Guest Norbrink

C & S 11.06.11

101 indlæg i dette emne

Hej alle Zillas

Så synes jeg at det var på tide at få oprettet den der planlægnings tråd efter at ha' fulgt med på sidelinien på jeres andre i et par mdr. Håber at jeg kan finde ud af det, men eller lærer man vel hen af vejen. Håber at vi får nogle hyggelige måneder sammen herinde.

En lille introduktion: Jeg 34 år gammel og min kæreste 38 år gammel og vi bor sammen med vores datter på 3½ år. Vi har her d.10.12.10 kendt hinanden i 5 år. Vi mødtes til en privat julefrokost forud for en stor dating.dk fest i DGI byen og ja så har vi været sammen siden.

Vi har gjort tingene i en lidt omvendt rækkefølge. Vi købte hus da vi havde været sammen i 3 mdr. og vi havde kendt hinanden i 9 mdr. da jeg blev gravid med vores dejlige datter. Så er det vist også på tide at blive gift. Vi har altid vist at vi ville giftes men med et hus fra 1976 der skal sættes i stand så skulle det ikke være lige nu. Da vi fik vores datter fik vi lavet testamente for at sikre os da jeg under ingen omstændigheder ville på rådhuset.

:thumbsupsmileyanim: Om frieriet: Øhhhhhh tjaaaahhhh........... egentlig har han ikke friet endnu men har sagt at hvis han ikke gør det inden så møder jeg ikke op i kirken. Han vil også rigtig gerne men vil finde det rigtige tidspunkt. Hans forlover har sagt at han intet foretager sig før der er styr på det.

Men grunden til den omvendte række følge er at vi jo ingen udsigter havde til at skulle giftes men så kom sviger far med et godt tilbud som gjorde at vi kune selv skulle spare 'få' penge sammen for at kunne holde bryllup. Og sådan et tilbud kan man ikke sige nej til.

Vores forhold har været gennem en del modgang så vores ægteskab kan kun blive i medgang :cheerleader3:

Planlægningen:

Done

Er i fuld gang

Mangler at få styr på

Det kreative hjørne:

Farve tema - Se

Invitationen, klippe klistre - Se

Den endelige invitation - Se

Bordkort

Bordpynt

Det praktiske:

Kirken - Se

Feststedet - Se

Kørsel

Fotograf

Musik

Blomster - Ønske brudebuket

Kjolen og hvad der hører til:

Inspiration til kjolen - Se

Den endelige kjole - 1-2-3 prøve

Pynt til kjolen

Vielsesringe

Brudebuket

Hår og make-up

Brudepige - Kjolen

Bryllupskage:

Redigeret af Norbrink
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :cheerleader3:

Det ser ud til at være et rigtig dejligt sted i skal holde det og en meget romantisk kirke..

Tillykke med det kommende bryllup og så glæder jeg mig til at høre om frieriet når det kommer.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg havde ud set mig på nettet en enkelt kjole uden noget pynt så som perler, tyl osv.

Jeg ville så sætte et sort bånd eller lign. på den. Jeg besluttede mig for at skulle ind og prøve kjoler efter nytår

da jeg liiiige skulle nå at tabe et par kilo. Her er dem jeg havde set på som kunne være mig.

post-44506-1289914870.jpg post-44506-1289914879.jpg

Men skæbenen ville at siden jeg tilmeldte mig dette forum har jeg op til flere gange været forbi Miss Lenas link med tyl kjolen.

Der var bare et eller andet som gjorde at jeg var nød til at prøve den, bare for at se om det var mig selvom det slet ikke var den slags kjole jeg gik efter.

Fik den med posten og jeg var solgt med det samme. Den er bare sååååå dejlig. Den er enkel og lige som den skal være med et passende spræl over den med tyl'et.

Jeg glæder mig til at tilføjet noget sort til den

Tak Lena :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Norbrink
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hurra, så kan jeg jo følge dig :cheerleader3: glæder mig rigtig meget...

Ja det er vel altid rart at følge sine små prisesse kjoler hele vejen :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig for vildt. Jeg er klar, så vi kan blive gift i morgen hvis det skulle være.

Bortset fra det kan du skaffe nogle dansevenlige kjoler man kan iføre sig efter brudevalsen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjaaaa johhhh jeg kommer nok ikke uden om det.....

Skal lige siges at billederne er af ret dårlig kvalitet og kjolen prøves uden skørt og med et sort tørklæde om livet bare for at se hvordan det ser ud med sort til.

Håber at jeg om 5-7 kilo kan sætte 2 kjole prøving på med et andet bælte.

Here it goes....

Hvad synes I og I må godt være ærlige for jeg køber ikke en anden kjole. Det er og bliver denne.

Redigeret af Tuttepigen
1

Del dette indlæg

WOW....!! Er totalt partisk, for æææælsker tyldrømme - men shit hvor er den flot til dig :blush: Du blir en virkelig smuk brud..

Har du gjort dig nogle overvejelser mht skørter?

Taaak :)

Mht. skørt har jeg ingen idé om hvad og hvordan til sådan en tyl kjole. Lena har sendt mig et link til det skørt som hun har på til kjolen. Så tror jeg prøver at købe det.

Den må gerne fylde lidt uden at den bliver kæææmpe stor. Så tror det er noget med 3 ringe.

Er bare så tvivl mht. slør. Enten skal jeg slet ikke ha' noget på (ved ikke hvordan det ser ud til kort hår) ellers skal det være super langt eller gå til lænden hvor tylen på kjolen starter.

Vil købe 4 meter billig brudetyl i en stofforretning og så gå hjem og ekspermentere lidt med en hårbøjle så man kan danne sig et indtryk så jeg ikke lige pludselig har indkøbt 3 dyre slør.

0

Del dette indlæg

WOW....!! Er totalt partisk, for æææælsker tyldrømme - men shit hvor er den flot til dig :blush: Du blir en virkelig smuk brud..

Har du gjort dig nogle overvejelser mht skørter?

Taaak :)

Mht. skørt har jeg ingen idé om hvad og hvordan til sådan en tyl kjole. Lena har sendt mig et link til det skørt som hun har på til kjolen. Så tror jeg prøver at købe det.

Den må gerne fylde lidt uden at den bliver kæææmpe stor. Så tror det er noget med 3 ringe.

Er bare så tvivl mht. slør. Enten skal jeg slet ikke ha' noget på (ved ikke hvordan det ser ud til kort hår) ellers skal det være super langt eller gå til lænden hvor tylen på kjolen starter.

Vil købe 4 meter billig brudetyl i en stofforretning og så gå hjem og ekspermentere lidt med en hårbøjle så man kan danne sig et indtryk så jeg ikke lige pludselig har indkøbt 3 dyre slør.

Ih kan jeg evt få det link osse? :thumbsupsmileyanim:

Syns osse det er svært med slør til en tylkjole - men ser super godt ud med det sorte spænde du har i på billedet! Ellers ville et birdcageslør eller en sort fascinator passe rigtig godt tror jeg..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer