Risen

Rasmus&Maria <3

109 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa.

Super lækker kjole til dig. Man får helt lyst til at røre ved den ;-)

Tør man spørge om prisen på din kjole?

- For ved hvor dyrt designermærke det er, og det er DYRT!

Nille

Det er helt iorden :blush: Ja bare det at navnet Jesper Høvring har lavet det så stiger prisen med 1100%, men tilgengæld vil jeg også sige at det er et utroligt håndværk han har fået lavet. Det ligner nærmest det er fjer , men faktisk er det bare tyl som er sat lag på lag. :)

0

Del dette indlæg

Sikke en flot kjole, og hold da lige op en figur du får :blush:

Stort tillykke med købet. !! :thumbsupsmileyanim:

Det er dejligt at du har fundet den, det giver sådan en dejlig ro i bryllups-sjælen..

knus

Arh hvor er du bare sød! -HAHA- Lige hvad man elllssskkker at hører efter at have 20 kilo på under en graviditet :lol::)

Ja jeg føler mig simpelthen så lettet :oops: Det er fantastisk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så lige på din kjole igen - og det er vist ingen hemmelighed, at jeg elsker den type brudekjole. Jeg synes simpelthen at tyl og det smukke i enkeltheden løfter en kjole et niveau højere end de fleste. Det er lige som at man får det bedste resultat og det stærkeste udtryk ved at vælge det enkle. Ingen silkeblomster, blonder, puf og smukke perler kan slå det - men jeg er jo også hende der elsker minimalisme med et twist ;)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

WAUW...!!! Blev så glad da jeg så i din teaser til tråden at du havde valgt kjole...!! Kæmpe stort tillykke! Du er helt fantastisk smuk i den kjole :)

TAK :blush: - føler mig også som en million i den. :thumbsupsmileyanim: - Ja det giver en fantastisk ro at vide at kjolen nu er på plads for nøøj hvor jeg ikke kunne bestemme mig imellem de 2 kjoler..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så lige på din kjole igen - og det er vist ingen hemmelighed, at jeg elsker den type brudekjole. Jeg synes simpelthen at tyl og det smukke i enkeltheden løfter en kjole et niveau højere end de fleste. Det er lige som at man får det bedste resultat og det stærkeste udtryk ved at vælge det enkle. Ingen silkeblomster, blonder, puf og smukke perler kan slå det - men jeg er jo også hende der elsker minimalisme med et twist ;)

'Ja den er også utroligt speciel. Er især vild med at det ser så blødt og fint ud, men i virkeligheden er den faktisk rigtig rå i sig selv. Er også helt tosset med tyl, men det skulle bare være en kjole som havde lidt mere kant end den klassiske tylkjole. Og det må man da sige jeg har fået :blush:

0

Del dette indlæg

-HAHA- Velommen til :lol: og tillykke med kjolen, den sidder jo fantastisk på dig :blush:

Hvor dejligt med prinsen på den hvide hest, der kommer og reder dig når verden driller :) at han så har en ring med og falder på knæ. beder kan det jo ikke blive :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

EJ hvor fantastisk du fandt din drømmekjole til den pris :blush::) den sidder bare super flot på dig!

Ja jeg er også bare super glad for det. Jeg var meget skeptisk fordi det var en str 36 og jeg absolut ikke troede jeg kunne passe den, så det var godt nok heldigt jeg overgav mig og tog ind og prøvede den :thumbsupsmileyanim:

Tak for komplimentet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Velommen til :) og tillykke med kjolen, den sidder jo fantastisk på dig :thumbsupsmileyanim:

Hvor dejligt med prinsen på den hvide hest, der kommer og reder dig når verden driller :) at han så har en ring med og falder på knæ. beder kan det jo ikke blive :)

Hej, og tusinde tak :) - Ja den kjole er bare fantastisk.. Og manden ligeså ;P :)

0

Del dette indlæg

Hold da op!

Det er da godt nok en flot kjole :thumbsupsmileyanim: og den sidder perfekt på dig ;)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Orh tak, det bedste kompliment man kan få er da perfekt :P hihi TAK!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der nye billeder af kjolen og måske de kommende sko. Er en pige der elsker et lille twist så overvejer stærkt at tage dem her på :P

Er desuden stadig meget i tvivl om håret skal være oppe så derfor har jeg sat et 2 billeder ind med håret oppe i en knold og løst nede

post-45303-1290810238.jpg

0

Del dette indlæg

Uha.... Den er toplækker din kjole - synes håret skal op - for at vise din hals og gennemføre det unikke look. Skal håret være nede, ville jeg droppe slør og så have noget blomsterkrans agtigt i håret, så det blev lidt modsætning til couture looket med kjolen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer