Nitzen1987

♥ Lidt royal har man vel lov at være ♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

334 posts in this topic

Annonce ♥

Fik lige læst og set afslutningen på din beretning.... Og vil bare sige at det er dejligt at få lov at dele dagen med jer (sådan lidt som en flue på væggen).

Tak Miss-Lena :thumbsupsmileyanim: dejligt at vide, at andre læser og nyder godt af min/vores beretning...

0

Annonce ♥

Så kommer der lige et par billeder af vores gaver som blev linet fint op, da vi kom hjem søndag aften (dagen efter brylluppet) :thumbsupsmileyanim:

IMG_0244.jpg

IMG_0248.jpg

Gavelisten:

Fondue sæt

8 x Rosendahl dessertvinglas

4 x Rosendahl Champagneglas

2 x Rosendahl Hotdrink glas

Piet Hein salat skål (grøn)

3 x Imerco gavekort på i alt 1.550 kr

2 x 6 personers Gense Old farmer grilbestik

Ballonbrudepar (som der vel at mærke stadigvæk er luft i)

2 x Kop og Kande gavekort på i alt 500 kr

Keramik brudepar

Bodum olie/eddike sæt

Blomsterbuket

Vase

Holmegaard vase

Trip Trap nissepar 2010

2 x glasskåle

Sengesæt

Tur i biffen for to

Penge

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

Sidder hjemme da jeg er ramt af en træls virus, men så havde jeg heldigvis tid til at læse din skønne beretning fra jeres fantastiske dag, hvor er det nogle utroligt dejlige billeder af jer.

Det er så skønt at i havde lige netop den royale hyggelige og skønne dag som i havde ønsket jer.

Jeg glæder mig til snart at starte min egen beretning, vi har været på bryllupsrejse og haft så meget at se til efter at vi startede på arbejde igen, men nu er tiden vist snart inde til at komme igang.. :cheerleader3:

0

Sidder hjemme da jeg er ramt af en træls virus, men så havde jeg heldigvis tid til at læse din skønne beretning fra jeres fantastiske dag, hvor er det nogle utroligt dejlige billeder af jer.

Det er så skønt at i havde lige netop den royale hyggelige og skønne dag som i havde ønsket jer.

Jeg glæder mig til snart at starte min egen beretning, vi har været på bryllupsrejse og haft så meget at se til efter at vi startede på arbejde igen, men nu er tiden vist snart inde til at komme igang.. :cheerleader3:

Hej Ticha

Tak for din hilsen :cheerleader3: Det bliver spændende at følge din beretning :blink:

0

Annonce ♥

Så fik jeg hentet billederne - og de er bare SÅ fine :thumbsupsmileyanim:

Vi er dog nødt til at beskære det ene billede for at det kan være i rammen, da det er blevet en cm for lang, manden mener at det er for at bevare det oprindelige målestoksforhold (eller hvad man nu siger)....

0

I dag har vi (manden og jeg) været til 80 års fødselsdag hos min fars fætter... Her var min onkel og tante også med, så vi fik en dvd med filmklip fra vores bryllup :) har dog ikke fået set dem endnu....

Der er sørme både klip fra indgang og udgang i kirken.... og min tale til Jesper og fra brudevalsen :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så prøver jeg lige at lægge et link ind så man kan se et videoklip med indgangen i kirken :)

Er spændt på om det virker :denmarkflag:

KLIK HER

Skønt!!! :)

(er det med vilje I går ud 'omvendt'? :) )

Tænker du på at jeg går til venstre? Det fik vi at vide af præsten, at det var sådan de plejede at gøre det....

0

Så prøver jeg lige at lægge et link ind så man kan se et videoklip med indgangen i kirken :)

KLIK HER

Tænker du på at jeg går til venstre? Det fik vi at vide af præsten, at det var sådan de plejede at gøre det....

Hmm jeg gik da også til venstre af min far.. Og så til højre af Nikolaj da vi gik ud - præstens huskeregel til mig var, at jeg skulle gå i den samme side af kirken, både ind og ud :)

Fedt at du har fået lagt film klip ind :17:

0

KLIK HER

Hmm jeg gik da også til venstre af min far.. Og så til højre af Nikolaj da vi gik ud - præstens huskeregel til mig var, at jeg skulle gå i den samme side af kirken, både ind og ud :17:

Fedt at du har fået lagt film klip ind :)

Jamen det gør de åbenbart ikke i Hadsund kirke.... det var jo en afløser der fra der vikarierede for sognepræsten i Visborg kirke.... Der må jo være forskellige måder at gøre det på ved de forskellige kirker og præster :)

0