Guest jis

Et århusiansk bryllup d. 14 maj 2011

301 indlæg i dette emne

Hey, er der nogle der ved hvordan jeg ændrer/opdaterer min overskrift.... råd modtages med kyshånd!!

Du skal bare rette i den første besked #1 :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg da vist ikke været forbi før så først og velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Super flotte kjoler ;) kommer der flere end de 2?

Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

Jeps, der er lige kommet lidt flere på :cheerleader3:

Ja. jeg kan se jeg kom lige dumpende ind mens du var ved at lægge billedere ind.

og hold da op, de er godt nok flotte. Jeg er helt vild med den sidste kjole.

Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey, er der nogle der ved hvordan jeg ændrer/opdaterer min overskrift.... råd modtages med kyshånd!!

Det kan du gøre, hvis de redigerer din første besvarelse :cheerleader3:

Hvordan redigerer jeg den helt præcist? Hvis jeg trykker i overskriften kan jeg ikke ændre i den... :thumbsupsmileyanim:

Du skal trykke på edit i den første besked #1, så får mulighed for rettet overskriften :)

Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg underligt nok ikke været forbi før - så velkommen til! :)

Varna palæet har virkelig skønne omgivelser. Er det stadig René Knudsen, der styrer køkkenet? Jeg har selv boet i Århus fra 2004-2009. Min ekskæreste var kokkeelev på Varna for nogle år siden, så jeg er kommet der en del. Han boede nemlig med et par andre kolleger i lejligheden allerøverst oppe - og havde bl.a. soveværelse i tårnet til højre. Ikke helt dårligt. ;) Hehe.

Og hold da op hvor er det nogle flotte kjoler du har været i! Jeg bliver nødt til at kommentere lidt på dem alle sammen. ;)

1: Vildt smuk til dig! Du får en fantastisk figur - det klæder dig virkelig godt. Absolut en af mine favoritter til dig!

2: Skønne blonder. Jeg er umiddelbart ikke vild med pyntet under brystet, men du ser skøn ud i den. Er den måske en smule for stor? Den sidder hvert fald ikke lige så godt om dine hofter som nr 1. :balloons:

3: Svært at bedømme. Men jeg er personligt til en noget større kjole. :cheerleader3: Men jeg eeeelsker blonderne!

4: Ikke en af mine favoritter. Men du ser du alligevel skøn ud i den! (det gør du jo i den alle sammen altså!!) Men det har et skønt slæb. Og så giver den lidt god :) !

5: SKØØØØN! Du kan virkelig bære de der havfrue modeller. (dybt misundelig) Hjerteudskæringen giver det også en rigtig flot barm. Denne er også en af mine favoritter! :)

6: Helt det samme som nr 5! Denne er måske bare en tak mere fantastisk! Blonderne er så smukke og du er endnu smukkere!

:thumbsupsmileyanim: Jeg er vildt spændt på hvilken du selv er mest til! :(

0

Del dette indlæg

I forhold til brudesko, har jeg tænkt mig noget elegant og enkelt med KOMFORT

Jeg vil gerne op i 6-8 centimeters højde, så det er jo lidt vigtigt at jeg også kan gå når brylluppet er slut , derfor komforten :)

Man kan dog få (ved jeg) nogle meget flotte modeller med komfort i i hæl og trædepude :thumbsupsmileyanim:

Jeg har tænkt mig noget i stil med disse:

20a6c35c4d8e4f6714933968e28f619e4b8ac151a72dd.jpg

e47b08be-127b-4b6e-9f89-182d2fe74b75.JPG

588028-11-1268930427564-n400.jpg

Uhhh flotte sko... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Her har jeg underligt nok ikke været forbi før - så velkommen til! :balloons:

Varna palæet har virkelig skønne omgivelser. Er det stadig René Knudsen, der styrer køkkenet? Jeg har selv boet i Århus fra 2004-2009. Min ekskæreste var kokkeelev på Varna for nogle år siden, så jeg er kommet der en del. Han boede nemlig med et par andre kolleger i lejligheden allerøverst oppe - og havde bl.a. soveværelse i tårnet til højre. Ikke helt dårligt. ;) Hehe.

Og hold da op hvor er det nogle flotte kjoler du har været i! Jeg bliver nødt til at kommentere lidt på dem alle sammen. ;)

1: Vildt smuk til dig! Du får en fantastisk figur - det klæder dig virkelig godt. Absolut en af mine favoritter til dig!

2: Skønne blonder. Jeg er umiddelbart ikke vild med pyntet under brystet, men du ser skøn ud i den. Er den måske en smule for stor? Den sidder hvert fald ikke lige så godt om dine hofter som nr 1. :(

3: Svært at bedømme. Men jeg er personligt til en noget større kjole. :) Men jeg eeeelsker blonderne!

4: Ikke en af mine favoritter. Men du ser du alligevel skøn ud i den! (det gør du jo i den alle sammen altså!!) Men det har et skønt slæb. Og så giver den lidt god :) !

5: SKØØØØN! Du kan virkelig bære de der havfrue modeller. (dybt misundelig) Hjerteudskæringen giver det også en rigtig flot barm. Denne er også en af mine favoritter! :heart:

6: Helt det samme som nr 5! Denne er måske bare en tak mere fantastisk! Blonderne er så smukke og du er endnu smukkere!

:thumbsupsmileyanim: Jeg er vildt spændt på hvilken du selv er mest til! :)

Tuuusssiinde tak for dine betragtninger - lækkert! :)

Jeg synes som sagt også de alle var skønne - Jeg tror at 2éren virker stor fordi den ikke skal sidde til om hofterne som alle de andre skal. De andre er mere slimline modeller Hvor 2éren er mere "balkjole"...hmmm hvis du forstår :)

:cheerleader3:

Jeg er meget enig i alle dine kommentarer...

Mht. Varna, så er det ikke længere knudsen der styrer det. Istedet er det Wassim Hallal og Palle Enevoldsen der driver stedet nu. Wassim kender du måske fra det der kokkeprogram der har været på tv3 for lidt tid siden. Men deres mad er helt helt fantastisk - de har også en anden restaurant i Århus, hvor jeg spist helt fortryllende retter! Så jeg satser på maden...det har helt sikkert været een af mine topprioriteter...for jeg eeeelsker god mad! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I forhold til brudesko, har jeg tænkt mig noget elegant og enkelt med KOMFORT

Jeg vil gerne op i 6-8 centimeters højde, så det er jo lidt vigtigt at jeg også kan gå når brylluppet er slut , derfor komforten :)

Man kan dog få (ved jeg) nogle meget flotte modeller med komfort i i hæl og trædepude :thumbsupsmileyanim:

Jeg har tænkt mig noget i stil med disse:

20a6c35c4d8e4f6714933968e28f619e4b8ac151a72dd.jpg

e47b08be-127b-4b6e-9f89-182d2fe74b75.JPG

588028-11-1268930427564-n400.jpg

Uhhh flotte sko... :cheerleader3:

Thihi ja ikke.....Sko er bare dejlige!! - Pt hælder jeg mest til noget lignende 2éren...men jeg kan nå at ændre mening mange gange...hehehe

Ja, det er dødfarligt med sko, jeg har lige nu to par, som er købt, men ved stadig ikke hvilket par jeg vel bruge ;)

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Jeg synes som sagt også de alle var skønne - Jeg tror at 2éren virker stor fordi den ikke skal sidde til om hofterne som alle de andre skal. De andre er mere slimline modeller Hvor 2éren er mere "balkjole"...hmmm hvis du forstår :)

Mht. Varna, så er det ikke længere knudsen der styrer det. Istedet er det Wassim Hallal og Palle Enevoldsen der driver stedet nu. Wassim kender du måske fra det der kokkeprogram der har været på tv3 for lidt tid siden. Men deres mad er helt helt fantastisk - de har også en anden restaurant i Århus, hvor jeg spist helt fortryllende retter! Så jeg satser på maden...det har helt sikkert været een af mine topprioriteter...for jeg eeeelsker god mad! :(

Jeg forstår hvad du mener med 2'eren. :balloons: Men hvornår får vi lov at høre hvilken du er mest til? :thumbsupsmileyanim:

Godt det ikke længere er René Knudsen! Han havde nogle skide dygtige folk i køkkenet, de fik bare ikke lov at lave noget af det de selv ville, og Hr Knudsen var der jo aldrig - han har vist altid haft mere travl med Hotel Ritz!

Jeg kender ikke Wassim fra tv-programmet - jeg har faktisk aldrig set det. Men jeg har hørt meget godt om hans evner. Står han ikke også i spidsen for restauranten på toppen af ARoS? Forhåbentligt er maden på Varna noget mere interessant end da jeg var fast "gæst". :)

0

Del dette indlæg

Vi har booket Trio Max, som er et femmandsband til at spille fra kl. 23.00-02.00 - men jeg overvejer at lave tidsplanen om fra kl. 24.00-03.00, da jeg tror det bliver presset - Hvad siger i piger? :cheerleader3:

Nu hører jeg godt nok ikke til ovenstående personkreds men jeg tillader mig at svare alligevel. :thumbsupsmileyanim:

Der er flere ting i det. Skal bandet spille i samme rum som middagen foregår i og hvordan med opstilling ?. Desværre er der mange bands som stiller op under selve festen og det vil være et forstyrrende element hvis vi taler om èt og samme lokale. Der ville jeg nok tale med dem om ikke de kunne stille op inden.

Om kl. 23 eller 24 er mest passende afhænger først og fremmest af hvornår I går til bords. Taler vi om en middag som starter kl. 17 eller 18 er kl. 23 måske ok. Er vi helt fremme ved 19 tiden er det noget andet.

I betaler formentlig en pæn sum penge for bandet og der må man så også forvente sig (og kræve) en vis fleksibilitet. Dvs. aftale med dem at de er klar til kl. 23.15 med risiko for at de først kommer på ved 24 tiden. Bandet er til for jeres skyld og ikke omvendt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey, her har jeg vist ikke kigget før - velkommen til :cheerleader3:

Gudesmukke kjoler du har været ude og prøve...!! Er helt vild med nr 1 til dig, ser virkelig luksuriøs ud :thumbsupsmileyanim: Men then again, du ser skøn ud i den allesammen!

Glæder mig til at høre dine egne tanker omkring kjolerne

0

Del dette indlæg

Vi har booket Trio Max, som er et femmandsband til at spille fra kl. 23.00-02.00 - men jeg overvejer at lave tidsplanen om fra kl. 24.00-03.00, da jeg tror det bliver presset - Hvad siger i piger? :cheerleader3:

Nu hører jeg godt nok ikke til ovenstående personkreds men jeg tillader mig at svare alligevel. :thumbsupsmileyanim:

Der er flere ting i det. Skal bandet spille i samme rum som middagen foregår i og hvordan med opstilling ?. Desværre er der mange bands som stiller op under selve festen og det vil være et forstyrrende element hvis vi taler om èt og samme lokale. Der ville jeg nok tale med dem om ikke de kunne stille op inden.

Om kl. 23 eller 24 er mest passende afhænger først og fremmest af hvornår I går til bords. Taler vi om en middag som starter kl. 17 eller 18 er kl. 23 måske ok. Er vi helt fremme ved 19 tiden er det noget andet.

I betaler formentlig en pæn sum penge for bandet og der må man så også forvente sig (og kræve) en vis fleksibilitet. Dvs. aftale med dem at de er klar til kl. 23.15 med risiko for at de først kommer på ved 24 tiden. Bandet er til for jeres skyld og ikke omvendt.

Tak for rådene. Vil jeg bestemt tage til mig!

0

Del dette indlæg

Hey, her har jeg vist ikke kigget før - velkommen til :cheerleader3:

Gudesmukke kjoler du har været ude og prøve...!! Er helt vild med nr 1 til dig, ser virkelig luksuriøs ud :thumbsupsmileyanim: Men then again, du ser skøn ud i den allesammen!

Glæder mig til at høre dine egne tanker omkring kjolerne

Tak for din velkomsthilsen og dit bidrag til kjolemeningerne...hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht. Varna, så er det ikke længere knudsen der styrer det. Istedet er det Wassim Hallal og Palle Enevoldsen der driver stedet nu. Wassim kender du måske fra det der kokkeprogram der har været på tv3 for lidt tid siden. Men deres mad er helt helt fantastisk - de har også en anden restaurant i Århus, hvor jeg spist helt fortryllende retter! Så jeg satser på maden...det har helt sikkert været een af mine topprioriteter...for jeg eeeelsker god mad! :(

Jeg forstår hvad du mener med 2'eren. :balloons: Men hvornår får vi lov at høre hvilken du er mest til? :thumbsupsmileyanim:

Godt det ikke længere er René Knudsen! Han havde nogle skide dygtige folk i køkkenet, de fik bare ikke lov at lave noget af det de selv ville, og Hr Knudsen var der jo aldrig - han har vist altid haft mere travl med Hotel Ritz!

Jeg kender ikke Wassim fra tv-programmet - jeg har faktisk aldrig set det. Men jeg har hørt meget godt om hans evner. Står han ikke også i spidsen for restauranten på toppen af ARoS? Forhåbentligt er maden på Varna noget mere interessant end da jeg var fast "gæst". :)

Ja, VArna var på vej neden om og hjem da Knudsen drev stedet - forhåbentlig går det bedre nu - vi vil i hvert fald gerne bakke om Wassims mad! Den er for lækker!

0

Del dette indlæg

Jeg har kigget på følgende brudepigekjoler til min søster på 16 år. Lige nu er de til vurdering hos pigen der skal bære dem.... :cheerleader3:

Synes i farverne er for skrappe? Jeg kan godt lide de har lidt kant....Men ved ikke hvor godt det egentlig matcher mine romantiske drømme.... :thumbsupsmileyanim:

Men i skal også huske på at det er en ung pige på 17 år til den tid, og derfor synes jeg også det er vigtigt hun føler sig tilpas i kjolen.

post-46079-1291060701.jpg

post-46079-1291060711.jpg

0

Del dette indlæg

Okay, jeg ved ikke hvordan jeg har båret mig an, men spaden her er kommet til at kopiere min startsindlæg ind midt i tråden!! :balloons:

ARGH! Tør ikke gøre noget mere....jeg kan ikke hitte ud af det her forum! :)

Et lidt forsinket :) velkommen til :)

Jeg har lige læst din planlægningen igennem, og har ikke lagt mærke til det - hvis det kan trøste dig :(

Med hensyn til kjolerne, så vil jeg stemme på den sidste, den er bare SÅ flot til dig! men altså den første er også bare skøn - hvis du ser min planlægning vil du se at jeg faldt for den da jeg var inde i Bridehouse :thumbsupsmileyanim:

Brudepigekjoler synes jeg sagtens kan være i de meget stærke farver, hvis pigen kan bære det altså! Men det kommer selvfølgelig også an på om det betyder meget for dig at hun matcher blomsterne. For mig er det vigtigere at kjolen klæder pigen end at hun indgår i farvetemaet, men det er jo et valg man selv skal træffe :heart:

Men det er nogle rigtig flotte kjoler - skulle jeg da nok lige hoppe i hvis det var mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer