Citronmåne

Københavner Bryllup 03Sep2011

160 posts in this topic

Wow jeg har brugt mange tiiimer herinde og fået ideer, ny viden og gode historier :thumbsupsmileyanim:

For ikke at fortsætte som 'nasser' på alle jer der er aktive brugere, vil jeg prøve at oprette en tråd omhandlende vores bryllup, der skal holdes 03Sep2011 ()()

Lidt om os

Ham: Thomas er 36 (i morgen bliver han 36), er nordjyde, partner i et advokatfirma, vild med tennis og så er han MIN kommende mand :kiss::heart:

Mig (hende): Camillla, 32 om et par uger (gys, hvor fa'en bliver tiden af?), arbejder i medicinalindustrien, elsker sport.

Tilsammen har vi formået at producere et vidunder af en dreng, Jeppe på 1 år og 3 mdr. :heart:

Vi er sådan et 'moderne' par, der mødte hinanden på det der internet - Thomas var den 2. jeg var på 'internetdate' med, og det klikkede temmelig meget fra starten. Jeg var dog ikke forelsket det første stykke tid, men jeg kan tydeligt huske det øjeblik jeg blev forelsket i ham - et par uger efter vi var begyndt at date. Det var ikke fordi han gjorde noget særligt, sagde noget specielt den dag, det var bare som om det sagde 'klik' indeni mig og fra da af har jeg helst ikke villet give slip på ham. Heldigvis har han det på samme måde.

Vi flyttede ret hurtigt sammen - det var egentlig kun midlertidigt i starten, da der skulle laves en masse med faldstammer etc i min lejlighed, så jeg rykkede ind hos T efter 5 mdr, og jeg bor her altså stadig. Det er nu 3.5 år siden vi mødtes

Da jeg fyldte 30 var det jeg ønskede mig allermest at blive gravid, så det blev jeg (historien går ihvertfald at jeg fik Jeppe i 30 års fødselsdagsgave :wink: ), og han blev født præcis 9 mdr efter min fødselsdag...så mon ikke det passer meget godt? :denmarkflag:

Frieriet

Jeg har i et stykke tid kommet med 'hints' til at jeg gerne vil giftes - sådan nogle helt diskrete nogen med f.eks. at tabe ting, så jeg kunne se om han overhovedet kunne komme ned på knæ etc etc....ej, Thomas vidste godt jeg gerne ville giftes - og at jeg gerne ville fries til.

25Jun2010 har jeg en veninde på besøg, og jeg står og laver grøntsagsmos til Jeppe, da Thomas kommer hjem med en flaske 'bobler' (det kunne han sagtens finde på uanset anledningen - han vidste min veninde var der). Vi står og snakker lidt, og Thomas begynder at sige noget med at han elsker mig, er glad for vores liv sammen..og jeg tænker 'typisk ham at han er så utrolig sød - og helt ligeglad med at A står ved siden af' (jeg blev faktisk lidt forlegen over alle de pæne ord han sagde i hendes påhør). OG SÅ...kommer ringen på bordet og han spørger om jeg vil giftes med ham. JA!!!!! :heart:

Datoen for brylluppet er sat - 03Sep2011. Der er intet romantisk ved denne dag, udover naturligvis, at det bliver vore bryllupsdag fremover :7himmel: Grunden til datoen er simpelthen, at det var den dag der var ledigt der hvor vi gerne vil holde festen :balloon:

- Stedet til festen er fundet og booket - Ocean Club: http://www.oceanclub.dk/index_flash_force.html

- Kjolen er købt

- Sko er købt (tror nu nok jeg skal have et par sko mere... )

- Stylist til hår/make up er booket - Charlotte Elsted

- Lokaler til reception er booket - Kirkens lokale

- Kirken er 'booket' - Skt. Stefans Kirke på Nørrebrogade (her blev vores søn døbt, og vi synes kirken er perfekt, det er ikke så stift og der er altid plads til børn)

- Invitationerne er bestemt (ingen af os er kreative/har tålmodighed til klippe-klistre, så de bliver bestilt færdige :blush: misunder altså jer der kan den slags, for hold da op nogle flotte invitationer der er indimellem).

- Min mor sørger for bryllupskagerne

- Fotografen - Christian Zahle

- Kørsel fra kirke til feststedet - bliver vidst ikke noget særligt, men mon ikke bilen bliver vasket til dagen ;O)

- Vielsesringe - mangler

- Maden - mangler, vi skal til prøvemiddag snart håber jeg

- Musik - DJ, Ocean Club står for dette

Jeg prøver at linke til steder, kjole etc senere - skal lige finde ud af hvordan.

Rigtig god dag til jer :)

De bedste hilsner

Camilla

Edited by Citronmåne
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

1000 tak for jeres søde velkomsthilsner, så dejligt at føle sig velkommen! :thumbsupsmileyanim:

Som 'tak' kan I herunder se mig i min brudekjole :c166:(Jeg har fjernet billedet da jeg er lidt bange for at nogen jeg kender ser billedet) Jeg er jævnligt i tvivl om det nu er den rigtige, men jeg kan se at mange af jer andre har/har haft det på samme måde. Jeg havde ikke helt forstillet mig at min kjole skulle være så meget prinsesse. Fatisk var jeg overbevist om, at den skulle være enten 50'er agtigt (kort til under knæet), eller en i chifon - sådan græsk gudinde-agtig. Men jeg endte med at købe denne blonde drøm :rolleyes: Jeg følte den helt rigtig da jeg havde den på, og er sikker på at den også er helt rigtig på dagen! Det der 'bekymrer' mig mest er, at der er sølv på kjolen - og normalt er jeg en guldpige... Jeg tror egentlig det ville se lidt billigt ud hvis det var gulddetaljer på kjolen - men hvad med smykker til denne kjole? Jeg har ikke lyst til at gå ud og købe nye, dyre sølv smykker, da jeg ved jeg ikke kommer til at gå med dem efter. Ja, så måske smykkerne skal være det 'lånte'. Må lige kigge mine veninders smykkeskrin igennem om de har noget brugbart ;)

I får også lige et billede af min smukke smukke forlovelses ring :iloveyou:

Rigtig dejlig aften til alle jer.

De bedste hilsner

Camilla

post-44520-0-65100900-1300307741.jpg

Edited by Citronmåne
0

Annonce ♥

:balloons: Velkommen :balloons:

Hold ta fast, hvor en smuk brud, du bliver paa dagen :cheerleader3:

Jeg synes mere end sagtens at du kan have guldsmukker paa - det vil i mine oejne selt ikke goere andet end godt :)

0

Annonce ♥

MEGET MEGET smuk kjole! Er helt vild med alle blonderne og båndet der sidder på! Og så er du jo bare så flot i den :thumbsupsmileyanim: Virkelig skøn kjole!

Ift. med smykkerne dertil, så kan du sagtens have guldsmykker på, det synes jeg bestemt ikke gør noget! Ellers kan du jo, som du selv siger låne det af nogle :rolleyes:

Men SKØN SKØN SKØN kjole :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0