Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,389 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle i dejlige damer, :) tusind tak for lykønskningnerne, selvom jeg var syg i 2 timer under middagen, så var det en perfekt dag!

Men ville jo give jer lidt godt at se på :

Kongebilledet, med alle vores fantastisk flotte gæster, der næsten alle var klædt ud

post-44861-0-14341900-1347218289.jpg

Vielsen: Vi græd begge to og gæsterne græd fordi der var så mange varme følelser i luften

post-44861-0-59468900-1347218326.jpg

Et fjolle billede, som vi tog mange af :tunge: vi er lænket til en middelalder piske pæl, (vores ægteskab? :tunge: )

post-44861-0-97325900-1347218336.jpg

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

FANTASTISK!!!!! Hvor er det altså bare et vildt fedt billede af jer alle! Øv, hvorfor tænkte jeg ikke på det?

Glæder mig til at se en hel masse billeder! Og høre hvorfor du blev syg under middagen :-/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen altså....mfantastiske billeder sådan at vågne op til. SUPER SUPER flot og stemningsfuldt. Seje gæster og super flot brudepar. Din kjole og hele dit look er så flot og er sikker på du havde været MEGET ombejlet i middelalderen.

0

Del dette indlæg

Jeg er såå tilfreds med billederne :cheerleader3: De er super kvalitet, og har bare fanget os og vores følelser. Det er lidt underligt, for har ikke et eneste billede selv på mit kamera, så skal ud og hente fra alle gæsterne før jeg kan få beretningen igang. Men fotografens billeder kommer ca om en uge, så beretningen skal nok komme på benene hurtigt.

Ja jeg blev syg under middagen kan jeg lige så godt fortælle nu for gider ikke bruge meget tid på det i beretningen. Jeg havde det fint gennem vielsen, billederne, forretten og de første taler, men lige pludselig blev jeg helt vildt kvalm og svimmel og var helt sikker på jeg skulle besvime, jeg var så ulykkelig. Ikke så meget fordi jeg gik glip af maden, men jeg troede ik jeg ville kunne blive rask og alle der havde lavet taler og sange vi ikke havde nået var jeg så ked af at de ikke kunne udføre. Robert var en skat. Han fandt et rum jeg kunne lægge mig i, puder og lagde sig kappe hen over mig. Han holdt endda mit hår oppe, da jeg skulle kaste op. Ikke videre bryllups romantisk. Men jeg sov i 1½ time, mens gæsterne spiste hovedret og dessert, og var sikker på at jeg lige tilbage til hotellet. Men så kom Robert ind og sagde nu skulle der skæres bryllupskage. (Han havde forsikret mig om at selv hvis jeg sov lige til imorgen, så havde det stadig været en dejlig dag) og jeg var stadig lykkelig for en fantastisk dag og vielse, men jeg vidste også at nu kom alle traditionerne med brudevals og kageskæring og det ville jeg bare ikke gå glip af. Så jeg drak lidt cola og fik kæmpet mig op. Alle blev meget glade for at se mig, og følte nok at meningen med festen lidt forsvandt når bruden var væk. Jeg havde det stadig mega dårligt, men vi skar kagen sammen og jeg kom ned og sidde lidt. Da jeg fik lidt varm the fik jeg det bedre, og aftnens sidste 3 timer fik jeg det godt nok til bare at nyde at danse med alle og der blev danset brudevals og snakket og leet, og jeg følte at de timer jeg havde været væk, slet ikke eksisterede og jeg var glad, og Robert var glad. :)

Desuden havde vi alle gæster til morgen mad på hotllet og der kunne vi få 2 sange og Roberts mors tale, så alt i alt føler jeg stadig at det var perfekt :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej altså ..... det var sgu da også lort uheldigt.... dog godt at høre, at ud fik kæmpet dig på benene igen og fik alt det sidste med + at de sidste sange osv blev gennemført næste morgen :)

Men har sikkert være kulminationen på det hele, der har gjort, at du er blevet dårlig. Jeg var også voldsomt udmattet (dog ikke syg), da vi nåede til maden om aftenen ... og normalt, når jeg har kørt en hård examensperiode, så blir jeg ALTID syg bagefter. Tror simpelthen, at man kører så hårdt op og når det hele så på en måde er overstået ... eller ihvertfald, at alt presset ryger af, så siger kroppen stop. Men sgu da irriterende, at det ikke kunne vente til dagen efter.

Men fedt at høre, at du ikke ligger så meget vægt på det .... og det var jo heller ikke så længe, du var væk ... altså fårk da de 2 timer! Men bare lækkert, at du ikke ligger vægt på det overhovedet og sikke en fantastisk dejlig mand, du har fået dig :) Ved at min også ville være på samme måde .... er jo den omsorg, der gør, at man elsker dem utrolig meget :)

0

Del dette indlæg

Skønne billeder :-) Ih, hvor jeg glæder mig til at læse din beretning. Hvor var det dog ærgerligt at du blev dårlig midt under festen - tror Maria har ret i at det er en kulmination på lang tids hårdt arbejde og så endelig udløses spændingen og resultatet - men sejt at du fik kæmpet dig op igen og kunne deltage i festen - og at du tager det i stiv arm og ikke lader det ødelægge dagen :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af Brumle01
0

Del dette indlæg

Det var helt sikkert stres og pres der gjorde jeg fik det dårligt. Da vielsen var overstået og jeg endeligt kom ned og sidde så sagde min krop bare stop.. nu kan du ikke mere Cecilie. :pokey:

Men som sagt, Robert og mig snakkede om det i dag, og jo det er da nogen vi nævner, men det fylder bare ingenting i forhold til alt det vidunderlige der skete den dag. Var bare helt specielt at mærke alle gæsternes varme (fik seriøst de bedste kram jeg nogensinde har fået den dag) og alle var der til at fejre at vi elsker hinanden.. det kan bare ikke overskygges af 2 timers blackout! :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer