Sign in to follow this  
Followers 0
jpsmukke

Giftes den 23 juli

16 posts in this topic

Hej Alle

min kæreste har efter 10 år friet til mig :thumbsupsmileyanim: det skal være den 23 juli vi skal giftes, som jo er midt i sommerferie ugerne :balloon:

nu tænker jeg bare altså vi selv planlægger allerede vores ferie i januar. så tænkte på at sende indbydelser i dec.. men er det for tidligt :/

0

Annonce ♥

I kan evt. sende save the date kort ud i december, nu hvor i vælger at holde det i sommerferie perioden.

0

Hej Alle

min kæreste har efter 10 år friet til mig :thumbsupsmileyanim: det skal være den 23 juli vi skal giftes, som jo er midt i sommerferie ugerne :balloon:

nu tænker jeg bare altså vi selv planlægger allerede vores ferie i januar. så tænkte på at sende indbydelser i dec.. men er det for tidligt :/

Først og fremmest tillykke med det kommende brylluppet :)

I kan evt. sende save the date kort ud i december, nu hvor i vælger at holde det i sommerferie perioden.

Vi skal giftes d.16/7 derfor har vi af samme grund valgt at sende STD kort ud :)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Tillykke med brylluppet! :thumbsupsmileyanim:

Vi skal giftes 9. juli, og selvom vi ringede rundt til ALLE med det samme vi vidste datoen, så regner jeg også med at få invitationer ud omkring julen (måske i forbindelse med julekort og så spare noget porto :balloon:)

Synes ikke der er noget problem i at sende invitationer ud tidligt, hvis bare man har styr på det der skal stå i dem (f.eks. vielsestidspunkt/sted, evt. hjemmeside, ønsker, kontaktinfo til toastmaster, osv.)

Men ellers er STD-kort jo også perfekte til formålet :)

0

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville nok vælge at sende Save-The-Date kort ud inden for kortere tid, så folk vidste besked, og så sende selve invitationerne ca. 4 mdr. før I skal giftes :balloon:

0

det var smart med sådan et lille kort .. :thumbsupsmileyanim: tror måske jeg vil sende sådan et med julekortet.. må lige høre manden ad for har har allerede lavet invitationerne :P

0

Velkommen til. Lyder da som en god idé med at sende en stdkort ud sammen med julekortet. Det ville jeg nok gøre. Jeg syntes personligt det er for tidligt at sende invitationerne ud i December. Men det er meget hvad man er til. Ved at det emne tidligere er blevet diskuteret på dette fantastiske forum, og folk har mange forskellige meninger om nettop dette.

Men :balloon: syntes jeg det kunne være hyggeligt med en sådan hilsen i julekortet. :thumbsupsmileyanim:

0

Tillykke med det kommede bryllup :)

Vi skal giftes lørdag den 28. maj. Vi sendte nvitationerne ud i sidste uge og har kun fået positiv respons, da folk kan have det i tankerne, når de planlægger ferie til sommer...

Så synes I skal sende ud, når I selv føler for det :bearhug:

0

Annonce ♥

Jeg syntes personligt det er for tidligt at sende invitationerne ud i December. Men det er meget hvad man er til. Ved at det emne tidligere er blevet diskuteret på dette fantastiske forum, og folk har mange forskellige meninger om nettop dette.

Hvorfor syntes du det er for tidligt at sende dem ud i december (eller januar). Jeg kan forstå hvis man ikke på det tidspunkt har tilstrækkelig præcise oplysninger med hensyn til tider for ankomst til feststed m.v. og derfor bare sender en forløber (det I kalder en save the date) ud, men hvis alle oplysninger er på plads kan jeg ikke se nogen grund til at vente med at sende dem ud, netop af hensyn til folks ferieplaner.

0

Tillykke med frieriet :) jeg ville også sende STD kort ud nu og så vente lidt med invitationerne, da jeg også syndes det er for tidligt

0

Tillykke med det kommende bryllup!

Jeg skal giftes d. 27/8-11 og har siddet lidt med samme overvejelser, hvornår skal man sende de indbydelser ud?

Vi er blevet enige om bare at få sendt dem er sted snarest, da de er lavet færdige også er der den ting mindre at skulle tænke på.. :)

knus

0

den dag skal jeg også giftes og vi har også været sammen i 10 år der... vi er begyndt at dele vores invitationer ud nu...

0

Annonce ♥

Stort tillykke og hvor er det bare en skøn dato :bearhug:

Altså vi vælger at sende invitationer ud allerede i nov - dec fordi vi skal bruge svar ang overnatning så ikke vi ender med at betale for 20 tomme værelser.

Jeg synes ikke det gør noget at være i god til og langt de fleste af gæsterne snakker vi med jævnligt, så vi går ikke ud fra at de ligefrem glemmer det :)

0

Tillykke med det kommende bryllup :)

Jeg har lige sendt en mail rundt til alle om at de lige skal huske datoen og der kommer en invitation senere. Nemt og billigt :bearhug:

Vi er igang med invitationerne, men da jeg kender mine gæster så er det alt for tidligt at sende ud. Der vil vil være nogen som får smidt den væk og så ikke kan huske hvad tid osv.. Nej de kommer ud 3 måneder før. Nu ved de jo hvornår det er :bearhug:

Synes også at ideen med en lille husker i julekortene er super fin. Men så skal du sende julekort til alle dine gæster. Og måske nogen allerede er igang med at planlægge næste års ferie?

:angry:

0

vi har besluttet at sende invitationerne ud her i dec.. for de er næsten helt færdige :) mangler kun lige det sidste.

hvis alle kommer "40" skal der findes overnatning til dem og det vil jeg rigtig gerne have styr på :bearhug:

0

Jeg syntes personligt det er for tidligt at sende invitationerne ud i December. Men det er meget hvad man er til. Ved at det emne tidligere er blevet diskuteret på dette fantastiske forum, og folk har mange forskellige meninger om nettop dette.

Hvorfor syntes du det er for tidligt at sende dem ud i december (eller januar). Jeg kan forstå hvis man ikke på det tidspunkt har tilstrækkelig præcise oplysninger med hensyn til tider for ankomst til feststed m.v. og derfor bare sender en forløber (det I kalder en save the date) ud, men hvis alle oplysninger er på plads kan jeg ikke se nogen grund til at vente med at sende dem ud, netop af hensyn til folks ferieplaner.

Jeg er meget enig! Hvis der er styr på det, så kan folk jo lige så godt få besked! :angry:

Tillykke med det kommende bryllup :)

Jeg har lige sendt en mail rundt til alle om at de lige skal huske datoen og der kommer en invitation senere. Nemt og billigt :bearhug:

Vi er igang med invitationerne, men da jeg kender mine gæster så er det alt for tidligt at sende ud. Der vil vil være nogen som får smidt den væk og så ikke kan huske hvad tid osv.. Nej de kommer ud 3 måneder før. Nu ved de jo hvornår det er :bearhug:

Synes også at ideen med en lille husker i julekortene er super fin. Men så skal du sende julekort til alle dine gæster. Og måske nogen allerede er igang med at planlægge næste års ferie?

:angry:

Det lyder da til at være nogle rigtig organiserede gæster I har jer der! Haha. :angry: Men jeg har nu svært ved at tro på, det vil være et problem. Hvis folk får den væk, så spørger de da bare jer eller nogle af de andre gæster. :angry:

vi har besluttet at sende invitationerne ud her i dec.. for de er næsten helt færdige :pokey: mangler kun lige det sidste.

hvis alle kommer "40" skal der findes overnatning til dem og det vil jeg rigtig gerne have styr på :pokey:

Jeg synes det er et rigtig godt valg! Vi sender vores lige efter nytår, og nogle mener også vi er tidligt på den. :pokey:

0

Annonce ♥