cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Åhh vi har bare sååå meget ens smag når det kommer til kage og buket. :thumbsupsmileyanim:

Er helt crazy vild med de lidt rustikke buketter, og selvfølgelig skal du have en med lavendel... Er det ikke noget med at lavendel holder myg væk om aftenen egentlig?

Jeg skal selv lave kagen, og har lavet en der ligner nr.2 kage, og den blev rigtig god og ikke for vammel. Synes tit bryllupskager er alt for vamle og søde.

Rigtig god bedring!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

smukke sager du har i tankerne. du har en super smag

Tak, hvor er du soed :kiss:

Åhh vi har bare sååå meget ens smag når det kommer til kage og buket. :thumbsupsmileyanim: Er helt crazy vild med de lidt rustikke buketter, og selvfølgelig skal du have en med lavendel... Er det ikke noget med at lavendel holder myg væk om aftenen egentlig?Jeg skal selv lave kagen, og har lavet en der ligner nr.2 kage, og den blev rigtig god og ikke for vammel. Synes tit bryllupskager er alt for vamle og søde.Rigtig god bedring!

Ha ha, ja, jeg har godt fornemmet det... der er bare noget over den slags, ikke? :wink:

Det ser ud til at jeg faar min buket, med lavendel, for hverken htb eller jeg er viiiildt strenge med det der og var hos blomstermanden i dag - med inspirationsbilledet :lol:

Ohhh, hvis lavendel holder myg vaek, saa skal vi have MANGE lavendel rundt omkring - jeg glaeder mig i hvert fald til min buket og saa faar knaphulsblomsterne ogsaa lavendel og en rose, regner vi med :)

:respekt: for at du selv laver den. Jeg er vild med de kager og haaber saadan at konditoren kan lave den for os. Det var ikke sikkert, han havde tid og han sad med et andet par - skulle bruge en hel time paa den konsultation for en enkelt bryllupskage :o Oh well, hvis han ikke kan eller det bare koster for meget, saa laver htb den selv, men haaber saadan, at han ikke skal arbejde for meget - der er nok at se til i forvejen og alle de gaester om fredagen :toot:

0

Del dette indlæg

Such a perfect day...

Hvad har vi altsammen klaret :unsure:

Blomster

Ja, blomstermanden fik i dag skriblet ned, havd vi havde af oensker og jeg fik forklaret mine ideer paa mere eller mindre desperate zilla manerer - aah, jeg tror vi forstod hinanden til sidst og han vil lave et tilbud og taenke mere praecist over det og saa besoege os, saa vi kan se kirken sammen - han er nu god nok, tror jeg :)

Kage

Konditoren skal ringes op imorgen og saa ser vi om han har tid til os...krydser fingre!

Lidt blandet

Vi havde en fantastisk dag i Rimini. Fik baade min flybillet, en frokost med havudsigt og en gaatur

langs vandet i en flot foraarssol - 22 grader og bare stemning af lysere tider :7himmel:

Jeg fik mine flybilletter til maj-hjemturen, hvor kjole og ringe og PA altsammen skal ske! Og saa fik vi hentet mit papir til gaesteboegerne, saa der kan laves format A5, A4 og saa en mellemting

Da vi kom hjem havde svigermor anrettet med dansk mad - sildemadder, makrel & aeg, snaps, kaviar... U name it, det fine kolde bord og en oel - hvor var hun soed :loveflag:

Haarkam

Saa er min haarkam kommet :cheerleader3: Den er viiiirkelig fin, stoerrelsesmaessigt passer den godt og var saa flot pakket ind! Der var en lille secret gift i en aeske med baand om og en personlig hilsen fra hende der har Little White Dresser paa Etsy :heart:

Finally

Jeg er helt kogt efter en lang dag og skal bare ligge her paa sofaen og koge af... imorgen er der billeder, kaere zillas :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Hvornår kommer du så hjem? (elsker at det er hjem :loveboard: )

Hvor er hun sød din svigermor!! Det er vildt så meget man sætter pris på dansk mad når man er ude at rejse, så når man bor (for good??) i udlandet må det bare være SÅ stort og lækkert (stor tyk smiley der slår sig på maven efter aaaaal for meget lækker mad fra det store kolde bord)

:thumbsupsmileyanim: til sælgeren fra Etsy

Jeg er helt kogt efter en lang dag og skal bare ligge her paa sofaen og koge af... imorgen er der billeder, kaere zillas :ilovebryllupsklar:

:shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det lyder som en skøn dag. Er meget misundelig på frokost ved vandet i sol. Og temperatur over 20 grader.

Skønt med blomsterne :thumbsupsmileyanim: Sikke der kommer styr på tingene :)

Glæder mig til at se billeder af hårkammen!

0

Del dette indlæg

Tak :kiss:

Min htb er jo "chef" og han er altsaa ogsaa uddannet konditor, som tog to aar oveni kokkeuddannelsen. Du kan jo lige hoere, om en af kokkene er konditor-uddannet - og hvor de ellers faar kagen fra. Jeg synes godt man kan stille lidt zilla-krav i dette tilfaelde. Det synes min htb ogsaa og han tror ikke, de laver den selv, hvis de ikke har en, som har forstand paa det, naar det er til den pris :)

Han siger at en konditor kraever 20-25 euro pr. kg bryllupskage. saa kan du jo regne lidt paa, om det boer vaere en konditor-kage, I skal have :17:

Jeg troede virkelig ikke, at jeg skulle gaa hen og faa en serioes mening om brudebuketten, men saa faldt jeg over den paa stylemepretty og nu er han ligesom --- under pres :shooter:

Hvis den er saa smuk, saa kastes den ingen steder, siger jeg bare!

Her kan man bare aede... og det goer vi ogsaa. Du skal vaere velkommen :tunge:

Vi skal mødes med hotellet på mandag, så må jeg lige udspørge dem om kagesituationen... :blush:

Bare vent - pludselig en dag tjekker der en "Elva Bryllupsklar" ind på hotellet og hun bliver ikke til at smide ud af restauranten :biggrin:

Er helt vild med den buket - godt du selv lige tog styringen lidt der...den er bare fin :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en helt fantastisk dag, du havde i går - jeg er da bare slet ikke misundelig :fløjt: De har da heldigvis lovet op til 20 grader her på lørdag!!! Jubiii :thumbsupsmileyanim:

Ok kan du så se at få lagt billeder op af den hårkam!!! :sm::lol:

0

Del dette indlæg

Hvornår kommer du så hjem? (elsker at det er hjem :loveboard: )

Hvor er hun sød din svigermor!! Det er vildt så meget man sætter pris på dansk mad når man er ude at rejse, så når man bor (for good??) i udlandet må det bare være SÅ stort og lækkert (stor tyk smiley der slår sig på maven efter aaaaal for meget lækker mad fra det store kolde bord)

PS: Ja, det er for good.

Det kan lyde vildt og maaske provokerende paa nogle, men det mit eget frivillige valg og jeg er lykkelig.

Ganske kort tid efter at Htb og jeg var begyndt at ses, kiggede han paa mig og spurgte: Du ved godt, jeg ikke flytter til Danmark, ikke? . Jo, det vidste jeg godt, for han er foedt ind i det her familieforetagende og er som en fisk i vandet her. Det har hele tiden vaeret meget klart for os, at det er her det foregaar. Jeg trives i Italien og livstilen, varmen, familien, landsbyen og htb er bare lige mig :heart:

Man skal selvfoelgelig aldrig sige aldrig, men medmindre der er krig eller andre presserende situationer, saa ville jeg ikke bede htb om at flytte til Danmark med mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Saa er der billeder af min smukke haarkam, som altsaa kom med posten fra Israel igaar :cheerleader3:

Avishag fra Little White Dresser paa Etsy er soed og hun havde lagt en lille secret gift ved, sammen med en personlig hilsen :loveflag:

Secret gift var en fingerring, lidt plastic fantastic, men den er nu fin alligevel :)

Jeg har taget billede af aeskerne, the secret gift med den soede hilsen, haarkammen med en stofproeve fra paa min kjole og saa mig med haarkam. Serieost daarlig til at saette haar, saa det begav jeg mig ikke ud i og jeg er ikke sikker paa frisuren alligevel :unsure:

Here goes :tunge:

post-46023-0-21570800-1301563922.jpg

post-46023-0-19982200-1301563941.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

What about the cake?

Naa, men konditoren vil have mellem 500 og 750 euro for at lave vores bryllupskage, og det synes vi er WAY OUT, isaer naar htb nu sagtens kan lave den selv. Saa det bliver saadan. Han var saa ude i at lave den som saadan en "vindeltrappe" og jeg ved ikke hvad, men kom vist hurtigt paa andre tanker, da han saa sin zilla ked :boohoo:

Det ser ud til at jeg faar min fluffyletterosendroem af en kage - ja, hvad han saa putter i den, who cares :lol: - og at vi i ekstremtilfaelde laver en stor firkantet sag ekstra, naar det nu er til et sted mellem 130 og 150 mennesker :o

Men jeg er ok med at han melder sig klar til at goere det, for vi har talt det ind i tidsplanen og fredag er det ikke for meget. Han pynter den loerdag, mens jeg bruger en times tid paa at inspicere haven, foer jeg skal i kjolen :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da også den bedste løsning, hvis han selv kan overskue at stå for kagen. Så ved I jo, kvaliteten er i orden og præcis hvad der er kommet i den. Vi må så bare håbe, han kan leve op til zillas forventninger om looket på mesterværket :biggrin:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Ååååh fin fin hårkam :cheerleader3: Og hvor sødt med en lille gave fra sælgeren :thumbsupsmileyanim:

Tak - ja, det var soedt og jeg faar helt lyst til at koebe mere bare for den oplevelse det var at aabne kuverten :shopping: :shopping:

Var der noget interessant med det pakkelabel?

Ih, hvor er hårkammen altså bare fin!!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Sikke en fin hårkam - helt perfekt! :thumbsupsmileyanim:

Taaaaak - ja, helt perfekt :cheerleader3:

Det er da også den bedste løsning, hvis han selv kan overskue at stå for kagen. Så ved I jo, kvaliteten er i orden og præcis hvad der er kommet i den. Vi må så bare håbe, han kan leve op til zillas forventninger om looket på mesterværket :biggrin:

Ja, jeg blev egentlig ogsaa fint tilpas, da han kom hjem og sagde prisen paa konditoren. Og jeg kender hans desserter og perfektion, saa jeg stoler paa ham. Han lavede en vildt flot bryllupskage sidst sommer i august, som faktisk er paenere end brudens inspirationsbillede. Mon ikke han kan klare det samme for hans helt egen zilla :sm:

Det er htb til venstre :heart:

post-46023-0-17179900-1301591029.jpg

0

Del dette indlæg

Tak - ja, det var soedt og jeg faar helt lyst til at koebe mere bare for den oplevelse det var at aabne kuverten :shopping: :shopping:

Var der noget interessant med det pakkelabel?

Jaa mine fine hårblomster... troede nu heller ikke rigtig på, at det var taskerne. Og blomsterne havde været meget længe undervejs, synes jeg, så var helt lettet over ikke også at skulle melde dem savnet :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer