Nitzen1987

♥ Lidt royal har man vel lov at være ♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

334 posts in this topic

Stort tillykke og tusind tak for en rigtig dejlig beretning!!! Skønne billeder og dejlig fortælling om det hele!!! :loveboard: Det ser ud til at have været en helt fantastisk dag, og du ligner jo virkelig en prinsesse! :loveboard:

Og ps. Du skriver på et tidspunkt noget med, at du ikke synes at din make-up så ud af meget, men jeg synes den ser helt perfekt ud! :balloons:

Tak for din hilsen.... Det var en HELT FANTASTISK dag :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Neeeeeej det gjorde du ikke!! :bearhug: Altsåå skulle ikke ha sendt de billeder med :P Du ved jo det er en tradition!!! :loveboard:

Haha... synes de er ret humoristiske de billeder :balloons:

Haha true true... :ilovebryllupsklar: Altså det er fordi Joan kan lave sådan nogle mega nice ansigter, jeg prøvede, men det blev aldrig helt så godt.... :loveboard:

0

Neeeeeej det gjorde du ikke!! :cheerleader3: Altsåå skulle ikke ha sendt de billeder med :P Du ved jo det er en tradition!!! :ilovebryllupsklar:

Haha... synes de er ret humoristiske de billeder :balloons:

Haha true true... :loveboard: Altså det er fordi Joan kan lave sådan nogle mega nice ansigter, jeg prøvede, men det blev aldrig helt så godt.... :bearhug:

Jeg synes nu at du klarede det ret godt :loveboard:

P8070617.jpg[/img]

:grin2:

0

Jaaaaa, flere fantantiske billeder :balloons::loveboard::ilovebryllupsklar:

Bliver lige nødt til at kommentere Jespers tale. Fik helt gåsehud, da han fortæller om jeres lægebesøg.... Det er helt rigtigt at det kunne være gået rigtigt galt, så godt du var stædig!!!!

Meget irriterende at læger ikke tager det alvorligt, når der har været høj feber så længe. Ja undskyld at jeg sådan bringer det her i den skønne beretning... :loveboard:

0

Annonce ♥

Jaaaaa, flere fantantiske billeder :balloons::loveboard::ilovebryllupsklar:

Bliver lige nødt til at kommentere Jespers tale. Fik helt gåsehud, da han fortæller om jeres lægebesøg.... Det er helt rigtigt at det kunne være gået rigtigt galt, så godt du var stædig!!!!

Meget irriterende at læger ikke tager det alvorligt, når der har været høj feber så længe. Ja undskyld at jeg sådan bringer det her i den skønne beretning... :loveboard:

Ja puha :bearhug: Vi indgav også en klage til patientklagenævnet efterfølgende, men fik desværre ikke medhold i vores klage :cheerleader3: Men det vigtigste er jo også at min mand er i live!

0

Neeeeeej det gjorde du ikke!! :badgirl: Altsåå skulle ikke ha sendt de billeder med :P Du ved jo det er en tradition!!! :)

Haha... synes de er ret humoristiske de billeder :)

Haha true true... :) Altså det er fordi Joan kan lave sådan nogle mega nice ansigter, jeg prøvede, men det blev aldrig helt så godt.... :)

Jeg synes nu at du klarede det ret godt :)

P8070617.jpg[/img]

:grin2:

Ej det er bare ikke godt nok!! :tunge:

0

Min svigerinde havde taget initiativ til at få lavet en kasse, hvori alle gæsterne skulle skrive en personlig hilsen til at lægge deri....

P8070623.jpg

IMG_0241.jpg

IMG_0243.jpg

meningen er så at vi først må åbne kassen og læse beskederne på vores et års bryllupsdag.....

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

Generelt for hele vores fest var at der var en rigtig hyggelig og meget afslappet stemning mellem alle vores gæster....

P8070155.jpg

P8070625.jpg

en veninde skulle lige prøve at løfte min brudebuket...

P8070630.jpg

P8070634.jpg

P8070645.jpg

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

gæsterne begyndte at gøre rundkredsen, og dermed vores dansegulv, mindre...

IMG_0205.jpg

IMG_0206.jpg

her var jeg lige ved at ryge på r**** da jeg satte min sko ned på noget af mit slæb og derved var ved at glide... (Et Christina04-move kan jeg måske kalde det ;) )

IMG_0207.jpg

IMG_0208.jpg

P8070651.jpg

P8070652.jpg

0

Annonce ♥

...og jeg fik revet i mit slør, selvom mange af kvinderne synes at det var synd og skam :) men jeg opfordrede nu selv til det... De måtte dog bruge saks for at få klippet sig igennem den kraftige satinkant....

P8070660.jpg

P8070661.jpg

P8070662.jpg

P8070663.jpg

IMG_0219.jpg

IMG_0222.jpg

IMG_0226.jpg

Edited by Nitzen1987
0

Imens at jeg fik revet slør havde mine forældre taget initiativ til den første dans, men da manden og jeg var klar byttede vi, så jeg kom til at danse med min far, der var i et strålende humør :)

IMG_0227.jpg

IMG_0228.jpg

IMG_0230.jpg

generelt var der dog ikke voldsomt mange af vores gæster der fik danset :)

IMG_0237.jpg

IMG_0240.jpg

IMG_0239.jpg

0

Og det var så hvad jeg havde af billeder fra DAGEN :)

Har også lidt billeder fra dagen derpå, men det bliver ikke lige i aften af jeg få lagt dem ind :)

og så vil jeg lige have skrevet en afslutning på vores bryllupsdag - men det bliver nok først i morgen at jeg får det gjort....

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

Man kan bare fornemme, at I har haft en dag, der levede op til jeres drømme - du ser så lykkelig ud :)

Den levede til fulde op til vores drømme :) var ellers lidt bange for at jeg gennem planlægningen satte mine forventninger for højt, at dagen ikke ville kunne efterleve mine drømme og forventninger - men det gjorde den til fulde! og mere til! Kunne vitterligt ikke have ønsket en bedre dag, et bedre bryllup, en bedre familie og en bedre og mere kærlig og omsorgsfuld mand :) Det er en dag jeg altid víl have i mine tanker og som vil være i stand til at fremkalde smil, varme og glæde - selv når verden går mig i mod...

Jeg var/ER lykkelig og nygift :)

0

Hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag og tusind tak for en dejlig beretning, hvor jeg har smilt fra start af. Du ser så flot og lykkelig ud - glæder mig endnu mere til mit eget bryllup efter jeg læser jeres skønne og billedrige beretninger.

Ønsker jer alt held og lykke i jeres ægteskab.

-Glæder mig til de sidste billeder....

0

Hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag og tusind tak for en dejlig beretning, hvor jeg har smilt fra start af. Du ser så flot og lykkelig ud - glæder mig endnu mere til mit eget bryllup efter jeg læser jeres skønne og billedrige beretninger.

Ønsker jer alt held og lykke i jeres ægteskab.

-Glæder mig til de sidste billeder....

Tak for det... Det varmer rigtig meget at andre læser og kommenterer på min beretning og vores billeder :) Og du kan godt glæde dig til jeres dag :)

Edited by Nitzen1987
0