Nitzen1987

♥ Lidt royal har man vel lov at være ♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

334 posts in this topic

Annonce ♥

Og så var det blevet tid til den sidste (udgangssalmen) Det er så yndigt at følges ad som organisten og trompetisten spillede i fællesskab (Nøj hvor lød det bare godt...)

DSC_5365.jpg

DSC_5367.jpg

Edited by Nitzen1987
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da salmen var færdig kom præsten hen for at lykønske os og overrække vores vielsesattest, samt en gave fra kirken... En bibel (selvfølgelig :thumbsupsmileyanim: ) Hun var også så sød at samle den knappenål op, som var faldet ud af min buket, og var landet på gulvet foran alteret, lige da min far og jeg satte os efter indgangen (jeg havde ellers spekuleret på hvordan jeg ubemærket skulle få fat i den - havde opgivet tanken om at bøje mig fremover i kjolen...)

DSC_5368.jpg

DSC_5369.jpg

DSC_5370.jpg

DSC_5371.jpg

Inden udgangen overlod jeg bibel og vielsesattest til min far

DSC_5372.jpg

Edited by Nitzen1987
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var det tid til at forlade kirken og organisten stemte i med Mendelsohn bryllupsmarch (Billedspam!!!!)

DSC_5373.jpg

jeg måtte lige passe på trinene ned og min MAND havde godt fat i mig :thumbsupsmileyanim:

IMG_1450.jpg

DSC_5374.jpg

P8070470.jpg

DSC_5375.jpg

DSC_5376.jpg

DSC_5377.jpg

Edited by Nitzen1987
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af hensyn til bilen vi skulle køres i til fotografen måtte vi ikke få ris, så i stedet havde vi sørget for sæbebobler til alle gæsterne....

P8070480.jpg

DSC_5418.jpg

DSC_5419.jpg

der kunne da lige blive til et enkelt kys eller to, mens gæsterne pustede sæbebobler:)

DSC_5423.jpg

DSC_5424.jpg

DSC_5425.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih jeg sidder her med tårer i øjnene. Hvor er det hele bare romantisk og pragtfuldt. Elsker alle dine billeder, og hvor er det pragtfuldt, at der er billeder af hele vielsen. Glæder mig til at se mange flere skønne billeder og læse mere beretning :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg sidder her med tårer i øjnene. Hvor er det hele bare romantisk og pragtfuldt. Elsker alle dine billeder, og hvor er det pragtfuldt, at der er billeder af hele vielsen. Glæder mig til at se mange flere skønne billeder og læse mere beretning :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Åh hvor er du sød Betina :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer