de flotte billeder - kan godt forstå, han blev begejstret!

Det kunne være rigtig hyggeligt at holde mødes igen; man kan vel godt holde et post-bryllup-zillatræf...? :)

Hihi ja bestemt og derefter et præ-kobberbryllup træf ;)

0

Annonce ♥

I onsdags fik manden brugt det første klip på sit klippekort han fik i morgengave af mig.... Han valgte at bruge klippet, hvor vi skulle spise på kinesisk restaurant, så vi blev enige om at vi fejrede vores 1 måneds bryllupsdag lidt på forskud :thumbsupsmileyanim:

Da den rigtige byllupsdag først er på tirsdag, hvor manden er på arbejde hele aftenen....

0

Nu er alle takkekortene efterhånden ved at være blevet delt ud :thumbsupsmileyanim:

Manden har også haft et takkekort med til Matas, som sponsorerede parfumeprøver til vores favorbags - her fik han at vide at vi var meget fotogene og at de mente at vi kunne bruges som modeller :thumbsupsmileyanim: men det er vi dog ikke interesserede i.....

0