Guest starkpigen

<3 Anders & Maja 11.06.2011 <3

210 indlæg i dette emne

Tillykke med feststedet, det lyder bare helt fantastisk!! :thumbsupsmileyanim:

Vi har også valgt et sted med overnatning så folk har mulighed for at give den hele armen og stadig være i bil (især da stedet ligger ret langt væk fra alle) Jeg synes netop også at det må være fedt at ku snakke lidt med gæsterne når der er lidt mere ro på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er lidt af det vi overvejer mht bordet.

går helt klart efter runde borde, vi bliver ca 45 ikke så mange men vores familier er ikke så store og vi har besluttet kun at inviterer dem vi snakker med.

I min familie er det normalt vi stopper ved tanter og ikke tager kusiner og fætre med. Ellers bliver vi for mange til de almindelige fester og helt ærligt, hvorfor inviter folk man ikke har set de sidste 6 år. Så hellere dele den store dag med nære venner og den del af familien man har kontakt med.

Hvordan har i andre det med det? Kan nemlig se der er mange med rigtig mange gæster, så vist en med over 100, er altså mange :ilovebryllupsklar: og slet ikke noget vi har råd til. Og slet ikke på barsel og H2B arbejdsløs pga krise :thumbsupsmileyanim:.

Godt vi har en opsparing, for vil bare ikke låne til bryllup. Tror ikke jeg vil nyde det helt så meget hvis jeg vidste vi skulle betale af på det bagefter.

Nå lidt billede spam

Farven skal selvfølgelig være fucsia og så en blomst midt på istedet for den kæmpe ting der står midt på. Kan ikke huske stolene på fest stedet men skalderud igen onsdag kl 16 og så kan jeg lige lure om de er pæne eller der skal noget over dem.

Jeg har vist slet ikke været herinde.. Stort tillykke med det hele og synes du har fundet en super smuk kjole...

Vi er så enige mht gæsterne, vi har ikke alle i familierne med, blandt andet fordi vi gerne ville have vores venner med i stedet for familie, vi ikke har noget at gøre med... Af den grund bliver vi 46 i alt... Så YAY, at der er andre der er enige med os... :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med valget af feststedet - det lyder bare sååå lækkert! Og fedt med brude-hus ;)

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Åhh er altså glad for vi ikke er de eneste der bliver "så lidt" til vores bryllup. Vil meget hellere have de mennesker omkring mig jeg holder af og nyder at være sammen med end gamle tante olga og sure farbror karl jeg ikke har set i mange år.

Næh det skal være en fest med spræl i og elsker at vi ikke skal slutte kl 2.00 dut men kan forsætte så længe vi orker uden det koster en krone ekstra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tillykke med feststedet, det lyder bare helt fantastisk!! :thumbsupsmileyanim:

Vi har også valgt et sted med overnatning så folk har mulighed for at give den hele armen og stadig være i bil (især da stedet ligger ret langt væk fra alle) Jeg synes netop også at det må være fedt at ku snakke lidt med gæsterne når der er lidt mere ro på :thumbsupsmileyanim:

Ligger jeres sted lidt øde eller bare langt fra hvor i/ de bor?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh er altså glad for vi ikke er de eneste der bliver "så lidt" til vores bryllup. Vil meget hellere have de mennesker omkring mig jeg holder af og nyder at være sammen med end gamle tante olga og sure farbror karl jeg ikke har set i mange år.

Næh det skal være en fest med spræl i og elsker at vi ikke skal slutte kl 2.00 dut men kan forsætte så længe vi orker uden det koster en krone ekstra :thumbsupsmileyanim:

Ja nemlig... :thumbsupsmileyanim: Det vigtigste er at man får en super fantastisk fest, hvor der bare er gang i den og alle har det sjovt og hyggeligt... Jeg er også rigtig glad for at der er andre der har valgt nogle "fra", for et eller andet sted har jeg haft det lidt underligt med det! Men vi har simpelthen ikke råd til alle, så nogle måtte blive skåret fra...

Og lyder top hyggeligt med mutti og kjoler, slør, sushi og asti :ilovebryllupsklar:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Så er bettepigens værelse færdigt, nymalet, nye lister og klar til brug :thumbsupsmileyanim: så fik lige tid til at komme til computeren. Og hvad lå der så lige i mailboksen?? Besked fra Præsten i Brædstrup Kirke om at de meget gerne vil vie os :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::rolleyes:

Det er en af de ting der har fyldt meget pga vi ikke har noget tilhørsforhold til lige den kirke. Og synes bare det er så megt nemmere end at skulle vies hvor vi bor og så køre en time bagefter.

0

Del dette indlæg

Så er bettepigens værelse færdigt, nymalet, nye lister og klar til brug :thumbsupsmileyanim: så fik lige tid til at komme til computeren. Og hvad lå der så lige i mailboksen?? Besked fra Præsten i Brædstrup Kirke om at de meget gerne vil vie os :ilovebryllupsklar::rolleyes::shopping:

Det er en af de ting der har fyldt meget pga vi ikke har noget tilhørsforhold til lige den kirke. Og synes bare det er så megt nemmere end at skulle vies hvor vi bor og så køre en time bagefter.

Ej hvor godt :thumbsupsmileyanim:

Det er så skønt at få de "store" ting på plads. Man får en lige lidt mere ro i sindet :bearhug:

Så tillykke med det..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er bettepigens værelse færdigt, nymalet, nye lister og klar til brug :thumbsupsmileyanim: så fik lige tid til at komme til computeren. Og hvad lå der så lige i mailboksen?? Besked fra Præsten i Brædstrup Kirke om at de meget gerne vil vie os :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::rolleyes:

Fedt at kirken er kommet på plads og I slipper for ekstra transport på dagen :shopping::bearhug: Selvom I ikke har noget tilhørsforhold, heldigvis er der mange kirker der gerne vil vie andre end deres egne sognebørn :kiss:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med milepælen!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg er nok ikke til meget hjælp, men synes alle slør er rigtig flotte :ilovebryllupsklar: Det er lidt vildt du har købt så mange, er de ikke dyre??

Det ene er købt herinde altså det helt lange og det korte, er nemlig en 2 i 1, birdcage er fra en butik der lukkede sidst i august så kostede næsten ingenting.

0

Del dette indlæg

hmm.. Jeg er jo vild med birdcage slør, men er i tvivl om hvordan det harmonerer med briller, men det er bestemt flot til din kjole (som i øvrigt er skøn!) Jeg er ikke så meget til blondesløret til kjolen, måske fordi den slutter sådan midt imellem og synes ikke stilen er helt i øjet til kjolen. Til gengæld er de to andre slør - kort og lang - med rullekant begge rigtig fine!

Tja, det véd jeg ikke, om du blev meget klogere af, men lige de tanker, jeg gjorde mig... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg er nok ikke til meget hjælp, men synes alle slør er rigtig flotte :rolleyes: Det er lidt vildt du har købt så mange, er de ikke dyre??

Det ene er købt herinde altså det helt lange og det korte, er nemlig en 2 i 1, birdcage er fra en butik der lukkede sidst i august så kostede næsten ingenting.

Aaah okay, super fedt når man finder gode tilbud :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Hold fast, hvor du rykker!! :thumbsupsmileyanim: Jeg kan slet ikke følge med (det er også fordi man skal passe det der skole, altså, hvor er det besværligt! De kunne godt indføre en BK-ferie, synes jeg! :ilovebryllupsklar:)

Først og fremmest: Jeg er viiiiiiiiiiiiiiiiild med din kjole!! Den første du købte med sløjfen var da pæn, men jeg synes den du har valgt istedet er helt helt fantastisk!!! Good call! :rolleyes: Og flot service at du måtte bytte den. :thumbsupsmileyanim:

Mht. slør, så er jeg mest til det korte og enkle. Synes der sker så meget på kjolen, at det er "synd" hvis der er for meget pang på sløret, hvis det giver mening? BC'et er nu også rigtig flot, det er bare ikke så meget "min stil". Men hvis det er din stil, så go for it, det ser supergodt ud. :shopping: Blondesløret er fint, men synes ikke helt, at det passer 100% til kjolen...

Og så har vi forresten færre gæster end I har: Vi bliver max 40. Og jeg er sikker på, at vi får en fantastisk fest alligevel :bearhug: Vil hellere have en lille intim fest med dem, vi er allertættest på, og hvor vi så har råd til virkelig at forkæle dem, end at invitere en masse "perifere venner og familie" og så tilgengæld måtte holde festen lidt mere skrabet. Men det er jo en smagssag. Min pointe er bare, at jeg tror ikke, at I skal bekymre jer om at have "få" gæster. I skal nok få en super fest, det er jeg sikker på :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meggers:

Ja det burde de ærligt talt :blink: jeg kan heller ikke se hvordan jeg skal få tid til at suse sådan rundt herinde når jeg starter på job igen efter barsel her til november, må hellere ned i tid ;) Nej er faktisk begyndt at glæde mig til at komme tilbage hvilket jeg overhovedet ikke har gjort siden jeg gik fra.

Jeg har faktisk byttet blonde sløret i mellemtiden, så kan fint følge dig der :cheerleader3:

Kan heller ikke finde ud af om birdcage er min stil, synes bare det ser så flot ud, men så var det Pilgrim nævnte noget med brillerne, hmmm havde jeg jo ikke lige tænkt over da jeg jo går med dem hele tiden. Og har faktisk ikke fundet nogle billleder hvor der er begge dele på.

Har flere briller der er mere neutrale end dem jeg har på da billedet blev taget, måske det kunne være løsningen hmm må i tænke boks.

Pilgrim:

Bliver altid klogere, og elsker jo de input i kommer med. Havde seriøs ikke tænkt over det med brillerne. Men bruger jo også linser, bare ikke så meget om sommeren - kunne være jeg skulle tage og gøre det noget mere her henover vinteren og så se hvordan det går til foråret. Så slipper jeg også for at pudse briller hele tiden når min datter har haft nallerne for tæt på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Havde helt misset at der var kommet kjole billeder - den er virkelig smuk!!! Fantastiske detaljer..

Sidder osse selv og overvejer slør, syns umiddelbart det korte eller birdcage passer bedst til din kjole..

Skidt med det, hvis du skal holde øje med alt herinde er der vist ikke tid til andet :cheerleader3:

Synes bare det er så svært at vælge, er slet ikke samme stemning når man står hjemme og prøver end når man står i butikkerne.

Men har pakket det væk for nu og så tager jeg fat i det til foråret igen. Så går jeg heller ikke og hopper i kjolen i ny og næ :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Virkelig skøn kjole og jeg må give meggers ret i at det korte enkle slør er rigtig godt til dig!

Så kommer kjolen til sin ret og jeg er heller ikke til BC selvom det kan se super fedt ud til de rette brude :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tillykke med feststedet, det lyder bare helt fantastisk!! :cheerleader3:

Vi har også valgt et sted med overnatning så folk har mulighed for at give den hele armen og stadig være i bil (især da stedet ligger ret langt væk fra alle) Jeg synes netop også at det må være fedt at ku snakke lidt med gæsterne når der er lidt mere ro på :cheerleader3:

Ligger jeres sted lidt øde eller bare langt fra hvor i/ de bor?

Ups havde ikke set du havde spurgt mig om noget :blink: Det ligger i Kirke Hvalsø på sjælland og der ligger da en regionaltogs-station 2 km derfra, men sidste tog kører kl 23.30 eller sådan :lol: så ja hvis ikke man vil være ædru i bil, så er det smartest at ku sove der ..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer