cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Uhhh, gæstebog - kan du så se at få lagt et billede op! :sm::cheerleader3::lol:

Hvor er det bare, igen, nogle super lækre sko, du har købt :thumbsupsmileyanim: Har en stor svaghed for røde sko :cheerleader3:

Darling, tak, jeg har ogsaa bare klaedt mig efter de sko de sidste par dage - de maa flashes saa meget som muligt :cheerleader3:

Gaestebog coming up - skal lige have samlet den helt og lade den toerre lidt, for jeg gaar igang med photo shots'ene :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw :cheerleader3: Har lige skimmet hele din tråd igennem og hold da op nogle fantastiske ideer du/I har.

Det tegner til at blive et virkelig romantisk og gennemført sommerbryllup :thumbsupsmileyanim:

Elsker ideen til bordplanen på snore, og synes det er skønt at du er så omhyggelig med at lægge links ved, når du finder noget lækkert :super:

Tak for de soede ord :kiss:

og :respekt: for at du tog dig tid til at skimme alt det, jeg faar fortalt om... puha, den er vokset paa det sidste, min traad :unsure:

Jeg foelger jo ogsaa lidt med i din traad og hvor er det bare vildt at skulle giftes :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I proudly present - The guestbook a la Camilla

Saa er den faerdig, prototypen, og altsaa min foerste selvbundne bog! Det var med spaendning at jeg fjernede vinopslags- og ordboeger i morges og jeg loeb ind til HTB for at vise ham mit vaer - jeg er vaeldig stolt :cheerleader3:

Siderne er i haandgjort papir i farven elfenben. For- og bagside er i kraftigt bogbinderkarton beklaedt med dupionisilke - ogsaa i farven elfenben. Denne bog er pyntet med et stykke antik blonde og perler.

Foerst billedspam, saa min egen kritik!

post-46023-0-95181000-1301996478.jpg

post-46023-0-94788900-1301996490.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hov, lagde I maerke til den hvide dug under den elfenbensfarvede bog? :thumbsupsmileyanim:

Bogen skal lige have et par ord med paa vejen...

Perlerne er syet paa, og man kan ane traadene under silkeomslaget. Det irriterer min indre perfektionist, saa perler og andet pynt skal fremover limes eller syes meget dikret paa. Jeg har andre blonder, vintage perlemorsknapper og fint haeklesnore at dekorere med, saa hver bog vil blive individuelt udformet :)

Jeg vil primaert lave boegerne i en anden kvalitet papir, ikke haandgjort. Papiret her er koebt i England, daa vi besoegte min soester og er lige "gammelt" nok til min smag. Det smukke, haandgjorte Amalfipapir har et meget elegant og rent udtryk, men koster fra 70 kroner for 10 ark :o

Papiret, jeg har fundet er ikke haandgjort og har lige kanter. Men det er et flot papir i en god kvalitet og har en ru overflade og er off white. Jeg vil saa miste lidt af det "gamle bog" udtryk, som jeg maaske godt kan lide, men jeg tror det bliver flot!

What U ladies think? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Naarj, hvor er den fin! Den har et rigtigt romantisk udtryk, som det lyder som om lige er dig :thumbsupsmileyanim: Selv er jeg også ret vild med det lidt "gamle" udtryk, det håndlavede papir giver den. Hvor mange vil du lave? Ville være et alt for stort projekt for mig personligt, med mere end én gæstebog.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow, den er flot :thumbsupsmileyanim:

Nu får jeg helt lyst til at droppe den jeg allerede har lavet (er heller ikke heeeeelt tilfreds alligevel) og lave sådan en, eller endnu bedre købe en af dig... hihi! Men jeg tror ikke helt htb synes det er en god ide, han synes vist de er lidt for tøsede... hmm... hvordan skal jeg dog få ham overtalt :fløjt: :b223:

0

Del dette indlæg

TUSIND TAK

I er super soede! :thanks:

Ja, et stort arbejde, men mest med lige at forstaa, hvordan det er smartest og flottest at lave den. Ligesom materialeindkoeb ogsaa tog sin tid hernede i dette uland udi goer-det-selv :blink:

Jeg skal vist en tur omkring good old panduro, naar jeg runder DK!

Jeg regner med at lave en 10 stykker til at starte paa, men jeg vil nok ogsaa gerne blive ved med at lave dem. Naeste bog bliver vores helt egen til brylluppet og den bliver lavet i en meget sart, lys lavendelsilke.

Jeg har forresten vist den til vores blomstermand i dag og han vil gerne have en model liggende - alene de sidste halvanden uge har han haft 10 brudepar inde! Hvis bare 1/3 vil bestille en bog, saa er det da en fin lille geschaeft :)

De kommer paa efterhaanden, saa I kan se dem - promise :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, og saa er de fantastiske tasker, som Malouski og jeg bestilte hos KEEPBAGS paa ETSY. Taskerne er handmade og vi har selv bestemt farverne. De var laenge undervejs og Dana, som har Keepbags, har virkelig en saerlig plads i Paradis, for hendes uovertrufne service er virkelig vaerd at skrive hjem om og jeg kan kun anbefale at kigge derinde :)

Tasken passer fint til skoene, som maaske er en anelse mere taupe, men det generer mig ikke, elsker det yndige lavendel indeni og saa giver armbaandene lidt til alt mit elskede bling paa mine brudesandaler :cheerleader3:

Jeg er ved at gaa til af spaending! Naar jeg kommer til DK venter der baade rivesloer fra Miss Lena og denne taske, gensyn med brudekjolen, vores vielsesringe hos Kim V, en bette PA(har jeg hoert) og ikke mindst travelboxen til brudekjolen (som jeg skal hente hos Ane.dk, der lige straks tager til NY og bliver viet!) :7himmel:

Enough talking!

post-46023-0-58856600-1302016274.jpg

post-46023-0-43070000-1302016287.jpg

0

Del dette indlæg

WOW for en lækker gæstebog - hvor er den bare blevet flot :cheerleader3: ELSKER ELSKER ELSKER silken, vintage-blonden, det lækre papir og de smukke perler...det hele er lige mig :thumbsupsmileyanim:

Og pyha, for en gyser med de tasker - har haft helt stress på jeres vegne...men hvad kan jeg sige, de var, helt sikkert, ventetiden værd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

WOW for en lækker gæstebog - hvor er den bare blevet flot :cheerleader3: ELSKER ELSKER ELSKER silken, vintage-blonden, det lækre papir og de smukke perler...det hele er lige mig :thumbsupsmileyanim:

Og pyha, for en gyser med de tasker - har haft helt stress på jeres vegne...men hvad kan jeg sige, de var, helt sikkert, ventetiden værd :thumbsupsmileyanim:

Tak, soede pige :kiss:

Jeg var altsaa saaaaaaa skeptisk mht til det papir! Men noget tyder da paa, at det rustikke papir er noget, jeg skal have mere af - i hvert fald, hvis de skal sendes nordpaa :thumbsupsmileyanim:

Ja, det var bestemt ventetiden vaerd - og saa har jeg ikke engang set dem IRL endnu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer