26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så står man op kl. 6.30, fordi man har fået brev om, at der kommer håndværkere i ens lejlighed i dag kl. 7.30 - Kl. 10 er der stadig ikke sket noget, men pludselig banker det på døren. Man hopper op af sofaen og tænker: "Det var fandme også på tide!", men finder til sin store overraskelse postmanden uden foran døren... Nu er kl. 11.30, og man sidder stadig og venter på håndværkerne... Men man fik sine brocher fra England, og de er bare SÅ fine! :thumbsupsmileyanim:

Skal I se billeder??? Jamen det skal I da!!!! :balloon: Først en af hver broche og så "blærerækken" ;)

5125655356_c6855f6758_b.jpg

5125654846_3a2fece68a_b.jpg

5125050057_68ba1b37a7_b.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tøser, er også selv rigtig glad for dem! Og så kostede de jo slet ikke alverden faktisk :thumbsupsmileyanim:

Til oplysning kan jeg i øvrigt fortælle, at der stadig ingen håndværkere har været - Så meget for at stå tidligt op... Gaaab! Hvem sagde "morfar"?!? Sssnorrrk! :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej, ingen håndværkere - Men er det ikke bare typisk håndværkere? :thumbsupsmileyanim:

Jo der er typisk ;) men træls :)

Hvornår kommer de så?

----------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Ret så "træls" ;)

Hmm, ja det er så et godt spørgsmål, haha! Vi har ikke fået noget nyt brev om det i postkassen, såå... Men det er nogle håndværkere, som er i gang med at lave vores nye altan (ejerforeningen bestemte de gamle skulle ned og nye op), så de kommer vel før eller siden. Jeg står bare ikke op kl. 6.30 igen - Jeg er på INGEN måde morgenmenneske, så de kan komme tidligst kl. 11 :balloon:

0

Del dette indlæg

Musik

Så kom underholdningen på plads i form af en DJ, og det blev selvfølgelig ingen ringere end Diskobil ;) :thumbsupsmileyanim:

Det er bare så rart at have på plads!!!

OK - Det er kommet på plads (har ikke fulgt så meget med efter at have lavet Halloween fest hjemme på Bytorvet fredag og halbal for 800 mennesker i Ledøje-Smørum hallen lørdag). Jamen vi takker da for tilliden. Ingen ringere end.... Det forpligter :balloon: Det er jo faktisk ret snart, og bliver vel nok også en af de første bryllupsfester for vores vedkommende i det nye år.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Så står man op kl. 6.30, fordi man har fået brev om, at der kommer håndværkere i ens lejlighed i dag kl. 7.30 - Kl. 10 er der stadig ikke sket noget, men pludselig banker det på døren. Man hopper op af sofaen og tænker: "Det var fandme også på tide!", men finder til sin store overraskelse postmanden uden foran døren... Nu er kl. 11.30, og man sidder stadig og venter på håndværkerne... Men man fik sine brocher fra England, og de er bare SÅ fine! :thumbsupsmileyanim:

Skal I se billeder??? Jamen det skal I da!!!! :) Først en af hver broche og så "blærerækken" ;)

De er rigtig flotte :balloon: . Får helt lyst til at bringe lidt blingbling ind i brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Musik

Så kom underholdningen på plads i form af en DJ, og det blev selvfølgelig ingen ringere end Diskobil ;) :thumbsupsmileyanim:

Det er bare så rart at have på plads!!!

OK - Det er kommet på plads (har ikke fulgt så meget med efter at have lavet Halloween fest hjemme på Bytorvet fredag og halbal for 800 mennesker i Ledøje-Smørum hallen lørdag). Jamen vi takker da for tilliden. Ingen ringere end.... Det forpligter :balloon: Det er jo faktisk ret snart, og bliver vel nok også en af de første bryllupsfester for vores vedkommende i det nye år.

Jep, og det er bare så skønt, at vi også kan krydse den post af! For som du selv er inde på - Det er ret snart! :cheerleader3::)

Der er vel heller ikke så mange bryllupper i de første 2-3 mdr. af året... :)

0

Del dette indlæg

Skal I se billeder??? Jamen det skal I da!!!! :) Først en af hver broche og så "blærerækken" ;)

De er rigtig flotte :balloon: . Får helt lyst til at bringe lidt blingbling ind i brylluppet :cheerleader3:

Tak! Og ja, bling bling er da for NICE! :)

0

Del dette indlæg

Der er vel heller ikke så mange bryllupper i de første 2-3 mdr. af året... :thumbsupsmileyanim:

Nej det er mest firmafester (efternølere) og fødselsdagsfester. Bryllupsfesterne starter først rigtig op i marts og april og kører frem til september/oktober. Så det er rigtigt godt med et "afbræk". Det samme kan man sige om de firmaer der holder sommerfester.

0

Del dette indlæg

Der er under 4 måneder til vores bryllup, og man kunne godt mene, at det var på tide at finde vielsesringene snart :) Jeg har fundet to ringe hos Chanti, som jeg vakler ret meget i mellem... De minder utroligt meget om hinanden, men de er også den stil, jeg vil have, og så er der et krav, som hedder, at der SKAL være 5 sten i - 3 er åbenbart for lidt :thumbsupsmileyanim: Og det er der jo i begge!

Selvom det selvfølgelig er mig, der bestemmer, hvilken ring jeg ender med, så kan man jo godt høre, hvad I andre synes om dem alligevel ;) Så hvad synes I?? Hvilken ring er I mest til?

5135478463_e0c85387d4_z.jpg

Jeg kan selv virkelig godt lide dem begge! Ring 1 har jeg prøvet i diverse smykkeforretninger, så den kender jeg lidt. Ring 2 har jeg aldrig set eller prøvet i en butik, og jeg kan derfor godt hælde lidt til den, fordi den så bliver lidt mere "speciel" og ikke så gængs, men så igen... Ring 1 er jo altså virkelig flot og lidt mere bling agtig! Kan I se mit dilemma? :balloon:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer