Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Ja og man må jo også have ja-hatten på. Nu kan jeg fordybe mig lidt i bryllup med god samvittighed i nogle dage. Skal i gang med at have lavet de der goodiebags, hvis jeg ikke skal have mega stress til det sidste. Har lavet for- og bagside til dem i publisher, som H2B skal printe på lækkert papir på job, og så skal jeg ellers i gang med at klippe og klistre i en uendelighed :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I kan da lige se for- og bagsiden. Ville egentlig være dejligt med feedback, inden jeg sætter produktionen i gang:

Goodiebaggens forside:

post-45668-0-55136400-1306768609.jpg

Og bagside:

post-45668-0-07195400-1306768633.jpg

Baggrunden er den samme, som vi har brugt til invitationerne, ligesom hjertet på bagsiden også er det.

Vi har bestilt en masse poser hjem. De bliver sorte - ligesom invitationerne - og så skal disse billeder så klistres på for og bag. Og bindes med guldbånd i hankene.

Ih glæder mig til at skyde projektet i gang. Tænk at det er lige om lidt :cheerleader3:

Og bare fordi, det nødig skulle hedde sig, at der manglede billeder, har jeg lige taget af mine ubeskriveligt værdsatte somethings.

Ringen/something borrowed:

post-45668-0-55792900-1306769281.jpg

Uret/something old:

post-45668-0-74968100-1306769293.jpg

0

Del dette indlæg

Wauw, de er fine, for- og bagside :super:

Super romantiske og elsker at det er saa enkelt og holder stilen. Jeg tror det bliver saa eksklusivt og laekkert, SATC-agtigt med de sorte poser og guldbaandet :cheerleader3:

Og dine somethings er bare to die for :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal ham der H2B bare forstå, at det altså skal være det lækre papir. Han så helt underlig ud, da jeg sagde det til trods for, han selv havde gjort meget ud af det til invitationerne, men det har han åbenbart glemt og troede, det bare skulle være på almindeligt papir hvor farverne bliver vildt fesne :pokey:

0

Del dette indlæg

Jamen jeg har ikke noget nyt at tilføje, men du skal da høre det fra mig også alligevel :wink::

Rigtig flotte goodiebags og såååååå fine somethings!!! :loveboard::loveboard::loveboard:

(Og selvfølgelig skal de goodiebags laves på fint papir, nu må ham HTB da lige spænde hjelmen :lol: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

rigtig smukke stømpebåd du har valgt dig, tog det lang tid før du fik de hjem?

skulle du måle noget eller er det one size ?

første gang jeg skrive her på din super flotte tråd, lykke til videre med planlegningen

Hmmm jeg kan faktisk ikke huske, hvor lang tid det tog.. har nok ikke været overdrevet lang tid så :) Men cmtoft bestilte strømpebånd fra den samme og var uheldig med, at det hang i tolden - og så tager det jo lidt længere.

Det er one size :)

0

Del dette indlæg

Så fik jeg styr på det sidste: Mit undertøj :cheerleader3:

Det endte naturligvis med Simone Perele :loveboard:

Jeg er stadig i tvivl om, om jeg vil have bh på eller ej under kjolen, men nu har jeg da muligheden - og om ikke andet en fantastisk bh.

Billeder må der nøjes af på modellen. Alt er i ivory.

post-45668-0-57201900-1306949123.jpg

post-45668-0-00789400-1306949132.jpg

Iiih og så kom H2B med uheldig kommentar. Ikke om undertøj, men om negle. Jeg skal jo have lavet gelenegle, da mine egne negle er simpelthen så grimme, og jeg orker ikke projektet at gøre dem pæne, så jeg glæder mig helt vildt til at få dem ordnet igen. Dét har han åbenbart en mening om!?? :blink:

"Du skal da ikke have lavet negle vel?" :pokey: Jo, det tror jeg nok, jeg skal, og tak fordi du minder mig om, hvorfor jeg absolut ikke har fortalt dig noget om mit yderligere outfit.

Ej, hans mening betyder jo ikke så meget om negle. I hvert fald ikke nok til, at de ikke bliver ordnet :wink: Men vel er det da nederen at høre ikke-begejstring om noget som helst af det, jeg har tænkt mig for at være så lækker som muligt på dagen.

Men lægen var da samarbejdsvillig i forbindelse med pollenallergi. Har fået et skud steroid, så nu burde jeg være fit for fight gennem denne sæson...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det undertøj er sååååååååå lækkert!!!! Havde også overvejet det MEGET, men fandt det aldrig i min størrelse, og så faldt jeg for noget andet. Men det er SÅ flot!!!! :cheerleader3:

Yeah, det er virkelig fantastisk. Havde slet ikke lyst til at tage det af. Bh'en sidder bare, og jeg bruger ellers altid stropper. Og de der hipsters er også bare skønne. Kommer til at føle mig mega lækker fra yderst til inderst :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*PIIIFT* for noget lækker undertøj :thumbsupsmileyanim: Får endnu engang lidt dåelig samvittighed over det mormor-undertøj, jeg skal være iført, men hva', så længe det holder maven inde :biggrin:

Haha jeg var jo også ude i total mormor, da jeg stadig planlagde at have min gamle kjole på, og det var simpelthen bare en nødvendighed. Var jo i Magasin i dag, hvor de sørme også havde Spanx. Jeg prøvede det ikke, men stod og følte længe og har stor tiltro til, at det ville være en mirakelmager - og hey, hvis det er godt nok til Oprah... :wink:

Nu er jeg dog glad for mine mange lag tyl, der camouflerer mine hofter i stedet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Super flot undertøj :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Er vild med designet til jeres poser :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

Taaak. Nu mangler vi bare ham H2B til at printe (indsæt utålmodig smiley, der stamper i jorden)

Jeg er også fan af SP. Har nemlig selv købt undertøj derfra . Præcis det samme rent faktisk :cheerleader3:

Fik faktisk også et fint strømpebånd derfra...

Vi har da super god smag og stil :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du bliver så top lækker... Ville elske at se jer blive viet på båden

Kom frisk :) Bliver viet, inden vi sejler ud, og der er plads til masser af globryllupsgæster ved kajen :cheerleader3:

Ohhh, det lingeri er saa flot og skoent - lige, hvad jeg ogsaa var ude i, men fandt heller aldrig min stoerrelse. Du bliver saa lex :cheerleader3:

Jaaa! Er også så super glad for det. Det er så fint og dejligt at have på.

0

Del dette indlæg

Overvejer stadig, om der skal noget til over skuldrene, til hvis nu det skulle blive køligt eller til om aftenen...

Er ved at se mig lidt lun på denne her

post-45668-0-55494300-1307040967.jpg

Aaaarh men jeg ved det ikke. Synes det er så svært. Egentlig har jeg lyst til at droppe det og spare lidt på den post, men tanken om hvis nu det bliver 16 grader og vild blæst ude på vandet... og så står jeg uden en trævl at tage på... :unsure:

0

Del dette indlæg

Egentlig er denne også fin... meget.

post-45668-0-45602700-1307042080.jpg

Men den har lange ærmer, og ville egentlig helst have en kortærmet, så det heller ikke bliver for voldsomt.

Iiiih :shooter:

Men så denne her vintageting

post-45668-0-28040400-1307042169.jpg

Men den bliver måske for stor...

Måske jeg bare skulle gå efter en enkelt pashmina, men synes de er svære at finde uden de der trævler i enderne, og det vil bare så fjollet ud til min kjole. Så kan man måske bare klippe dem af (eller min mor kunne måske klippe dem pænt af, så det ikke ligner, at en med 10 tommelfingre har prøvet at lave noget kreativt med sit outfit).

0

Del dette indlæg

De er alle sammen super fine.. Jeg er mest til den sidste, men hvis nu du kender nogle der er gode til at strikke, hvorfår får du så ikke lavet et sjal i den her stil ?

Ellers tror jeg et pashmina ville være super til, især hvis du kunne få trevlerne af på en fin måde :)

0

Del dette indlæg

De er alle sammen super fine.. Jeg er mest til den sidste, men hvis nu du kender nogle der er gode til at strikke, hvorfår får du så ikke lavet et sjal i den her stil ?

Ellers tror jeg et pashmina ville være super til, især hvis du kunne få trevlerne af på en fin måde :)

Uh ja, det er faktisk rigtig fint - og ikke for stort! Hmm måske svigermor kan lokkes, hun er da i hvert fald god. Hun har sågar strikket en trøje til min hund (som han pure nægter at have på, nægter at være Paris Hilton-hund, smart dog - men synd for svigermor :wink: )

Men tak. Den side bliver i hvert fald lige gemt :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer