cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det var dog den vildeste bryllupskage jeg nogensinde har set!! Og hvor er den fantastisk :7himmel:

Og sikke en fab hårkam! :thumbsupsmileyanim:

Mht at det er for good, er da en super beslutning hvis den passer jer begge.. Og så længe han giver dig luft og plads til selv at tage til DK og at han også tager med indimellem, så er alt jo fint. Hvis folk føler sig provokeret af det, er det da deres problem. Men hvis din familie og venner synes det er lidt svært, er det jo bare et tegn på at de elsker og savner dig :loveboard: Skal I egentlig overtage familieforetagendet? Det ku man næsten forestille sig. Sammen med htb's bror?

Kommer pludselig til at tænke på om du nogensinde lagde noget ind omkring de der specialiteter i rejser rundt med? Måske jeg har overset det i farten?!

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Oh, hvor lyder det bare til at have været en fantastisk dag! Jeg vil tilbage til Italien!! Hvor må det være lækkert at bo dernede! Lækkert klima, friske råvarer, gode vine, fantastisk flot natur.. Suk... Hvor i Italien bor i?

Og super fin kam! Har selv luret sælgeren ud, men nu kan jeg Vist godt bestille fra hende :)

0

Del dette indlæg

Hende kan du rooooligt bestille ved. Tager lidt tid, fordi det kommer fra Israel, men det skriver hun jo ogsaa. Det gik bare hurtigere end jeg havde regnet med, saa det var jo fint :thumbsupsmileyanim:

Vi bor i Portico di Romagna, som ligger inde i Alpeninerne, mellem Firenze og Rimini. Den naermeste stoerre by er Forlì, som ligger relativt taet paa Bologna. Vores landsby har 400 indbyggere og er fra middelalderen. Vi bor i et hus fra 1300-tallet.

Der er et staerkt landsbymiljoe og om lidt vil jeg gaa en tur ud i solen og op paa vores lille fredagsmarked(bare 3 stande :lol: ) og saa ned paa baren og faa en caffè og en sludder med hvem end der er dernede.

Lige endnu engang linket til familieforetagenet - hotel/restaurant Al Vecchio Convento :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg lige de sidste 3 sider læst igennem. Har ikke lige haft tid til det de sidste par dage! Kan du ikke lade være med at opdatere før på mandag? Får nemlig besøg fra Finland i weekenden... haha...

Super fed chemise, du har købt! Den er så romantisk og lidt fræk. Htb skal nok blive helt blown away når han ser dig i den :thumbsupsmileyanim:

Fedt at han laver kagen selv, den på billedet er da for SMUK og stor.. Men man skal vel have kæmpe kager til så mange mennesker :biggrin: Glæder mig til at se hvad han laver til jer :bunny_4:

Din hårkam er SÅ smuk! Måske skulle jeg bare have sådan en og så droppe BC sløret... hmm... Tænkeboks...

0

Del dette indlæg

Hende kan du rooooligt bestille ved. Tager lidt tid, fordi det kommer fra Israel, men det skriver hun jo ogsaa. Det gik bare hurtigere end jeg havde regnet med, saa det var jo fint :thumbsupsmileyanim:

Vi bor i Portico di Romagna, som ligger inde i Alpeninerne, mellem Firenze og Rimini. Den naermeste stoerre by er Forlì, som ligger relativt taet paa Bologna. Vores landsby har 400 indbyggere og er fra middelalderen. Vi bor i et hus fra 1300-tallet.

Der er et staerkt landsbymiljoe og om lidt vil jeg gaa en tur ud i solen og op paa vores lille fredagsmarked(bare 3 stande :lol: ) og saa ned paa baren og faa en caffè og en sludder med hvem end der er dernede.

Lige endnu engang linket til familieforetagenet - hotel/restaurant Al Vecchio Convento :)

Hvor er det bare det perfekte, hyggelige italienske hotel :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Sikke fin din hårkam er! Den kommer til at passe godt til kjolen tror jeg :thumbsupsmileyanim: Kan godt lide at den er lidt "flad" og ikke så puffet.

Og hold da op en fantastisk og helt enorm kage!!!! :balloon: Den må have vejet det samme som en grandvoksen mand tænker jeg.

0

Del dette indlæg

Det var dog den vildeste bryllupskage jeg nogensinde har set!! Og hvor er den fantastisk :7himmel:

Og sikke en fab hårkam! :thumbsupsmileyanim:

Mht at det er for good, er da en super beslutning hvis den passer jer begge.. Og så længe han giver dig luft og plads til selv at tage til DK og at han også tager med indimellem, så er alt jo fint. Hvis folk føler sig provokeret af det, er det da deres problem. Men hvis din familie og venner synes det er lidt svært, er det jo bare et tegn på at de elsker og savner dig :loveboard: Skal I egentlig overtage familieforetagendet? Det ku man næsten forestille sig. Sammen med htb's bror?

Kommer pludselig til at tænke på om du nogensinde lagde noget ind omkring de der specialiteter i rejser rundt med? Måske jeg har overset det i farten?!

Nope, har stadig ikke faaet sat mig ned og skrevet ned, hvad vi laver, naar vi er ude... :oops:

Ja, den beslutning passer os begge fint og HTB er en engel til at stoette op om mine selvstaendige beslutninger og gaar igennem ild og vand for at hjaelpe mig med at realisere mig selv og mine projekter. Og saa har vi vores faelles projekter, som styrker os som par. Familieforetagenet staar maaske til os i fremtiden, men det taenker jeg vitterligt ikke over til dagligt. Jeg er generelt ikke saa langsigts-orienteret, og som nogen maaske kan nikke genkendende til, saa ved jeg at det kommer til at vaere paa en bestemt maade - stoler paa fremtiden, men uden at vide, hvordan den helt konkret arter sig...

It's ok :)

Yes, fab haarkam

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OMG hvor er den flot den kage!!! Det var da vildt! Og så STOR :o Ham kan du vist roligt sætte til at kreere noget fantastisk til jer :thumbsupsmileyanim:

Super fin hårkam... :cheerleader3::cheerleader3: Hold nu op en kage.... Hvor er den vildt flot, og mega stor :lol: Me like a lot....

Sikke fin din hårkam er! Den kommer til at passe godt til kjolen tror jeg :thumbsupsmileyanim: Kan godt lide at den er lidt "flad" og ikke så puffet.Og hold da op en fantastisk og helt enorm kage!!!! :balloon: Den må have vejet det samme som en grandvoksen mand tænker jeg.

Tak, det er netop ogsaa det, der goer den saa perfekt til mig - ikke for puffet, men bare laekker!

Så fik jeg lige de sidste 3 sider læst igennem. Har ikke lige haft tid til det de sidste par dage! Kan du ikke lade være med at opdatere før på mandag? Får nemlig besøg fra Finland i weekenden... haha... Super fed chemise, du har købt! Den er så romantisk og lidt fræk. Htb skal nok blive helt blown away når han ser dig i den :thumbsupsmileyanim: Fedt at han laver kagen selv, den på billedet er da for SMUK og stor.. Men man skal vel have kæmpe kager til så mange mennesker :biggrin: Glæder mig til at se hvad han laver til jer :bunny_4: Din hårkam er SÅ smuk! Måske skulle jeg bare have sådan en og så droppe BC sløret... hmm... Tænkeboks...

Ha ha, jeg skal proeve at lade vaere, men har lige vaeret i sko-paradis i dag... :badgirl:

Tak, jeg er vildt spaendt paa chemisen og glaeder mig meget til at faa den hjem.

Og haarkammen - suk, jeg tog den paa igen imorges og den er paen selv i uglet haar... :rolleyes:

Hvad angaar kagen

Ja, den var virkelig flot og imponerende og bruden var saa lykkelig. Lidt en maerkelig brud, for hun var MEGET mere optaget af kagen end hendes kjole :blink:

And the secret - indeni kagen er der en styropor-kagemonterings-situation, saa det er ikke massiv kage i den stoerrelse. Tng ja, men ikke som en fuldvoksen mand :o

Toppen er hel og saa er resten mere praktisk, fordi man ikke skal tage etagerne af, men stykkerne skaeres etagevis fra "kanten", som saa er bryllupskage :)

Vores vil blive en eller to etager stoerre, fordi det er til flere personer... Saa HTB vil invistere i kageudstyr til den og saa skal han lave en kage til to uger efter til det andet bryllup i byen.

0

Del dette indlæg

Enig med jer alle; hårkammen er skøn - og det kan man da i den grad også sige den kage er :toot:

Også hyggeligt at få et lille glimt af din h2b :wink:

Tak :thumbsupsmileyanim:

Ja, han er ogsaa soed - jeg har da vist ogsaa lagt et foto af os ud paa foerste side et sted :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OOOOPS - I did it again!

Jeg var i dag paa tur til.... tadaaaaaa...... skoparadiset :cheerleader3:

Den anden brud skal jo ogsaa have sko og jeg havde tilbudt at vi kunne tage til samme sted, som jeg koebte mine. Og det var hende, en veninde, soesteren til veninden, en veninde til min svigerinde og saa en mandlig svensk turist med paa. Alle ind i minibussen og derudaf :thumbsupsmileyanim:

Jeg kunne jo koebe mig endnu fattigere der. I sandhed et paradis, men nu har jeg begraensede midler og var jo paa udkig efter en skiftesko til bryllupsaftenen. Heldigvis fandt jeg saa en en guldballerina med sloejfe - som desvaerre kun var der i en 37. Saa en creme ballerine med peeptoe og sloejfe - super fin, men 120 euro :pokey:

Saa var det at de her roede ballerinaer begyndte at kalde paa mig fra det fjerne.... Jeg har egentlig gerne villet have saadan nogle laenge, har jeg ikke :fløjt: Jeg proevede dem og rendte derefter gennem butikken med denne ganske saerlige skotoejsaeske under armen, desperately seeking skiftesko :o Pludselig finder man sig selv ved kassen koerende kortet igennem :oops:

Men fine er de :cheerleader3:

post-46023-0-54946700-1301680441.jpg

post-46023-0-82971000-1301680456.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må være det man kalder at leve livet!!!!

Og hvad sker der for de mega lækre sko!

Tjek billeder af travelbox i min planlægning :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det må være det man kalder at leve livet!!!!

Og hvad sker der for de mega lækre sko!

Tjek billeder af travelbox i min planlægning :cheerleader3:

Nice travelbox - nu er jeg helt tryg ved rejsen med kjolen fra Danmark til Italien :cheerleader3:

- og mine roede sko... tror jeg ville sove med dem paa, hvis ikke det var for HTB :7himmel:

0

Del dette indlæg

Ååååååh hvor er de fine!!! Er grøn af misundelse!!

Åhh, hvor skønne, kan virkelig godt forstå du ikke kunne undvære dem :thumbsupsmileyanim: Mange hilsnerConnie

Tak, tak, tak, kan stadig ikke faa armene ned :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aftenpusleri med gaestebogsprototype og sååårn.. :)

Eftersom vejret i Bella Italia lige nu leger sommer og byder paa sol og 24 grader, saa er livet rykket lidt udenfor og jeg har ikke gjort meget i bryllup de sidste dage. Jeg har heller ikke koebt nye sko og naesten heller ikke vaeret paa EBAY eller Etsy - jo, bestilte vist 2400 lavendelfroe til favors igaar aftes... :biggrin:

Jeg har talt med min mor i telefonen i en times tid - bryllup, bryllup, bryllup, saa var helt udmattet bagefter. Er det saadan HTB har det efter et kvarter :o Hun laver 100 risposer - jeg tror det er nok, og pyt med at der ikke er til alle - saa meget ris vil vi alligevel heller ikke have kylet efter os :shooter:

Naa, men jo, jeg har naesten produceret prototypen paa gaestebogen faerdig og lige nu ligger for- og bagside til toerre og siderne er bundet. Imorgen ud paa aftenen er der billeder af vidunderet med de smaa skoenhedsfejl, som ikke kan rettes, men blot tages til efterretning. Den bliver FLOT, tror jeg, og glaeder mig virkelig til at hoere, hvad I synes :cheerleader3:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Aftenpusleri med gaestebogsprototype og sååårn.. :)

Eftersom vejret i Bella Italia lige nu leger sommer og byder paa sol og 24 grader, saa er livet rykket lidt udenfor og jeg har ikke gjort meget i bryllup de sidste dage. Jeg har heller ikke koebt nye sko og naesten heller ikke vaeret paa EBAY eller Etsy - jo, bestilte vist 2400 lavendelfroe til favors igaar aftes... :biggrin:

Jeg har talt med min mor i telefonen i en times tid - bryllup, bryllup, bryllup, saa var helt udmattet bagefter. Er det saadan HTB har det efter et kvarter :o Hun laver 100 risposer - jeg tror det er nok, og pyt med at der ikke er til alle - saa meget ris vil vi alligevel heller ikke have kylet efter os :shooter:

Naa, men jo, jeg har naesten produceret prototypen paa gaestebogen faerdig og lige nu ligger for- og bagside til toerre og siderne er bundet. Imorgen ud paa aftenen er der billeder af vidunderet med de smaa skoenhedsfejl, som ikke kan rettes, men blot tages til efterretning. Den bliver FLOT, tror jeg, og glaeder mig virkelig til at hoere, hvad I synes :cheerleader3:

Åh hvor jeg glæder mig til at se prototype :bunny_4:

Misunder dig så meget dit liv i Italien. Ved godt at tingene kan lyde mere fantastiske når man læser om dem end det måske er i virkeligheden, men det lyder som en drøm :7himmel:

Vi spiste årets første udendørs middag ved mine forældre iaften (de er eskimoer - har det altid varmt og jeg er den vildeste frossenpind) Men der var sol på terassen, så det var bare dejligt og hyggeligt. Men vi sad jo alle med vores store jakker, og synes måske maden kølede rimlig hurtig af på tallerkenerne, men ikke desto mindre, var det fantastisk og nu er sommeren virkelig på vej :loveboard:

0

Del dette indlæg

Wauw :cheerleader3: Har lige skimmet hele din tråd igennem og hold da op nogle fantastiske ideer du/I har.

Det tegner til at blive et virkelig romantisk og gennemført sommerbryllup :thumbsupsmileyanim:

Elsker ideen til bordplanen på snore, og synes det er skønt at du er så omhyggelig med at lægge links ved, når du finder noget lækkert :super:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer