MunkVerner

2012-tråden

336 posts in this topic

Min kæreste og jeg skal giftes d. 2. juni kl. 13 i vielsessalen på Koldinghus (borgerlig vielse)

0

Annonce ♥

Min kæreste og jeg skal giftes d. 2. juni kl. 13 i vielsessalen på Koldinghus (borgerlig vielse)

... Og festen skal holdes på Nebelgaard (www.nebelgaard.com)

0

Hej

Jamen vil da også gerne tilføjes. Vi skal giftes den 18-02-2012 Kl. 16 i Sankt Catharinæ kirken i Ribe

0

Jeg skal nok lige sørge for at få denne tråd opdateret, men er fuldt optaget de næste par dage men skal nok få det gjort hurtigst muligt.

1

Annonce ♥

Hej MunkVerner :wink:

Ja ja rolig nu, det skal jo lige være tid til det hele :) Synes det er en super god íde med at laves sådan,

tråd over alle 2012 brudepar ()() Så vi rigtig kan se hver der er de heldige par :iloveyou: i det nye år.

Knus Lisbeth Kristensen (Jespersen den 26-5 :heart: )

0

Ved ikke om jeg er blevet væk i mængden af kommende fruer, men vil gerne skrives på den 25/2 -2012 :-D

0

Prøver igen :unsure: .Kan se at vi ikke er kommet på endnu. D 19 maj 2012 i Gilleleje Kirke kl. 14.30

0

Jeg melder mig på banen :)

Jeg skal giftes med min forlovede (gennem 7 år) den 14. juli på Holstebro Rådhus og efterfølgende fest i et nærliggende forsamlingshus. Tidspunkt for vielsen er ikke fastlagt, men regner med engang sidst på eftermiddagen.

0

Annonce ♥

Jeg prøver igen, kan jo ske man er blevet væk i alle som gerne vil med på listen :biggrin:

Vi, Camilla og Christian skal giftes den 28. juli 2012 kl. 15.00 i Ulkebøl Kirke, Sønderborg. Festen skal holdes på volleup Kro

0

Prøver igen :unsure: .Kan se at vi ikke er kommet på endnu. D 19 maj 2012 i Gilleleje Kirke kl. 14.30

Yay en Dato søster :) Tillykke :)

Jeg vil også gerne skrives på med den 19 Maj 2012, i Vejlø Kirke, Næstved kl 14.00 - gerne i plus 20 grader og solskin :tunge:

0

Hejsa! Vi skal giftes den 25. august 2012 i Jægersborg kirke med efterfølgende fest i et festlokale i Virum :-)

0

Hey. Vi (Henrik & Laika) skal giftes D.28 juli 2012 kl 13.oo I Gjellerup kirke (Udenfor Herning) og festen holdes på Signatur Hotel Skarrildhus :)

0

Annonce ♥

Jeg tror da også gerne jeg vil være med i mængde af 2012 brude :)

Vi skal giftes den 1. september 2012 kl. 14.00 i Asferg Kirke (mellem Randers og Hobro) med efterfølgende fest i Asferg forsamlingshus :biggrin:

1

hejsa

Mig og min forlovede (Maria og Jens-Chr.) skal giftes 18.aug 2012 i Svenstrup kirke på als 13.30 :loveshower:

0

Dato. 25/ 8 - 2012, Sct.Paul kirke Kl.13.30 (århus), Sophiendal Gods! Jeanette & Brian

Edited by JeanetteL
0

Melder mig også lige på banen over kommende brude..

Vi skal giftes 14.07.12 i Mårslet kirke og efterfølgende fest på Det Gamle Mejeri ved Vilhelmborg ()()

0

Annonce ♥

Lene & Jørgen skal giftes lørdag d.12 maj 2012 kl.12.30 i Nykøbing Mors, med efterfølgende reception og middag på Sallingsund Færgekro

0

Jannie og Jesper giftes i Vissenbjerg kirke lørdag d. 8/9-12 :a1221:

0

Vi er på d. 14. juli 2012. I Sct. Mortens Kirke i Næstved kl 15.00

0

Vi skal giftes d 25/8-2012 kl 15. Vi skal både vies og holde festen på Moltkes palæ :)

0

Annonce ♥

Vi skal giftes 16. juni i Barløse kirke kl. 13.30, og festen holdes på Gl. Avernæs

0

Vores bryllups d. 14/07-12 er blevet rykket fra 13.30 til kl 13.00 :) Festen skal holdes i Vinten Forsamlingshus... .)

0

Vi skal giftes d. 28.07.2012. i Hoager Kirke kl. 16.00 med fest på skydebanen i Skave i festtelt

0

Jeg vil osse gerne på listen.

Skal giftes Lørdag d. 26/5 kl.14.30 I Skads kirke ved Esbjerg :loveshower:

0

Vi skal giftes d. 11/08, i Timotheus kirken kl 15, sted? men i københavn somewhere :)

0